Kirjoittaja Aihe: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, K-11  (Luettu 6996 kertaa)

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, K-11
« : 31.12.2007 21:16:42 »
Nimi: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa
Kirjoittaja: minä, Merri siis
Paritus: Seamus/Dean, Seamus/Ron, Seamus/Harry ja pikkuinen Draco/Harry. Näin pieni *näyttää etusormen ja peukalon väliin jäävää pientä rakoa* 
Ikäraja: Omasta mielestäni K-11, mutta jos on jonkun mielestä alempi, niin ilmoittakaa toki. ;)
Tyyli: Au, paha. Fluffy? 
Vastuuvapaus: Row omistaa paikan ja henkilöt, joilla leikin. En saa tästä minkäänlaisia korvauksia.
Warnings: Niin, tämä siis todellakin on ensimmäinen ficcini, jos tätä sellaiseksi voi kutsua. Eikä ole betaakaan ollut, eli virheet ovat minun vastuullani.  :)
Summary: Otteita Seamusin päiväkirjasta viimeiseltä vuodelta Tylypahkassa.
Ja osallistun siis 3 kertaa, kun- haasteeseen.

Dean Thomas

Istuin tänään kirjastosssa tekemässä läksyjäni, kuten normaalistikin. Tai yleensähän minä teen läksyt oleskeluhuoneessa, eli ei se ollutkaan niin normaalia. Kirjoitin Punurmiolle uutta unipäiväkirjaa, sillä ne olivat hänen mielestään niin kehittäviä, että niitä voisi tehdä jokaisena vuonna. Sinänsä ihan hyvä, eipähän tule mitään kunnon läksyjä. Sellaisia siis joita joutuisi miettimään.
 Juuri kun olin kirjoittamassa unestani, jossa olin komea prinssi ja pelastin kaunista mustatukkaista neitoa palavan luudan selästä (prinsessan kasvoja en nähnyt, mutta hän oli varmasti häikäisevä. Koko uni oli muuten melko outo. Palavia luutia ja kaikkea), Dean istui seuraani. Poikaparka näytti todella murtuneelta, joten kysyin mikä häntä vaivaa. Hän mulkoili minua hetken kuin olisin kysynyt jotain todella henkilökohtaista. Sitten hän kertoi, että Ginny oli jättänyt hänet jonkun McLaggenin takia. Taisin naurahtaa muutenkin kuin sisäisesti kuullessani Ginnyn uuden valloituksen, sillä Dean potkaisi minua. Suoraan nilkkaan ja kovaa. Siihen jäi ihan varmasti mustelma.
 Yritin hymyillä myötätuntoisesti, mutta se oli kai aikalailla voitonriemuinen hymy, sillä siltä minusta tuntuikin. Voitonriemuiselta. En ala selvittelemään moraalisia syitäni tässä yhtään, mutta minusta oli vain hauskaa, kun Dean ja Ginny erosivat. En ole edes missään vaiheessa liiemmin pitänyt siitä tytöstä. On niin selvää, että kaikki nämä hänen poikaystävänsä ovat vain keino saada Harry mustasukkaiseksi. Hah, eipä taida tyttö tietää, että Harry on poikiin päin suuntautunut. Pitäisiköhän jonkun kertoa se hänelle? Kuten minun, minähän hallitsen hienovaraiset elkeet.
 Koska Dean oli istunut pöydän toiselle puolelle, taputin vieressäni olevaa penkkiä kutsuvasti. Tarkoitukseni oli lohduttaa poikaa toverillisella haluksella. Ja ehkä taka-ajatuksena oli, että hän ei niin helposti pystyisi näkemään virnuiluani.
 Kun Dean oli istunut uudelle paikalleen, levitin käteni valmiina halaamaan häntä. Hieman vastahakoisesti hän kaatuikin kylkeeni. Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja taputin pari kertaa selkään. Olin nähnyt, kun ihmiset tekevät niin televisiossa. Ja siellä se näytti varmasti paljon normaalimmalta, kuin tämä. Joukko ohikulkevia luihuisia katsoi meitä, kuin olisimme olleet jotain erittäin kuvottavaa ja erittäin limaista. Oikeastaan se ei juuri poikennut tavasta, jolla luihuiset meitä rohkelikkoja yleensä katsovat. Ehkä se vain oli aavistuksen verran inhoavampi.
 Ja seuraava minkä kirjoitan, pysyy vain meidän kahden välisenä. Vaikka oikeastaan kaikki pysyy, mutta tämä varsinkin. Äläkä sitten naura tai minä poltan sinut takassa ja ostan uuden, hienomman päiväkirjan.
 No niin. Kun minä siinä lohdutin parasta ystävääni, tämä sattui huokaisemaan erittäin rakastettavan murtuneesti. Olen aivan varma, että juuri se huokaus sai minut tekemään niin kuin tein. Minä ikään kuin kumarruin hänen yllensä vielä enemmän ja, nyt se sitten tulee, annoin suukon hänen poskelleen. Paitsi että se ei osunut ihan poskeen. Deanin piti juuri silloin mennä liikauttamaan päätään ja suukkoni osuikin... suoraan hänen huulilleen.
 Dean oli varmasti todella murtunut tai houreissaan, sillä hän taisi luulla minua Ginnyksi. Tai niin ainakin päättelin siitä, että hän kuiskaili tytön nimeä. Hän luuli minun tarkoituksella suudelleen häntä ja vastasi minun epäsuudelmaani. Onko tuo edes sana?
 No minä hiukan pelästyin, sillä minun ei ollut ollut tarkoitus kuin vain halata ja lohduttaa ystävääni. Minä siis vetäydyin irti hyvin nopeasti ja silloin Deankin näytti tajuavan mitä oli tekemässä. Aloimme kumpikin pyyhkimään suitamme hihoihimme ja näin jälkikäteen ajateltuna se oli kai aika loukkaavaa, mutta emme pahemmin välittäneet siitä. Tuijotime toisiamme hetken todella noloina, mutta sitten minä sovin kummankin puolesta, että mitään ei ollut tapahtunut. Dean jäi vielä paikoilleen, mutta minä en kehdannut. Lähdin rohkelikkotorniin ja on varmaan turha sanoa, että naamani helotti paloautonpunaisena. Ja se johtui silkasta häpeästä, ei mistään muusta!

Ron Weasley

Nyt kun Dean-episodista on kulunut jo melkein viikko, olemme jälleen lähes normaaleissa väleissä. Emme tosin vieläkään istu vierekkäin missään, emme edes tunneilla. Teimme sellaisen hienon järjestelyn, että minä istun Harryn vieressä ja Dean Ronin. Ja istumme peräkkäisissä pulpeteissa, joten voimme keskustella lähes normaalisti. Harry on muuten surkea oppilas. Hän ei ikinä kirjoita muistiinpanoja eikä oikeastaan mitään muutakaan. Läksytkin näyttävät vartissa tehdyiltä. Eli Harrylta ei kannata kysyä, jos haluaa apua läksyissä. Yritänkin muistaa tuon.
 Teimme tänään läksyjämme oleskeluhuoneessa. Meillä tarkoitan Nevilleä, Ronia ja minua. Sekä Harrya. Eli ainoastaan Dean puuttui. (Se johtuu siitä, että hän löysi jo uuden tyttöystävän. Parvatin. He ovat oikeastaan aika suloisia yhdessä.) Kun oleskeluhuone alkoi täyttyä kikattavilla tytöillä, joista suurin osa katseli Harrya toiveikkaasti, Harry sanoi lähtevänsä ulos kävelylle. Hän katsoi meitä kysyvänä ja sai Nevillen lähtemään mukaansa.
 Ja koska jäin kahden Ronin kanssa, läksyjen teosta ei tullut mitään. Kuvitelkaapa, hän on vielä laiskempi niissä kuin Harry, joka on jo todella laiska. Voisi kuvitella, että Ron ei edes tee läksyjään.
  Nytkin hän ehdotti, että pelaisimme velhoshakkia. Tietenkin minä myönnyin, sillä mikä tahansa olisi parempaa tekemistä kuin liemien essee. Ei olisi pitänyt, sillä essee jäi kesken ja jouduin aamulla heräämään tunnin aikaisemmin kuin normaalisti. Ja muutenkin, Ron nimittäin nöyryytti minua niin pahasti, että siitä jäi pysyviä traumoja. Pelasimme lähes kymmenen peliä, enkä voittanut yhtään. Ja yhden pelin Ron jopa voitti viidellä siirrolla. Ei sen pitäisi olla edes laillista. Siis leikki-ikäisetkin pelaavat varmasti paremmin kuin minä tuolloin. Nyt hävettää.
 Ajattelen nyt tämän seuraavan asian sillä tavalla, että halusin kostoksi nöyryyttää Ronia.
 Kun hän oli laittanut laudan pois, ojensin käteni ja kättelin häntä. En vain päästänyt irti, vaan vedin sen raivostuttavasti virnistelevän älykääpiön kiinni itseeni. Taisi siinä vaiheessa Roninkin hymy hyytyä, kun suutelin häntä puolen rohkelikkotornin katsellessa. Poju jäi paikoilleen seisomaan vähän eksyneen näköisenä, kun minä taas lähdin ja mennessäni vielä vilkutin hänelle hilpeästi.
 Voi pojat, kuinka nauroinkaan, kun olin päässyt makuusaliin. Ronin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen.

