Kirjoittaja Aihe: Kun silmäni mä auki saan (S/R, K- 11)  (Luettu 5696 kertaa)

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Kun silmäni mä auki saan (S/R, K- 11)
« : 15.01.2008 20:21:50 »
Nimi: Kun silmäni mä auki saan
Kirjoittanut: Wiwiene
Paritus: Sirius / Remus
Ikäraja: K11
Tyylilaji: Fluff.
Varoitukset: Söpöily, völlyntä ja lievä seksuaalinen toiminta.

Tiivistelmä: Helvetin Sirius. Hän todella taitoi herättämisen.

Horinat: Blokinpoistotekstiä. Kommentit tervetulleita, edelleen. Otsikko lainattu biisistä nimeltä Aamu. 



Kun silmäni mä auki saan




”Herää, pöhnö.”

Remus käänsi urahtaen kylkeään kun hänen miesystävänsä aamuinen viskibasso ja tökkivät kourat kiskoivat hänet pinnalle unien syvyyksistä – varsien miellyttävien sellaisten, kaiken lisäksi.
Sen saman miesystävän, joka juuri nyt päästi hänen peittonsa alle kylmää ilmaa hivuttautuessaan lähemmäs hänen arpista ja unesta lämmintä, verhoamatonta kylkeään.

”Sirius, painu pois…”
”Aikainen lintu nappaa madon, könsikäs!”

Siriuksen kutittavat sormet siirtyivät Remuksen selälle viileinä, vetäen häntä yhä enemmän erilleen siitä mukavasta aamuhorroksesta johon hän oli päässyt tottumaan nauttiessaan siitä joka aamu sinä reiluna vuotena jonka oli ollut työttömänä. Hän ei halunnut nousta vielä, mutta ikävä kyllä hänen aivoillaan ei ollut vastaanpanemista kun ruumis alkoi osoittaa heräilemisen merkkejä toisen miehen vaeltelevan kosketuksen alla.

”Minä otan ennemmin munia ja kahvia, kiitos. Paahtoleivällä.”

Remus murisi ja kaivoi naamansa syvemmälle muotonsa menettäneeseen tyynyyn. Osittain estääkseen aamuaurinkoa tunkeutumasta silmiinsä, osittain taas – Merlin – tukahduttaakseen huokauksen, jonka Siriuksen alaspäin suuntautuneet matkat hänestä kirvoittivat. Se ketku oli aina ollut hyvä käsistään.

”No mutta Kuutamo!”  Siriuksen äänessä kuului nauru. ”Emme kai me ole aamuäreitä?”

Remus tyytyi urahtamaan – Sirius ei ollut lopettanut likaisia temppujaan, eikä ihmissusi todellakaan ollut valmis luottamaan ääneensä.

”Minusta tuntuu että meidän täytyy korjata asia…”

Vankilakarkurin käheä kuiskaus kuului aivan Remuksen korvan vierestä vain hetkeä ennen kuin hampaat tarttuivat hellästi hänen korvalehteensä. Kosketus lähetti sähköiskun Remuksen lävitse ja tahtomattaankin tämä uikahti hiljaa, aiheuttaen matalan naurun joka tärisytti kylkeä vasten painautunutta rintakehää lempeästi. Määrätietoiset kädet käänsivät vatsallaan maanneen miehen kyljelleen tämän suuremmin vastustelematta, ja korvalta kaikonneet hampaat hyökkäsivät suojaamattomalle kaulalle niiden omistajan äristessä leikkimielisesti. Koko tapahtuma muistutti jotain todella outoa luonto–ohjelmaa, jossa kaksi alfaurosta taisteli vallasta, eikä sen epätavallisuus johtunut ainoastaan kummankin miehen yllä olevista hupikalsareista (lahja Kingsleyltä ensimmäisenä kiltajouluna).

Hetkeen ei kuulunut muuta kuin Remuksen haukkovia henkäyksiä ja katkelmia Siriuksen eläimellisistä äännähdyksistä. Aurinko nousi yhä korkeammalle kun jälkimmäisen seikkailuretket alkoivat jälleen harhautua yhä alemmas arpien kartoittamaa kehoa pitkin, ahavoituneiden kourien hivellessä herkkää, lämmintä ihoa tai kietoutuessa monet muodonmuutokset kärsineiden sormien lomaan. Hampaita alavatsalla. Remus tunsi itsensä todella heränneen – sanan jokaisessa merkityksessä. Tämä fakta sai Siriuksen nostamaan sänkykamarisilmäiset kasvonsa ja hymyilemään kiusoittelevasti.

Remus otti tilanteesta vaarin ja teki nopean hyökkäyksen saadakseen Siriuksen vangikseen, ja saikin tämän saarrettua puoli-istuvaan asentoon sängyn jalkopäähän, Remuksen itse ryömiessä miehen syliin ja tähdäten kuivat huulensa ensimmäiselle eteen tulevalle ihokaistaleelle – solisluun yläpuolelle. Tätä peliä osasi pelata useampikin, Remus ajatteli, saadessaan mustatukkaisen haukkomaan raskaasti henkeä suunsa ja kerkeiden sormiensa avulla. Sormien, jotka toisaalla kiemurtelivat ruokkoamattomassa tukassa ja toisaalta piirtelivät laiskoja kiemuroita ympäri Azkabanin karaisemaa vartaloa. Selvästikään Siriuksen itsehillintä ei ollut Remuksen tasoa – sen sai mies huomata kun tuli painetuksi uudelleen selälleen, pää huolestuttavan lähelle Siriuksen vanhan makuuhuoneen jalopuista sängyntolppaa. Hän tosin päätti olla välittämästä asiasta – itse asiassa hän paatti sillä hetkellä olla ajattelematta mitään muuta kuin Siriuksen kuritonta suuta ja käsiä jotka alkoivat hamuttautua alushousujen kuminauhavyötärön alle.
”Sirius…”

”Hm?”

”Minä – Merlin! Sirius!”

Remuksen jalkojen suunnalta kuului hyväntuulista naurua.

”Niin, Kuutamo?”

Remus oli aikeissa avata suunsa, kun Kalmanhanaukio kahdentoista alakerrasta kuului huuto.

”SIRIUS!”

”TULLAAN, MOLLY!”

Sirius nousi sängyltä, vinkkasi kiusoitellen silmää miesystävälleen joka makasi sillä edelleen varsin – hm – epämukavan tiukassa tilassa ja kiskoi aamutakin ylleen.

”Nähdään kohta, Kuutamoinen.”

Ilkikurisen hymyn jälkeen Sirius luikahti ovesta ulos ja epäilemättä Mollyn taloudenhoitotehtäviin. Kyynärpäidensä varaan kohottautunut Remus päästi vartalonsa tippumaan takaisin patjalle aikeissaan nukahtaa uudelleen, kunnes huomasi ettei häntä väsyttänyt enää tippaakaan.

Helvetin Sirius. Hän todella taitoi herättämisen.






Finito.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 03:53:32 kirjoittanut Kaapo »
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Re: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #1 : 17.01.2008 15:43:06 »
Ruaah! Kiitos kommentista, Miyako. : D
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #2 : 21.01.2008 08:32:57 »
Tämä oli tosi söpö ^^ Remus ja Sirius oli molemmat ihan omia... itsejään? No, kuitenkin :D Ymmärsit luultavasti mitä tarkoitan. Paritus on yksi parhaimmista btw.

Onko tuo otsikko sellaisesta biisistä, joka jatkuu näin: Kun silmäni mä auki saan, ja sinut siinä nään, mä ihan lähelläin... Tyyliin noin? :D

Ei ollut kirjotusvirheitäkään, se on aina hyvä.

Poistun takavasemmalle rimpuilevan rakentavan kanssa, kiitos.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #3 : 22.01.2009 17:25:05 »
Samainen biisi :------D Kiitoksia.
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #4 : 22.01.2009 17:56:46 »
i-h-a-n-a-!! :D

oikeeesti tosi söpö ja hyvin kirjoitettu, tykkäsin ;D olisi myös voinu olla songficcikin jos oisit laitttanu ton biisin sanoja mukaan...hih kun  näin ton otsikon niin oli pakko lukea ja laulu alkoi soimaan päässä välittömästi ;D

”Herää, pöhnö.”
^niin söpöä!
mä en kyllä oo oikein samaa mieltä, että tää kuuluis Hunajaherttuaan, vois käydä paremmin Salaisuuksien kammioon...

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #5 : 23.01.2009 11:57:50 »
Kiitos kommentista, Ginnysi! Mietin pitkään tämän sijoituspaikkaa, mutta se päätyi lopulta  tänne. :--D
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #6 : 23.01.2009 16:47:51 »
Khihihi. Tosi kiva, Remus on söpö noin unisena :D Nuo repliikit olivat hauskoja, esim. tuo lintujuttu alussa :D Nyt ei oikein mitään keksi, kiva, tykkäsin tosi paljon ^^
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #7 : 25.01.2009 12:51:04 »
Ah, kiitos kovasti! :--D
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Feratu

  • Punasusi
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Do it better.
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #8 : 04.07.2009 19:57:16 »
Empä keksi moittimista. Suloinen<3
Love me.

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, pg- 13)
« Vastaus #9 : 13.07.2009 13:49:30 »
Mukavaa että joku löytää näitä välillä osastojen pohjalta! :---D Kiitokset Feratulle ja Mustalupiinille.

//Edittiä, muutama itsebongattu kirjoitusvirhe poistettu. Seko yhdisti tuplapostauksen
« Viimeksi muokattu: 28.04.2012 17:08:45 kirjoittanut Sekoleptikko »
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

Psychopathetic

  • Vieras
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, K- 13)
« Vastaus #10 : 25.04.2012 18:06:43 »
Awwwwwww.
Alkaapa tää kommentti rakentavasti.
Mun suosikkiparitus ja muutenkin aivan ihanaa luettavaa, lisää tätä!!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kun silmäni mä auki saan (S/R, K- 13)
« Vastaus #11 : 15.10.2014 18:54:44 »
Kääks, aivan ihana <3

Mä oon lukemut tän pariin kertaan aikaisemmin mutta enpä oo näköjään jättänyt mitään merkkiä itsestäni.

Awh, nää kaksi on vaan niin kuumia ja amnam nää aamuherätykset.. <3 Ihana kuvailu, voi että, tykkäsin älyttö.ästi!! *epämääräisiä äännähdyksiä* Mollyyyy!!!

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti