Kirjoittaja Aihe: Ginnyn rakkauskirje G/D K-11 Fluff  (Luettu 4134 kertaa)

MOLLY

  • Vieras
Ginnyn rakkauskirje G/D K-11 Fluff
« : 13.01.2008 20:31:57 »
Title: Ginnyn rakkauskirje
Rating: K-11 //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
Pairing: Ginny/Draco
Genre: Fluff, ehkä lievä angst
Summary: Ginny on kirjoittanut Dracolle rakkauskirjeen

A/N: Kirjoitin tämän hetken mielijohteesta.


Mikset sä voi jo tajuta et mun elämä menee päin persettä ilman sua. Sä oot mun elämän tärkein ihminen. Mä käyttäydyn jopa samal taval ku sä. Vaan, koska rakastan sua liikaa. Mut sä haluut vaa Pansyn koska se on tarpeeks Luihuinen. Etkä ees voi yhtä katsetta suoda ei se sua tapa eikä sun kovis kuori murru. Mä haluun jopa nussii sua. Teen sulle vaikka sata lasta jos tahot ja meen sun kanssa naimisiin jos tahot. Ihan oikeesti teen mitä vaan sun takia. Kuolen vaik sun puolesta, mut en silti koskaa saa sua. Katso mua ees yhen kerran. Sä oot ihme jätkä. Oot nii kova sun kavereitten kaa. Mut mä tiiän oikeesti millanen oot. Oikeesti oot tosi herkkä ja ystävälline ja huolehtiva ja se on oikeesti onnelline tyttö kuka sut saa. Se vaa en oo mä, vaik haluisin olla. Rakastaisitpa mua niiku rakastat Pansya. Antaisin mitä vaan siitä ku sie et tiiä ees et mitä kaikkee unelmoin susta ja musta. Lyhesti mä rakastan sua toivottavasti säki joskus rakastat mua. Mä uskon et se on mahollista. Anna suukko jos niin käy. Sä hymyilit nii rakastavasti Pansylle jos sä soisit mulle sellasen hymyn ni se ois mulle kaikkien toiveiden täyttymys. Kaikki vaa hokee et kerro Dracolle et sä rakastat sitä mut enhän mä voi kertoo. Eli tää kirje lyhennettynä on: Draco Malfoy Ginny Weasley rakastaa sinua.

A/N: Kirjoitin sen puhekielellä en tiiä onko se nyt yhtään hyvä... Kommentteja kiitos!
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014 18:31:29 kirjoittanut Sansku »