Kirjoittaja Aihe: Twilight: Timantit | S | OFC/Rosalie/Royce  (Luettu 1768 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Twilight: Timantit | S | OFC/Rosalie/Royce
« : 11.01.2013 22:41:36 »
Nimi: Timantit
Ikäraja: S
Tyylilajit: drama, romance, angst, femme, het
Paritus/Päähenkilöt: OFC(Georgiana)/Rosalie/Royce   
Vastuuvapaus: Rosalie ja Royce kuuluvat täysin S. Meyerille, minä vain loin tarinan heidän ympärilleen.
Haasteet: One True Something 20
Tiivistelmä: Georgiana sujauttaa kätensä käsipuoleeni ja me olemme ne sievät neidot, kummankin iho vaaleaa kermaa ja hiukset hunajaa, puvut säkenöiviä tähtiä, timanttien peitossa. Me olemme timantteja.

A/N: Pitkästä aikaa minultakin tekstinpoikasta ja harvinaista vielä, pientä femmeä nimittäin. Ja pieni sori tuosta nimestä, en keksinyt parempaa.



Timantit


”Tule nyt, Rosalie!”

Hänen ei tarvitse kahdesti käskeä, sillä epävarmuuteni pienet rippeet sulavat mahanpohjassani ja tunnen vain varmuuden käsivarsillani ja jalkaterilläni, kapealla kaulallani ja syvällä rinnassani. Georgiana sujauttaa kätensä käsipuoleeni ja me olemme ne sievät neidot, kummankin iho vaaleaa kermaa ja hiukset hunajaa, puvut säkenöiviä tähtiä, timanttien peitossa. Me olemme timantteja.

”Saisiko olla juomista, hyvät neidit?”

Hovimestari ojentaa hopeatarjotinta ja me tartumme laseihin. Kullankeltainen neste on polttavaa, raikasta, kuplivaa ja saa minut nauramaan ja poskeni kuumottamaan. Georgiana vakuuttaa, että näytän loistokkaalta ja tottahan toki minä häntä uskon; me olemme ystäviä ja me olemme kauniita.

Me kiertelemme tanssisalin laidoilla, pyörähdämme piiristä toiseen ja vaihdamme sanoja ja kohteliaisuuksia kilvan. Me painamme päämme yhteen ja punahuulemme kuiskivat hiljaa siitä, kuka saa ensimmäisenä herra Chandlerin ehdottomaan tanssia tai suorastaan röyhkeän ylimielisen neiti Montgomeryn kehumaan pukuamme. Ja taas me pyörähdämme ihmisten luokse ja pelaamme pientä peliämme heillä, nauramme toistemme olkia vasten heidän typeryyttään. Luulevatko he todella, että kumpaakaan meistä kiinnostaa heidän kissansa kunto tai uuden posliiniastiaston arvo!

Peliä ja salaisia hymyjä jatkuu aina siihen asti, kunnes hän astuu huoneeseen. Royce King. Hiukset pellavaa ja silmät sinistä samettia. Komein mies jonka olen koskaan nähnyt, mutta myös salin rikkain mies. Royce King ja hän haluaa vain minut.

Georgianan hymy leviää ja valkoiset hampaat välähtävät kristallikruunujen valossa. Hänen sorjat sormensa puristuvat ranteeni ympärille kipeästi ja vetävät minut mukanaan salin pimeisiin nurkkiin ja syvennyksiin. Georgiana nauraa ja nipistää poskiani saadakseen ne punaisemmiksi ja suikkaa suukon niskaani – puvun reunan alle jottei Royce näe huulipunajälkiä.

”Mene, Rosalie! Hän odottaa siellä sinua.”

Minä astelen kohti häntä, hänen tumman pukunsa verhoamaa selkää ja puheen mukana heilahtelevia käsiä. Tunnen mahanpohjassani epävarmuuden rippeitä, mutta sysään ne syrjään ja hengitän syvään. Vain Royce.

”Royce!”

Hän kääntyy ja hymyilee jo ennen kuin saa minut silmiinsä. Hänen vaaleat hiuksensa ovat paksummat kuin muistankaan ja ilmeikkäät huulenkaaret näyttävät kutsuvilta. Ja ne silmät. Olen kuullut niiden olevan samanlaiset kuin omani, me olemme yhtä ja molemmat kauniita.

”Rosalie”, Royce vastaa, kääntyy pahoittelemaan keskeytystä puhekumppaneilleen ja pujottaa sitten käsivartensa minun käsivarteni lomaan. ”Oletko nauttinut juhlista, kaunis Rosalie?”

Rakastan hänen huuliensa hipaisua toisiaan vasten, kun hän lausuu ne sanat; kaunis Rosalie. Rakastan hänen käsivartensa lämpöä omaani vasten, pystyn jopa rakastamaan väkevän viinan tuoksahdusta hänen henkäisyssään – jos vain tarpeeksi yritän.

”Olen tietenkin! Nämä ovat suurenmoiset juhlat.”

Ja kun hän ihmisten selkien takana, varjoissa, painaa huolellisen suudelman huulilleni – kykenen ajattelemaan ainoastaan huulipunajälkeä niskassani.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:58:22 kirjoittanut Beyond »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Selection

  • Vieras
Vs: Twilight: Timantit | K-7 | OFC/Rosalie/Royce
« Vastaus #1 : 24.02.2013 23:12:27 »
Selailin osastoja etsiessäni kommentoitavaa ja törmäsin tähän. Pakko sanoa että ihmettelen, miksi tässä ei vielä ollut kommentteja. Kun tiedetään sinun taitosi tämän fandomin kirjoittamisen saralla ja niin edelleen.

En ole ennen lukenut tekstejä, joissa Rosalie paritetaan OFC:lle. Tämä olikin sitten hyvä ensimmäinen kerta. Georgiana oli mielestäni hyvä hahmo, vaikka ei hänestä paljon irti saanut, syynä tekstisi lyhyys. Toisaalta lyhyys ei haitannut, teksti oli hyvä juuri tämän mittaisena, mutta lukisin mielelläni jotain enemmän Georgianasta. Rosalie oli IC, hänellä ei ollut sitä katkeruutta joka vampyyri-Rosaliella on, ja sinun tekstisi Rosalie oli juuri oikeanlainen ihmis-Rosalie.

Ensin tekstistä saa sen kuvan, että Rosalie ja Georgiana ovat vain parhaita ystäviä, jotka hulluttelevat juhlissa ja huvittavat itseään käyttämällä ihmisia pienimuotoisesti hyväkseen. Myös ilman paritusta Rosalie/Georgiana teksti olisi ollut hyvä, mutta näin paritus tuo pienen lisävivahteen ja se tekee tekstistä omankaltaisensa.

Lainaus
Me painamme päämme yhteen ja punahuulemme kuiskivat hiljaa siitä, kuka saa ensimmäisenä herra Chandlerin ehdottomaan tanssia
Eikös se ole ehdottamaan, ei ehdottomaan.

Se Georgianan niskasuudelma vaikutti siltä, että sitä olisi tapahtunut ennenkin, että se oli täysin normaalia Rosalien ja Georgianan välillä.

Lainaus
Ja kun hän ihmisten selkien takana, varjoissa, painaa huolellisen suudelman huulilleni – kykenen ajattelemaan ainoastaan huulipunajälkeä niskassani.
Tämä lause tuhosi sen vaikutelman. Jos Rosalie ei ajattele muuta kuin sitä, miten se voisi olla 'normaalia'?

Vaikka teksti oli lyhyt, se oli hyvä. Georgianasta tosiaan olisin jäänyt kaipaamaan muutakin, mutta tähän ficciin se muu ei olisi mahtunut. Rosalie ja Royce olivat hyvä pari, vaikka Rosalie ja Georgiana olivat ehkä vielä parempi pari.

Tämä teksti oli hieno pikku iltapalakommentoitava, kiitos siitä sinulle!

Felly

  • ***
  • Viestejä: 212
Vs: Twilight: Timantit | K-7 | OFC/Rosalie/Royce
« Vastaus #2 : 04.07.2014 10:33:44 »
Mulla iski kumma halu lukea pitkästä aikaa joku Twilight-ficci, ja hetken etsinnän jälkeen päädyin sun listaukseesi, mikä ei sinänsä ollut kauhean yllättävä valinta. Olen aika mattimyöhäinen tämän kommenttini kanssa, mutta parempi varmaan myöhään kuin ei milloinkaan! :--)

Rosalie on ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista hahmoista koko hahmokaartista, ja oli ehdottoman kiva lukea hänen ihmiselämästään. Rosalie oli mun mielestäni tässä ficissä tosi hyvin onnistunut, etenkin siitä pidin, ettei hän ollut liian ylimielinen ja itsevarma, vaan tarvitsi vähintäänkin omia vakuuttelujaan kauneudestaan päästäkseen epävarmuudestaan. Lisäksi hänen ja Roycen suhde tiivistyi mun mielestäni oikein näppärästi jo siinä, kun Royce tulee paikalle -- hän on rikas, komea ja haluaa vain Rosalien, joten Rosalie yrittää rakastaa jopa tämän viinalta haisevaa hengitystä.

Georgianan ja Rosalien suhde -- joskin aika yksipuoliselta ja tukahdetulta se vaikuttikin -- oli mun mielestäni myös hyvä lisä. En todellakaan muista kirjoista, miten Rosalie suhtautui Royceen ennen raiskausta, mutta voin kyllä hyvin kuvitella (etenkin tämän ficin myötä), ettei Rosalie välttämättä olisi pitänyt Roycen luonnetta niin suuressa arvossa.

Niin ja sun tapasi kuvailla asioita! Voi, todellakin tykkään kovasti! Ehkä esimerkiksi kermanvärinen iho on vähän jo kulunut ilmaisu, mutta ei se tekstiä lukiessa haitannut ollenkaan, kun koko ficci oli täynnä niin vivahteikasta ja eläväistä kuvailua. Mä en muista, olenko juurikaan kommentoinut sun ficcejäsi, kun kommentointi -- kuten kyllä myös lukeminen Finissä ylipäänsä -- on mulla jäänyt aika vähiin. Mulla on kuitenkin hirveän hyvä mielikuva susta kirjoittajana, enkä todellakaan pettynyt tälläkään kertaa. Kiitos siis valtavasti tästä(kin) lukukokemuksesta, tämä(kin) oli oikein taidokkaasti ja kauniisti kirjoitettu :--)
Niin kuolemakin pelkää helinääsi,
ja aika itseänsä häpeää

(avatar)