Kirjoittaja Aihe: Emilyn Elämä, K-11, Angst, Draama, Romantiikka, One-shot  (Luettu 1772 kertaa)

starsinger97

  • Vieras
// Neme siirsi oikealle osastolle.

Ficin nimi: Emilyn elämä- Rakkautta vai vihaa?
Kirjoittaja: Starsinger97
Genre: Angst, Draama
Ikäraja: K-11
Päähenkilöt: Emily, hänen äitinsä ja Jack.
Summary: Kertoo Emilyn elämästä, Hänen isästään ja isä puolestaa. :D
Varoitukset: Vähän väkivaltaa, alaikäisten seksiä.. :D

A/N:Kirjoitus virheitä voi vielä olla, vaikka olen yrittänyt niitä korjailla.( Kirjoitin tämän monta,monta vuotta sitten.)
Ja rämähän on mun ensimmäinen ficci, joten toivon rakentavia kommentteja :D



Moi, olen 14 vuotias tyttö ja nimeni on Emily, asun New Yorkissa. Pidän musiikista ja siksi rakastakin sitä.
Olen soittanut Pianoa koko elämäni ja siitä on tullutkin osa sitä. Käyn joka Tiistai klo: 16.00 soitto tunnilla,
vaikken tarvitsisikaan sitä enään. Laulan myös. Teen kappaleita itse aika paljon.
 Laulut kertovat aika paljon Rakkaudesta ja elämästäni.
Isäni kuoli jo kun olin 6 vuotias. En muista hänestä paljoakaan,
sen verran, että muistan hänen olleet todella huumorintajuinen ja rakastavainen.
Äitini Rakasti isää paljon ja hänelle oli suuri menetys, kun kuuli hänen menehtyneen. Hän oli poliisi.
Hänet ampui joku huumediileri, jota ei ole vielä tänä päivänäkään saatu kiinni.
Nyt äiti seurustelee Markin kanssa. Mark on sydämetön ja ei osaa käyttäytyä.
Hän myös Käyttää alkoholia ja huumeita. Asia on pahentunut koko ajan.
Hän myös on väkivaltainen ja hän onkin ollut jo vankilassa vaikka kuinka monesti,
koska olen ilmiantanut hänet pahoinpitelystä ja varastamisesta. Itken itseni iltaisin uneen useasti.
Kirjoitan siitä minkälaista kipua tunnen sisimmässäni. Kun äiti tapasi Markin 4 vuotta sitten hän oli rikas,
 osasi käyttäytyä ja oli hauska. Nyt on toisin. Onneksi minulla on kavereita koulussa jotka ymmärtävät murheitani ja osaavat auttaa. Täällä Nykissä on kaikki miehet ovat Markin tapaisia, no ei nyt ihan kaikki mutta useimmat ovat.

Koulu alkaa taas.. päivä rutiinit ovat nämä :  Herätys. käynti wc:eessä ja vaatteitten etsintä.
Vaatteet päälle, hiukset, aamupala ja juoksu linkkiin. Rinnakais luokkien pojat mollaavat aina kun astun sinne.
Joudun aina istumaan jonkun viereen. Siellä ei ole vapaita paikkoja, se on harmi, mutta olen tottunut siihen.
Koulussa menen aina ensimmäiseksi kaapilleni ja haen kirjani. Kaappini on täynnä lappuja ja muistutuksia siitä,
että olen unohtanut läksyt tai kirjat. Se harmittaa, mutta en voi sille mitään, olen niin omissa maailmoissani perheeni takia.
Koulu päivät menee yllättävän nopeasti.

 Kun pääsin kotiin äitini oli vastassa ja sanoi: Minulla on tärkeää asiaa. Istuin olohuoneen penkille ja sanoin:
"voit kertoa."
"Sain potkut  töistä ja on vähän raha huolia." Äitini sanoi.
Se oli minulle aika iso uutinen. Kysyin:
"Kuinka nyt me saamme rahaa ruokaan."
 "Pitää vain säästää. Onko asia selvä."
"Kyllä."Sanoin nopeasti ja silloin lähdin huoneeseeni. Soitin Sophialle heti ja kerroin uutiset,
mutta pyysin häntä olemaan hiljaa asiasta. .
Aamulla kun heräsin Mark oli Keittiössä ja oli huutamassa äidilleni. Hän huusi äidilleni siksi, että miksi hänelle ei ole kerrottu!
Äiti yritti selittää, että oli itsekin ihmeissään ja halusi miettiä mitä tekee.
Onneksi minulla on työ paikka läheisessä ravintolassa. Olen siellä tarjoilijana.
Ravintola on siisti eikä siellä ole tappeluita. Pidän siitä sen takia.
Saan hyvää palkkaa myös, 5.00 per tunti. Olen siellä vain 2-5 tuntia illalla ja viikonloppuna vain 3 tuntia. se ei ole paljon, mutta silti hyvä. tulin kotiin 12 aikaan yöllä. Työt venyivät, koska oli paljon asiakkaita ja saan palkkaa joten mikäs siinä. Silti harmitti, että äitini menetti työ paikan.
Mietin koko yön mitä teemme, jos rahat loppuvat kokonaan.



Aamulla Sophie oli meillä. Hän kertoi, että hänen vanhempansa olivat riidelleet ja hän oli juossut tänne.
Äiti oli rauhoitellut häntä. Kun oli syönyt lähdimme kouluun samaa matkaa kävellen, koska myöhästyimme linkistä.
Meillä on todella hauskaa yhdessä. Ensimmäiseksi oli kuvaamataitoa ja olen siinä melko hyvä. 
Sitä on meillä 2 tuntia putkeen sitten on matematiikkaa 2 tuntia.. En jaksaisi millään matematiikkaa tai koko koulua.
Onneksi meillä on vapautukset loppu päiväksi niin pääsen Sophien ja Ashleyn kanssa kaupungille, niin kuin lupasin.
Olen kerännyt rahaa niin paljon kuin olen pystynyt niin voin ensimmäistä kertaa elämässäni ostaa kunnolla jotain kivaa itselleni ja äidilleni. Kun matematiikan tunnit menivät lähdimme juoksemaan keskustaan päin. Sinne on matkaa, mutta nyt siihen on iloa.
Kun olimme menossa jonkun baarin ohi huomasin Markin siellä jonkun naisen kanssa ja päätin olla huomaamatta, mutta silloin hän huusi:
"Mihinkäs sitä on tuollainen hoppu ja jos olette menossa keskustaan saat maksaa mulle yhden oluen nyt."
Kieltäydyin ja hän alkoi huutaa ja aikoi tulla lyömään, mutta silloin Ashley löi Markia kasvoille sillein, että varmasti sattui.
Poliisi tuli vähän ajan päästä, koska baarin omistaja oli hälyttänyt  sen takia, ettei mitään tapahtuisi meille.
Poliiseilla meni noin puolitoista tuntia asian selvittämiseen. Ja se tarkoittaa, että meiltä meni aikaa puolitoista tuntia vähemmän eli meillä on 3 ja puoli tuntia aikaa. Menimme elokuviin ja sitten Kauppoihin kiertelemään. Haluaisin Conversen kengät..
En ole ikinä saanut valita omia kenkiä ja nyt siihen olisi mahdollisuus. Olihan minulla on nyt satanen käytettävissä.
Ostin yhdet  T-paidan, Hupparin, Farkut, Conversen kengät  ja äidille uuden laukun. Hämmästyin kun tulin kotiin.
Olohuoneessa mikään ei ole ennallaan. Sohva on revitty puukolla auki, samoin penkit, pöytä ylösalaisin, pöytäliina veressä ja penkit hajalla. Ilmeisesti Mark on suuttunut jostain todella kovasti äidille. Yritin soitaa äidilleni kymmeniä kertoja, mutta ei vastattu.
Ilmeisesti kännykkäkin on heitetty maahan. Soitan Poliisille varmuuden vuoksi. Kun soitin Poliisi sanoi, että äitini on turvassa sairaalassa ja voin käydä siellä. Kysyin samalla, että missä Mark on Poliisi sanoin, että hän on nyt hyvässä tallessa pari kuukautta.
Helpotuin paljon ja kiitin Poliisia tiedoista. Lähdin juosten Sairaalaa kohti, mutta sitten tuli mieleen, että  minultahan jäi rahaa käyttämättä ja voisin ostaa sillä äidille suklaata. Kävin pienessä suklaa puodissa. Päätin ostaa keskisuuren sydän suklaa rasian jossa on mansikan makuisia suklaa sydämiä ja se sopisi ostamani laukun kanssa Se on ruskea jossa on  ja sisällä on sydän kangasta.
Kun saavuin sairaalan isolle ovelle minun silmistäni alkoi tulvia kyyneliä. En voinut lopettaa sitä. Kaikki katsoivat minua,
mutta silloin he näkivät minulla lahja kassin ja suklaarasian ja tajusivat asian. Kun kuljin vähän matka ystävällinen naislääkäri tuli kyselemään olenko kunnossa ja ketä etsin. Kerroin, että etsin äitiäni ja hänet tuotiin tänne pari tuntia sitten.
 Lääkäri käski odottaa ja käveli nopeasti vastaan otolle ja kävi tietokoneella. Lääkäri tuli vähän ajan päästä ja sanoi:
"Voin saatta sinut äitisi luokse."
kiitin häntä ja lähdimme kävelemään käytävän päähän. Menimme hissillä kaksi kerrosta ylemmäs ja käännyimme oikealle pienemmälle osastolle. Osaston ovella hän sanoi, että jatka tästä yksin äitisi on huoneessa numero 3. kun avasin suuren oven käytävältä tuli kloorin haju. Kävelin käytävää pitkin vähän aikaa kunnes saavuin huoneen ovelle numero 3. koputin oveen ja minulle sanottiin toiselta puolelta tiskiltä, ettei sinne saa mennä. Silloin sorruin itkuun. Lääkäri oli ymmällään, kunnes tajusi virheensä ja kysyi: 
"Onko siellä joku läheisesi.?"
Sanoin hiljaisella äänellä: "äitini." Silloin lääkäri avasi oven.

Kun avasin oven siellä oli neljä sänkyä, iso ikkuna josta tulvi auringon valoa ja pieniä ja isoja kaappeja. En nähnyt ensin ketään, mutta sitten huomasin neljännessä sängyssä jonkun ihmisen joka kutsui minua. Melkein juoksin äitini syliin kun tajusin, että se oli hän. Äitini itki ja minä itkin. Halasimme pitkään ja äitini lohdutti minua, vaikka sen pitäisi olla toistepäin. Annoin äidilleni lahjakassin, jossa oli ruskealaukku ja söpö suklaa rasia. Äitini sanoi:
"Ei olisi tarvinnut kulta. Halasin häntä pitkään. kysyin aralla ja hiljaisella äänellä, että mitä Mark oli tehnyt sinulle? Äitini vastasi:
"Hän  tulli raivoissaan kotiin ja alkanut heitellä tavaroita ensin keittiössä kunnes minä menin rauhoittelemaan häntä olohuoneeseen, mutta hän tönäisi minut maahan ja kaatoi kirja hyllyn päälleni. Sen jälkeen tuoleja viskasi minuun päin ja lopuksi taulut ja kukka maljat". Sanoin, että, hän ei saisi tehdä sillein ja että se oli minun vikani. Kerroin mitä tapahtui siellä baarissa. Kun juttelimme vähän aikaa lääkäri tuli sanomaan, että minun pitäisi lähteä, koska äidin pitäisi levätä. Ennen kuin lähdin sanoin hyvästit äidilleni ja sanoin, että tulen aamulla tai koulun jälkeen. Silloin äiti halasi ja lähdin pois vilkuttaen kättä. Kun saavuin kotiini Mietin, että mitä tekisin, kunnes menin keittiöön ja aloin siivoamaan sitä. Olin siivonnut koko keittiön ja siirryin olohuoneeseen. Kun olin imuroimassa joku koputti oveen ja menin avaamaan. Siellä oli naapurin Vanha rouva. Hän kyseli, että olenko kunnossa ja tarvitsenko mitään. vastasin:
"Olen kunnossa ja tarvitsen uuden kirjahyllyn, kehyksiä, kukka maljoja, sohvan ja tuoleja. Olivia hymyilijä nauroi. Hän sanoi: "
Olen pahoillani". Sanoin:
"ei haittaa". Ja hymyilin hänelle. Hän sanoi: "voin auttaa siivoamisessa". Mutta sanoin:
"tämä on Markin tekosia ja hänen pitäisi siivota täällä enkä minä tai sinä, mutta teen tämän äitini hyväksi, ettei hänen tarvitsisi tehdä täällä mitään." Olivia sanoi, että lähtee ja heilutti kättään ja hymyili. Tein samat asiat hänelle. Minulle tuli paljon parempi olo, kun jollekin voi puhua. Olin vähän aikaa paikoillani, mutta sitten havahduin ja jatkoin imuroimista. Kun sain imuroitua nostin penkit ja kirja hyllyin paikoilleen. Kirja hylly oli ihan rikki, hyllyt palasina, kirjat missä sattuu ja lasi esineet rikki. Yritin puhdistaa sitä vähän, mutta se ei onnistunut, joten vein sen takapihalle odottamaan roska-autoa. Kun kaikki oli valmista olohuoneessa, menin siivoamaan äidin huonetta. Sain sen aika nopeasti valmiiksi. Imuroin sen vielä kerran ja pyyhin pölyt niin silloin se on valmis. Nukahdin koneeni ääreen ja heräsin aamulla. Otin laukkuni ja lähdin juoksemaan kohti linkki pysäkkiäni. Pääsin juuri ajoissani sinne kun linkki tuli paikalle. Pääsin yksin paikalle vihdoin ja aloin kuuntelemaan musiikkia. Linkki matka tuntui ikuisuudelta. Kun vihdoin päästiin koulun pihalle menin suoraan kaapilleni. Kun avasin sen Se oli likainen ja ihan sekaisin niin kuin sydämeni ja pääni. Etsin kirjani ja lähdin tunnille. Matematiikan Opettaja tuli kymmenen minuuttia myöhässä tunnille, joten minulla oli ollut luppo aikaa. Olin piirtänyt surullisia ja iloisia ihmisten naamojen kuvia vihkooni. Kun menin omalle paikalle ja katsoin kelloon mietin mielessäni, että ei ole kuin 6 tuntia enään niin pääsen pois täältä kauheasta paikasta. Luokkani on aika sekalainen. Täällä on pissiksiä, tavallisia hikuja ja minä. Pojat ovat kaikki samanlaisia, jotka eivät välittäneet mistään mitään. He olivat vain kiinnostuneita pissiksistä, mutta kukaan ei minusta. Sekin harmitti minua. Olen varmaan yksin koko elämäni ajan. Siltä minusta ainakin tuntui nyt. Kun matematiikan tunti loppui menin taas Kaapilleni ja vaihdoin kirjat äidinkieleen. Menin käymään kirjastossa ennen kuin tunti alkaisi. Kun kävelin Keväistä katua pitkin kirjastoon, jotkut ¨kovikset¨ polttivat tupakkaa puskassa ja leikkivät, että he ovat todella kovia.
Kun pääsin kirjastoon menin heti nuorten aikuisten osastolle.
Siellä on yleensä hyviä kirjoja. Huomasin heti erilaisen kirjan kuin muut , kun otin sen käteen se tuntui todella painavalta ja raskaalta. Kun aloin lukea takakantta se kuulosti minun elämältä ja kävin lainaamassa sen. Kävelin Takaisin kouluun. Kun saavuin Luokan eteen opettaja tuli juuri. Kaikki olivat kateellisia minulle, koska minulla on lupa mennä koulun ulkopuolelle välkillä, esim. kirjastoon.
Lupa lapun oli antanut minulle äidinkielen opettaja. Opettaja on todella kiva ja ystävällinen minua kohtaan. muut oppilaat haukkuvat ja mollaavat häntä, mutta minä en, koska kunnioitan häntä. Olen aika huono itse äidin kielessä, mutta olen hyvä kirjoittamaan satuja ja tarinoita. Kun tunti loppui opettaja kysyi kuulumiset minulta ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Hän pahoitteli ja kysyi:
"Tarvitsetko mitään?"
"Uusia huone kaluja ja isää." Sanoin pettyneenä.
 Silloin meinasi tulla kyynel, mutta sain pidettyä sen sisälläni. Moikkasin häntä ja lähdin syömään ruokalaan. Ruokalassa on ihan hirveät jonot, mutta minua ne eivät haittaa, koska minulla ei ole kiirettä minnekään.
Jouduin tyytymään opettajien pöytään, koska kaikki muut paikat olivat täynnä.
Sinällänsä se ei haitannut, koska istuin äidinkielen opettajan viereen.
Kun lähdin ruokalasta menin lukemaan lainaamani kirjaa. Kirja oli todella surullinen ja synkkä, mutta silti minua kiinnosti se ja meinasin myöhästyä sen takia liikka tunneilta. Liikka tunnilla mahani kipeytyi ja oksensin keskelle liikunta salia. Opettaja kiiruhti paikalle ja alkoi kysellä ja käski muita lähtemään pois. Kun olin oksentanut yli puoli tuntia ambulanssi tuli koulun pihaan ja haki minut.
Liikunnan opettaja tuli mukaan. Hän oli käskenyt muut pois pukkareihin ja laittanut sijaisen paikalle. Menetin tajuni heti kun pääsin makaamaan Pedille ambulanssissa. Heräsin vasta sairaalassa seuraavana aamuna.         
Ashley ja Sophie olivat vierelläni. Lääkäri tuli paikalle ja sanoi, että minulla on stressiä ja en ole syönyt sopivan paljoa. Sitten lääkäri kysyi:
"Missä äitini on, että voi soittaa hänelle".
Sanoin, että äitini on täällä. 6 osastolla ja huone on 3. Lääkäri katsoi minua vähän aikaa ja lähti sinne katsomaan äitiäni. Kun lääkäri tuli pyysin, että pääsenkö samaan huoneeseen kuin äitini. Lääkäri sanoi, että se voisi onnistua ja lähti selvittämään asiaa. Ashley ja Sophie olivat todella huolissaan minusta. He anoivat Pienen suklaa rasian käteeni ja kiitin. He halasivat minua. En voinut halata takaisin. Silloin lääkäri sanoi, että minulle on kolmas vieras, mutta hän haluaisi, että muut lähtisivät pois huoneesta. Olin vähän aikaa hämilläni, kunnes sanoin, että okei. Tytöt lähtivät ja alkoivat kikattaa huoneen toisella puolella ketään ei kulunut vähään aikaa, joten nukahdin vahingossa. Heräsin siihen kun joku suuteli minua huulille. Se tuntui kun olisi ollut unessa. Kun se loppui katsoin ympärilleni ja jäin tuijottamaan poikaa. katseeni jäi hänen silmiin. silmät olivat ruskeat nappi silmät ja vähän apeat. Poika sanoi: "Anteeksi siitä äskeisestä, en voinut sille mitään."
Sanoin hänelle: "Ettei se mitään ja anteeksi, että keskeytin sinut". Poika punastui. Pojan nimi oli Jack. Hän oli elämäni ihastus jo hiekkalaatikolta asti. Jack sanoi, että on olen ollut ihastunut sinuun siitä lähtien kun näin sinut hiekkalaatikolla. Silloin Jack punastui ja tuli lähelle ja ojensi pinkin ruusu kimpun. katsoin häntä silmiin ja sanoin, että ei olisi tarvinnut, suudelma olisi riittänyt. Jack sanoi: "Korjataan asia sitten ja suuteli minua." Tuntui ihanalta. En ollut ikinä tuntenut sitä. Rakkautta. En ollut ikinä tuntenut rakkautta näin. Olen aina kuvitellut, että se on menee niin, että ekaksi ihastus, naimisiin, lapset, ero ja uusi suhde, mutta sillein se ei mene. Minulla ei ikinä. Nuori mies lääkäri tuli kesken suudelman ja jäi tuijottamaan meitä huomasin sen ja mulkaisin häntä. lääkäri punastui ja teki äkki käännöksen pois huoneesta. Jack ja minä olemme yhdessä nyt.
Jack lähti ja minut siirrettiin toiselle osastolle äitini viereen.
Emme ole samassa huoneessa, mutta olen häntä vasta päisessä huoneessa. Lääkäri ajatteli, että ehkei siirretäkään samaan huoneeseen, ettei edellinen toistu. Jouduin perumaan piano tuntini tältä päivältä. Minulle tuli tylsää aika pian, mutta jonkun ajan päästä Ashley ja Sophie tulivat minun koneeni kanssa huoneeseeni ja sanoivat, että tässä on vähän piristystä, kun joudut olemaan täällä yksin vielä paripäivää ja me tuodaan sulle läksyt heti koulun jälkeen. sanoin: Kiitos todella paljon ja kiitti koneesta. Sophia ja Ashley lähtivät, koska he olivat luvanneet mennä syömään koteihinsa. Avasin koneen ja menin nettiin heti. Avasin mesen ja olin saanut yhden kaveri kutsun. Se oli Jack joka oli lähettänyt kutsun. Hyväksyin sen mielelläni. Meni vähän aikaa kunnes Jack oli siellä. Sanoin hänelle, että moi, mutta  ei tullut vastausta. Luovutin jo ja olin lähdössä sieltä, kunnes Jack sanoin takaisin :
"moi. mitä kuuluu?"
vastasin, että olen vielä täällä pari päivää ja sitten pääsen pois. Vastaus tuli heti :
"ok."
silloin hän lähti. Harmitti vähäsen, mutta silloin lähdin itsekin. Minua alkoi väsyttää, vaikka kello oli vasta kaksi päivällä. Nukuin parituntia ja kun heräsin lääkäri sanoi, että jos haluan voin sittenkin lähteä jo nyt. Päätin lähteä, koska ei täällä ole mitään. Kun olin lähtemässä päätin käydä moikkaamassa äitiäni. Kun menin huoneen ovelle koputin ja menin sisälle. Äitini pelasi omalla koneellaan jotain pallo peliä, mutta keskeytti sen minun vuokseni. Sanoin:
"Pääsen jo tänään." Kysyin häneltä saman tien:
"Milloin pääset?"
" Pääsen vasta loppu viikolla".Äitini sanoi.
 Sitten sanoin: Lähden kotiin lepäämään. Kun lähdin kävelemään kotia päin, päätin oikaista yhdeltä kadulta niin pääsisin suoraan koti kadulleni. Kun lähdin oikaisemaan katu näytti pimeältä ja synkältä, mutta mitä enemmän olin kävellyt sitä valoisammalta se tuntui. Kun avasin oven, Koti oli ennallaan ja haistoin haistoin viinan, vaikka olin siivonnut. Kun menin huoneeseeni tuuletin heti huoneeni, ettei päätä alkaisi särkeä. Kun avasin vaate kaappini siellä ei ollut kuin yhdet farkut ja t-paita. Menin käymään pesu huoneessa, jos siellä olisi pestyjä vaatteita. Kun avasin pesu huoneen oven, vaatteita lojui lattialla ja penkillä. Katsoin puhtaitten vaatteiden koriin siellä oli kaikki vaatteeni. Otin omani ja vein ne huoneeseeni. Vaihdoin valkoisen topin, siihen päälle musta huppari mustat pilli farkut. Pidän mustasta ja harmaasta aika paljon. Kun lähdin hakemaan syömistä kaupasta törmäsin Jackiin. Hän kysyi: miksi pääsin jo nyt ja, miten voit? Sanoin: vähän paleltaa. hän sanoi:  Tämä voi auttaa. Ihmettelin vähän aikaa kunnes hän tuli lähelleni ja antoi suudelman. Suudelma kesti vähän aikaa, kunnes hän kysyi:
"Auttoiko?"
 Sanoin ujosti: "Vähän." Jack sanoi:
"korjataan tilanne". Hän tuli uudestaan lähelle ja suuteli minua uudelleen. Minusta tuntui, että sulan. Suudelma kesti, mutta se oli ihanaa. Meni vähän aikaa kunnes hän lopetti ja kysyi: "Paleltaako enään?"
 Sanoin: sulan onnesta. Hän oli surkeana ja kysyin:
" Mikä on?" Hän sanoi:
"jos sulat en voi suudella sinua enään".
Sanoin: "korjaa tilanne ostamalla jäätelö ja iskin silmää".
Menimme yhdessä kaupassa ja ostin mitä halusin syötäväksi. Olimme jäätelö hyllyin luona kun Jack kysyi: mitä haluat? Sanoin: "
Mansikka mehujään."
 Hän hymyili ja sanoi:
"Okei, otetaan se."
 Silloin hän Hävisi jonnekin. Ihmettelin vähän kunnes menin kassalle ja maksoin ruuat. Menin kaupan ulkopuolelle odottamaan Jackia. Meni aikaa ja pihalla ilma kylmeni. Meni Kymmenen minuuttia ennen kuin Jack tuli ja kysyi:
"Paleltaako?"
Vastasin, että vähän. Silloin hän antoi pusun huulilleni ja sanoi:
"Mennään sun luo".
Olin vähän ymmälläni kunnes sanoin: "Mennään vaan".
 Kun kävelimme hän otti kädestäni kiinni. Aurinko laski ja tunnelma oli romanttinen.
Kun menimme huoneeseeni hän Antoi suudelman kaulaani ja kaaduimme petilleni.
Petini on aika uusi ja iso. Se on myös pehmeä ja mukava. Kun kaaduimme siihen tuntui, kun olisin ollut isossa pilvessä, joka on täyttä rakkautta. Kun olimme siinä vähän aikaa ja suutelimme toisiamme Jack otti vähitellen paitaani pois päältäni. Olin kohta alasti niin kuin hänkin. Seuraavana olimme jo peiton alla. Aamulla kun heräsin Joku oli laittamassa ruokaa. Kun menin Keittiöön luulin, että äiti oli tullut, mutta se olikin Jack. Hän oli tekemässä paahtoleipää ja mehua. Menin hänen luokseen, halasin ja annoin suukon poskelleen. Silloin hänkin antoi suukon minulle. Kun söimme joku soitti ovikelloa. Menin avaamaan ja siellä oli äiti. Kello puoli kahdeksan aamulla! Äitini tuli sisälle ja ihmetteli, että miksi täällä on jonkun kengät ja meni keittiöön. Jack oli siellä bokserit jalassaan syömässä paahto leipää. Äitini hymyili ja sanoi:  "Sinullahan on ollut yö vieraita vai?"
Menin ihan punaiseksi ja samoin Jack. En sanonut siihen mitään vastaan vaan hymähdin vain hänelle. Äitini sanoi, että menette varmaan samaa matkaa kouluunkin. Jack sanoi ujosti: Meillä on vapautukset tältä päivältä. Hymyilin äidilleni kun hän katsoi minua. Kun hän meni olohuoneeseen Häneltä jäi suu auki. Hän kysyi:
"Kuka on siivonnut.?" Sanoin:
"Minä."
Silloin äitini halasi minua ja lähti omaan huoneeseensa. Menin samoin omaan huoneeseeni. Puhuimme ja annoimme suukkoja toisillemme. Emme tehneet mitään muuta. Kunnes äitini tuli kesken ihanan suudelman ja keskeytti meidät.
Olimme peiton alla ja hän tietty luuli, että olimme puuhissa. Äitini laittoi käden silmille ja sanoi:
"anteeksi".
 Sanoin: Emme tehneet mitään muuta kuin suutelimme. Silloin äitini alkoi nauraa ja sanoi:
"Tämä on todella noloa ja lähti kikattaen pois".
Jack ja minä olimme vähän aikaa hämillämme kunnes laitoin lukon huoneen oveeni. Menimme peiton alle taas, mutta eri merkeissä.
Kun laitoimme vaatteita päälle kello oli jo yksitoista ja Jackin piti lähteä töihin. Sanoin:
"harmi kun joudut lähtemään." ja annoin pitkän suudelman.
