Kirjoittaja Aihe: Far away [tulkinnanvarainen slash, S, ficlet tms]  (Luettu 1369 kertaa)

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Title: Far away, far away
Author: tomorowr
Beta: En omista :c
Pairing: Ainakin toistaiseksi yksipuolinen mä/sä
Rating: Sallittu
Warnings: Lol en tiedä, angstangst
Genre: Aaaangst ja slash, koska minä sanon niin. Vaikkei sitä selkeästi tekstissä mainita niin siinä mielessä sen kuitenkin kirjoitin.
A/N: Tää on nyt tosi tällai höpöhöpö-tekstiä, jota ei ikinä pitänyt julkaista. Ja osallistuu samalla Slash10 2.0 -haasteeseen (jonka kanssa mulla on kohta kiire, damn)
En edes loukkaanu, vaikkei tätä kommentoitaisi. (Ok, kyl mä oikeesti loukkaannun.) A/N on kohta pidempi ku teksti, hups, mutta nauttikaa !

~

Totuus sattuu, puristaa ja kuristaa rintaa, kun sydän vääntyy kivusta kasaan vetäen koko vartalon mukanaan rullalle. Ikävä hakkaa jättikokoisella lekalla takaraivoon samalla huutaen ja kiljuen, kuulostaen lähinnä tapettavalta eläimeltä. Mutta ei kuole, ikävää ei saa hengiltä moottorisahallakaan, samoin kuin en saa sinua itsestäni. Enkö muista vai enkö vain halua muistaa? Muistaa kuinka kaikki oli ennen paremmin, ilman typerää rakkautta ja välittämistä. Ennen kuin tunsin liikaa sinua kohtaan.

Kerään viimeiset voimanrippeet nousten istumaan. Käsi kohoaa samaa matkaa hakaten kipua pois, ei auta. Nukut vieressä, autuaan tietämättömänä kivusta, jota tunnen. Tiedän, että välittäisit, auttaisit ja suojelisit kaikelta, mutta en vain pysty kertomaan sinulle kaikkea. Voisit viedä meidät kauas ja kauas, kauemmaksi. Et kuitenkaan vie, minä en kerro koko totuutta. Kipuun on syynsä. Se syy. Olet. Sinä.
ava © Luella

Kharon

  • coolein rotta
  • ***
  • Viestejä: 357
  • papa has dough
Vs: Far away [tulkinnanvarainen slash, S, ficlet tms]
« Vastaus #1 : 24.06.2012 10:19:40 »
Luulin ton tyypin tunteita sydänsuruiksi ennen kuin paljastui että ne nukkuu yhteisessä punkassa! Tosin siinä valossa vähän hämmentää tuo alkuosan ikävä - voiko tuntea lekalla hakkaavaa ikävää, jos tyyppi kuorsaa aivan kyljessä? No ehkä voi. : D Tykkäsin tuosta lopusta, miten nuo sanat oli rytmitetty pisteillä. Nokkelasti tehty! Ja sitten tykkäsin myös tuosta "kauas ja kauas, kauemmaksi" -kohdasta, vaikka siinä olisi kyllä voinut käyttää enemmän yksityiskohtaisuutta, että oliko jommalla kummalla pojista ehkä jo suunnitelmia lähtemisestä johonkin tiettyyn maahan tai kaupunkiin?

Hmm, onpa vaikea kommentoida näin lyhyttä tekstiä. : D Mua jäi itse asiassa hieman häiritsemäänkin tuo pituus. Tästä olisi saanut paljon enemmän irti jos olisi kerrottu vielä enemmän; kuinka pojat (joo, mäkin kuvittelin tämän slashiksi :--D) tutustuivat toisiinsa, kuinka toinen sai "sulatettua" kertojan sydämen, mitkä ovat tarkat syyt jotka saavat kertojan noin vastahakoiseksi rakkauden suhteen? Ihan jätkien nimeäminen, kuvailu ja itse tilanteen kuvailukin olisivat tehneet tästä tunnelmoinnista vielä intiimimmän ja tunteikkaamman. Mutta kiitos lukunautinnosta ja julkaise ihmeessä enemmänkin originaaleja jne!

Edit. Voi että ei olis pitänyt lukea tätä heti herättyään. :D Anteeks kälyisestä kommentista, kamalasti jäi mulla huomaamatta! :c Nolottaa!
« Viimeksi muokattu: 24.06.2012 16:28:41 kirjoittanut iitta »
“Viini on suloista, mutta suloisempaa on ihmisveri.”

Otuksia.

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Far away [tulkinnanvarainen slash, S, ficlet tms]
« Vastaus #2 : 24.06.2012 15:58:52 »
iitta

Luulin ton tyypin tunteita sydänsuruiksi ennen kuin paljastui että ne nukkuu yhteisessä punkassa! Tosin siinä valossa vähän hämmentää tuo alkuosan ikävä - voiko tuntea lekalla hakkaavaa ikävää, jos tyyppi kuorsaa aivan kyljessä? No ehkä voi. : D

Wow kommentti, mitä ihmettä? En ois uskonut, että tähän joltain jotain irtoaa! :D
Mutta toi kaipaus. Niin, no ideahan oli, että kertoja ikävöi sitä, miten ennen oli helpompaa olla toisen seurassa jne.
Mutta ymmärrän kyllä, että tämä on ihan todella vaikea ymmärtää ja huono ja lyhyt. XD

Aluksi tarkoitus oli vielä pidentää tätä, tän piti olla vasta pieni alkuinspiraation poikanen. Tämähän on kirjoitettu joskus aikoinaan keskellä yötä, mutta nyt viime yönä päätin laittaa tämän tännekin.

Mutta hei! Kiitos ihan toooosi suuresti kommentista! Ja jatkan kyllä kirjoittelua kunhan kiireiltäni ehdin. :)
-tomorowr
ava © Luella