Kirjoittaja Aihe: Routarakkaus //K-11 Romance, Fluff // Veera/Sonja // 1/?  (Luettu 1705 kertaa)

Wiced fairy

  • hahmoseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 40
  • genderqueer
    • Sateenkaarikeijun satumaailma
Author: Wiced fairy
Ikäraja: K-11
Paritus: Veera/Sonja, Aleksi/Mikael
Genre: Romance, Fluff, Femme, Slash

Routarakkaus


Ysiluokka on juuri alkanut ja me jonotetaan luokkakuvaan. Luokan pissikset valittaa taas kuinka hirveiltä ne näyttää. Huoh. Kuvaaja laittaa mut tietysti eturiviin, koska oon luokan lyhyin ja Sonja tulee seisomaan mun taakse. Mä mietin taas mikä mua on viime aikoina vaivannut. Mä oon jääny katsomaan Sonjaa ja viime viikolla kun se sano että Tomi on söpö, mä tunsin oudon kouristuksen mun vatsassa. Mitä se oikeen tarkoittaa?

Matikantunnin (jonka mä kulutin piirtämällä Sonjasta kuvan) jälkeen me pyöräillään Sonjalle niin kuin lähes joka päivä jo kahdeksan vuoden ajan. Sonjalle siksi koska mun äiti on usein iltavuorossa, eikä kumpikaan meistä osannut tehdä ruokaa. Matkalla mä aloin muistella ala-aste aikoja, kuinka me oltiin istuttu läheisissä keinuissa ja juteltu kaikesta.

“Sonja, mistä sä haaveilet?” mä kysyin uteliaana. Sonjalla oli mietteliäs ilme.
“Mä haluan olla eläinlääkäri. Sitten mä hankin koiran ja asun sun naapurissa mun  poikaystävän kanssa ja meidän lapset leikkii aina yhdessä, ihan niinkun mekin nyt. Entä sä?”
“Mä en halua mennä ikinä naimisiin. Me kuitenkin erottaisiin ja sitten kaikki joutuis kärsimään ja olis surullisia.” Sonja kallisti päätään ja kysyi: “Etkö sä sitten rakasta ketään?”
Mä punastuin ja katselin mun sinisten ballerinojen peittämiä varpaita. “Mä rakastan sua.”



Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Routarakkaus //K-11 Romance, Fluff // Veera/Sonja // 1/?
« Vastaus #1 : 30.08.2012 19:25:26 »
Nimi kiinnitti mun huomioni tässä, kun tätä osastoa tulin lukemaan, joten päätin ottaa selvää, mistä on kyse...

Toi menneisyyden muistelu -kohta oli musta jotenkin tosi suloinen. Haluan tietää, miten tää jatkuu, koska musta tää jäi hieman keskeneräiseksi...
Kuvailu oli jollain tavalla elävää, ihan niin kuin näin voisi oikeasti tapahtua.
Jatkathan tätä, koska mä ainakin aion jäädä seurailemaan tätä tekstiä?

-Haruka

MiNi

  • Vieras
Vs: Routarakkaus //K-11 Romance, Fluff // Veera/Sonja // 1/?
« Vastaus #2 : 01.09.2012 15:29:35 »
Ensiksi. Routarakkaus. Se on hyvin kiehtova nimi. Kaunis ja muutenkin upea :)

Tämä originaali on sellainen, että se voisi oikeasti tapahtua. Valitukset siitä, että näyttää kamalalta. Se on arkipäivää ja sen näkee hyvin tässä originaalissa. Ja se miten päähenkilö huomaa rakastavansa toista.

Sitten muistelma. Se on kaunis ja herkkä. Sitä miten istutaan keinussa ja jutellaan. Arki tekee tästä tarinasta sen hienoudun. Voi samaistua päähenkilöön. Sekä viimeinen lause ♥

Ihmisiä voisi kuvailla enemmän. Samoin paikkoja. Ja sitä, mitä asiaa päähenkilö rakastaa Sonjassa. Hymyä? Silmiä? Naurua?

Pääpointti on se, että tämä on kaunis originaalin alku(?) Jatkoa jos tähän saisi.

MiNi

Wiced fairy

  • hahmoseksuaali
  • ***
  • Viestejä: 40
  • genderqueer
    • Sateenkaarikeijun satumaailma
Vs: Routarakkaus //K-11 Romance, Fluff // Veera/Sonja // 1/?
« Vastaus #3 : 16.09.2012 13:37:55 »
 A/N: Kiitos kommenteista ja anteeksi että tokan luvun saamisessa valmiiksi on kestänyt näin kauan. Jatkoa on luvassa ainakin kahden luvun verran mutta niiden valmiiksi saaminen voi kestää, ensi viikolla on koeviikko ja blogiakin pitäisi jaksaa päivitellä.


Toinen luku

Sonjan luona me keitetään teetä ja käperrytään mukien kanssa sängylle pohtimaan maailmaa ja tekemään yhdessä läksyjä. Muutaman tunnin päästä Sonjan äiti huutaa meitä syömään.
Kun me istutaan pöydässä, Aleksi ja Mikael suutelevat, jolloin Sonja peittää silmänsä.
 “Hankkikaa huone! Mä en halua mielikuvia joissa te yritätte syödä toisenne.”
Aleksi virnisti, “Älä ny sisko, tää ei oo vielä mitään. Te ette halua tietää mitä muuta me ollaan täällä tehty.” Mä en voinu ku nauraa Sonjan kauhistuneelle ilmeelle.

Päivällisen jälkeen me käperrytään sohvalle katsomaan Gleetä ja samalla mä vilkuilen Sonjaa. Mikä Sonjassa on niin erityistä, että mä oon rakastunut juuri häneen? Sonjan silmät, ne hymyilee silloinkin kun on Sonja on surullinen ja kun Sonja pyytää jotain sen silmät on kuin jollain pienellä eläimellä.

Sonja tais huomata mun vilkuilun, koska se kääntyi ja katsoi mua epävarman näköisenä punaisten hiustensa takaa. Mitä se aikoi sanoa? Ei kai Sonja ollut tajunnut että mä olin ihastunut siihen?