Kirjoittaja Aihe: Draconinen demokratia (Harry/Draco, K-11)  (Luettu 8370 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Draconinen demokratia (Harry/Draco, K-11)
« : 22.08.2012 19:11:57 »
Toisinaan Harry pohti, mitä oli tehnyt väärin ansaitakseen kumppanikseen moisen diivan.


Nimi: Draconinen demokratia
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: sieerra
Päähenkilöt: Harry/Draco
Lajityyppi: parisuhteilu eli huumori, draama ja söpöilykin
Sanamäärä: 1100
Haasteet: Aakkos & FF100 (84. Mies)
Verse: Mullonikäväsua (K-11) -> Muuttopäivä (K-18) -> Draconinen demokratia
Ikäraja: K-11


Infoa otsikosta, demokratia lienee jo tutumpi sana. Ja jos jotakuta kiinnostaa, voi tsekata noi versen aiemmat ficit, mutta VAROITUS: ne on vanhoja! Toi eka on eka oneshottini evö ja seuraavan lukija hukkuu siirappiin :F Niin. Ulkonäkö. Draco ainakin näyttää tässä ficissä suunnilleen tältä, tosin mun Dracolla on värittömämmät hiukset, platinaisemmat, if you will ;) Harry puolestaan ehkä tältä LOL, mut kamoon, en mä löydä muita kuvia siitä missä sillä näkyy lihakset, toi saa kelvata ;D

Jos verseen ei huvita tutustua niin kuitenkin sen verran, että edellisessä osassa nämä kaksi menivät naimisiin. Lisäksi varoitan diiva!Dracosta, joka on tarkkana hiuksistaan, sekä aurori!Harrysta, jolla on ripattu vatsa ja isot hauikset :D Tämä on siis AU. Toistan: AU!!!1

Kiitos sieerralle betailusta <3 ja Lizille ficin nimen oionnasta <3


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Draconinen demokratia



Harry piteli valokuvaamon ovea auki ja odotti, että Draco saisi sateenvarjonsa suppuun pärskittyään suurimman osan vesistä ensin hänen päälleen. Harrylla ei ollut omaa sateenvarjoa, koska silloin Draco ei olisi voinut pitää häntä kädestä kiinni. Eikä hän saanut edes kantaa Dracon varjoa, koska silloin tämä ei olisi ollut keskellä suojaa. Toisinaan Harry pohti, mitä oli tehnyt väärin ansaitakseen kumppanikseen moisen diivan.

Kun Harry pääsi itsekin oven kuivemmalle puolen ja sai pyyhittyä märät suortuvat otsaltaan, hänen katseensa osui ensimmäiseksi Dracon kireiden farkkujen peittämään takapuoleen. Hän virnisti itsekseen: olihan tässä tietysti hyvätkin puolensa.

"Tadaa!" Draco huudahti heti, kun pääsi tuulikaapista sisälle. Hän osoitti liikkeen perällä olevaa tiskiä, jonka taakse asteleva mies näytti Harrysta hämärästi tutulta. Sitten mies hymyili ja Harryn naama venähti.

"Hei, Harry!" Colin Creevey hihkaisi ja pyrähti kättelemään heitä. Harry yritti hymyillä, mutta se oli kovin vaikeaa eikä Colinin palvova, miltei nälkäinen katse auttanut asiaan lainkaan.

"Kuulin että menitte naimisiin, onneksi olkoon", Colin sanoi ja hypisteli kaulassaan roikkuvaa kameraa. "On tosi suuri kunnia, että saan toimia virallisena hääkuvaajana."

Harry rykäisi ja silmäili ympärilleen vaivaantuneena. Kunnia tai ei, ajatus ei ainakaan ollut hänen.

"Tiesin että tunnette toisenne", Draco sanoi omahyväisenä ja silotteli kampaustaan, joka oli edelleen yhtä siisti kuin heidän lähtiessään kotoa. Hänkin katseli ympärilleen, joskin huomattavasti Harrya kiinnostuneempana. "Missä voimme siistiytyä?"

Creevey ohjasi heidät takahuoneeseen, ja ennen kuin Harry ennätti kysyä Dracolta, miten tämä tarkalleen ottaen halusi hänen siistiytyvän (vuodet toivat viisautta), Draco istutti hänet tuolille.

"Aivan järkyttävää. Eikö käynyt mielessäkään suojata tätä pehkoa sateelta? Mahdotonta... no, onneksi osaan muutaman... mmm, sulje silmäsi", Draco nalkutti ja suki sauvallaan Harryn märkiä, joka suuntaan sojottavia hiuksia.

"Draco, miksi me tultiin tänne?" Harry valitti ja puristi silmänsä tiukasti kiinni. Hän tiesi, että pian Draco suihkuttaisi sauvastaan jotain, joka muistutti jästien hiuslakkaa, mutta oli monin verroin tehokkaampaa. Harry vihasi sitä ja oli kerran kieltäytynyt kunniasta saada sitä päähänsä. Draco ei ollut puhunut hänelle kahteen tuntiin sanaakaan. Toisinaan se saattoi olla helpotus, mutta silloin he olivat olleet menossa Malfoyn kartanoon sunnuntaibrunssille. Harrya kylmäsi vieläkin, kun hän muisteli sitä päivää ja onnettomia yrityksiään keskustella anopin ja apen kanssa ilman Dracon apua.

"No Creeveyhän on sinun kaverisi? Olet joskus kertonut, ja sitten kun Pansy kertoi tästä liikkeestä, niin ajattelin yllättää sinut. Ei kestä kiittää."

Harry joutui juuri silloin pidättämään henkeään eikä kyennyt heti puhumaan. Vasta, kun sauva alkoi puhaltaa kuumaa ilmaa, se kun kiinnitti kuulemma tökötin paremmin hiuksiin, Harry huokaisi syvään.

"Kiitos, mutta Colin oli Tylypahkan aikana oikeastaan vain ärsyttävä. Aina heilumassa kameransa kanssa", Harry selitti matalalla äänellä. "Kerroin sinulle kun oltiin meidän kolmansilla treffeillä."

"Oliko se se kerta, kun olimme rannalla?" Draco valpastui. Harry nyökkäsi. "Se kerta, kun sinulla ei ollut paitaa?" Draco varmisti. Harry nyökkäsi uudelleen. "No, luuletko että kuuntelin yhtään mitään?"

Harry avasi suunsa, mutta sulki sen sitten. Oli vaikea arvostella aviomiestään tuollaisesta asiasta. Draco puolestaan ei noteerannut Harryn hämmentymistä mitenkään.

"Okei, nyt tämä alkaa olla siedettävä. Hitto, tappaisin noista silmäripsistä", Draco sanoi tutkailtuaan Harrya arvostelevasti. "Taidan laittaa vielä vähän kajaalia."

"Etkä laita!" Harry älähti ja yritti nousta ylös, mutta Draco istui hänen syliinsä hajareisin.

"Kulta, tämä on meidän hääkuvamme ja koska sinä sait valita kuvaamon, minä saan päättää, miltä sinä näytät kuvassa. Sitä paitsi laitan vain vähän, syventämään värejä", Draco selitti kärsivällisesti ja työnsi Harryn päätä otsasta takakenoon. "Nyt ihan hiljaa."

Harry puri hampaansa yhteen ja sai vain hädin tuskin pidettyä suunsa kiinni. Hän ei todellakaan ollut halunnut Colinin kuvaamoon, minne tahansa muualle! Mutta sitten Draco liikahti parempaan asentoon hänen sylissään, ja Harry menetti kykynsä ajatella. Valokuvaamon takahuone ei ollut todellakaan hyvä paikka tehdä sitä, mitä hän oli juuri aikeissa tehdä, mutta Harry ei olisi voinut vähempää välittää.

"Parempi että pidät kätesi omissa housuissasi", Draco varoitti sekunnin kuluttua. "Tai muuten saatan puhkaista toisen näistä sievistä vihreistä silmistä."

Harry huokasi jälleen syvään.


Postin saapuessa seuraavana päivänä Harry pakeni olohuoneeseen. Draco puolestaan repi kuvaamon kuoren auki ja seurasi perässä. Hän hihkui innosta nähdessään kuvat, jolloin Harrykin uskaltautui kurkistamaan. Kajaalia ei oikeastaan edes huomannut, ja lisäksi Draco oli suudellut häntä rajusti ennen heidän poistumistaan takahuoneesta. Harryn täytyi myöntää, että Draco oli ollut oikeassa: punaiset huulet saivat hänen ihonsa hohtamaan.

"Hitto että näytän hyvältä", Draco sanoi jäystäen alahuultaan hampaidensa välissä. "Mahtava valo. Creevey näköjään osaa asiansa, vaikka eipä edes rohkelikko voi saada minua näyttämään huonolta."

Harry oli täysin samaa mieltä: Draco oli varsinainen ilmestys. Tämän hiukset olivat kuin sulaa hopeaa ja muodostivat täydellisen kontrastin hänen mustille, kerrankin taidokkaasti asetelluille kutreilleen. Draco oli leikkauttanut omansa Malwarin Muodissa muutamaa viikkoa aiemmin, eikä Harry ollut toistaiseksi osannut päättää, pitikö enemmän nykyisistä, hädin tuskin korvan alle kaartuvista hiuksista vai entisistä, pitkinä soljuvista suortuvista. Harry seisoi kuvassa Dracon takana ja nojasi leukaansa tämän olkaan. Hänen valokuvaminänsä solmi juuri heidän sormiaan yhteen kiedottuaan ensin kätensä Dracon ympärille.

"Ei voikaan", Harry myönsi. Hänkin kiersi kätensä Dracon vyötäisille ja nykäisi tämän syliinsä virttyneeseen, ruskeakarvaiseen nojatuoliin.

"Hei!"

"Miltä minä näytän?" Harry kysyi huulet kiinni Dracon korvassa. Draco koetti kiemurrella irti, mutta onnistui vain hieromaan takamustaan Harryn etumukseen sillä seurauksella, että Harry ähkäisi hänen korvaansa varsin kiihkeästi.

"Näytät mustatukkaiselta apinalta!" Draco puuskahti ja päästi heti perään sarjan kikatuksia, sillä Harry työnsi kostoksi sormensa hänen t-paitansa alle ja kutitti herkkiä kylkiä. "Hihihi, gorillalta kauluspaidassa..."

Harry käänsi Dracon sivuttain sylissään. Kuvat olivat tippuneet jo ajat sitten lattialle, mutta kumpikaan ei enää edes muistanut niitä. Harry lukitsi Dracon aloilleen ja kuljetti nenäänsä pitkin tämän sileää leukaa.

"Suittu simpanssi", Draco henkäisi, kun Harryn huulet hipaisivat hänen korvalehteään ennen kuin palasivat kiusoittelemaan ohimoita ja leukaperiä. "Pumpattu kädellinen..."

Sen jälkeen Draco ei sanonut mitään, koska hänen suunsa oli täynnä Harryn kieltä. Se oli äärimmäisen tehokas keino lopettaa haukkumasanojen vyöry, sillä kun Harry vihdoin irrotti huulensa Dracon huulilta ja tasasi hengitystään, Dracon pää oli tyhjentynyt täysin kaikista hääkuviin liittyvistä seikoista.

Kunnes hänen katseensa osui lattialle levinneisiin valokuviin ja hän ryhdistäytyi.

"Kunhan olet kerännyt nuo, niin teet niistä kortteja. Kuten näytin viime viikolla. Alle limittäin hopeinen ja kultainen sormus, ja sitten me kirjoitetaan—"

"Minä? Miksi minä?" Harry epäsi närkästyneenä. "Luulin, että häät olivat meidän eivätkä yksin minun."

Draco huokaisi teatraalisesti ja kiemurteli ylös Harryn sylistä. Hän polvistui matolle ja alkoi kerätä kuvia siistiin nippuun.

"Koska minä valitsin kuvaamon ja järjestin asiat vielä niin, että meidät kuvasi sinun vanha koulukaverisi—"

"Jota inhosin ensisilmäyksestä lähtien", Harry laittoi väliin.

"—niin on vain reilua, että sinä teet kortit valmiiksi", Draco jatkoi kuin ei olisi kuullut mitään, mutta nyt hän työskenteli hitaammin ja piti huolen siitä, että yletti vain vaivoin kuvaan, jota oli kulloinkin poimimassa. Niin että hänen paitansa kohosi aina vain ylemmäs, selkä notkistui ja takapuoli työntyi pystympään. Harryn suuta alkoi kuivaa.

"Vai mitä?" Draco kysyi lopulta kurkistaen olkansa yli.

Harrylla kesti hetki tajuta, että hänelle puhuttiin. Hän nyökkäsi katse lasittuneena eikä edes vilkaissut Dracoa silmiin. Viimeisenkin kuvan poimittuaan Draco virnisti ja asetti pinkan olohuoneen lasipöydälle.

"Menen sillä aikaa kylpyyn", hän sanoi ja taputti Harrya poskelle itseensä tyytyväisenä. Tämän myötä ei olisi enää epäilystäkään, kumpi heidän suhteessaan oli mies.

Noin yhdeksäntoista sekunnin kuluttua Harry havahtui transsistaan ja nousi hitaasti ylös. Mutta sen sijaan että olisi alkanut askarrella, hän suunnistikin suoraan kohti kylpyhuonetta vetäen paitaansa yltään — oli aika näyttää, kuka olikaan herra talossa.



Loppu


« Viimeksi muokattu: 19.04.2020 16:10:10 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Iippa

  • urheiluholisti
  • ***
  • Viestejä: 420
_Ihana_
Mä en voi jättää yhtäkään Drarry paritusta väliin. Koskaan. Ja tää oli loistava! Tosin vähän jäi häiritsemään et missä vaiheessa ne siirty pois sieltä valokuvaamosta.
Hmm... Rakentava kommentointi kidnapattiin.

Quod scripsi, scripsi.♥

 Ilmakehän olosuhteet

Schattenjäger

  • ***
  • Viestejä: 46
*kymmenen sekunnin hiljaisuus viimeisen lauseen jälkeen* ........

Jatkoa tänne please! :c Ihanan kuuloinen ficci on ja tykkäsin kovasti ja Drarry ja nam.

Draco on ihana :'D

Rakentavaa ei oole. Ei mitään parannettavaa koska erittäin hyvä jo nyt. Kiitosmoi :3



Schattenjäger
"You will feel better than this.
Maybe not yet. But you will.
You just keep living, until you're alive again."

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Iippa, aw, kiitos <3 Ne siirtyi siinä kohtaa kun sanottiin että "seuraavana päivänä" :D tai tarkemmin sanottuna olivat jo edellisenä päivänä siis siirtyneet x) Apua, kutsu SUPO, se rakentava pitää saada pelastettua!!1 O.O

Schattenjäger, hähä, just sua varten muokkasin tonne ficin loppuun ton "LOPPU"-tekstin :D Mukavaa että tykkäsit, mut nää hömelö-Drarryt on mulle tietynlaista rentoutumista, tulee näköjään aika monen vuoden välein kirjoitettua näitä :D Mutta katotaan sit taas kuuden vuoden päästä :P


Kiitos kommenteista, niitä on aina mukava saada <3 Saa jättää vieläkin kommenttia, jos tuntuu, että ficci sellaista ansaitsee :)


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Todellakin ansaitsee, mä ainakin tykkäsin. :) Draco oli just semmonen diiva jollaseks sen kuvittelin ja Harry no ... vähän tossun alla :D mutta siis tykkäsin ehdottomasti oli sulonen :3
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
iipimoi, kiva kuulla että tykkäsit :) joo, Harry on tässä aika tossun alla, mutta se johtuu vain siitä, että niissä vanhoissa ficeissä sillä on yliote x) No joo, ehkä ne on molemmat toistensa tossujen alla tasapuolisesti :P

Kiitos kommentista <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

humourass

  • ***
  • Viestejä: 106
  • ava by Ansa
Heei, täähän oli tosi hyvä! :)

Tykkään näistä diiva-Draco -ficeistä, niissä saa aina nauraa. Se plus justiinsa tollanen Harry, ni eihän sen parempaa voi olla!  :D
Täs oli tosi hyvä, sellanen yksinkertanen idea, joka toimi ihan loistavasti. Lisäks noi hahmot oli just sopivasti diivaa ja miehekästä, ni ne jotenki tasas toisiaan ja täst tuli tosi hauskaa lukemista. :)

En spotannu yhtäkään kirjotusvirhettä, hyvä niin, ja kaikki kieliasut oli ihan kunnossa nekin. :) Ihanaa lukea näin sujuvaa tekstiä.

Joo, kirjota vaan ihmeessä lisää sitte parin vuoden päästä jos siltä tuntuu, mä oon ainaki sitte lukemassa! :D

~ humour

♥ The Walking Dead ♥ Harry Potter ♥ Breaking Bad ♥ BBC!Sherlock ♥ Grey's Anatomy ♥ House MD ♥


Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
humourass, hyvä hyvä! Mä mietinkin jonkun aikaa, että pitäiskö tää postata paremminkin huumoriosastolle, mut onhan tuolla tuota romantiikkaa kaiketi ainakin vähän välissä, joten ehkä kuitenkin Hunajaherttua x)

Mä muistan vinkata sit kun seuraavan kerran drarryttaa :P

Kiitos kommentista :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Ooo aivan ihana! :3
Draco tosiaankin oli todellinen diiva, tollaiseksi sen voi kuvitellakin. Harry ja Draco jotenkin hauskasti täydensi toisiaan ja Dracon demokratia oli todellakin jotain niin huvittavaa että :D

Virheitä en huomannut ja muutenkin tykkään tosi paljon kirjotustyylistäsi :)
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
puhpallura, ihana kuulla että tykkäsit <3 Dracolla on tosiaankin ihan omat käsityksensä demokratista, aina tilanteen mukaan! ;D

Kiitos kommentista :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Sacramento

  • Vieras
Awwww <3

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Sacramento :P ...kiitos? :D



Edit: iipimoi, okei, mä koitan muistaa vinkata! Mut kerron jo nyt, että ylihuomenna tulee viimeistään uus :P Ja voi myös kattoo tuolta mun listauksesta (linkki mun allekirjoituksessa), koska on multa tänkin jälkeen jo tullut uutta... ei tosin H/D:tä :D
« Viimeksi muokattu: 03.09.2012 22:25:35 kirjoittanut katsu »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
hei mulle saa myös sitten vinkata sun tulevista ficeistä! ;) älkää tappako tuplakommentista :c
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Tää oli kyllä ihana. Ja hauska myös. Sai koko ajan hymyillä sekä virnistellä tuolle diivailia Dracolle. :D Juuri tälläistä hauskaa ja mukavaa ficciä kaipasin juuri nyt. Olet hyvä kirjoittamaan ja olisi myös kiva  jos kirjoittaisit näitä Drarry-ficcejä enemmänkin. En usko, että ketään muutakaan haittaisi. Rakentavat unohtui jonnekin, mutta ei voi nyt mitään.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
dracolove, Dracolle pitääkin hymyillä ja virnistellä :P Mukavata että tykkäsit ja kiitos kauniista sanoista <3 eiköhän näitä vielä joskus tule lisääkin :)


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Kiitos uudesta sivistyssanasta, se on mahtava ja käyttökelpoinen.

Ihan kamala AU rehellisesti sanottuna :D Mutta koska en voi vastustaa tekstejä joissa joku istuu sylissä niin että toiselta menee keskittymiskyky ja koska ylipäätään tässä käytettiin monta sellaista kliseitä jotka aion toteuttaa päivittäin jos mulla joskus on mies (jos mun suunnitelmat näkyisi päällepäin niin kaikki rakastuis muhun) niin tykkäsin ihan tän lukemisesta.

Hyi joku Creeveyn kuvaamo oikeasti :''D

Oot mahtava ku rentoudut kirjottamalla tällasta.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Onhan tää kamala, mut hei, tää sai alkunsa 7v sitten kun olin vielä pieni ja viaton ficcari (haha) ja vasta yhden pitkän hoodeen aloittanut, tän AU:n eka ficci tais olla ensimmäinen oneshottini evö. Heh. Voi nostalgiaa <3

Mikä vika Creeveyssä? :D Mulla on muuten kesken yks Harry/Colin-ficci, jossa Colinalla on jästikuvaamo, jossa kuitenkin on myös velhojuttuja, joten siellä voi käydä taikaihmisetkin. Hehe.

Itte oot mahtava *punastuu* kiitos :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

