Kirjoittaja Aihe: Muumit-crossover, Muumipappa ja trumpetti. K-11 Kolmas osa saapunut  (Luettu 6496 kertaa)

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Author: Acaso
Rating: K-11
Genre: Parodia
Fandom: Muumit/Tokio Hotel Yukimura lisäsi fandomin alkutietoihin.

A/N: Päätinpä kirjoittaa sekopäisen crossover parodian. En ole käyttänyt betaa. Ensimmäinen osa on hieman lyhyt.

_______________________________


Osa 1.

Muumipapan ahteria kivisti, koska joku oli lähiaikoina tunkenut sinne trumpetin. Se joku saattoi olla Tom Kaulitz, joka oli seonnut, koska Bill oli alkanut selibaattiin kuullessaan raskaudestaan. Tom oli ollut hyvin kovakourainen, ainakin Muumipapan mielestä. Muumimamma oli suuttunut Tomille ja lyönyt häntä Kaulitzimellaan.

Muumipappa oli lähdössä kävelylle kivistävävine ahtereineen. Hän käveli vaivalloisesti kohti Yksinäisiä Vuoria, joilla oletti liemimestari Kalkaroksen asustavan. Kalkaros oli kuuluisa persekarvojenpoistoloitsustaan, joten Muumipappa ajatteli samalla hoitaa senkin operaation. Muumimammahan ei tunnetusti pitänyt Muumipapan persekarvoista.

Lähestyessään Yksinäisiä Vuoria, Muumipappa astui kamelin kakkaan liaten jalkansa.
"Voihan Haisulin uloste. Minähän olen sanonut, että ne kamelit pitäisi ajaa pois Muumilaaksosta! Mutta kukapa minua kuuntelisi? Trumpetti-episodin jälkeen kukaan ei ole ottanut minua tosissaan. Se himputin Kaulin!"

Muumipapan tultua viimeinkin nimeltämainitsemattomaan paikkaan, jossa liemimestari asusteli, hän sai kokea hyvin järkyttävän yllätyksen. Kalkaros oli juuri poistamassa persekarvoja Hagridilta ja Ruaahilta.
"Uguguguguguggugugguguguu!" Ruaah huudahti huomatessaan Muumipapan raahustavan Kalkaroksen luo.
"Hyvä herra liemimestari, toivoisin, että voisitte poistaa ahteristani trumpetin, jonka likainen Herra Kaulin sinne tunki kiihkossaan. Samalla toivoisin, että voisitte käyttää kuuluisaa persekarvojenpoistoloitsuanne minuun."

"Minulla on tässä nyt hieman muitakin kiireitä, mutta oppipoikani The Näsä voisi tehdä sen teille. Ja koska hän ei ole vielä ammattilainen, emme veloita täyttä hintaa."
"No mutta sehän on ystävällistä", Muumipappa kiitteli.
Kalkaros kutsui Näsän luokseen ja ohjasi Papan ja Näsän yksityiseen kammioonsa, jossa Muumipappa saattoi huomata monia epäilyttäviä esineitä.
"Mihin käyn?" Pappa kyseli hieman epäröiden.
"Siihen pallille ja sillee. Popopopo", Näsä ohjasti.

Operaatio osoittautui hyvin aikaavieväksi ja kivuliaaksi. Pitkien minuuttien ja monien tuskanhuutojen jälkeen Pappa käveli hymyillen ulos Kalkaroksen kammiosta Näsän seuratessa iloisesti vihellellen.
"No? Joko tuli valmista?" Kalkaros kysyi epäuskoisena.
"Ei se ole niiiin iso, kuin kylillä kuulee kerrottavan. Vain kokoa XXXL", Näsä kuiskasi Ruikulin rasvaisten hiusten kansoittamaan korvaan. Hän huomasi Kalkaroksen silmien laajentuvan ihmetyksestä.
"Vain XXXL? Odotin jotain vaikuttavampaa, onhan hän sentään Muumipappa. Mutta tosiaan, voivathan kirjoittajatkin joskus liioitella."

"Se tekee sitten kolme kaljuunaa ja kaksi sulmua", Näsä informoi.
"Mu-mutta, minulla ei ole yhtään velhorahaa. Onnistuisiko luonnossa?" Pappa hieroi kauppaa.
Pitkällisten neuvotteluiden jälkeen Pappa oli saanut sovittua kolmesta palvelusta, joita ei Papan tuntien voinut etukäteen tietää.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2017 15:21:34 kirjoittanut Fredu »

Homonyymi

  • ***
  • Viestejä: 128
  • Pretentious attention
    • Homonyymi@LJ
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #1 : 30.12.2007 20:45:35 »
Todella viihdyttävä ficci. Sain parhaat naurut pitkiin aikoihin. Muumipappa ja Kaulitzin ei ole ehkä se unelmaparitukseni, mutta tällaisena sivumainintana (ainakin tässä vaiheessa) toimii todella hyvin.
Trumpetit kunniaan! Niillä saa aikaan paljon kaikkea kivaa ja vähän ei-kivaakin, vaikka siis Muumipapan ahteri on se mukavampi juttu.
Kalkaroksen persekarvojenpoistoloitsu muuten toimii erittäin hyvin. Siis toimii juonellisena asiana, loitsun toimivuudesta käytännössä en sitten kyllä tiedä.

Mutta tosiaan, en oikein saa tähän mitään sen rakentavampaa viriteltyä, joten jatkoa vain pian tulemaan ja yritä pitää jatkossakin tämä yhtä hauskana.
A heart attack is sleeping in your chest, waiting until the timing's best

At the end of the day I'm walking with the heart of a lion.

~SunriseGirl~

  • ***
  • Viestejä: 78
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #2 : 30.12.2007 21:22:36 »
Perse ku kone sammu niin tähän olis tullu piiiiiiitkä kommentti prkl :(

No niin. Mä nauroin koko ajan xD Ei jumalauta, kellä on ollu ideaa tälläseen. Ei tähän osaa oikein rakentavaa eikä mitään muutakaan sanoa. E löytäny kirjotusvirheitä, enkä uskonut edes, että niitä löytyisi. Mutta hei. Milloin jatkoa? Odotan innolla :DDDD

hogwarts

  • ***
  • Viestejä: 198
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #3 : 30.12.2007 21:59:36 »
ahh ::: D <3
ihana. rakastuin tähän. muumipappa on niin ihana.
ja öö niin kunhan saatte ne prinsessavaunut kehiin ni tää on paras.
ja kirjotatte sitä meiän suunnittelemaa jatkoa joka on kyl ihan sekoa XD dracot ja harryt kaikki mukaan vaan XD
ähää tähän ei osaa kommentoida kun tää on liian trumpetti XD
sekoon. sori osaan kommentoida joo :: D
onks tää åken nicki vai?
hyvä paprika iha pätevänä XD
kuolen. sorry heippa vaan ja hyvät jatkot kaulitzeille ja muille ipanoille.<3
Pst. ne prinsessavaunut!

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #4 : 31.12.2007 11:32:28 »
Homonyymi: Voi kiitos.
~SunriseGirl~: Mukavaa jos pidit. Olen otettu siitä, että vaivauduit kirjoittamaan pitkän kommentin, vaikka se katosikin. :)
Hogwarts: Åkepa hyvinkin. Toivon, että jatko on mieluisa, sillä vaaleanpunaiset prinsessavaunut astuvat kuvaan.

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #5 : 31.12.2007 11:33:38 »
A/N: Tässä nyt sitten sitä jatkoa. Toivon, että on yhtä viihdyttävä kuin ensimmäinen osakin.

_______________________________________________________



Osa 2.


Suoritettuaan erinäiset palvelukset Näsälle, Pappa lähti hyvin nöyryytettynä kävelemään kohti liemimestarin luolan suuta. Luolan suulla hän järkyttyi jo ties monnenko kerran tuon samaisen iltapäivän aikana. Siellä hän kohtasi eriskummallisen ilmestyksen.

