Kirjoittaja Aihe: Young, wild and free - K11  (Luettu 1496 kertaa)

lindor

  • ***
  • Viestejä: 27
    • one flew over the peacock's nest
Young, wild and free - K11
« : 14.06.2012 23:52:07 »
Nimi Young, wild and free
Kirjoittaja lindor
Ikäraja suomeksi! K11
Tyylilaji (tekstin teemat/aiheet) ajatuksenvirta, minä, päiväkirjamerkintä
A/N En oikein osaa kuvailla tekstejäni, ne vain syntyvät, kirjoitan ajatukset sellaisenaan. En tiedä, minne nämä kuuluisivat, mikä on ikäraja jne. mutta kokeilenpa tällaistakin julkaisukanavaa.

Young, wild and free


”Tytöt skulaa.” Mulla ei pysynyt pokka kun Minna sanoi ”paitsi nää kaks tässä”. Olin siis vähällä purskahtaa itkuun. Espanjaksi ei ole lainkaan näin helppoa ilmaista itseään, vaikka kiinalaiseen poikaan voi ihastua silmänräpäyksessä. Hämilläni etsin jotain sopivaa musiikkia ja muistan vain kirjallisten harjoitusten tunnin. ”Tavallaan olis kohteliaampaa jäädä kokonaan pois.” Olen eri mieltä, vaikka ehkä se on vain kapinaa. Ainakin muita nauratti raivo, joka kasvaa sisälläni jokaisella sen professorin tunnilla. Ei päiväkirjaa kannattaisi julkaista netissä. Ajatukset ovat eri asia.

Perjantaina menemme Naantaliin ja viiskytlukulaisiin tansseihin. Mitäköhän automaattinen korjaus ehdottaa nyt? Haista ite. Isä oli mielestään nokkela. En ymmärtänyt sähköpostiviestiä, unohdin soittaa. Olisin saanut töitä. En tiedä, olenko laiska vai saamaton. Vai enkö vain tiedä, mitä haluan? Milloin lakkasin katsomasta ruotsalaisia elokuvia ja ajattelemasta lukion ykkösiä? Jaana kysyi, miten olen voinut eristäytyä tällä tavalla muista ihmisistä. Hän purskahtaa kuulemma itkuun usein. En oikeastaan olisi halunnut kertoa näitä asioita tässä. Kirjoitan edistynyttä espanjaa ja selviydyn jopa sähköpostin lähettämisestä ruotsiksi: olisin myös osannut kertoa, että tietääkseni ruotsinkielen taitoni ovat riittävät Mikkelin seudulla työskentelyyn. Söin kokonaisen purkin raejuustoa, mutta Nigella ei juuri kiinnosta minua tänään. Soitan sitten uudestaan ensi viikolla.

Minä
en tiedä
mitään

mutta osaan ajatella

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Young, wild and free - K11
« Vastaus #1 : 18.06.2012 20:40:19 »
En oo ikinä milloinkaan ennen lukenut tajunnanvirtaa, vaikka pitkään halunnut.

Mutta tän myötä saattaisin kyllä uskaltaa useamminkin! Pelkäsin ensin, että tää olis liian sekavaa ja outoa, mut tää olikin tosi upeaa!

En kyllä osaa kommentoida tällaista, sori, mutta kirjoittaa osaat kyllä (:

-tomorowr
ava © Luella

lindor

  • ***
  • Viestejä: 27
    • one flew over the peacock's nest
Vs: Young, wild and free - K11
« Vastaus #2 : 18.06.2012 21:57:57 »
Suuret kiitokset ja kiva että onnistuin laajentamaan mukavuusaluetta! :)
Minä
en tiedä
mitään

mutta osaan ajatella