Kirjoittaja Aihe: Tunteeton | S  (Luettu 1164 kertaa)

Riella

  • ***
  • Viestejä: 14
Tunteeton | S
« : 18.02.2013 01:58:06 »
Nimi: Tunteeton
Kirjoittaja: Riella
Ikäraja: S
Yhteenveto: Muistot tulevat aina takaisin. Mutta sinä et.

Tunteeton

Sinä et koskaan kysellyt minulta, kuka minä olen. Sinä ymmärsit. Olit minulle kuin taivaasta laskeutunut enkeli. Mutta enkelitkin voivat olla kieroja, sen minä sain oppia.
   Kun se kaikki oli ohi, en aluksi ymmärtänyt sitä. Totta kai se kirpaisi, mutten todella, oikeasti tajunnut, mistä oli kyse. Kului kuukausia, vuosia, ennen kuin ymmärsin. Muistot tulevat aina takaisin. Mutta sinä et.
   Se sattui. Tuntui kuin ihoni olisi revitty vereslihalle ja valeltu suolavedellä. Mutta minä en romahtanut, niin kuin useimmat olisivat tehneet. Minä jatkoin elämääni, mutta jäädytin tunteeni ja käyttäydyin tylysti ja kylmänviileästi kaikkia kohtaan. En halunnut päästää enää ketään tunkeutumaan sydämeeni ja iskemään veistä rintaani heti kun silmä välttää.

   Sinä löysit minut. Mutta ymmärsin pian, että olit tullut vain kääntämään veistä haavassa. Esitit ettet tiennyt mistään mitään etkä muistanut sanoneesi niitä sanoja, jotka olivat minua satuttaneet. Sinä et pyytänyt koskaan anteeksi enkä minä antanut sinun koskaan nähdä itseni itkevän.
   Ja nyt minä viimein ymmärrän, mistä tässä todella on kyse. Vasta nyt minä todella näen sinut.
   Et sinä koskaan rakastanut minua.
   Etkä häntä. Etkä ketään muutakaan.