Kirjoittaja Aihe: Haikein terveisin | S,Angst,Oneshot  (Luettu 1203 kertaa)

Noraro

  • ***
  • Viestejä: 3
Haikein terveisin | S,Angst,Oneshot
« : 21.08.2012 22:04:40 »
Kirjoittaja: Noraro
Ikäraja: S
Paritus: S/Poika(nimeä ei kerrota)
Genre: Pientä angstia
Yhteenveto: S kirjoittelee sähköposteja.
Varoitukset: Eips.
A/N: Eli kommentointi on tervetullutta(vaikka vain kirjoitusvirheiden huomauttaminen!) Ja ja hyvää lukuhetkeä!


Haikein terveisin


Juoksin.


Pois pois pois. Pakko päästä pois.


Miksen pääse pois?


Niin pimeää. Maailman valot ovat sammuneet.


Yritän katsoa taakseni sitä mitä niin pelkäsin. Pimeyttä.


Pimeyttä.


Kylmiä hikipisaroita. Tuulenvire kasvoillani.



Pois. Nyt.




Sähköposti - Lukemattomat viestit


22.7 | klo 22:03 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Hei. Minä tässä taas.
Kävin taas eilen metsässä. Ei mitään erikoista. Vain lintujen laulua ja puiden lehtien havinaa. Täällä on niin tyhjää, niin yksinäistä ilman sinua. Mikset jo tule?

24.7 | klo 20:58 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Hei. Jälleen. Olet varmaan jo kyllästynyt moniin viesteihini. No, tässä taas yksi. Ed pyysi minua leffailtaan muiden kanssa. Vastasin ei. He varmaan katsovat juuri nyt elokuvaa, jotain uutta. Ihmettelet varmaan miksen mennyt. Tiedät vastauksen. Odotan.

25.7 | klo 21:30 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Laskin juuri sinulle lähettämäni viestit. 48. Tämä on siis neljäskymmenesyhdeksäs. Tänään ei tapahtunut mitään.

28.7 | klo 19:21 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Yritän oikeasti. Tahdon jatkaa elämääni. Mutta en pysty. Olet liian tärkeä, kaipaan sinua.
Katso nyt minua. Olen riiippuvainen sinusta. Maailma pilkkaa minua.

31.7 | klo 23:01 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
En mennyt tänään kouluun. Olin liian surullinen. Taidan mennä nukkumaan.

1.9 | klo 20:46 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
M laittoi aamulla viestiä. Kysyi lähtisinkö kaupungille. Lähdin koska tahdoin muuta ajateltavaa. Ihan mukavaa siellä oli. En tosin ostanut mitään.

4.9 | klo 18:29 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Miksi et ole täällä? Tulisit edes käymään, minullahan on syntymäpäivä 7.9. Ole kiltti.

5.9 | klo 19:50 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
An, M, Ed ja minä suunnittelimme(tai siis he suunnittelivat) syntymäpäiväkseni reissua kaupungille.

6.9 | klo 19:00 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Muistan kun näin sinut ensimmäisen kerran. Olin sanaton. Tummat hiuksesi ja silmäsi. Korkeat poskipäät, vahva leuka.  Niin komea. Kaunis.

7.9 | klo 9:12 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com
Toivon edelleen että tulet. Lähdemme kohta, M:n autolla. Aurinko paistaa, rakastan sitä. Valoa. Tosin rakastan sinua enemmän. Noin. Nyt minä sanoin sen.

---

5.10 | klo 11:40 | Lähettäjä: susikukka@gmail.com (ääniviesti)
Hei. Pitkästä aikaa. En tiedä oletko huomannut etten ole viestittänyt kuukauteen. Ehkä se ei haittaakkaan. --- Sille on muuten syy, miksi lähetän tämän ääniviestinä. En pysty kirjoittamaan, tai oikeastaan pystyisin, mutta sen oppimiseen menee aikaa. Enkä jaksa tuhlata aikaani siihen. --- Tajuat varmaan jo sen. Että en --- näe. --- Se on vallannut pääni. Pimeys. Joka puolella, en pääse pois. Joka aamu kun herään --- tajuan sen uudelleen. Toivoin alussa että valo palaisi, kaikki värit ja ihmiset. Mutta se on turhaa. Niin turhaa.
Enään en jaksa toivoa. En jaksa toivoa, että tulet takaisin, että näkisin taas, ja että koko --- onnettomuutta ei olisi tapahtunut. Minä hyväksyn sen. Mutta tajuan samalla, että ilman sinua tai ilman valoa en jaksa elää. Kuihdun pois. Oikeastaan ole kuihtunut jo siittä asti kun lähdit. Kun tulit, otit kaiken minulta ja annoit paljon enemmän tilalle, mutta kun lähdit, veit sen kaiken pois, etkä palauttanut sitä minkä aikasemmin otit. Ja koska takaisin et ole tulossa minä en näe syytä elää. Toivon, että olet onnellinen jonkun muun kanssa. Minun kanssani se ei onnistunut.

Silloin kun kuuntelet tätä olen varmaan jo mennyt pois. Vihdoinkin pois pimeydestä valoon. Ei enää pimeyttä. Vain valoa.

Haikein terveisin - S

"Allons-y!", "Don't blink!", "Wibbley Wobbley Timey Wimey" - Tenth doctor
 Karkkiloota