Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Solmuke käsijarrulla (K11, Tohtori/River)  (Luettu 2232 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Solmuke käsijarrulla
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Romance, oneshot
Ikäraja:  K11
Paritus: 11. Tohtori/River
A/N: Minä en ollut ajatellut kirjoittavani varsinaisia ficcejä Doctor Whosta. Tämä johtuu siitä, että sarja kuuluu niihin asioihin, joihin en haluaisi koskea, koska ne ovat vain hyviä. Tulee kauheat paineet suosikkisarjoista kirjoittaessa. Päätin kuitenkin kokeilla huvikseni ja koska River on kuuma. Ja tuskalla, kyynelillä ja sydänverellä tätäkin pätkää on kirjoitettu. Alun perin tämän piti jatkua pidemmälle, mutta pari vuorokautta kriiseiltyäni päätin jättää leikin tähän. TARDISin kirjoitusasun päätin nyt tälläkertaa toteuttaa näin...


Solmuke käsijarrulla

Sininen väri ja Riverille kovin tuttu ääni täyttivät ilman. River pyyhkäisi hallusiogeenisen huulipunan pilkulliseen nenäliinaan ja levitti nopeasti tavallista tilalle. Hän vilkaisi peiliin ja avasi sitten sellinsä oven. Hän astui maassa makaavan vartijan yli punaisilla korkokengillään.

”Ei mitään sinulle tänään, minulla on parempaa seuraa”, River sanoi vartijalle ja iski silmää. ”Hän on tullut jälleen… ja jättänyt jarrut päälle.”  Hän hymähti: ”Se on niin häntä.”

”Mikä on niin minua?” kysyi ääni hänen takanaan. River kääntyi ja hymyili Tohtorille, joka nojaili rennossa asennossa TARDISin oviaukossa.
”Oh, ei mikään, kulta.”
”River Song, sinulla on taas se ilme.”
”Mikä ilme?”
”Hän-on-niin-kuuma-tuossa-solmukkeessaan-ilme.”
”Normaalisti kun mies hakee naista treffeille, hän kehuu naista”, River näpsäytti takaisin.
”Minä en ole normaali mies.”
”Minä vihaan sinua”, River sanoi ja jatkoi pehmeämmin: ”Hei kulta.”

Hän suuteli Tohtoria ja työnsi tätä sisemmälle TARDISiin laittaen oven kiinni heidän takanaan. He menettivät tasapainonsa ja kaatuivat lattialle.
”Noh noh, jospa nyt ei ihan oviaukossa”, River naurahti ja asteli TARDISin ohjauskonsolille ja veti muutamista vivuista.
”Minne sinä olet viemässä meitä?” kysyi peremmälle kerinnyt Tohtori.
”Sinä voit päätellä sen”, River sanoi.
”Olit yllättävä kyllä oikeassa yhdessä asiassa...” hän tarttui Tohtorin solmioon vetäen tämän lähemmäksi. ”Olet kuuma tuossa solmiossa”. Hän näykkäisi Tohtorin alahuulta.
”Sinäkin näytät upealta”, Tohtori sanoi.
”Myöhäistä kehua tässä vaiheessa, hani.”
”Ei ole koskaan myöhäistä kehua ketään.”
”Ehkä ei ketään muuta kuin minua.”
”Sinä nyt olet niin upea, ettei sinua tarvitse kehua.”
”Oh, lopeta sitten jo.”

River aukaisi Tohtorin solmukkeen. ”Huijasin sinua, rakkaani. Olet kuumempi ilman tätä… saati ilman noita muita vaatteita.”
”Mitä sinä oikein teet?”
”Tuhat vuotta kaikkialla ajassa ja avaruudessa eikä hän tiedä vieläkään mitä nainen haluaa riisuessaan miestä”, River huokaisi. ”Olet edelleen niin nuori.”

River napitti auki Tohtorin paidan ylimmät napit ja hivutti käden Tohtorin rintakehälle.
”River, River… tässäkö?”
”Tässä.”
”Keskellä TARDISin konsolia?”
”Älä ole ujo, hän on taatusti nähnyt paljon oudompiakin.”
”Mutta ohjaimet! Me hypimme mielivaltaisesti ympäri aika ja avaruutta.”
”Lopeta jo, kulta. Kytkin käsijarrun.”

River hivutti käden Tohtorin etumukselle ja suuteli häntä.
”Tehdään hiukan muistoja, joita voit miettiä sitten aina ohjatessasi Häntä.”
”River…” Tohtori sanoi ja painautui lähemmäksi.
”Shh, vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa, rakkaani”, River kuiskasi ja avasi Tohtorin housut. Kehotus sai Tohtorin hymyilemään. Hymy yhä karehtien huulilla hän suuteli Riveriä pitkään ja hivutti samalla tämän mekkoa ylemmäksi.

”Mmm, rohkeasti vain, rakas. Et sinä ole taistellut kaikkia vastaan ujostellaksesi sinua rakastavan naisen vartaloa.”
”Rakastavan?”
”Selvästi… oh, tuo tuntuu hyvältä, nätti poika.”
”Hah. Täytyyhän sinulle vähän näyttää…”   
”Näyttää mitä?”
”Rakkautta”, sanoi Tohtori ja työnsi Riverin konsolille.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2015 03:54:34 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Doctor Who: Solmuke käsijarrulla (K13, Tohtori/River)
« Vastaus #1 : 23.08.2012 20:19:06 »
Fandom on minulle tuntematon, en voi sanoa että täysin koska tiedän satunnaisia asioita, sen verran että kykenen lukemaan ficcejä : D Nimi sopii kyllä tähän hyvin.

River vaikuttaa puumanaiselta, en tosin tiedä hänen ikäänsä mutta silti. Mielenkiintoinen ja kutkuttava tuo hallusiogeeninen huulipuna ja se mitä sillä saa aikaan. Ficci siis alkoi hienon mahtipontisesti.

Lainaus
”Hän-on-niin-kuuma-tuossa-solmukkeessaan-ilme.”

Oon kanssa samaa mieltä Riverin kanssa, pukumiehet on kuumia. River on aika... kuuman hyökkäävä Tohtoria kohtaan ja siitä piirteestä tykkään ainakin tässä ficissä. Ylästatus on aina hyvä asia ;) Tää ficci oli kyllä sopivan kuuma mun makuun ja pätkäisit juuri sopivasti, että loppu jää mielikuvituksen varaan.

Eipä tässä taida olla päätä eikä häntää mutta kiitos kuitenkin

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Doctor Who: Solmuke käsijarrulla (K13, Tohtori/River)
« Vastaus #2 : 26.08.2012 22:18:29 »
Kiitos, Milgia. Myös nimen keksimis brainstormauksesta.

River vaikuttaa puumanaiselta, en tosin tiedä hänen ikäänsä mutta silti. Mielenkiintoinen ja kutkuttava tuo hallusiogeeninen huulipuna ja se mitä sillä saa aikaan. Ficci siis alkoi hienon mahtipontisesti.

Riverin ikä ei tiettyjen juttujen takia ole oikein selvä. Näyttelijä on 49 vuotta :D Vähän kieltämättä puumanaismeininkiä, varsinkin kun 11. Tohtorin näyttelijä on 29. Halosiogeeninen huulipuna ei ole oma keksintöni.


Jeremy-ukko! (eikun...). Kiitos vielä toistamiseen tuon ekan lauseen muotoilemisesta järkevämmäksi! mukava että pidit hahmoja IC:nä, olen itsekkin aika tyytyväinen (vaikka valitan kaikkea kuinka Tohtori puhuu liian vähän jne.)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan