Kirjoittaja Aihe: Pirates of he Caribbean: Herra ja Rouva Kapteeni Jack Sparrow (one-shot, S, Jack/Maria)  (Luettu 1690 kertaa)

LunaLovegood

  • Hippie
  • ***
  • Viestejä: 186
A/N; Haaste oli parittaa itsensä fiktiivisen hahmon kanssa, ja päädyin siihen ainoaan, joka seinälläni asustaa, elikä Jack Sparrowiin. Lähdin siitä sitten vääntämään, oli todella paljon vaikeuksia päästä alkuun, mutta lopulta päädyin häihimme. Toivottavasti pidätte, ja ainakin kommentoitte. :) Täm on kyllä tosi lyhyt. Valitan.
Fandom: Pirates of the Caribbean // Beyond lisäsi.
Ikäraja: S-jjb lisäsi ikärajan alkutietoihin

Herra ja Rouva Kapteeni Jack Sparrow
Tämä ei voi olla tapahtumassa. Minä en voi juuri nyt seistä hääpuvussa. Pitkät vaaleat hiukseni on koottu valtavalle nutturalle oikean korvani taakse. Huuleni on punattu vaaleanpunaisiksi. Pukuni on kaunis kuin mikä. Se on Halterneck-olkaimella varustettu, takaa nyöritettävä puku. Helma on valtava ja jatkuu 2 metrin pitkänä laahuksena. Päässäni on kaunis tiara, joka tekee oloni prinsessamaiseksi. Ympärilläni häärii neljä isompaa siskoani. Morsiusneitoni. Äitini itkee vieressäni. Hänen nuorimmainen tyttärensä on menossa naimisiin. Pian kaikki 6 sisarusta olisivat menneet naimisiin. Johanna Joonan kanssa, Jyri Annan, Meri Larsin, Sanna Ollin, Elina Eetun ja pian myös minä, Maria, Jackin kanssa. Kuitenkin Sannan avioliitto oli harmittavan lyhyt, kun Olli kuoli auto-onnettomuudessa pian häiden jälkeen. Suuri perhe, varsinkin kun lisätään lapset tähän. Mutta nyt, emme puhu sisarusteni lapsista, vaan siitä että minä pääsen pian astumaan alttarille.
    Pappi käy ilmoittamassa meille, että seremonian tulisi alkaa. Äiti menee istumaan veljeni kanssa kirkkoon sisälle. Kaikki siskoni jäävät kanssani odottamaan. Heillä on kaikilla samanlaiset mekot, mutta eriväriset. Mekot ovat olkaimettomat rintojen kohdalta tyköistuvat. Rintojen alla on vyö, jossa on oikealla sivulla timantteja. Vyön alta mekot lähtevät rennosti ja yltävät lattiaan asti. Elinan mekko on vaaleanvihreä, Sannan vaaleanlila, Merin vaaleansininen ja Johannan vaaleanpunainen. Isä seisoo vierelläni, valmiina saattamaan minut alttarille. Annan merkin kanttorille, joka lähtee kiipeämään urkuparvelle. Hetken kuluttua alkaa kuulua häämarssi. Ovet kirkkoon avataan, ja siskoni lähtevät ikäjärjestyksessä kävelemään käytävää pitkin. Ensin Johanna, sitten Meri ja Sanna ja viimeisenä Elina. Juhlakansa nousee seisomaan, kun lähdemme isäni kanssa kävelemään.
   Katson alttarille, ja siellä hän seisoo. Jack. Hän on komeana, pukeutuneena parhaimpaan pukuunsa, jonka sattumalta minä hänelle ostin. Hän on irroittanut kaikki helmet hiuksistaan, ja jopa pessyt hiuksensa. Olen positiivisesti yllättynyt. Jackin hiukset ovat siistillä poninhännällä. Jack katsoo minua silmiin, ja hymyilen. Hän näyttää hyvin hermostuneelta. Ihankuin voisin ikinä olla sanomatta tahdon. Rakastan häntä koko sydämestäni. Hän on kaikkein ihaninta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Saavumme käytävän päähän. Isä halaa minua, ja luovuttaa minut sitten Jackille. Kävelemme yhdessä alttarille ja polvistumme.
   Hääseremonia on pitkä ja kaunis. Pappi pistää puheensa sekaan hieman huumoriakin: ”Nämä kaksi, merirosvoneito ja suomalaispoika.. eikun..” Viimein hän kuitenkin ilmoittaa: ”Julistan teidät Merirosvoksi ja vaimoksi! Voitte suudella morsianta.” Ensimmäinen suudelmamme avioparina on pitkä ja ihanampi kuin mikään aikaisempi.
”Hyvät naiset ja herrat, herra ja rouva kapteeni Jack Sparrow!” Pappi vielä ilmoittaa, kun olemme kääntyneet lähteäksemme kävelemään käytävää pitkin. Häämarssi soi ja poistumme kirkon urkuparven portaikkoon piiloon. Kun kaikki juhlavieraat ovat ulkona, kävelemme kirkon ovista ulos, ja päällemme heitetään riisiä. Hääautomme saapuu. Eikun siis hääkärrymme. Eli kahden valkoisen hevosen vetämä valkoinen vaunu. Astumme vaunuun ja lähdemme kohti juhlapaikkaa, eli Jackin laivaa, Mustaa helmeä. Tämä on varmasti onnellisin päivä, mitä tulen ikinä kokemaan. Minä, rouva Maria Sparrow.

« Viimeksi muokattu: 16.12.2014 01:59:30 kirjoittanut Beyond »
Mitä tehdä, kun mikään ei tunnu enää miltään?
Mitä tehdä, jos tuntuu ettei jaksa enää elää?
Se on ihan helvetin hyvä kysymys.