Kirjoittaja Aihe: The Avengers -elokuva [Marvel]: Myrskyn jälkeen on poutasää (Thor/Tony, S, oneshot)  (Luettu 2578 kertaa)

Takkun

  • ***
  • Viestejä: 59
  • Night's lips' bloody kiss
    • Elävä tunne - ajatuksia elämästä
Fandom: The Avengers (movie) [Marvel]
Paritus: Thor/Tony (Iron Man)
Ikäraja: S
Genre: melkein huumori, slash, romance, oneshot
Varoitus: m/m -paritus, hätäinen työ
Vastuuvapaus: Marvel eikä mikään muu. (Meinasin kirjoittaa Merlin. Hups.)
A/N: Anteeksi nyt ihean hirveästi, mutta mun oli PAKKO tehdä tämä. Kiitos Darial, Tumblr ja The Avengers -leffa, olen nyt ihan sekaisin. Teille, jotka ette tästä tiedä... muhahaha. Se leffa muuttaa ihmistä.

--

Taistelu on ohi. Kaikki on taas kunnossa. Istun katukivetyksellä ja tuijotan veljeni aiheuttamaa kaaosta. Ihmisrodulta menee vuosia rakentaa nämä lasilla vuoratut monumentit uudestaan. Ihmisillä ei ole aavistustakaan, kuinka paljon he ovat kehittyneet aikojen saatossa.

Loki on nyt SHIELDin hallussa. En tiedä koska lähdemme takaisin, Loki ja minä. On tietenkin selvää, että tänne hän ei voi jäädä - enkä voi minäkään, vaikka kuinka kovasti tahtoni olisi olla Maassa. Mieleni on täällä, tässä maassa. Paikkani on kulkea hänen vierellään, mutta kohtaloni ei anna minulle sitä oikeutta.

"Mitäs salamapoika?" Ääni kuuluu takaani, ja siinä samassa Tony istuu jo vieressäni. Hän hymyilee kivustaan huolimatta, kipu on hänen ruumiissaan, ei sielussaan. Hänellä on yhä pukunsa päällä, mutta kasvonaamio on ylhäällä.

"No, veikö vihreä menninkäisemme kielesi vai mykistyitkö jälleen kerran komeudestani?" ystäväni kysyy itsevarmaan tapaansa.

"Mistä arvasit? Komeutesi saa metallikuoresi suorastaan hehkumaan", virnistän. Alan vihdoin oppimaan nämä ihmisrodun keskustelutavat.Täytynee yrittää tätä sarkasmia myös Lokiin, sillä se tuntuu vaikuttavan Tonyyn halutulla tavalla. Hän punastuu ja minä naurahdan. Harvoin tulee vastaan päiviä, jolloin näkee itse suuren Tony Starkin punastuvan kuin nuori neiti.

Hän lähtee leikkiin mukaan. "Minä tiesin tämän. Kukapa voisi minua vastustaa."

"En minä ainakaan." Ken leikkiin ryhtyy hän leikin kestäköön.

"Testataanko?" Siinä samassa tunnen jotakin huulillani. Jotakin pehmeää ja suolaista. Tonyn huulet omiani vasten. Onko tässä autuus puhtaimassa muodossaan? Aina kastuu kun veteen tippuu, mutta nyt kastun oikein mielelläni.

--

A/N 2: No kyllä, tämä on kökkö ja niin OOC kun olla ja voi.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2015 04:14:38 kirjoittanut Beyond »
"So what we have here is a... gay fruit."
- Marko Paasikoski, Sonata Arctican basisti.

"Kun katsot peiliin katso tarkkaan, sillä katsot voittajaa."
"THE ULTIMATE FANGIRLMOMENT IS HERE!"

Drakness

  • Sanataikuri
  • ***
  • Viestejä: 331
  • "Madness is genius."
Höh, miksi Loki-paralle käy aina huonosti?But anyway, eipä ois uskonut ettää nuo kaksi. Thor ei taida normisti hempeillä noin. Loistava uusi puoli.
" Weird is just a side effect of being awesome."

Takkun

  • ***
  • Viestejä: 59
  • Night's lips' bloody kiss
    • Elävä tunne - ajatuksia elämästä
MasterScald; Jep, Thorille tuo hempeily ei taida olla se "mun juttu", mutta joissakin kohdissa leffoissa kova ulkokuori alkaa murentua. Yritin tällä saada enemmän esille nallekarhu-Thoria (haluan sellaisen pehmolelun). Kiitos kommentistasi :)
"So what we have here is a... gay fruit."
- Marko Paasikoski, Sonata Arctican basisti.

"Kun katsot peiliin katso tarkkaan, sillä katsot voittajaa."
"THE ULTIMATE FANGIRLMOMENT IS HERE!"

Takkun

  • ***
  • Viestejä: 59
  • Night's lips' bloody kiss
    • Elävä tunne - ajatuksia elämästä
Wannabenerd: Hienoa, ettei tuo OOC haitannut (koska olen haka viljelemään sitä). Avengersin jälkeen todellakin tarvitsee selviämisaikaa. Such a kickass! Kiitos kommentista :)
"So what we have here is a... gay fruit."
- Marko Paasikoski, Sonata Arctican basisti.

"Kun katsot peiliin katso tarkkaan, sillä katsot voittajaa."
"THE ULTIMATE FANGIRLMOMENT IS HERE!"

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Hitto, huutonaurua  ;D

Thorin mietteet Tonysta ja ihmislajin keskustelutavoista ovat suoraan sanoen hulvattomia. Tony kieltämättä, kuten itsekin sanoit, oli hiukan OoC - ei kuitenkaan pahasti, ei niinkään toiminta, mutta Tonylta odottaisi pikkuisen älykkäämpiä kommentteja, enemmän ironiaa ja sarkasmia ja tiettyä edellisten hengessä suoritettua itsekeskeisyyttä, ja ehdottomasti vähemmän näin näkyvää päällekäyvyyttä, toisin sanoen enemmän illuusiota siitä, että toinen osapuoli on se vastuussa oleva (AINA täytyy olla pakotie ja mahd. vähän omaa vastuuta). Mutta se ei tässä suuresti ehtinyt kaivella!

Lainaus
Onko tässä autuus puhtaimassa muodossaan? Aina kastuu kun veteen tippuu, mutta nyt kastun oikein mielelläni.
Selvä, tässä olet niin puhtaasti vain heittänyt aivan loistavan lopetuksen, että meikäläinen tipahti hervottomaksi naurukasaksi.

Lainaus
Jotakin pehmeää ja suolaista. Tonyn huulet omiani vasten.
Tämä, koska suolaisuus saa mut täydentämään jälkimmäisen lauseen: Tonyn hikiset huulet omiani vasten. Reps  ;D

Kiitos tästä, tätä tunnuin ehdottomasti tarvitsevan!
pannu by wolferain ♥