Kirjoittaja Aihe: Hääranta (raapale, s, Lily/James)  (Luettu 2187 kertaa)

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Hääranta (raapale, s, Lily/James)
« : 01.11.2012 13:28:47 »
Hääranta
Kirjoittaja: Olivia
Tyylilaji: romanc, draama
Ikäraja: S
Summary: Meistä tulisi mies ja vaimo.
A/N: En oo kovinkaan tyytyväinen, mutta jotenkin näin... Tää oli niinkun Lilyn päiväkirjasta, joku repäisty sivu. Osallistuu Laiva on lastattu (1x)- haasteeseen, kirjaimilla M, R ja H. Nauttikaa jos voitte!=)


Heinäkuun hääaamu oli mieto verrattuna siihen, mikä oli edessä...
  Monet kouluvuoteni pyörivät, risteilivät aivoissani istuessani odottamassa meikkaajaa. Katselin huntua, joka makasi pöydällä. Siinä oli pieniä mustikan sävyisiä helmiä ja sopi puvun kanssa täydellisesti. Hurmion renkinä tai muorina olin ollut helmikuusta asti. Haistoin vasta leikatun ruohon, maistoin mannapuuron ja näin nyt vihdoin kauan odottamani askeleet lähenevän Jamesia.
  Hääkimppu, -huntu, -puku, -tarjottavat, -ranta ja -pari eli me, minä ja hän. Sekasorto oli viedä hulluuden rajalle ja hengen mukanaan. Tuo hääpaikka tulisi olemaan sama jossa minun ja Jamesin ensisuudelma tapahtui. Hiekan, ruusujen ja hääväen, ystävien ja perheen ympäröimänä meidät vihittäisiin ikuiseen rakkauteen. Meistä tulisi mies ja vaimo.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 20:33:37 kirjoittanut Olivia »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Hääranta (raapale, s, Lily/James)
« Vastaus #1 : 01.11.2012 20:36:26 »
Nättiä. En osaa oikein muuta sanoa. Kaunista kuvailua ja sain mukavan kuvan päivästä, tuli mieleen serkun häät hiekkarannalla, molempien ollessa paljain jaloin ja kaikkee. Sellainen intiimi ja sulonen. Äh, aivot on ihan jäässä! En osaa oikein sanoo mitään.... mutta uks pikku pilkunnylkyttäminen on laitettava:

Lainaus
Heinäkuun hääaamu oli mieto verrattuna mikä oli edessä...
Eli Heinäkuun hääaamu oli mieto verrattuna siihen, mikä oli edessä...

En tiiä, oliko turha, mutta nussinpahan vaan :DD Toisaalta, siihen sataan sanaan on ihan helvetin vaikee päästä, joten annan anteeks :DD Tosiaan, tykkäsin ja sulonen oli. Tosissaan, merci. :D

Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Vs: Hääranta (raapale, s, Lily/James)
« Vastaus #2 : 01.11.2012 20:44:44 »
Ledi kiitos! On kivaa jos piristin päivääsi ja jos heräsi jotain positiivisia muistoja :) juu, mietin todella kauvan että mikä tohon huommauttamaasi kohtaan sopisi, mutta taisi mulla olla aivot vähän narikassa, kun en tota keksiny. Kuulostaakin paremmalta. :)
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Cilla

  • ***
  • Viestejä: 74
Vs: Hääranta (raapale, s, Lily/James)
« Vastaus #3 : 02.12.2012 20:21:04 »
Lukaisin tämän jo kertaalleen aiemmin, mutta nyt kun löysin tekstisi uudestaan, niin täytyyhän siitä jotain kommenttia jättää. Mielestäni tämä on kaunis ja suloinen kuvaus tärkeästä päivästä. Tekstistä kuvastuu hermoilevan morsiamen ajatukset hienosti, tätä päivää on odotettu pitkään ja hartaasti, mutta toisaalta se aiheuttaa hieman paniikkia Lilyn ajatuksissa. Onnistunut on myös fontin valinta, käyttämäsi fontti ja tekstin kursivointi saa tämän pätkän näyttämään päiväkirjamaiselta.

Lainaus
Kateselin huntua, joka makasi pöydällä.

Tuollaisen pienen lipsahduksen huomasin tekstin joukossa, muuten hienon eheää tekstiä. Kiitos lukukokemuksesta! : )
from the road where the cars never stop going through the night
to a life where I can watch the sun set and take my time

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Vs: Hääranta (raapale, s, Lily/James)
« Vastaus #4 : 02.12.2012 20:33:09 »
Cilla oi kiitos kun näit vaivaa tulla komentoimaan! Hienoa kuulla jos tykkäsit tekstistä :D Pidin itse tätä niin lyhyenä että kummasteli että ihme jos joku saa tästä jotain irti, mutta kiva kun irtoaa näin ihania kommentteja=) Noi kurvisoinnit ja muu fonttailu on niin mun tapaista. Tykkään leikkiä kaikilla muotoilukeinoilla... ::) Up, kiva kömmähdys, aina mulle pompsahtaa ylimääräisiä kirjaimia joukkoon tai sitten ne vaihtelee paikkaa. :)
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.