Kirjoittaja Aihe: Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.  (Luettu 8319 kertaa)

Aiki

  • ***
  • Viestejä: 12
    • http://sofiasaana.proboards51.com/
Title :Les yeux - silmät  
Author :Aiki
Genre:en tiiä, mutta eiköhän se selviä ajan myötä...
Pairing :En kerro muuten yllärit menee piloille!
Rating :Sallittu kaikille, mutta voi nousta korkeintaan k-13.
Summary: McGarmiva on käynyt menneisyydessä ohjaamassa asiota uusille raiteille, Mutta mitä kaikkea se muuttaa ja muuttaako paljonkin?
Disclaimer : J.K. Rowling omistaa hahmoista kaikki muut paitsi omat lisäykseni, minä vain sekoitan soppaa...enkä saa tästä rahaa tai mitään
Warnings: Kirjoitus virheitä massoittain ja isoja kirjaimia sielä missä ei pitäisi, kappale jaot päin seiniä ynnä muuta. tarina on aluksi hieman sekava mutta selkiytyy päästäessä suureen saliin....
A/N : Juu... eli eka kunnollinen ficci... toivottavasti tää ei jäis kesken.... No joka tapauksessa toivottavasti tykkäätte ja kertokaa mielipiteenne tästä... Ja nimellä ei ole oikeastaan mitään tekemistä ficin kanssa... satuin nimeämään tämän vain sarjakuvani mukaan.


1.luku 3 Mustaa, Lupin ja Lottery

Minerva McGarmiva odotti erään tornin "parvekkeella" Viittä uutta oppilasta saapuvaksi Kolmesta eri koulusta.    Kolme viidestä tuli pohjoisesta, pienestä Backwardsin kolusta, yksi Beauxbatonsin taikaoppikoulusta ja yksi Durmstrangista.   Sinä iltana kun koulu taas alkoi, oli täysikuu.  
Pian horisontissa näkyi valkoinen suuri lepakko.  'mitä ihmettä, kuinka voi olla noin iso lepakko... tässä on jotain mätää ja se on vielä kaiken lisäksi VALKOINEN'
Kun valkoinen olento läheni, Professorille ilmeni se tosi asia, että lähestyvä valkoinen otus ei ollut lepakko vaan Albiino Vampyyri!    Vampyyrin perässä lensi neljä henkilö luudilla.
Kaiki viisi laskeutuivat Parvekkeelle jolloin Professori ymmärsi toisen seikan: Tässä olivat ne viisi uutta oppilasta joille hän itse oli kutsut lähettänyt. "Tervetuloa Tylypahkaan, arvon neidit ja arvon herra!" Professori tervehti uusia oppilaitaan. "Kiitos kutsustanne Arvon Professori McGarmiva!" sanoi vaalea tyttö, se vampyyri. "voisimmeko päästä jo sisälle? Minun on päästävä pian pois kuun valosta, muuten jäään tähän olo muotoon." Vampyyri tyttö jatkoi. "oletteko te Ceres?" Minerva kysyi tytöltä. "kyllä, professori." Tyttö vastasi jotenki niin hädissään olevan näköisenä.
"No alkakaahan tulla sisälle!"Minerva sanoi ja hymyili uusille tulokkaille.
 
  Suuressa salissa oli kuhina päällä kun ensi luokkalaiset oli vihdoin saatu lajitelluksi.
Rehtori rykäisi isoon ääneen ja sali hiljeni. "Tänä vuonna saamme myös hieman vanhempia uusia oppilaita. Heitä tulee kaiken kaikkiaan Viisi kappaletta. Kolme heistä tulee pienestä Backwardsin koulusta, yksi Beauxbatonsin taikaoppikoulusta ja yksi Durmstrangista. Heidät sijoitetaan niin sanottuun viidenteen tupaan joka on vierailijoita varten kehitetty. He syövät kuitenkin teidän muiden tupien seurassa kuten olisivat osana tupaa. Kohdelkaa heitä hyvin sillä he ovat vieraitamme emmekä halua antaa huonoa kuvaa koulustamme. Nyt Toivottakaamme tervetulleeksi Beauxbatonsin kasvatin, Marienne Lotteryn!" Rehtori Julisti ja ovien auetessa sisään lensi sinisiä perhosia. Marienne tanssi läpi suuren salin ja päästyään salin etu osaan hän niiasi. Kaikki alkoivat taputtaa ja viheltää tytölle jonka poskille nousi hento puna. "Ja seuraavaksi Toivottakaa tervetulleeksi Durmstrangin ainut neitokainen, Charlotta Lupin!" Tyttö marssi läpi salin vakava ilme kasvoillan.   Rohkelikko pöydän keski vaiheilla alkoi supina. "Onkohan tuo tyttö jotain sukua Remukselle?" Harry kuiskasi Ronille ja Hermionelle. " En usko. Sillä Remushan on ollut koko pienen ikänsä ihmissusi... en tiedä oikein, en silti tise uskoisi että Charlotta olisi ainakaan Remuksen tytär, mutta jos hän on joku serkku niin sitten ehkä." Hermione totesi.
Charlotta oli asettunut Mariennen vireen ja vaihtoi muutaman sanasen tytön kanssa. "Mä en muuten tienny että Durmstrangissa on tyttöjäkin.." Ron kuiskasi Harrylle ja Hermionelle. "Huom. Siellä Oli. Charlotta oli ainut tyttö koko koulussa." Hermione huomautti.
" Ja viimeisinä mutta ei sen vähäisimpinä,Toivottakaa terve tulleiksi Backwardsin Kolmikko, Ceres, Adhara ja Argon Musta!" Dumledore sanoi. Ovet aukenivat kolmanteen kertaan ja sisälle pyörähti sini mekkoinen, musta hiuksinen tyttö joka pyöri kuin hyrrä eteenpäin salissa kuin suoraa viivaa pitkin eikä horjahtanut mihinkään suuntaan. Tytön perässä Juoksi Musta koira joka sai Harryn hätkähtämän ja muistamaan Siriuksen koira hahmon. Kun Koira ja Tyttö olivat salin  etu osassa ovista tuli luminen ja jäinen tuulahdus kun pienen lumi pyörteen saatteleman Keskelle salia loikkasi Valkoinen suden ja koiran risteytys. Se lähti hitaasti kulkemaan salin etuosaa kohti mutta kesken matkaa se pysähtyi ja muutti muotoaan Vaalea hiuksiseksi tytöksi. Myös musta koira muuttui, mutta siitä tuli pitkä musta hiuksinen mies, nuori mies.
"ovatkohan he sitten jotain sukua Siriukselle?" Harry kuiskasi taas ystävillen. "Voi olla, onhan Dracon äitikin Siriuksen serkku." Hermione totesi hiljaa.       Uudet oppilaat asetettiin Rohkelikkojen pöytään. Ceres istuutui aivan Harryn viereen. "Iltaa, sinä taidat olla Harry, entisen kelmin, Sarvihaaran poika, eikös?" Ceres tokaisi ja katsahti vieressään istuvaan Harryyn.
Harry hätkähti  ' miten tyttö tiesi kuka hän on ja mitä tuo tiesi kelmeistä? tai siis kaikkihan Harryn tiesivät mutta silti'  Harry ajatteli.  "Sinähän tunnet minun isäni, etkös vain? Hän hän on Kummisetäsi..." Ceres jatkoi... ja joi mehua aivan kuin ei mitään olisi ikinä sanonutkaan.
Sirius oli kaikken kolmen Backwardsista tulleiden isä?!?
 
A/N 2: Joo ei oo betaa, joten turha vikistä kirjoitus virheistä, niistä on jo varoitettu.....
Ja varmaan muuallakin on muita virheitä ja blaa blaa, mutta minkäs sille voi kun ekaa kertaa oikeesti kirjoittaa ficciä muualle kuin omille sivuille, risuja tulee ruusuistan en tiedä jos joku tätä edes kommentoi... (se olis kyllä suuri ihme jos saisin edes jotain kommentii multakin kuin mun tutuilta)    :o
« Viimeksi muokattu: 13.12.2007 20:36:01 kirjoittanut Aiki »
Ehkäpä olenkin hieman... outo... mutta ei se mitään, en ole ainut... -.-

Aiki

  • ***
  • Viestejä: 12
    • http://sofiasaana.proboards51.com/
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 2. luku tullut 2.12.
« Vastaus #1 : 02.12.2007 17:15:37 »
2.luku  Ceres iskee

Ceres seisoi eräällä nurkalla nojaten seinään selkänsä takana.
Hän oli väijymässä erästä ppikaa jonka oli nähnyt suuressa salissa ensinmäisenä päivänään Tylypahkassa.   Pian poika ilmestyikin nurkan takaa ja kääntyi sille käytävälle, jolla Ceres oli, siinä kulmassa.  Ceres pisti jalkansa juuri pojan eteen niin, että onnistui kamppaamaan pojan.  
"Mitä Helv...  tämä oikein on!!????" poika Rääkyi.  " Se oli kampitus.... minun isku tekniikat ovat nimenomaan isku tekniikoita eikä mitään surkeita letkautuksia ohimennen..." Ceres vastasi pojalle joka puhdisteli vaatteitaan. "Vai että isku.. MITÄ? Yritätkö iskeä minut???" Poika kysyi kauhuissaan. "Eikai se noin vakavaa ja kamalaa voi olla, ja kukapa sinua ei haluaisi iskeä...Malfoy." Ceres sanoi Dracolle joka tuijotti Cerestä Järkyttyneenä.
"Muttakun minua ei isketä, vaan minä isken.." Draco vikisi. " Sori, mutta sun oma vikas. Jos ei toimi nopeesti ja iske, niin minä isken!" Ceres sanoi ja iski silmäänsä Dracolle, joka jähmettyi paikoilleen samalla kun Ceres katosi paikalta.     Tämän tapauksen olivat todistaneet viisi henkeä:
Harry,Ron,Hermione,Fred ja George. Kaksi jälkimmäistä nauroivat niin kovaa, että se alkoi kuullostaa hiljalleen ulvonnalta. Paikalle oli pian kerääntynyt jo enemmänkin väkeä ihmettelemään jähmettynyttä Malfoyta.          Seuraavana päivänä oli liemien tunti, joilta Marienne joutui jäämään pois hänen yli herkän haju aistinsa takia.  Tunnilla Ceres oli Charlotan parina sillä liemi tehtiin pareittain. Harry sala kuunteli mistä tytöt puhuisivat. "Täysikuu, mitä hemmettiä sä teet? Ei sitä vielä sinne pistetä." Charlotta sanoi Cerekselle. "cuutamo, nyt se nokka umpeeen. Kyllä tämä menee nyt tänne kattilaan, ja eikä mitään muttia." Ceres sanoi.   Kun Kalkaros tuli tarkistamaan tyttöjen keitoksen lopputuloksen tytöt pidättelivät selvästikkin naurua.  Liemen olisi pitänyt olla vihreä ja hieman samea, mutta tyttöjen liemi oli kaukana vihreästä. Se oli liila ja hohtava.
"Ja mitähän tämä on olevinaan?" Kalkaroksen mätä ääni kaikui luokassa hetken ennen kuin kaksikko repesi nauramaan. " Se on semmoista litkua joka hohtaa... Herra Professori." Charlotta sanoi. "jaahas... ja mitähän se saa aikaan?" Kalkaros kysyi. " Ei harmainta hajuakaan, mutta voimme pullottaa sen ja kirjoittaa sinulle sen toiminnasta esseen." Ceres sanoi ja virnisti. "Sen minä vaadinkin, ja se on palautettava huomiseksi." Kalkkaros narisi.   "Ja kehenhän me tätäkin testataan?" Charlotta kuiskasi. "johonkin kuten DeeÄmmään..." Ceres sanoi ja virnisti.
Harry tajusi, että tytöt aikoisivat juottaa liemensä Malfoylle ja siitäkös tulisikin hauskaa.
Hermione oli löytänyt kirjastosta aivan vahingossa piiloitetun hyllyn, josta oli löytänyt itse itseään päivittävän kirjan Mustan suvusta.  Siinä selvisi, että Ceres, Adhara ja Argon todella olivat Siriuksen lapsia, mutta kirja ei kuitenkaan kertonut kuka oli heidän äitinsä. Hetken Harry oli jopa miettinyt, miksi Sirius ei ollut kasvattanut itse lapsiaan, mutta tajusi pian ettei olisi voinut, sillä hän oli joutunut ennen Cereksen ja Adharan syntymää Azkabaniin. 'vieläkun löytyisi Lupinien suvun suku kirja niin selviäisi onko Charlotta Remukselle jotain sukua vai ei' Harry mietti. Hän oli varma, että sekin selviäisi kyllä, mutta ensin hän haluaisi nähdä onnistuvatko Charlotta ja Ceres juottamaan Malfoylle sen litkun ja mitä siitä tapahtuisi. 'tämä olisi pakko päästä näkemään' Harry ajatteli ja virnisteli pelkälle ajatukselle mitä se litku Malfoylle tekisi.


A/N: Hieman lyhyt mutta voin paljastaa että kolmos luvussa selviää, ettei tuo liemi ole ihan hyödytön...
Ehkäpä olenkin hieman... outo... mutta ei se mitään, en ole ainut... -.-

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 2. luku tullut 2.12.
« Vastaus #2 : 05.12.2007 19:59:11 »
Ai kato Sirren "kaksoset" pääs mukaan<3
Tykkäsin mutta pari virhettä löysin..
Mutta en ole pilkuista varma koska en ole ekspertti äikässä.. :D
Love potion ...

Aiki

  • ***
  • Viestejä: 12
    • http://sofiasaana.proboards51.com/
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 2. luku tullut 2.12.
« Vastaus #3 : 05.12.2007 23:42:46 »
Kiitos LM! Kiva kun tykkäsit näistä kaksosista, vaikka epäilenkin, että huomannet ketä nää muistuttaa joissain määrin... ja onneksi 3.lukuun tulee tupla betaus joten en usko että siihen jää virheitä  :o  Mutta kiitos hirmusti että kommentoit, Kiitos kiitos kiitos!
Ehkäpä olenkin hieman... outo... mutta ei se mitään, en ole ainut... -.-

Aiki

  • ***
  • Viestejä: 12
    • http://sofiasaana.proboards51.com/
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.
« Vastaus #4 : 11.12.2007 19:09:46 »
A/N: Ja tämän ovat betanneet LeidiMarmelaadi, