Kirjoittaja Aihe: Olet niin kaunis [Hrm/Luna, S, femme/fluff/lyhyt oneshot]  (Luettu 3037 kertaa)

neiti Rosemary Grant

  • ***
  • Viestejä: 44
Title: Olet niin kaunis
Author: Minähän se itse
Beta: Ei ole
Pairing: Hermione/Luna
Genre: Femme, fluff, lyhyt oneshot
Rating: S
Warning: OoC Luna

A/N: Löysin tällaisen tänään. Joku ihme tunnelmointi pätkä, jonka olen joskus aikoja sitten tehnyt, mutten koskaan julkaissut. Ajattelin nyt sitten laittaa tänne esille. Jos vaikka joku erehtyisi lukemaan :D . Pitäisi joskus saada aikaiseksi pidempi ficci tällä parituksella, koska pidän siitä itse kovasti.





Katselen keskittymisestä rypistyneitä kasvojasi. Valloillaan olevia ruskeita hiuksiasi. Sileitä käsiäsi, jotka lepäävät sylissäsi olevalla kirjalla. Luet sitä kaiken muun unohtaneena. En tiedä mikä se on, enkä oikeastaan edes välitä. Katselemisesi rauhoittaa minua. Olet käsittämättömän kaunis. Tunnen itseni pitkästä aikaa täysin rennoksi. Takkatuli lämmittää ihanasti kylkeäni. Toinen kylkeni nojaa punaisen sohvan selkänojaan. Halaan polviani käsilläni keskittyen katselemiseesi, niin kuin sinä kirjaasi.

Kello on jo paljon, eikä oleskeluhuoneessa ole enää muita. Meille ei aika merkitse mitään. Sinä et huomaa muuta kuin kirjasi. Sen jälkeen kun Harry ja Ron sanoivat menevänsä jo nukkumaan, ja sinä vastasit meneväsi myös kunhan “luen vielä tämän yhden kohdan, ette arvaa kuinka mielenkiintoista…”, olit menettänyt ajantajusi kokonaan. Minulle taas ajalla ei ole merkitystä, varsinkaan kun katselen sinua.

Tunnen olevani turvassa. Aivan kuin voisit suojella minua maailmalta. Pitää sen kylmyyden loitolla minusta, lämmittää. Aivan kuin voisit estää totuutta löytämästä luokseni, kipua saapumasta. Ja sitähän sinä teetkin. Tiedän että salaat minulta asioita, joskus jopa valehtelet, ja olen siitä kiitollinen.

Sinä tasapainotat minua. Olet niin arkinen, tarmokas, jalat kiinni maanpinnalla. Minä olen ikuinen uneksija, hupsu, leijun pilvissä. Siksi me sovimme niin hyvin yhteen. Ja siksi muut kummeksuvat suhdettamme.

Havahdut viimein kirjasi äärestä. Katsahdat hämmästyneenä ympärillesi, sitten kelloon ja huudahdat säikähtäneenä. Sitten huomaat minut.
“Luna, mikset havahduttanut? Huomenna on aikainen herätys, pitäisi olla jo nukkumassa!”
Olet niin kaunis, närkästyneenäkin.
“Olit niin kaunis”, vastaan sinulle hiljaa.
Katsot minuun heltyneenä.
“Hupsu”, sanot pehmeästi painaen suudelman huulilleni, “Tule, mennään nukkumaan.”



A/N: Betaa ei tosiaan ole ja sen kyllä huomaa :D. Serkkuni, joka toimii betanani, on nyt espanjassa. Ja hän olisi muutenkin varmaan ollut erimieltä kaikesta mahdollisesta. Tämä on juuri sitä kyseenalaista kirjoitustyyliäni, jota muut eivät ymmärrä, ja jota minä itse rakastan kirjoittaa. Teitä säästääkseni, pyrin käyttämään sitä harvoin ;)

Kommentointi olisi kivaa. Krikiittikin.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2010 21:26:33 kirjoittanut rimpsessakerpeera »
Tämä tarina on valveilla uneksittu uni

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: Olet niin kaunis [Hrm/Luna, G, femme/fluff/lyhyt oneshot]
« Vastaus #1 : 04.01.2008 15:27:49 »
Tällaisia ficcejä on kolmetoista tusinassa. Lunan tilalta tähän olisi sopinut ehkä vaikka Ginny, luonne olisi natsannut paremmin ja se nukkuisi tavallisestikin Rohkelikossa :D Hyvin kirjoitettu muuten, tykkään tyylistäsi.

Kuuhukka

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: Olet niin kaunis [Hrm/Luna, G, femme/fluff/lyhyt oneshot]
« Vastaus #2 : 21.01.2008 15:34:44 »
Minä puolestani en löydä valittamista tyylistäsi :D  Enkä huomannut mitään suuria kirjoitusvirheitäkään :)
Hieno teksti, vähän lyhyt, mutta ei haitannut. Samaa mieltä kyllä siinä että Lunan oleskelu Rohkelikkotornissa oli hiukan ihmeteltävää, mutta annettakoon se anteeksi ja hyväksyttäköön jos kirjoittaja itse sattuu pitämään jotenkin erityisesti tästä parituksesta ;)  

Kuuhukka kiittää, kuittaa ja kumartaa
Taikuus asuu kaikkialla,
sammalen ja sienen alla.

agentti

  • Vieras
Re: Olet niin kaunis [Hrm/Luna, G, femme/fluff/lyhyt oneshot]
« Vastaus #3 : 21.01.2008 15:51:36 »
Aww.. Tää oli just tällänen sopiva pikkunen välipala. Vaikka joo, ihmettelin tota Lunaa hetken, että kuin se siel rohkelikossa, mutta ei se nyt oo niin justiinsa. Kirjottajan vapauksia^^
Kummatki sopi jotenkin hyvin noihi rooleihinsa. Hermione ainaki oli niin Hermione. Aina vaan lukemas.
Ja niin ihana parituskin.
Aivan ihana, kiiitos^^

neiti Rosemary Grant

  • ***
  • Viestejä: 44
Re: Olet niin kaunis [Hrm/Luna, G, femme/fluff/lyhyt oneshot]
« Vastaus #4 : 01.03.2008 18:08:16 »
Eruru: Juu, tiedän että tämä on aika tusinakamaa. Olen kyllä eri mieltä luonteen yhteensopimisesta  :D , tytöt ovat erilaisia, mutta se ei tee heistä yhteensopimattomia. Rakastan sitä että tyyliäni kehutaan. Kiitoksia oikein paljon kommentista.

Kuuhukka ja agentti: Kiitoksia kehuista :)

Ja kaikille yhteisesti: Tuo Lunan tornissa olo on kapinointia typeryyttä kohtaan. Minusta on älytöntä ettei eri tuvilla ole mitään yhteistä ajanviettopaikkaa. Ainoastaan hyvällä säällä piha-alue ja ruoka-aikaan suurisali. Niimpä minä tätä ficciä kirjoitellessani päätin, että koska rohkelikkotorni on Hermionen koti, tämä voi aivan hyvin kutsua ystävän yökylään. Sitäpaitsi, kuka Lunan sieltä käräyttäisi  :D . Ei kai niitä kukaan vahdi.

psyduck: Kiitoksia! Olen iloinen että sain sinut pitämään femmestä.

Laitan nyt jatkossa (jos uutta kommaa vielä tulee) vastaukset tähän samaan. Etten enää nosta tätä ylös enkä lisää vastausten määrää.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2008 20:01:38 kirjoittanut neiti Rosemary Grant »
Tämä tarina on valveilla uneksittu uni