Harry Potter

Muodonmuutostunnit ovat sittenkin aika kivoja. Kiva on oikeastaan liian laimea ilmaisu. Mahtava sopii paremmin. Mutta vain tähän yhteen tuntiin. Muut ovat edelleen tylsiä. Ja ärsyttäviä. Ja kaikkea muuta sellaista. Käsi kramppaa, jos kirjoitan ne kaikki.
 Niin, tänään oli siis muodonmuutoksia ja McGarmiva jakoi meidät pareihin. Kuin sattumalta pääsin Harryn pariksi. Juu, se oli itsessään jo hyvä, mutta vielä parempaa on tulossa, odota vain.
Meille jaettiin pitkät paperit, joissa oli kymmeniä kysymyksiä aikaisemmilta vuosilta opituista asioista. Me jaoimme tehtävät puoliksi niin, että Harry sai viimeiset kolmekymmentä ja minä ensimmäiset kaksikymmentäyhdeksän. Tiedän olevani jalo, kun annoin Harrylle enemmän kysymyksiä, vaikka olisin halunnut ottaa ne itse. Joo ihan varmaan.
 Minulle tuli ongelmia kysymyksen neljätoista kanssa, joten pyysin Harrylta apua. Hän kumartui lähemmäs lukemaan kysymyksen ja jäipä siihen vielä miettimään vastaustakin. Harryn hiukset ovat hyvin läheltä katsottuina ja tietyssä valaistuksessa enemmänkin tummanruskeat kuin mustat. Huomasin sen sinä aikana, kun kyseinen henkilö lähes makasi pulpetillani. Luulin, että hän vain kiusasi minua siinä rötköttäessään, mutta hän kirjoittikin vastausta.
 Arvatkaa mitä minä huomasin sinä hetkenä? Malfoyn. Se hiton posliininukke (en tiedä mistä tuon keksin, mutta eikö se sovikin Malfoyhin) tuijotti minua ja Harrya. Tai oikeastaan vain minua. Sillä hetkellä. Ja hän näytti todella katkeralta. Minulla löi hetken tyhjää, ennen kuin tajusin. Malfoy oli kateellinen Harrysta, minulle. Katsoin nopeasti Harrya ja sitten taas Malfoyta. Nuolaisin huuliani erittäin rivosti ja virnistin hänelle iloisesti. Sen itseriittoisen luihuisen silmät olivat pudota päästä. Hän vilkaisi ympärilleen ja kun kukaan ei katsonut, osoitti ensin minua, sitten Harrya. Virneeni leveni entisestään ja yhtään se enempiä ajattelematta nyökkäsin. Malfoy kääntyi hyvin vihaisena takaisin parinsa puoleen.
Tässä välissä Harry oli saanut kirjoitettua vastauksen, joka oli suoraan sanottuna naurettavan yksinkertainen kaikessa pituudessaankin. Ihme etten keksinyt sitä itse. Harry ei ilmeisesti ollut huomannut mitään minun ja Malfoyn välisestä keskustelusta, vaan jatkoi omia tehtäviään. Malfoy vilkuili Harrya vaivihkaa koko tunnin ja se ärsytti minua, vaikka siihen ei pitänyt olla mitään syytä.
 Tunnin jälkeen oli lounas Suuressa salissa. Ja ihan vain Malfoyta ärsyttääkseni kysyin Harrylta, josko tämä kävelisi sinne minun kanssani. Harry katsahti ensin Ronin ja Hermionen suuntaan, mutta ilmeisesti nuoleskeleva pari ei juuri viehättänyt häntä. Menimme siis kahdestaan ja koko matkan ajan tunsin Malfoyn tuijotuksen niskassani. (Se oli oikeastaan aika hauskaa. Malfoyn ärsyttäminen siis.)
 Istuimme vierekkäin syömään ja juttelemaan kaikesta turhanpäiväisestä. Eli huispauksesta (ei tylsempää aihetta voisi keksiä) ja läksyistä (aina vaan paranee). Malfoy katseli meitä vieläkin. Ja minulla oli kieltämättä hauskaa, kun esitin Harryn poikaystävää kateelliselle Malfoylle. Se vain oli jotain niin epätodellista, etten meinannut uskoa, vaikka todisteita oli ties kuinka paljon. Tai ei nyt niin paljon, mutta tarpeeksi kuitenkin. Oho, aika sekavaa tekstiä. Pitäisiköhän mennä nukkumaan ja kirjoittaa huomenna loppuun?

