Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Parempi enkeli kuin demoni | Sabriel | oneshot... | S  (Luettu 1543 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Title: Parempi enkeli kuin demoni
Author: yuuri
Fandom: Supernatural
Raiting: S // Tinppa lisäsi ikärajan otsikkoon ja fandomin alkutietoihin.
Genre: romance (?)
Pairing: Sam/Gabriel

A/N: Pikkujoulu ficci TheycallmeHeavenille :)

____________________________________________________________________________


Aurinko oli paahtanut Chevyn mustan konepellin kuumaksi, mutta Sam ei jaksanut välittää. Häntä ei myöskään kiinnostanut minne Dean oli kadonnut ärsyttävästi kikattavan blondin kanssa - sen tiesi arvaamattakin. Omapahan on vastuunsa…

“Dean ja vastuu ja nainen eivät sovi samaan lauseeseen”, huvittunut ääni totesi.  Sam räväytti silmänsä auki ja kohtasi syvän siniset silmät.
“Kuinka monesti olen kieltänyt lukemasta ajatuksiani?” Sam kysyi ärtyneesti. Vaalea mies naurahti.
“Monesti, mutta en aio lopettaa - en tietäisi sinusta puoliakaan… Tai no olen tuntenut sinut syntymästäsi saakka, mutta en ajatuksiasi. Isä halusi teille oman tahdon, joten saat kiittää häntä siitä, että teen niin kuin teen.”
Sam mutristi huuliaan hivenen ja huokasi. Turha hänen oli arkkienkelin kanssa alkaa väittelemään. Siitä ei tulisi juuta eikä jaata eikä varsinkaan loppua.

“Mihin tällä kertaa haluaisit?” Vaalea mies kysyi ja Sam kohautti harteitaan.
“Käytä mielikuvitustasi Gabriel”, Sam totesi ja virnisti hivenen. Arkkienkeli nikkasi silmää ja tarttui yli päätä pidempää Samia kädestä.
“Sitten mentiin.”

*

   “Mitä -”, Sam ei saanut lausettaan loppuun tuijottaessaan epäuskoisesti ympärilleen. Gabriel nauroi hyväntuulista naurua miehen takana.
“Pidätkö?”
“Gabe, mitä enkelipölyä olet oikein vetänyt? Tämä on kuin My Little Pony - sarjasta. Sateenkaarta myöten”, Sam kysyi kääntyen vaalean miehen puoleen. Gabriel virnisti.
“Hei sanoit itse, että saan käyttää mielikuvitustani… Ja no - minä käytin…”
Sam pudisti päätään ja asteli aivan lyhyemmän miehen eteen.
“Saa kelvata, vaikka hivenen häiritsevää onkin…”
“Olisko perus hotellihuone ollut parempi?” Gabriel kysyi ja Sam jätti vastaamatta.

Miehet tuijottivat hetken toisiaan ennen kuin molemmat suunnilleen yökkäsivät toistensa kimppuun. Sam oli kyllä ollut naisten kanssa ja jopa demonin, mutta Gabriel - arkkienkeli… Sam ei koskaan olisi voinut kuvitella olevansa miehen kanssa ja nyt, kaksi vuotta myöhemmin hän ei vaihtaisi vaaleaa miestä kehenkään toiseen.

*


“Sam! Annoin sinulle yksinkertaisen tehtävän. Vahdi autoa ja mitä minä näen kun tulen takaisin? Auton - luojan kiitos, mutta en sinua mailla enkä halmeilla”, Dean vaahtosi. Sam tuhahti.
“Tuli menoja.”
“Menoja?”
“Niin. Et halua tietää, mutta asia on hoidossa.”
“Demoneja?”
“Jotain sinne päin.”

Dean huokaisi ja ojensi Samille oluen, minkä mies avasi kiitollisena. Dean oli ehkä kärkäs, mutta luojan kiitos - ei niin kovin utelias, vaikka Sam tiesi, että kovinkaan kauan hänen suhteensa enkeliin ei pysyisi enää salassa. Parempi enkeli kuin demoni - eikö?

_______________________________________________________________________
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:25:48 kirjoittanut Tinppa »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Voi Dean :D

Lainaus
“Sam! Annoin sinulle yksinkertaisen tehtävän. Vahdi autoa ja mitä minä näen kun tulen takaisin? Auton - luojan kiitos, mutta en sinua mailla enkä halmeilla”, Dean vaahtosi.
♥♥ Aina yhtä ihana - autoonsa kohtaan. :)

En oo koskaan jotenkin innostunu Sammystä, vaikka se ihan sulonen onkin :D Tässä Sam oli kuitenkin ihan kiva, vaikka sillä nyt suhde enkeliin onkin :) Enkeli nyt taitaa silti olla parempi ku demoni ;)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