Kirjoittaja Aihe: EVE Online: Outo Madonreikä (K-11, Toiminta/seikkailu)  (Luettu 1470 kertaa)

Echis

  • R03 - Pathfinder
  • *
  • Viestejä: 2
  • Ima derpderp
Nimi: Outo Madonreikä (Prologi)
Kirjoittaja: Echis
Beta: FMAlover
Fandom: EVE Online flawless siirsi otsikossa ensimmäiseksi
Genre: Toiminta/Seikkailu
Ikäraja: K-11
Päähenkilöt: Echis Oriki, Arkkuu, Rytai, Zothax, Tinukeda'ya Naskingar, Zidaya Sitha'yei, Szega

A/N1: Tarina on siis ensimmäinen ficcini ja pienimuotoinen spin-off pelistä nimeltä EVE Online, jota pelaan aktiivisesti. En omista muita tarinassa käytettyjä hahmoja kuin Echis Orikin. Muut ovat oikeita pelaajia, jotka ovat ystäviäni ja MXLTD:ssä kanssani. Ja käytän nimiä luvanvaraisesti.


 Skannasin Venilenin tähtijärjestelmää sondeillani. Yht'äkkiä huomasin alukseni ruuduissa jotain eriskummallista nimittäin madonreiän, jota en meinannut löytää millään. Lähdin poimuajolla sitä kohti. Kun pääsin paikalle, huomasin että se oli epävakaa ja omasi tunnuksen K162. K162 on tunnus staattiselle poistumistielle madonreiästä.

- Ajattelin: "Madonreikä... Tuo ihana paikka asua. Tahtoisin sinne uudelleen. Toivottavasti yhtiömme jäsenet olisivat samaa mieltä".

 Sitten vain piti löytää sisäänpääsy, koska halusin päästä tutkimaan tuota kyseenomaista madonreikää.  Madonrei'issä on staattinen 0.0 turvallisuusluokitus, joka tekee niistä suhteellisen vaarallisen paikan asua. Mutta sen perässähän me olimme.

 Jos madonreikä osoittautuisi yhtiöllemme turvalliseksi, saattaisimme saada sieltä uuden asuinpaikan itsellemme. Sieltä voisi löytyä käyttökelpoisia mineraaleja joista rakentaa uusia aluksia ja moduuleita. Jos sieltä löytyisi jäätä, niin saisimme siitä polttoaineet kontrollitorniimme jolla pidämme osaa madonreiästä hallussamme.

 Mietitte varmaan kuka minä olen? Olen Echis Oriki. Rodultani olen Caldarilainen, sukupuuni mukaan kuulun Civire-sukuun ja esi-isäni olivat Enterpreneureita. Teen töitä yhtiölle nimeltä Minmatar Expeditions ltd ja ajan alusta nimeltä MXCS Curse. Se on Caldarin Destroyer-luokan alus, malliltaan Cormorant. Nyt takaisin nykyhetkeen.

 Löysin vihdoin ja viimein sisäänpääsyn Yrian tähtijärjestelmästä sondieni kanssa. Menin sisään madonreikään ja välittömästi, kun pääsin toiselle puolelle ja katsoin taakseni tajusin että sisäänkäynti luhistuu kasaan. Ammuin sondit välittömästi ulos ja yritin etsiä ulospääsyä, mutta turhaan. Sitä ei enää ollut. Uloskäynti luhistui samaan aikaan sisäänkäynnin kanssa. Nyt minä olin siis jumissa.

 Tutkittuani madonreikää kolme päivää huomasin jotain yllättävää. Se olikin jo asutettu, vaikka luulin sitä täysin tyhjäksi. Lähdin äkkiä etsimään ulospääsyä, joka vihdoin ja viimein löytyi. Ajoin täysillä ulos ja menin raportoimaan yhtiölle asiasta.

 Etsimme kuukausia uutta, sopivaa, meille täydellistä madonreikää. Lopulta se löytyi. Tunnuksen X702 omaava vakaa madonreikä. Lähdin tutkimaan sitä ja se oli onneksemme asuttamaton, ainakin luulin niin. Raportoin välittömästi Arkulle ja muulle yhtiölle siitä. Toimitusjohtajamme Tinukeda'ya Naskingar muodosti laivueen yhdessä Szegan, Rytain, Zothaxin, Zidaya Sitha'yein ja Arkun kanssa. He pakkasivat kontrollitornin ja muut elintärkeät esineet Arkun Charonin ruumaan ja suuntasivat kohti madonreikää. Itse olin odottelemassa ja turvaamassa heidän sisäänpääsynsä madonreiän sisäänkäynnillä.

 Kaikki sujui ongelmitta, mutta minulla oli sellainen tunne että joku oli pahasti pielessä. Totta kai, oli kuin olikin. Syvältä madonreiän uumenista saapui kolme häivepommittajaa, mutta olin heille vain syöttinä. Rytai otti yhden tähtäimeensä ja räjäytti sen palasiksi Rokhillaan. Loput kaksi pelästyivät ja lensivät karkuun kuin hullut. Zothax lensi omalla Cormorantillaan pelastamaan tuhoutuneen häivepommittajan hylystä kaiken minkä irti sai.

 - Jatkakaamme paikkaan, jonka sinä merkitsit meille Echis. Tinukeda'ya sanoi.

 Hyppäsin poimuajolla planeetan viereen, jonka olin merkinnyt meille kohteeksi. Muut saapuivat paikalle, kun olin ilmoittanut että lähistöllä ei ole ketään. Sitten alkoi kontrollitornin pystytys ja tankkaus.

 Samaan aikaan lähdimme Zothaxin kanssa etsimään jäätä ja louhittavia mineraaleja asteroidivyöhykkeiltä. Löysimme niitä mielinmäärin ja pyysin Zidayaa ja Szegaa saapumaan luoksemme. Me neljä aloitimme louhimisurakkamme. Saimme kaikki louhittua ruumamme täyteen ja olimme lähdössä takaisin yhtiön kontrollitornille, kunnes jotain odottamatonta tapahtui.

A/N2: Rakentava kritiikki on suotavaa ja toivottavasti mielenkiinto pysyi yllä. :)
« Viimeksi muokattu: 17.02.2015 05:46:13 kirjoittanut Kaapo »