***
No niin, täällä taas. Jatkan nyt siitä mihin eilen jäin.
 Eli tiivistettynä: Malfoy on kateellinen ja minä esitän Harryn poikaystävää. Korjaus äskeiseen: Enää en vain esitä, nyt olen se muutenkin kuin Malfoyn kiusaksi. Mikäpä sen parempaa.
 Nyt kirjoitankin miten päädyin yhteen Harryn kanssa. (Toivottavasti hän ei ikinä tule saamaan tätä kirjaa käsiinsä...)
Mutta nyt asiaan. Vietin tänään koko aamun Harryn kanssa, sillä Dean oli jossain Parvatin kanssa, eikä Harrya huvittanut olla toisissaan roikkuvien ystäviensä seurassa. (Enkä kyllä ihmettele sitä yhtään.) Ja koska oli lauantai, meillä ei ollut tunteja ja näin ollen aikaa oli rajattomasti.
 Kun olimme menossa järvelle (minä olin ehdottanut sitä), törmäsimme Malfoyhin. (Tuo nimi on kyllä vaikea kirjoittaa. Toivottavasti meni väärin.) Hän oli ilmeisesti tajunnut, että minä olin hiukan huijannut häntä edellisenä päivänä ja päätti nyt kostaa. Kun olimme valinneet rauhaisan paikan ajanvietolle, lehahti se lepakonräkänokka paikalle. (He ovat Harryn kassa ilmeisesti hyvissäkin väleissä. Mistä lie johtuukaan. Ilmeisesti jostain, joka liittyy häneen-jota-ei-pidä-mainita, mutta kun minä en ole niistä asioista perillä yhtään, päätin ettei minua kiinnostakaan. Paljoa. Vain vähän.)
 Ja kehtasipa ruveta flirttailemaan Harryn kanssa. Minun Harryni kanssa. Emme kyllä olleet vielä tuolloin yhdessä, mutta silti. Se oli röyhkeää jopa Malfoylta. Minua inhotti katsella siinä vieressä, kuinka Harry nauroi sen pirulaisen kanssa jollekin ihan älyttömälle jutulle.
 Jossain vaiheessa minulla sitten napsahti jokin pois paikaltaan. (Ei kirjaimellisesti, mutta henkisesti.) Katsoin Malfoyta hetken rumasti, sillä tämä seisoi aivan liian lähellä Harrya, ja silloin päätin toimia.
 Käänsin Harryn katsomaan itseäni ja ennen kuin ehdin tajuta yhtään mitään, suutelin häntä. Niin, suutelin. (Tuota on tapahtunut nyt lähiaikoina hälyttävän usein. Pitäisiköhän huolestua? Nääh, tuskin se mitään vakavaa on.) Ja mikä parasta, niin teki toinenkin osapuoli. Ja aivan Malfoyn nenän edessä! Siitäs sait!
 Vetäydyin irti ja katsoin blondia haastavasti. Hän näytti oikeastaan aika lailla inhimilliseltä siinä tuijottaessaan kateellisena. Hah! Harry sanoi Malfoylle, että meidän piti jatkaa matkaa, sillä olimme kuulemma menossa kiertämään järven. Malfoy hyvästeli meidät erittäin laimeasti ja lähti linnaan.
 Emme me oikeasti mitään järveä kiertäneet, vaihdoimme vain paikkaa hiukan syrjemmälle. Pois muiden uteliaiden katseiden alta.
Noin, nyt on sitten tämä päiväkirja täynnä. Taidankin lopettaa tämän homman kokonaan, sillä se ei ole kovin miehekästä. Eli tämä on siis viimeinen sivu viimeiseen päiväkirjaani.
Nyt pitääkin mennä. Lähdemme Harryn kanssa kohta Tylyahoon. Olenkohan tarpeeksi hyvän näköinen? Tai siis, jästivaatteet. No eipä ole aikaa vaihtaakaan.
 

***
Joskus muutaman vuoden päästä:

"Oletko ollut täysin kunnossa, kun olet kirjoittanut tämän?"
"Ole jo hiljaa. Ei se nyt noin hauskaa ole, että tarvitsee kokoajan nauraa. Lopeta!"
"Juu, anteeksi. Mutta silti."
"Minä tiedän. Sinun ei tarvitse kertoa minulle yhtään mitään. Ja olit itsekin vähällä langeta silloin Malfoyhin, että äläpä yhtään hirnu siinä."



A/N: Tässä on nyt ensimmäinen ficcini, jonka siis julkaisen. Laatu on todellakin sen mukaista.
Kommentit olis kivoja. ;)
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 13:38:14 kirjoittanut Kaapo »
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #1 : 31.12.2007 23:40:33 »
Noi kaksi ensimmäistäkin olivat todella hyviä, mutta tähän Harryosioon uppouduin täysin! IHANA<3 Ja tämä on vielä ensimmäisesi! Vau! Ihanan lämmintä tekstiä ja silleen. :D Ja tuo viimeinen dialogi. Voin niiiiin kuvitella Seamusin ja Harryn lukemassa sängyllä makoillen Seamusin päiväkirjaa :D Voi että, aivan ihana paritus muutenkin, ei lempparini, mutta silti  ;)  
Ainiin, tykkäsin kauheesti siitä kun Seamus yrittää tehdä Dracon mustasukkaiseksi. Ja tuo kun Seamus suutelee Ronia, voin KUVITELLA Ronin ilmeen, aivan fantastista! :D

Lainaus käyttäjältä: "Merriadoc"
(Tuo nimi on kyllä vaikea kirjoittaa. Toivottavasti meni väärin.)

Tuo oli todella hauska kohta, ehkä siksi että on näin myöhä :D Se kyllä muutenkin oli niin twisted, if u know what i mean? ;) Taas mä sekoilen täällä.

Lainaus käyttäjältä: "Merriadoc"
Paritus: Seamus/Dean, Seamus/ron, Seamus/Harry ja pikkuinen Draco/Harry

Pilkunviilaja Sierra täällä, eli EI ron, vaan Ron, isolla alkukirjaimella :D

Lainaus käyttäjältä: "Merriadoc"
"Minä tiedän. Sinun ei tarvitse kertoa minulle yhtään mitään. Ja olit itsekin vähällä langeta silloin Malfoyhin, että äläpä yhtään hirnu siinä"

Tuo lause oli hauska, ja tuo "äläpä yhtään hirnu siinä" sai aikaan äänettömän naurukohtauksen :D ja tuossa lauseessa on myös pikku virhe, - äläpä yhtään hirnu siinä." - TAI - äläpä yhtään hirnu siinä!" - :D  Alkuperäisestä puuttuu "-merkin edestä joku merkki.

Anteeks oikeasti tästä pilkunviilailusta, mutta minä nyt vain olen sellainen!

Kirjoita PAAALJON lisää ficcejä, minä haluan lukea sinulta lisää.
Osaat meinaan kirjoittaa tosi hyvin ja kuvaillakkin ihan mallikkaasti  ;)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008 ! <3

~ uskollinen nettiystäväsi Sierra :) <3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #2 : 01.01.2008 11:38:22 »
Sierra <3:Uih! Ensimmäinen kommentti!
Kiitos nuiden virheiden etsimisestä. Korjataankin ne heti.  :)
Juu, ehkä Sierra on ollut liian myöhään koneella. Ei se nimittäin voinut noin hyvä olla.
Lainaus
Se kyllä muutenkin oli niin twisted, if u know what i mean?
I think I know. ;)  Ja minäkin kuvittelin sen viimeisen osan melko samalla tavalla. Ja katsotaan sitä kirjoittamistakin. Saattaapi olla, että rupean kirjoittelemaan näitä 3 kertaa, kun- haasteita.
Eikä se pilkunviilaus todellakaan haittaa. Enemmänkin se on tervetullutta, näkeepä ainakin, että olet lukenut huolella.  ;)
Ja hyvää tätä vuotta sinulle ja kaikille muillekin!
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #3 : 01.01.2008 14:16:57 »
Harry ja Draco kuuluu toisilleen, samoin Seamus ja Dean! :D mut muuten tää oli hyvä, oli kiva lukee tälläses päiväkirja muodossa jotain. (: kiitoos<3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #4 : 01.01.2008 14:55:18 »
Ole hyvä vaan, ja kiitos kommentistasi.  :)
Kyllä, Harry ja Draco kuuluvat toisilleen, mutta Seamusista ja Deanista en tiedä. Seamus on mielestäni sellainen tyyppi, joka sopii lähes kenelle tahansa. Pojalle tietenkin, ei nyt mennä hetin puolelle.  ;)
Arvaa oliko minulle tuskaa kirjoittaa viimeinen osa, kun en saanut laittaa H:ta ja D:tä yhteen? Mutta mutta, kiitos siis kommentistasi, se piristi.  :D
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

H.P Luvcraft

  • ***
  • Viestejä: 99
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #5 : 15.01.2008 09:25:48 »
Aargh!!!

Lainaus käyttäjältä: "Merriadoc"
Juuri kun olin kirjoittamassa unestani, jossa olin komea prinssi ja pelastin kaunista mustatukkaista neitoa palavan luudan selästä (prinsessan kasvoja en nähnyt, mutta hän oli varmasti häikäisevä. Koko uni oli muuten melko outo. Palavia luutia ja kaikkea), Dean istui seuraani.

Nuo suluissa olevat välihuomautukset olivat niin parasta! Kikatin niiden takia palleani araksi.

Tulin taas pitkästä aikaa finiin (kaksi viikkoako jo!) ja luin tämän ensi töikseni. No melkein ensi töiksi... Ja Luvetan tätä ihan H.P:nä. Koko päiväkirjamuodossa kertominen toimi hyvin ja juttu pysyi juuri sopivan kevyenä fluffyiseksi one-shotiksi, menemättä silti jaadi-jaadi-harryn-smaragdinvihreät-silmät-jaadi-jaadiin. Tämä oli muutenkin erinomaisen omaperäistä. Heh.

Niinkuin kaikissa betaamattomissa teksteissä (ja usein betatuissakin, varsinkin jos olen itse ollut asialla) kirjoitusvirheitä löytyi ja kappalejakoa olisi voinut olla enemmän. Ihan kuin sillä olisi jotain väliä...

Go Seamus! Olen aina ollut sitä mieltä, että todennäköisimmät kissatappelijat ovat Draco ja Seamus... Mutta kyllä Harrysta kannattaakin tapella...
Lainaus käyttäjältä: "Merriadoc"
Se hiton posliininukke (en tiedä mistä tuon keksin, mutta eikö se sovikin Malfoyhin) tuijotti minua ja Harrya.
Dracosta tosiaan tulee mieleen posliininukke. Enkä tarkoita nyt (vain) kaksimielisellä tavalla. Kaikki hahmot olivat kuitenkin tarpeeksi IC makuuni. Vaikka en ole koskaan pahakseni pannut !ObviousGay!Dracoakaan. Kaikkea kun ei voi saada.

Tämän ficin lukeminen oli kuin jonkun herkullisen, kuuman juoman nauttimista henkisesti, se vaan levitti sellaisen hyväntuulisen raukeuden koko mieleen. En voi uskoa, että joku joka kirjoittaa näin suloisesti pystyy lukemaan omia parodiaficcejäni. Tai Penisrenkaan herraa. Hyrr!

Kirjoita vaan lisää ficcejä, tämä on erittäin hyvä aloitus toivottavasti pitkään jatkuvalle ficcailulle.
Vain fluff/romance voi voittaa pahuuden mahdin!
Lomalla ylioppilaskirjoitusten ajan!

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #6 : 16.01.2008 07:03:59 »
Hottis Peipi: Ottaako tämä kommentti tosissaan vaiko ei?  No oletetaan nyt, että uskon tuon kaiken.  :)  Miten tälläiseen viestiin pitäisi muka vastata? No aloitetaan niistä virheistä, tai siis. Joo, kappalejako on vähän päin persiitä, mutta oletetaan, että Seamusin äidinkieli ei ole Hermionen tasoa. Kelpaa selitykseksi? Hyvä. :)
Luin muuten tuosta, että olisit kikattanut pallisi ariksi... Piti lukea uudestaan ja todeta, että eihän se ihan niin mennytkään.  ;D
Jaa nuo tyypit IC? Kuten haluat, mutta minä rohkenen olla eri mieltä. Minä kirjoitan suloisesti? Aww, kiitos. Eikä se Penisrenkaan Herrakaan niin hirmuinen ollut, sille piti vain antaa aikaa... Paljon aikaa. Ja sinun parodiasi ne vasta ovatkin hykerryttäviä. Oikeastaan sinun tulisi ihmetellä miten pystyn kirjoittamaan yhtään mitään, kun olen niitä ja PrH:ta lukenut.
Kiitos kommentistasi. Merkitsi paljon.  ;)
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