. Silloin hän lähti. Menin Äidin huoneeseen, missä hän oli. Äitini sanoi, että jos rakastan häntä sinun pitää varmistaa se, että hän rakastaa sinua oikeasti, etkä ole vain yhden yön juttu. Silloin hymyilin ja sanoin, että me olemme tunteneet hänet pienestä asti, joten en usko, että olen vain yhden yön juttu. Lähdin silloin omaan huoneeseeni lukemaan ja soittamaan Ashleylle. Sanoin. kaiken mitä oli tapahtunut eilen ja tänään. Ashley itki, Kuulin sen selvästi. Sanoin, että ei tarvitse itkeä. Hän sanoi, että en voi mitään. Sinulla on ollut niin monta vuotta huonoa onnea ja yhtä äkkiä huono onnesi kääntyy. Ja mitä eilen tapahtui, onniin romanttista. Silloin sanoin, että tulen käymään. Kun olin Ashleyn kodin ovella Koputin ovea. Kukaan ei tullut avaamaan, kunnes painoin ovikelloa. Ashleyn äiti tuli avaamaan oven. Hänen äitinsä nimi on Anna. 
Anna on todella kiva ja ystävällinen. Hän kutsui minut sisälle ja sanoin, että menen Ashleyn luokse. Hän sanoi, että okei. Kun menin Ashleyn luokse siellä oli joku muukin. Kun avasin enemmän ovea huomasin, että siellä oli Ashleyn poika ystävä. Sanoin heille: 
"Moi".
 Ashley sanoi, että kiva kun tulit käymään. Hymyilin ja silloin John hymyili minulle ja antoi pusun Ashleylle ja kuiskasi hänelle jotain. Seuraavaksi hän lähti. Ashley hymyili ja sanoi, että olen pahoillani, että en kertonut, että hän oli meillä. Sanoin heti, että ei mitään. Ashley ehdotti, että jos mentäisiin ulos kävelemään. Sanoin, että käy. Kävelimme puoli tuntia, mutta sitten lähdin kotiin, koska äitini soitti ja käski.
Menin kotiin. Siellä odotti ikävä yllätys. Mark. Hän oli päässyt juuri vankilasta. Äitini kysyi minun kuullen, että miksi pääsit juuri nyt? Mark sopersi, että olin paljastanut kaiken ja kytät päättivät päästää minut jo nyt. En uskonut häntä tippaakaan. Ei myöskään äiti. Se oli varmaa. Arvelen, että Mark karkasi pois sieltä tai maksoi itsensä ulos.  Mark sai hirveän raivo kohtauksen taas, kun sai tietää, että mulla on ollut yö vieraana poika. Äitini selitti hänelle, että Emily on hänen kanssaan onnellinen ja et voi vaikuttaa asiaan yhtään. Mark tuhahti ja häipyi olohuoneesta auto talliin. Olin huolestunut, että saan hirveät huudot Markilta, mutta niitä ei ole kuulunut vielä. Hän on jotenkin todella vaisun oloinen, joten uskon hänen karanneen.  Pelkään että joudun jonain päivänä todella pahaan onnettomuuteen ja kuolen. Kuka silloin pitää äidistäni huolta ?
Aika meni tänään todella nopeasti. Aika menee aina nopeasti ihanan Ashleyn kanssa. Rakastan Sophieta ja Ashleytä. Tietysti myös Jackia, mutta nyt menen nukkumaan.
Kun heräsin aamulla äitiäni ei näkynyt missään. Ajattelin, että hän on lähtenyt aamu kävelylle. Kävelin keittiöön aamu takissa ja huomasin jääkaapin ovessa lapun. Siinä luki näin : Hei, Emily. Ihmettelet varmaan, että missä olen, mutta älä huolehdi. Tulen kotiin kahden aikoihin. Kerron myöhemmin. T: Äiti.
Avasin jääkaapin oven. Siellä oli vain homehtunut maito purkki, joten laitoin sen takaisin kiinni. Lähdin kävelylle ja tapaamaan kaveri porukkaa, jonne kuuluvat : Ashley, Sophie, Jack, John, Zac ja minä. Zac on Sophien poikaystävä. hän on todella hauska ja on samalla luokalla kuin me. se on hauskaa. Meillä viidellä on aina hauskaa. Ja nyt kun Jack ja minä olemme yhdessä meillä on kahta hauskempaa. Tulin kotiin puoli kahden aikaan ja jäin katsomaan Frendejä televisiosta. Kahden aikoihin äitini tuli kotiin ja hän oli todella iloinen ja hymyili. Menin heti utelemaan, että missä hän on käynyt. Äitini kertoi, että olin työhaastattelussa yhdessä kaupassa. Sieltä saan todella hyvää palkkaa. Hymyilin ja halasin äitiä. Olin iloinen äitini puolesta Menin etsimään kännykkäni, laukkuni ja lähdin kävelemään kohti puistoa, missä soittaisin Sophien ja Ashleyn sinne. Kun olin kävellyt noin 500m ja olin istahtanut penkille soitin heti Ashleylle ja Sophielle.
Kaverini hymyilivät. Lähdimme juomaan cokista läheiseen ravintolaan.  Sen jälkeen lähdimme kotiimme. Menin kotiin ja avasin koneeni. Odotin, että hidas netti aukeaa. Kun se vihdoin aukesi menin heti Blogiini kirjoittamaan uutiset. Blogissani on salasana. En halua, että kuka tahansa voi mennä lukemaan sitä. Blogissani on myös tarinan alku. En ole kirjoittanut sitä hirveästi, mutta jonkun verran. Sinne oli pari kommenttia, mutta ne olivat Sophien. Hän kertoi jo, mitä kirjoitti sinne.
Aika on mennyt todella nopeasti. Huomenna pääsen taas piano tunnille. Kun menin linkkiin, pääsin Jackin viereen.
Jack on todella suosittu koulussa ja häneen on kaikki meidän luokan tytöt ihastuneet. Jack ei ole kiinnostunut mistään pissiksistä.
Kun menimme koululle. Tyttö joukko tuli tönimään ja haukkumaan minua. Jack huomasi ja haukkui ne ihan pihalle.
Tytöt vain kävelivät pitkineen koipineen pois nokkamaisesti. Jack kysyi, että oletko okei? sattuuko mihinkään?
sanoin, että käteen. kädessäni oli pitkä haava, ranteesta olka päähän. Jack nosti minut ylös ja talutti minut lääkärille, joka oli päivystämässä koulullamme vain tänään.
Oli todella ihanaa, kun joku taluttaa lääkärille ja antaa suukkoja matkan varrella.


