Kirjoittaja Aihe: Ice Age 3: Rakkauden suorat ja umpikujat K-11 (possumcest, Diego/Sid)  (Luettu 1510 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 976
Otsikko: Rakkauden suorat ja umpikujat
Kirjoittaja: Violetu
Fandom: Ice Age 3
Ikäraja: K-11
Genre: pohdiskelua & pikkuhommailua, kevyen humoristisia raapaleita.
Paritukset: Crash/Eddie, Diego/Sid
Summary+(Varoitukset): Raapalepari omituisesta rakkaudesta jääkauden aikaan. (sijoittuu kolmosleffan loppupuolelle, spoilaa siis sitä jossain määrin.)

Disclaimer: En omista mitään (muuta kuin sairaan mielikuvituksen?) enkä saa näistä taloudellista tai muutakaan korvausta.

A/N: Vanhoja Ice Age 3 -leffan innoittamia raapaleita, jotka päätin nyt tunkea ihmisten nähtäville.

***



Rakkauden suorat

"Mä rakastan sua!" Crash avautui ja hetken Eddie tuijotti silmät rakkaudesta ymmyrkäisinä ja suu auki takaisin. Crash oli vihdoin sanonut sen ja Eddien teki mieli tanssia, mutta...
 Eddie pakottautui palaamaan polttavaan nykyhetkeen.
"Ei nyt!"
Tilanne oli liian paha. Opossumin jo ennestään minimaalisesta aivokapasiteetista ei sellaisella hetkellä voinut käyttää murto-osaakaan lällyyn tunteiluun. Muuten he joutuisivat molemmat laavan ruuaksi.
Eddie päätti rakastaa myöhemmin takaisin.

"Mäki rakastan sua, mun oma pierunaama!" Eddie veti veljensä kuristavaan halaukseen, kun vaara oli ohi.
"Mitä jätkä pehmoilee siinä", Crash kyhnäsi nolona takaisin ja veljekset luikahtivat lähimpään puskaan vaihtamaan salaisia pusuja ja jännityksen laukaisevia käsitöitä.
Rakkaus oli mahtavaa.



Rakkauden umpikujat

"Ei uskoisi, mutta kaipasin sinua", Diego vilkaisi Sidiä ja painoi hiukan hämillään katseensa maahan. Onneksi sapelihampaiset eivät harrastaneet punastelua, vaikka niillä tunteet olikin.
Sid tuskin olisi kyllä silloinkaan tajunnut, miten paljon Diego oli häntä kaivannut. Oli kaivannut jo kauan. Siinä yksi syy, miksi Diego oli meinannut lähteä pois. Sid sai hänet käyttäytymään typerästi, sydämen kiihdyttämään väärissä paikoissa.
Se oli hänenlaiselleen noloa.

Loppujen lopuksi oli ihan hyvä asia, että Sid oli niin typerä kuin oli. Lässytyksestä ei olisi tullut loppua, jos laiskiainen olisi tiennyt, miltä Diegosta oikeasti tuntui.
"Mä rakashtan teitä kaikkia", Sid julisti ja Diego huokasi syvään.
Rakkaus oli vaikeaa.



**********************
Kommentit olisivat mukavia.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 07:29:23 kirjoittanut Beyond »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Katsoin eilen Ice Age kakkosen lopun ja minun teki mieli parittaa Diegoa ja Sidiä, joten niinpä avasin tämän, koska kolmonenkin on tosi hyvä. Tuo ensimmäinen pätkä oli jotenkin niin söpö ja lutuinen ja awwwww ja ihana ja niin opossumimainen. Hahmot oli tosi IC.

Tuo toinen pätkä ei ollut mielestäni niin onnistunut kuin ensimmäinen. Diego oli vähän ooc, en uskoisi, että Diego ihan noin vain tunnustaisi rakkauttaan. Mielestäni olisi ollut parempi, jos Sid olisi tehnyt aloitteen. Sid oli yhtä ihana kuin elokuvissa. Oli tämäkin tosi kiva, mutta eka oli parempi.

my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015