Kirjoittaja Aihe: Katkera ja Suloinen (S)  (Luettu 1230 kertaa)

Tulitikkutyttösi

  • ***
  • Viestejä: 66
Katkera ja Suloinen (S)
« : 22.11.2012 21:04:22 »

Nimi: Bittersweet
Kirjoittaja: Tulitikkutyttösi
Ikäraja: S?
Genre: Angst, Fluffy, Femme (tulkinnanvarainen, kaippa tämä hettinäkin menisi)
A/N: Tämän piti alunperin mennä rakkauslaulu haasteeseen, mutta angstiahan siitä sitten tuli ;D Hups.

Biisi on siis Apocalyptican Bittersweet
________________________________________________________________________________


                                                    Katkera ja Suloinen




I’m giving up the ghost of love
In the shadows cast on devotion

She is the one that I adore
creed of my silent suffocation


Aamuni alkaa hyvin, näen sinut. Halaat minua pidenpään kuin muita. Ainakin niin tahdon ajatella.

Tahtoisin sanoa, että olet kauneinta mitä olen nähnyt. En kuitenkaan uskalla tehdä sitä, sillä en tiedä onko se totta, sielusi on aivan yhtä kaunis kuin kasvosi.

Sinä et itse osaa ymmärtää miksi kukaan pitäisi sinusta. Minä puolestani, en osaa ymmärtää mikset sinä voi ymmärrä kuinka paljon sinusta välitän.


Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny

Bittersweet



Kerrot minulle hymyssä suin siitä näyttelijä-pojasta, joka on niin suloinen. Hymyilen takaisin. Kotanani tulostan hänen kuviaan, vain jotta voisin heittää ne takkaan palamaan.

Kaunis poika tuijottaa minua liekeistä.
Tuhkat takanpesässä näyttävät sitäkin kauniimmalta.

I won’t give up
I’m possessed by her



Kerron sinulle kuinka suloinen olet. Menet hämillesi ja hymyilet. Nyt olet vielä suloisempi.


I'm bearing her cross
She's turned into my curse



Olet luonani useammin kuin uskotkaan. Saan katsella hymyäsi nukkuessani. Niistä hetkistä minä pidän. Niistä unista. Ei tarvitse kilpailla huomiostasi muiden kanssa, olet vain minun.

Olen vältellyt sinua jo viikon, sillä en halua hyväksikäyttää ystävyyttäsi, emme ole enään edes tervehtineet toisiamme. Luulin olevani kuivilla. Vaan enpä ollut, katselin taas hymyäsi viime yönä. Kävelin luoksesi ja suutelin sinua. Niin se aina menee. Minä kävelen luoksesi. Sinä et ikinään kävele minun luokseni.

Et ikinä.


Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny

Bittersweet
I want you



Sain sinut kanssani kahville. Tarjoan, kuten aina. Kassalla kaivan esiin viimeiset viikkorahani. Ei se mitään, hankin sen matikan kirjan sitten vaikka ensi viikolla.


Oh I wanted you


Lempi bändisi on tulossa Helsinkiin. Kuuntelen sinua, kun unelmoit siitä laulajasta. Hänestä jolla on vastustamattomat suklaasilmät ja karhea, kuuma ääni. Hänestä josta näit unta.

Ensi maanantaina olet taivaassa. Hän katsoi sinua silmiin ja sait kiinni plektran, joka roikkuu nyt kaulassasi.

Löysin vanhan tikkataulun. Koristelin sen hänestä tulostamallani kasvokuvalla.


And I need you


Jään kanssasi kahden käytävälle. Näen takanasi ystäväni, hän katsoo minua virnistäen tietävästi.  Tahtoisin joku päivä esitellä sinut hänelle omanani.


How I needed you


Etsin numerosi puhelimestani ja kirjoitan sinulle viestin. Pyyhin kuitenkin tekstin pois, aivan niinkuin liian monta kertaa aikaisemminkin. Miksi se on näin vaikeata?


Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny
Break this bittersweet spell on me
Lost in the arms of destiny



Tulen uupuneena kouluun ja näen sinut sen rinnakkaisluokan hymypojan syleilyssä.

Tulostimestani loppui muste.

Bittersweet...

______________________________________________________________________________

Saa heittää sekä risuilla, että ruusuilla :)
"Up up up it's going to be a big big big day!"