H.P Luvcraft

  • ***
  • Viestejä: 99
Re: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #7 : 18.01.2008 20:11:00 »
Ei helvetti, jollain ei nyt ole patterit ihan täynnä... Tota, öh, niin, siis tämähän oli Seamusin päiväkirja, ja kirjoitettu siksi tollee. Öh. Minä, joka olen sarkastisuuteni aiheuttanut lukuisia väärinkäsityksiä (viimeksi tänään suututin yhden tyypin mielestäni kiltillä, ehkä vähän leikkisällä kommentilla) , minä, joka olen kaikenlaisten innuendojen äiti, isä ja isän poikakaveri, minä en tajunnut. Äh. No joo... Tyhmyys suojelee minua sukupuolitaudeilta. Ei kyllä oikeastaan. Kondomi suojelee. Oho, ajatus karkaa taas ku hevoset Harryn housuista.
Vain fluff/romance voi voittaa pahuuden mahdin!
Lomalla ylioppilaskirjoitusten ajan!

eniale

  • conquistador
  • ***
  • Viestejä: 182
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #8 : 17.07.2008 19:17:44 »
Aiivan ihana! Seamus ei oikeastaan voisi olla enempää itsensä, ja muutkin ovat uskottavia. Eniten pidin Dean-osasta, se oli luontevin, ja sitten Ron-osasta. Harry-osa oli jotenkin tunnelmansa puolesta pitkitetty, mutta ei toki kärsinyt, vaan oli ihana ja hauska sekin. Niin seamusmaista tekstiä! Kirjoita lisää, olet hyvä!
On illanpaisto, ja silkavat saijat
luopoissa pirkeinä myörien ponkii:
surheisna kaikk' kirjuvat lorokaijat
ja vossut lonkaloisistansa ulos vonkii.
avatar: mezzoprism

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #9 : 17.07.2008 20:43:30 »
Ohhoh! Joku lukee tätäkin vielä!  :o

Kiitos erittäin paljon eniale! Piti hetken aikaa tuijottaa näyttöä, ennen kuin sitä tajusi sulkea suunsa ettei kärpäset vaan lennä sisään.  :D
Itsellä on nykyään tuo sama "paremmuusjärjestys" noiden osien suhteen.
On muuten äärimmäisen imartelevaa saada kommenttia ensimmäiseen julkaisuun muutaman kuukauden tauon jälkeen. Ja kun se vielä oli näin positiivista! Kiitos toistamiseen!  :-*
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Lohikäärme-feeniks

  • ***
  • Viestejä: 187
  • Epämääräinen ruukkukasvi
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #10 : 26.06.2009 15:25:25 »
(*virn*)
Hauskaa luettavaa ja sait minut juuri hyvälle tuulelle.
Kyllä se on Harry/Draco 4ever, mutta oli tämäkin ihana<3
Seamus on vain niiiiiin homo...

Repsin epilogissa kyllä niin totaalisesti ja se oli ihana kohtaus n.n

-Feen
Tosi asiaksi jää, että Voldemort pystyy halutessaan liikkumaan nopeammin kuin Severus Kalkaros shampoo pullon nähdessään.

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #11 : 26.06.2009 19:10:15 »
Eikä! Joku lukee tätäkin vielä :D
Kiitos Feen kommentista, sinäkin sait minut hyvälle tuulelle =) Myhäilen täällä itsekseni. Juu, Seamus on über homo, pakkohan sen on olla, kun se on Harryn mies ;)
Kiitos vielä kerran kommentista <3
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #12 : 26.06.2009 20:27:00 »
Päätin minäkin aikanikuluksi tulla lukemaan pari ficcia, ja sitten huomasin tämän ja päätin tulla lukemaan : ) Aiai, hauska : D Seamus kolmoishomo : D Vähänkö hyvä (: Yritin samalla syödä, mutta ei oikein onnistunu ku hymyilin niin paljon!!

~ Shute
Shute

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #13 : 27.06.2009 09:54:05 »
Aww, kiitos Shute sinullekin =) Itseäkin rupesi hymyilyttämään, taas joku kommentoi ihanasti :D
Ps. Vähintään kolmoishomo (;
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Hellevi

  • ***
  • Viestejä: 84
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #14 : 27.09.2009 11:08:46 »
Joo en edes yhtään myöhässä ole.
Tää oli kyllä ihana. Ja hauska. Ja tykkäsin parituksista.
Hymyilyttää vieläkin. Miksi tykkään näin paljon ficistä, joka ei ole HooDeetä? :D

Halusin olla avuksi ja bongailin tuossa lukiessa muutaman virheen:

Lainaus
Meillä tarkoitan Nevilleä, Ronia minua Ja Harrya.
Tuossa luettelossa on jotain häikkää. Itte kirjottaisin tuon "Nevilleä, Ronia, Harrya ja minua" tai sitten jos tuota Harrya on tarkoitus korostaa, niin "Nevilleä, Ronia ja minua. Ja Harrya".

Lainaus
Tietenkin minä myönnyin, sillä mikä tahansa olisi parempaa tekemistä, kuin liemien essee.
Tuota pilkkua ei tarvitsisi tuolla.

Lainaus
Ja koska oli lauantai, meillä ei olut tunteja ja näin ollen aikaa oli rajattomasti.
olut... :')

Lainaus
Kun olimme menossa järvelle, minä olin ehdottanut sitä, törmäsimme Malfoyhin.
Tuo "minä olin ehdottanut sitä" sopisi paremmin sulkuihin. Eli:
"Kun olimme menossa järvelle, (minä olin ehdottanut sitä), törmäsimme Malfoyhin.

Lainaus
Pois muiden uteliailta katseilta.
Voisiko olla pikemminkin "Pois muiden uteliaiden katseiden ulottuvilta" tjtn vastaavaa..?

Joo anteeksi kun kommentoin näin myöhään, mutta oli ihan pakko, kun tän vasta nyt ja ihan vahingossa bongasin ja tykkäsin kamalasti ja halusin noista virheistä päästä sanomaan. Ootko muuten kirjoittanut H/D:tä koskaan?

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #15 : 27.09.2009 12:10:13 »
Hellevi: Et sinä mitään myöhässä ole :D Kyllä tähän saa kommentoida ihan milloin vaan haluaa. En todellakaan aio kieltää sitä!
Minuakin hymyilyttää. Tosin se johtuu kyllä tästä kommentista, ei itse ficistä. Kiitän kehuista, tuli heti hyvä mieli =)

Korjailen nuo virheet tuolta heti kun ehdin. Kiitän tuhannesti niiden huomauttamisesta, tällä kun ei ole betaa ollut...  :-*
Ja jos saan kysyä, mistä bongasit tämän niin vahingossa? (;
En. HooDeeta ei ole tullut pahemmin kirjoiteltua. Suunnitelmissa on kyllä josssain vaiheessa. Ehkä jopa ihan lähitulevaisuudessa. Jos hyvin käy siis. Olen laiska kirjoittaja ;D Ja kiitos vielä kommentoinnista <3
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Hellevi

  • ***
  • Viestejä: 84
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, PG-13
« Vastaus #16 : 27.09.2009 17:56:04 »
Kiva kun et suuttunut vaikka kommentoinki näin myöhään. : )) Ja sorruin vielä pilkunviilaukseenkin..
Löysin tänne allekirjoituksesi kautta (btw se kiinnitti huomioni, kaikessa yksinkertaisuudessaan hauska :D), ihan randomisti painoin tota linkkiä ja bongailin että löytyiskö sulta joku H/D jota en ole lukenut. Ja koska H/D oli merkattu tämän ficin parituksiin, oli pakko tulla lukemaan. Ja kannatti. (:
Kirjoita joskus H/D:tä, vaikka jotain söpöä fluffya matalalla ikärajalla huumorilla kuorrutettuna, olisi kiva lukea. Kun en yleensä lue muuta kuin H/D:tä ja Herm/Sevviä..
Laiska "kirjoittaja" löytyy täältäkin: siitä on jo yli vuosi kun suunnittelin "täydellisen" H/D:n, mutta se projekti jäi toteutumatta kun ylitsevuotava perfektionismini olisi venyttänyt kirjoitusurakan satavuotiseksi. Enkä omista aikaa enkä kärsivällisyyttä niin paljon että jaksaisin tehdä ficin jonka kehtaisin julkaista. :D
Onneksi on teitä hyviä kirjoittajia joiden juttuja voi lukea eikä tarvii itse tarttua näppikseen. ;)

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, K-13
« Vastaus #17 : 30.01.2010 13:46:04 »
mä rakastan tätä.

Seamus on niin ihana tässä <3

Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natty-boy

  • Master Holdwine
  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, K-13
« Vastaus #18 : 30.01.2010 17:15:53 »
Aww, kiitos Resonanssi :D
Pelkkä vilkaisu hänen makuuhuonesilmiinsä sai polveni notkahtamaan.

Alicia

  • ***
  • Viestejä: 38
  • Don’t let me down
Vs: 3 henkilöä, joihin Seamus tunsi vetoa, K-13
« Vastaus #19 : 08.05.2010 19:06:51 »
yksi parhaista 3-kertaa-ficeistä  ;)!
aaaah seamus  ;D nauroin paljon kun luin tätä
+tää on hyvin kirjoitettu!