SpringRose

  • Vieras
Vs: Draconinen demokratia (Harry/Draco, K-13)
« Vastaus #17 : 17.07.2014 04:56:57 »
VAROITUS!! KOMMENTTI SPOILAA KAHTA EDELTÄVÄÄ FICCIÄ HIEMAN (eli parhaita kohtia) JOTEN JOS ETTE HALUA VÄEN VÄNGÄLLÄ TULLA SPOILATUIKSI, ÄLKÄÄ LUKEKO TÄTÄ!!
Taas lisää Drarrya.. Voiko yö enää tästä parantua..? *haaveksiva ilme* (hei, ei Siinä mielessä!) Juu,
sun.ansiostasi olen ollut finissä kolme tuntia liian.kauan :D
No mutta asiaan.
Mä luin siis nää kaikki kolme :)
Eka (en muista nimiä)
*palauttelee mieleen*  Niiiin.. Ihana kun.Harry ei antanut houkutukselle periksi vaan Dracon piti itse luovuttaa! ;) Loppu oli ihana ;D
Toinen
Draco osaa sitten olla niin ärsyttävä diivaillessaan.. Ärh.. Mä jotenkin tiesin mitä tosta "nälästä seuraa mutta en mä sentäs sitä kosintaa odottanut! Oho nyt mentiin jo epilogin puolelle ja tuli spoilattuakin. Mutta mä niin suli tuolle kosinnalle! Ijan kyyneleet silmissä haukoin vaan henkeä.. <3
Ja sitten tämä. (ai tää olikin vaan K13..) *hämmentynyt*
Häpeällisesti olen lukenut tämän kommentoimatta. (hmm, ehkä sä sillon olit liian pelottava) No joka tapauksessa Draco on niin ärsyttävän ihana tässä että awww.. Kuvista sen verran että kuolasin hulluna.. Loppu oli niin täydellinen ;D Täysi repeäminen :DDD
No jospa tästä malttaisi nukkumaan mennä.
SR
« Viimeksi muokattu: 17.07.2014 05:00:11 kirjoittanut SpringRose »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Draconinen demokratia (Harry/Draco, K-13)
« Vastaus #18 : 19.07.2014 11:46:19 »
-Always-, voi ei x) toivottavasti pääsit kuiten joskus nukkumaan! Soon kyllä ihanaa, kun löytää jotain mieleistä luettavaa ja saa valvoa vaikka aamuun asti, lukea lukealukea silmät ristissä niin kauan kunnes pää vaipuu näppikselle (tai joskus jopa kirjan päälle) ja sit vaan tuhista tyytyväisenä :P olenpas hirmuisen ylpeä siitä, että mun ficit sai sellaista aikaan <3

Noi vanhat on kyllä ... no, nostalgisia nyt ainakin, siis mulle, kun niitten kirjoittamisesta on jo niin tajuttomasti aikaa x) mä muuten kirjoitin kakkosen eli Muuttopäivä+Epilogi muistaakseni ihan putkeen yöllä ja ne valmistui ehkä aamuneljän aikaan, heh. Siihen aikaan kaikki piti postata hetinyteikämyöhemmin niin mä taisin sen alkuperäisen postatakin tosiaan sillon yöllä. Hetki, tsekkaan. Eiku oli se jo kahden aikaa x) löytyi sellanen vanha Armiksen tallenne  :P mut enigeis!

Mitämitä, minä pelottava?! Minähän olen leppoisa kuin pieni kissimirri hurr hurrrrrr :P hyvä vaan että pääsit pelostasi yli, kiitos kommasta <3

Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Sescu

  • ***
  • Viestejä: 153
Vs: Draconinen demokratia (Harry/Draco, K-13)
« Vastaus #19 : 23.07.2014 16:13:02 »
Kääh, olipa herkullinen. Minäkään en kykene sanomaan ei hyvälle Drarrylle, varsinkaan kun teos on sinun käsialaasi. Tekisi mieli lainata koko ensimmäinen kappale mutta ehkä yritän hillitä itseäni hieman.
Lainaus
Toisinaan Harry pohti, mitä oli tehnyt väärin ansaitakseen kumppanikseen moisen diivan.
Ensimmäinen repsreps, ennen kuin ficci oli ehtinyt alkaakaan... Lauseyhteydessä vieläkin parempi. Voi Harry parka mikä kohtalo. ;--)

Lainaus
"Oliko se se kerta, kun olimme rannalla?" Draco valpastui. Harry nyökkäsi. "Se kerta, kun sinulla ei ollut paitaa?" Draco varmisti. Harry nyökkäsi uudelleen. "No, luuletko että kuuntelin yhtään mitään?"
Mikään, siis mikään ei oo musta niin hot kun se, miten nää kaksi himoitsee toisiaan. Aah miten hyvä kommentti Dracolta. Nam nam.

Lainaus
...oli aika näyttää, kuka olikaan herra talossa
Wo-hoo, go girl! Tai siis...

Sori, lainailin pelkästään. Tykkäsin ja oon lukenut nuo molemmat ekat ja jumaloin niitäkin. Oih ja voih. Poistun, kiitos.

Sescu

Ai niin ja sitten vielä nuo kaksi. Suittu simpanssi ja pumpattu kädellinen :D Mä en kestä!
- Hey, babe, I flew back.
- You flew all night? Why?
- I forgot to tell you something on the phone: I love you.
- You flew back to tell me that?
- Can you think of a better reason?
- No, I can't. You have meant more to me than any man I have ever known.