Hän kohtasi vaaleanpunaiset prinsessalastenrattaat. Rattaissa oli prinsessamekkoon puettu tyttövauva, jolla oli platinablondit sotkuiset kiharat ja smaragdinvihreät silmät. Lapsi oli niin hellyttävä näky, ettei Muumipappa voinut jättää tätä yksin liemimestarin rasvaisen luolan suulle. Hän päätti viedä lapsen Muumimamman hoiviin Muumitaloon.

"Voi Haisulin uloste sentään tätä kamelin kakkaa!" Pappa sadatteli työnnettyään lastenrattaat kamelin ulosteeseen. Papan kiroaminen sai nopean lopun, kun lapsonen alkoi toistelemaan:
"Kahelin kakka! Kahelin kakka! Kahelin kakka! Kahelin kakka!".
"Voi hyvänen aika, olenko minä onnistunut opettamaan tälle pienokaiselle jotain noin rumaa?" Muumipappa voivotteli samalla kun yritti irrottaa vaunuja kamelin erittämästä aineesta.

Saavuttuaan viimeinkin turvallisesti Muumitaloon Muumipappa huudahti:
"Muuuuuumimammaaaaaaaa, arvaapas mitä minä löysin, kun olin herra Kalkaroksen luolakkeen edessä?"
Muumimamma lyllersi valtaisan massansa kanssa eteissalonkiin. Hän huudahti nähdessään vaaleanpunaiset prinsessarattaat:
"No mutta Pappa! Et kai sinä ole ostanut meille mitään sen limaisen liemimestarin epäonnistuneen liemen tuotosta?"
"Ei ei ei tämä sitä ole, Mamma-kulta. Löysin luolan edustalta hylätyn lapsukaisen. Se näyttäisi olevan hylätty. Voisit varmasti huolehtia hänestä? Ainakin niin kauan, kunnes löydämme hänen vanhempansa", Pappa tuumaili.

Muumit päättivät huolehtia hylätystä lapsesta, ainakin toistaiseksi. Muumipappa lähti ongelle rentoutuakseen kaikista päivän tapahtumista. Muumimamman syöttäessä lasta Muumipeikon huoneen ovi kävi, ja hyvin vihainen rastapäinen Kaulitzin suuntasi kohti Muumitalon keittiötä.

Keittiössä häntä kohtasi ilmestys, jonka olemassaoloa hän suuresti epäili, koska ajatteli Muumimamman olevan jo täysin kykenemätön tuottamaan enempää jälkikasvua. Billin vauvahömpötykseen jo täysin kyllästynyt Tom otti kiharapäisen vauvan, Mamman vastusteluista huolimatta, ja suuntasi takaisin Muumipeikon huoneeseen – joka on  btw. tässä tarinassa Tomin ja Billin huone, koska Muumipeikko asuu Niiskuneidin luona. Huoneessa hän ei välittänyt Billin hämmästyneistä älähdyksistä, vaan avasi ikkunan ja viskasi lapsen ulos.

Homonyymi

  • ***
  • Viestejä: 128
  • Pretentious attention
    • Homonyymi@LJ
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #6 : 31.12.2007 11:56:03 »
Pappa ? Näsä. Ei enää Kaulitzimia siihen väliin, koska koska Kaulimet kuuluvat toisilleen. Yhtä ilmiselvästi, kuin Pappa ja Näsäkin. Ja Papan pitää heivata Muumimamma jonnekin Näsän takia, ja sitten Mamma löytää itselleen lohduttajan; nimittäin Kalkaroksen! Eikös niin? ;>

Ja ja sitten Draco. Miksei Dracolla ollut Baby, The Stars Shine Brightin vaaleanpunaista, yli miljoonan euron one-pieceä? Olisi sopinut kyllä niiin hyvin. Mutta onneksi sentään vaaleanpunaiset vaatteet muuten. Ja vaaleanpunaiset prinsessalastenvaunut. Mutta miksei lapsi ollut vaaleanpunainen? Se olisi sopinut hyvin Dracon *kröhöm* homohtavaan imagoon.

Osa oli taas todella laadukas ja viihdyttävä, ja toivonkin, että se on sitä myös jatkossa. Joten jatkoa odotellessa.  :D
A heart attack is sleeping in your chest, waiting until the timing's best

At the end of the day I'm walking with the heart of a lion.

hogwarts

  • ***
  • Viestejä: 198
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #7 : 31.12.2007 13:58:19 »
se heitti sen vauvan pihalle! HEITTI.
TÖRKEE TOM. se heitti sen vaaleenpunasen homovauvan ulos =(
kuolen.
joo tää oli tosiaanki mieluisa kun prinsessarattaat pääs mukaan.<3
ihanaa! vaikka ton lapsen oliski pitäny olla poika.
ja tom on ilkee =(
en osaa kirjottaa tänään kommentteja :: D åke sanoppa marial terkkui et lähetin sille osan betattavaks mut se ei jotenki lähettäny sitä ni laitan nyt betaamattomana, betatkoon seuraavan osan sitte =) ku lähen reissuun ni haluun laittaa sitä enne.
joo ja en offita en :: D
mut nii, tää osa oli ihana. Kaulimet asumassa muumitalossa ah.<3
jos mä meen tonne naantaliin muumimaailmaan niin asuukohan ne siellä? pitää kokeilla joku päivä. tuuttekste mukaa?
BIllin lapsiki mukaan tarinaan.<3
joo moi heippa :: D kiitos taas mun murhaamisest XD

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #8 : 31.12.2007 18:06:49 »
Homonyymi: Mukava että pidit. Harkitsenpa Pappa/Näsä paritusta jatkoa kirjoitellessa.
Hogwarts: Homovaaveli pääsi vain pienelle ilmalennolle Tomppelin ansiosta. Heti suunta kohti Naantalia.
Alera: Kiitos itsellesi lukemisesta ja vielä oikein mukavasta kommentistakin.

Jatkoa tullee kohta.  ;)

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Re: Muumipappa ja trumpetti. Crossover PG-13
« Vastaus #9 : 31.12.2007 18:17:49 »
Osa 3.

Muumipappa kalasteli tällä välin kaikesta Muumitalossa tapahtuneesta tietämättömänä joella. Kala ei ollut syönyt ja aikansa kalasteltuaan Pappa päätti luovuttaa. Hän ei ehtinyt kävellä kauaakaan kohti Muumitaloa, kun hänet pysäytti hysteerinen homopariskunta.

"Oletteko nähneet prinsessamekkoon puettua vaaleahiuksista tyttövauvaa vaaleanpunaisissa rattaissa, herra virtahepo? täysin vaaleanpunaiseen sonnustautunut platinablondi mieshenkilö kysyi hätääntyneenä.
"Niin, jolla on muuten smaragdinvihreät silmät!" tumma takkutukkainen edellämainitun väriset silmät omaava myöskin miespuolinen henkilö lisäsi poikaystävänsä kertomiin tuntomerkkeihin.
"Tuota... Tuota tuota. Olen kyllä sattunut näkemään kuvailemanne lapsen. Vein hänet kotiini turvaan. Enkä muuten ole virtahepo, minä olen muumi!" Pappa kertoi.
"Voi luojan kiitos! Minun oma kultarakas Crystalini on sittenkin turvassa! Voi, ette voi ymmärtääkään hyvä Muumi, kuinka kiitollinen olen teille. Niin, ja Harry-kultapuppelinikin! Voitteko ohjastaa miedät lapsosemme luo? Ainiin, ja minähän olen siis Malfoy, Draco Malfoy. Vaikka tokihan te sen tiedätte, olettehan niin hyvissä väleissä entiseen tuvanjohtajaani", Draco kiitteli ja kertoili.

Matkalla Muumitaloon Muumipappa sai – tai oikeastaan joutui – kuulla kamalan kiitostulvan Crystalin pelastamisesta ja valituksia kamelin kakan määrästä ja hajusta.
"Yh, miksei kukaan tee tälle kamalalle ulosteongelmalle mitään? Jos minä, tai siis me, asuisimme täällä mikä-nyt-onkaan-laaksossa tätä haisevaa ongelmaa ei olisi. No mutta, ymmärtäähän sen toisaalta, kun sivistynein asukas tuhannen kilometrin säteellä on Kalkaros.", Draco voivotteli ja naurahti itsekin omalle vitsilleen.


Saavuttuaan Muumitaloon Pappa ja homopariskunta joutuivat keskelle kaaosta. Sekä Mamma, että kerrankin meikitön Bill Kaulitzin, ajoivat Tomia takaa. Muumimamman ja Billin huudoista Harry ja Draco tajusivat, ettei heidän lapsosensa ollutkaan Muumitalossa, vaan että Tom Kaulitz oli heittänyt tämän ikkunasta, ja että lapsi oli tippunut Noidan luudalle!

Yht' äkkiä Draco pillahti lohduttomaan itkuun.
"Hanipööpeli, älähän nyt itke. Se Noita on vain joku tusinataikuri, joka on heitetty Durmstrangista pihalle ensimmäisen tai toisen vuoden aikana. Ja älä unohda, että minä olen sentään kukistanut Voldun ja muuttanut hänet rumaksi narsissiksi. Kaiken lisäksi sinä olet Me Noidat -lehden "Hurmaavimman hymy" -palkinnon kuusinkertainen voittaja. Ja se on jopa enemmän kuin Lockhartilla!" Harry lohdutteli.
"No mutta, sehän se tässä onkin kamalinta! Minun – tai siis tarkoitan meidän – kullannuppumme joutuu kestämään RUMAA tusinataikurinoita-akkaa!" Draco vollotti.
"Nyt skarppaa, rouva Täytekakku! Meidän on laadittava suunnitelma vauvan löytämiseksi ja sillee. Popopopo", jostain paikalle ilmestynyt Näsä sanoi.
"Näin teemme!" säesti Muumipappa.

Pitkien ja hyvin riitaisten neuvotteluiden jälkeen saatiin päätettyä, että kaikki hajaantuisivat ympäri Muumilaaksoa etsimään Crystalia kameleilla ratsastaen. Se, kuka tällaisen idean keksi, jäisi luultavasti ikuiseksi arvoitukseksi.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
;D  ;D
Ei hitto, noi ees riitä kuvaamaan mun tuntemuksiani.
Siis, tää oli oikein viihdyttävä ficci ja mä nauroin koko ajan. Vaikka aiemmin tän ficin skippasinki, ni nyt päätin lukea ja oli oikein hyvä idea. Tää oli ihana!
Hopefully oot pian kirjoittamassa jatkoa...

//Sä kirjoitat tätä Demiinkin? hienoa
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 18:49:55 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Homonyymi

  • ***
  • Viestejä: 128
  • Pretentious attention
    • Homonyymi@LJ
Ahhahhaa, taas jatkoa.

Mä en keksi mitä mä tähän sanon, koska tää on niin laadukkaan mahtava ja viihdyttävä.
Näsän repliikit on ♥. Ja Draco on ihan GAY!

Mutta joo, jatkoa jatkoa pian taas! ;>
A heart attack is sleeping in your chest, waiting until the timing's best

At the end of the day I'm walking with the heart of a lion.

hömppämöhnis

  • ***
  • Viestejä: 48
    • http://www.bleakmusic.com
Hehehehohohahihihea! :'''''''''''''''''''''''''''''''''DDDDDDDD

Helvetti, tässä mitään kommentteja pysty kirjottamaan. Pyyhin juuri tällä hetkellä silmiä naurunkyyneleistä. Ja se ei sitten ollut tyhjää puhetta. Vaan ihan oikeasti pyyhin. Monta kertaa piti ottaa seinästäkin tukea, että en kaatunut tästä rullatuolilta.
Tajusit varmaan jo, että rakastin tätä?
Tässä ei tosiaankaan ole päätä eikä häntää. Mutta jotenkin tämä on silti ihan koossa ja todella, to-del-la hyvää luettavaa. Virheitä en kerennyt katella kun naurunremakassani luin kauheaa vauhtia eteenpäin.
Enpä muista, että olisin ikinä lukenut näin hauskaa ficciä? Pitää olla kirjoittajalla aika helvetin vilkas mielikuvitus että tämmösiä keksii (joka on siis HYVÄ asia)... Olen (hehatusta lukuunottamatta) aivan kertakaikkisen sanaton. Ah, hyvä alku vuodelle 2008...

Lainaus
Muumimamma oli suuttunut Tomille ja lyönyt häntä Kaulitzimellaan.
Repesin niin, että äiti tuli kattomaan olohuoneesta, onko mulla joku hätänä. Eiikä oikeesti. Niin nerokasta...

Lainaus
"Voi Haisulin uloste sentään tätä kamelin kakkaa!" Pappa sadatteli työnnettyään lastenrattaat kamelin ulosteeseen. Papan kiroaminen sai nopean lopun, kun lapsonen alkoi toistelemaan:
"Kahelin kakka! Kahelin kakka! Kahelin kakka! Kahelin kakka!".
Mä en oikeastaan tajua mikä tuossaki nauratti. Mutta meinasin tukehtua. Kiitos :)

Hmm, en ihkuta enää enempää... Kiitos!
Jatkoa kenties?

Acaso

  • ***
  • Viestejä: 12
Winga: Kiitos kommentistasi. Mukava että pidit. Kyllä, sieltäkin löytyy.

Homonyymi:  Jatkoa alan tässä varmaan tänään tai huomenna kirjoittelemaan, joten muutaman päivän sisään luultavasti tulossa. : DD Kiitos taas kommentista.

Hömppämöhnis: Kiitos todella paljon. Piristit päivääni todella mukavalla kommentillasi. Olen todella otettu siitä, että olet vaivautunut kirjoittamaan noin pitkän ja piristävän palautteen.

~SunriseGirl~

  • ***
  • Viestejä: 78
Voihan haisulin uloste kun en voi sanoa mitään järkevää tähän kohtaan. Taas niin loisto kohtia löytyi tuolta tekstin joukosta mille repesin ihan totaalisti :'''D

hogwarts

  • ***
  • Viestejä: 198
ihanaa, oli tullut jatkoa!
Just hyvä piriste mun iltaani, kun oon vähän liiankin väsyny ja kaikkee.
en mä nyt osaa sanoo oikein mitään paitsi että ihana kun Draco ja Harry pääs mukaan.<3
ja et hyvä tä taas oli XD kiitos mun mielenterveyden hävittämisestä :'D

Homonyymi

  • ***
  • Viestejä: 128
  • Pretentious attention
    • Homonyymi@LJ
Kuolen, missä viipyy jatko?

Surullista.
A heart attack is sleeping in your chest, waiting until the timing's best

At the end of the day I'm walking with the heart of a lion.

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Muumipappa ja trumpetti. Crossover K-13 Kolmas osa saapunut
« Vastaus #17 : 07.07.2010 12:18:55 »
sun on pakko jatkaa tätä, pakko.
pyydän polvillani ja rukoilen.

repesin jo ekan lauseen  kohdalla ja nauroin läpi koko ficin.
en moneen päivään ole lukenut mitään yhtä hauskaa, jatka ole kiltti.

Muumipapan tultua viimeinkin nimeltämainitsemattomaan paikkaan, jossa liemimestari asusteli, hän sai kokea hyvin järkyttävän yllätyksen. Kalkaros oli juuri poistamassa persekarvoja Hagridilta ja Ruaahilta.
"Uguguguguguggugugguguguu!" Ruaah huudahti huomatessaan Muumipapan raahustavan Kalkaroksen luo.

ei juma ;D

Yh, miksei kukaan tee tälle kamalalle ulosteongelmalle mitään? Jos minä, tai siis me, asuisimme täällä mikä-nyt-onkaan-laaksossa tätä haisevaa ongelmaa ei olisi. No mutta, ymmärtäähän sen toisaalta, kun sivistynein asukas tuhannen kilometrin säteellä on Kalkaros.",
ulosteongelma Muumilaasossa? miten kukaan voi keksiä tällaistä? ;D

tää on liian hauska.

ps. rakentava juuttui kamelin kakkaan ;)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0