Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Kiirastulenpimeää | S | Castiel  (Luettu 1564 kertaa)

Sonoa

  • formulanrengas
  • ***
  • Viestejä: 477
Title: Kiirastulenpimeää
Author: Sonoa
Rating: S
Fandom: Supernatural
Pairing: tulkinnanvarainen Dean/Castiel, koska kaikki tekstit, joissa molemmat on, on tulkinnanvaraisesti Destieliä, eikun mitä
Genre: draama, raapale
Disclaimer: Mitään en omista, mitään en ansaitse, en väitä todeksi enkä tarkoita loukata.
Spoilaa seiskakauden loppua ja kasin alkua! tai ainakin a/n sen tekee
Summary: -- minä en saa epäonnistua.
A/N: Tuossa kerran uhkasin, että kirjoitan Kutsikselle yhden lauseen (tai no, virkkeen, kun pilkkuja kiillotetaan) ficin. Tässä se on, tadaa! Ja sitten ne spoileriluntoiset asiat: seiskakauden lopussa Dean ja Castiel joutuivat Kiirastuleen, jossa Castiel hyvin äkkiä katosi omille teilleen. Tämä raapaleen tausta on siinä, kun Castiel kasikauden alussa kertoi Deanille, että on pysytellyt etäällä, koska on halunnut pitää leviatanit (leviathans, English, anyone?) pois Deanin luota. Eli tämä on Castielin (hyvin nopeatempoista) ajatusvirtaa, kun se yrittää suojella Deania ilkeiltä asioilta, olkaa hyvät.

-x-

Kiirastuli, kadotus ja petojen koti, täällä minä olen lammas susien joukossa, mutta niitä terävähampaisia sydämenrepijöitä ovelampi,

 – minä johdan ja ne seuraavat, pois pois pois sieltä, missä paikan ainoa ihmispoloinen tarpoo läpi hirviömaan –

olen kirkasta kirkkaampi valo pimeässä, kirkkain kaikista tämän mustan aukon tyhjyydessä ja minä suojelen, kuten Taivaan soturin kuuluu,

olen loppu näille painajaisille jotka kuvittelevat, että valoni himmenee, että sorrun, lankean, väsyn, painan pääni maahan suljen silmäni ja nukun – ei, sillä täällä minun on oltava valpas ja hereillä, hereillä Castiel pidä silmäsi auki ne saavuttavat, ne

odottavat etten jaksa enää varjella, yksi ajatus hallitsee mieltäni:

minä en saa epäonnistua.

-x-

A/N: Yhden lauseen kommentitkin kelpaavat, eikun.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2012 18:09:09 kirjoittanut Sonoa »
Space is a never-ending race track.
MAAILMANMESTARIKOMPLEKSI

Riika

  • ***
  • Viestejä: 171
  • leipää ja sirkushuveja
Vs: Supernatural: Kiirastulenpimeää | S | Castiel
« Vastaus #1 : 19.10.2012 19:48:36 »
Jos yhden lauseen kommentitkin kelpaavat nii sitten varmaan uskallan sanoa tästä jotain, vaikka en tunne fandomia? :---D Tai tiiän kyl Supernaturalin, mutta oon nähny oikeesti ehkä yhden jakson? No whatever, aion silti kommentoida.

Koska hei, hitsin hieno idea! Yksilauseinen ficci. Tykkään tälläisestä vähän "epämääräisemmästä" tyylistä, joten tämä kyllä kolahti ja lujaa. Ja sitäpaitsi tää toimii tosi hyvin, ton idean kannalta siis. Tässä on ihanii kuvailuja ja sanoja, kuten terävähampaisia sydämenrepijöitä ja ihmispoloinen joka tarpoo hirviömaan läpi. Nättiä. Tykkään myös toistosta, oli se sitten oikeesti toistoa tai niinku tossa nukkumiskohdassa synonyymejä. Tykkään myös tosta miten Castiel puhuttelee itteään nimeltä tossa.

Sellasta. Randomkommentti! Jei!
« Viimeksi muokattu: 19.10.2012 19:52:46 kirjoittanut Riika »
the universe is big. it's vast and complicated and ridiculous, and sometimes,
very rarely, impossible things just happen and we call them miracles.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Supernatural: Kiirastulenpimeää | S | Castiel
« Vastaus #2 : 19.12.2012 12:42:33 »
Oon käyny finissä viimeks joskus.. sata vuotta sitten ehkä? :D Tänään sitten päätin tulla kurkkaamaan, josko täältä löytyis jotain mielenkiintosta ja suoraan tänne osastolle :) Sitten mä huomasin jotain erittäin mielenkiintosta, sanat: Supernatural ja Castiel. Olin enemmän kun onnellinen, ja oli pakko tulla lukemaan. :) Ollaan poikaystävän kanssa taas innostuttu Supernaturalista, kun jaksojakin on tullu enemmän, niin joka päivä niitä tulee muutama katottua (harvinaisen koukuttava sarja) :D.

Komppaan Riikaa siinä, että mäkin tykkään tälläsistä vähän epämääräsistä teksteistä, ja tää oli mahtava! :) Cas on mun mielestä aivan mielettömän ihana hahmo, ja ootan aina että mistä kulman takaa se ilmestyy :D Ja Dean.. :D Mahtava hahmo :) Tykkäsin tästä tekstistä tosi paljon; idea oli mun mielestä hieno, kuvailua oli paljon ja sekin oli tähän tosi hyvin sopivaa. En voi muuta sanoo, kun että lisää Supernaturalii vaan kehiin :)

Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