Sain 15 tikkiä käteeni. Jack lupasi hoitaa minua, joten hän on hakenut jäätelöä ja antanut suukkoja käteeni.
Uskon, että joskus tulevaisuudessa Jack ja minä olemme naimisissa ja ikuisesti onnellisia. Kun olimme kotona äitini järkyttyi,
kun näki käteni. Hän juoksi luokseni ja kyseli hirveästi, että ketkä tämän teki. kerroin kaiken, koska en halunnut salata sitä.
Jack saattoi minut piano tunnille, mutta tunnista tulisi vain oikean käden soittoa. Vasen käsi on haavan takia paketissa, joten en voi sottaa sillä, mutta se ei haittaa kovin paljoa. Särkeehän sitä muutenkin. Kun tulin kotiin kättäni särki hirveästi ja päätin mennä nukkumaan. Kun heräsin aamulla Olin nukkunut pommiin. Ja päätin pitää välipäivän koulusta. kävin herättämässä äitini, olihan kello jo 11 aamulla. Äitini sanoi, että pidä vaan vapaa päivä. Nukuin melkein koko päivän. Heräsin joskus 3 aikoihin päivällä ja menin käymään ravintolassa kysymässä sairas lomaa. Sofia antoi minulle kaksi viikkoa toipumis aikaa. Ja jos tulee jotain niin minun pitää mennä pyytämään lisää aikaa. Kun lähdin kotiin tuli kylmä viima, vaikka aurinko paistoi. Juoksin kotiin niin nopeasti kuin voin. Kun pääsin vihdoin kotiin menin keittämään teetä. Rakastan teetä. se rauhoittaa ja lämmittää. Soitin huvin vuoksi Ashleylle. Kun hän vastasi hän oli suuttunut minulle, siitä että en ole ollut koulussa tarpeeksi ja saan kaiken minkä haluan. Kuulin kuinka hän meinasi itkeä. Hänen äänensä särähteli ja vaimentui. Arvasin sen heti mitä oli käynyt. John oli jättänyt Ashleyn jonkun toisen takia. Pahoittelin ja sanoin juoksevani kouluun tapaamaan heitä. Kun saavuin Ashley sanoi, että anteeksi, mitä sanoin sinulle puhelimessa. En tarkoittanut sitä.  Sanoin, että ei mitään. Ja halasin häntä. Pääsin viimeiselle tunnille. Ashleyltä tulvi kyyneleitä. Tuntuivat, että ne eivät ikinä loppuisi. Kun tunti loppu melkein juoksin luokan poikki katsomaan häntä ja halaamaan. Lähdimme hitaasti kävelemään meille, koska Ashleyn vanhemmat ovat työ matkalla Euroopassa. Annoin hänelle kuumaa vettä ja teepussin. Hän joi sitä ja minä silitin hänen hiuksiaan. Olemme kuin siskot. Kun tarvitsemme jotain soitamme toisillemme.  Pyysin, että kerrotko mitä tapahtui? Ashley korjasi äänen ja alkoi kertoa, että John oli tullut mun luokse ensimmäisellä välkällä ja pyytänyt  koulun taakse. Olin luullut että se olisi ollut iloinen asia, mutta sitten John vakavoitui ja sanoi, että en rakasta sua enään. Haluun erota. Silloin juoksin pois. Minäkin melkein itkin. lohdutin häntä, kunnes sain idean mennä elokuviin. Kävimme katsomassa komedian. Elokuva oli todella hauska ja olimme törmänneet kaupungilla myös Sophieen ja pyysimme tietysti häntä mukaan, mutta hän ei voinut, koska elokuva oli K-13 ja hänellä oli pikkusisko mukana joka oli 9 vuotias. Harmitti, mutta lupasimme mennä uudestaan katsomaan sen kolmestaan viikon loppuna. Ashley tuli vähän iloisemmaksi, mutta hän sortui uudestaan, kun näki Johnin suutelevan Ameliaa. Meinasin mennä lyömään Johnia. Ajattelin vain, että mikä ääliö. Jatkoimme matkaa Ashleyn kodille. Halasin häntä. Jack katsoi minua oudosti, kun hän käveli ohi.
Seuraavana päivänä Jack ei moikannut tai katsonut minua. Facebookissakaan hän ei ollut..  Olin hämmilläni. Elokuvaankaan en voinut keskittyä kunnolla, vaikka se oli hauska. Ashley ja Sophie ei tiennyt asiasta mitään. Meni melkein viikko kunnes sain hänet puhumaan minulle koulussa, Hän huusi päin naamaa, että miksi petät minua! Sanoin, että en petä sinua. Mistä olet saanut päähääsi, että pettäisin sinua! Jack meni hiljaiseksi ja sanoi, että näin kuinka halasit jotain poikaa viime keskiviikkona.
Sanoin, että halasin Ashleytä, koska John jätti hänet. Jack punastui ja meni sanattomaksi. Nyt tiedän, että Jack uskoo minua.
Hän olisi väittänyt vastaan muuten.
 Kun koulu loppui Jack huusi perääni. Hän pyysi anteeksi ja hyväksyin sen.
Jatkoin matkaa kotiin. Kotona tein paahto leipiä. Huomasin, että tulee hyvä ohjelma ja menin katsomaan sitä. Jonkun ajan päästä äitini tuli ja kysyi, että miten koulu päivä sujui? Sanoin, että ihan okei. Äitini katsoi minua. Kyselin, että onko Markista kuulunut mitään.
Hän sanoi, että ei tiedä miehestä mitään. Jatkoimme keskustelua työ asioista. Puhuimme, että milloin pääsen töihin ja minkälainen palkka äidilläni. Kun äitini meni hakemaan kynää ja paperia kännykkäni soi. En tunnistanut numeroa, mutta vastasin silti. Lääkäristä soitettiin. Lääkäri kertoi, että saan tikit pois heti kun pääsen käymään siellä. Lääkärillä oli myös toinen asia. Mark oli joutunut onnettomuuteen huumeiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena. Sanoin, että tulen käymään heti ja kiitos tiedoista. Olin jotenkin iloinen, että Markille on sattunut jotain. Kun sanoin asiasta äidilleni hän sanoi vain, että kappausvaan. mitenköhän arvelin, että tuollein käy vielä joskus. Lähdimme käymään Sairaalassa. Ensin menimme poistattamaan tikkini ja sen jälkeen menimme katsomaan älykääpiä Markia. Mark oli vakavassa tilanteessa. Kun olimme lähdössä joku kone alkoi piippaamaan kovaan ääneen ja lääkäreitä alkoi tulla paikalle.
Juuri silloin Mark kuoli. Äitini ja minä vain katsoimme tyynesti. Seuraavana viikonloppuna oli hautajaiset, joihin ei tullut ketään.
Ei edes me. Heitimme kaiken roskiin talostamme. Tarkoitan siis aivan kaiken, paitsi isän kuvat ja joitain todella tärkeitä tavaroita ja vaatteita. seuraavaksi myimme talon ja muutimme toiselle kadulle. Koulusta olin saanut vapaata ja Ashley auttoi minua muutossa. Sophie ei voinut tulla auttamaan, koska oli kuumeessa. Hän oli ollut Zackin kanssa piknikillä ja oli vilustunut.
Myimme pienet vaatteet ja kaikki tavarat kirpputorilla. Saimme paljon rahaa. Rahoilla ostimme uuden valkoisen omakoti talon, uudet kalusteet ja vaatteita.
Katsoin kalenteria pitkästä aikaa huomasin, että koulu loppuu seuraavalla viikolla. Olin innoissani ja saisin vihdoin olla rauhassa ottamassa aurinkoa takapihalla. Uusi kotimme on kaksi kerroksinen, iso takapiha, keskikokoinen uima allas ja todella kauniit huoneet. Talo oli äidin tutun, joka antoi vähän alennusta, joten meille senkin takia jäi paljon rahaa. Menin kouluun pitkästä aikaa. Osallistuin kevätjuhla tanssiin ja harjoittelen sitä todella paljon. Osaan sen jo ulkoa, mutta pitää nopeuttaa sitä vähän. olen nuorin siellä.  Meidän luokalla ei ole enään mitään kokeita joten voin olla rennosti. Kun todistusten haku päivä ja kevät juhla koitti laitoin meikkiä kuten tavallisesti, kauniin sinisen mekon, jossa on musta rusetti vyö. Tanssi meni todella hyvin ja se oli hauskaa. Sain myös hyviä numeroita, joita vertailin Sophien ja Ashleyn kanssa. Meillä on melkein samat numerot, mutta minulla oli parempi äidinkieli. Muuten ihan samat. Menin riemuissani kotiin näyttämään todistusta äidilleni, mutta sisällä oli joku muukin. Äiti halasi miestä pitkään ja itki. En tajunnut mitään. Mark se ei voinut olla eikä isä. menin huoneeseeni hiljaa takapihalta. Onneksi äitini ei nähnyt minua. Päässäni vain pyöri, että kenen kanssa äiti halasi ja itki. Vähään aikaan Kunnes joku mies tuli huoneeseeni ja istui viereeni. Otti isäni kuvan ja katsoi minua silmiin. "Tunnistatko minua enään.?" Mies kysyi. Olin hiljaa kunnes tajusin hänen olevan isäni. Mies katsoi minua ja häneltä tuli kyyneliä. Hän luuli, että en muista häntä. Hän laittoi kuvan takaisin ja nousi seisomaan. Silloin sanoin: "pysähdy." Isäni katsoi minua ja juoksin hänen syliinsä. Isäni otti minut syliinsä ja kantoi petiini. Itkin ja kysyin, että miksi kaikki sanoivat, että kuolit? Isäni sanoi, että Mark oli terroristi joka meinasi tappaa minut. Oli pakko näytellä kuollutta. Mark kuoli siihen, että Poliisit ampuivat hänet.
Olin hämmentynyt ja todella iloinen että isäni on palannut kotiin.

En ole vieläkään tajunnut kokonaan, että isäni on kotona.
Seuraavana päivänä heräsin omasta huoneesta. Luulin, että illan tapahtumat olivat unta, mutta kun menin olohuoneeseen. Jack väitteli isäni kanssa jostain. Kysyin, että mitä tapahtuu? Jack sanoi, että näin kun tuo mies tuli huoneestasi!. Katsoin isääni ja sen jälkeen Jackia. Isäni ja minä aloimme nauramaan ja isäni halasi minua. Jack meni hiljaiseksi. Isäni kertoi, että on minun isä. Jack meni ihan tuli punaiseksi ja pyysi anteeksi. Hän luuli, että Anthony eli isäni on minun poikaystävä. Tosin, isäni on kyllä aika nuori ja hyvän näköinen..
Äitini tuli kotiin 3 aikoihin päivällä töistä. Illalla me grillattiin ja pidettiin perhe ilta. On aivan uskomatonta, että isäni on elossa. Meillä ei ole enään raha huolia eikä tarvitse pelätä enään mitään kun tulee kotiin.
Isäni ottaa tästä edespäin vain töitä, jossa voi olla kotona perheen kanssa. Isäni kertoi, että hänen pomonsa ihmettelee, miten voi hylätä perheen noin vain, mutta isäni sanoi vain :
"Kun perhettä oikeasti rakastaa sen voi tehdä, mutta pitää palata aina." ♥
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:27:47 kirjoittanut Pyry »

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Suosittelen etsimään aloittelijaystävällisen betan, joka osaa neuvoa vähän kaikenlaisissa asioissa. Kirjoitusvirheiden poistamisen lisäksi tätä olisi voinut hioa monilla kielioppiasioilla ja sellaisilla.

Mutta älä toki pelästy tai lannistu, vain harjoittelemalla oppii! Ja betan ideanakin on saada apua ja kehittyä vielä paremmaksi. Yleensä niiltä saa  myös hyviä vinkkejä miten jonkin asian olisi voinut kirjoittaa toisin :3

-tomorowr
ava © Luella

starsinger97

  • Vieras
Juu. En todellakaan pahastu ja tuo on kirjoitettu monta vuotta sitten ja ajattelin lisätä sen tänne,
mutta yritin kyllä etsiä niitä virheitä yms. Näköjään en saanut kaikkia pois.. :3 heh..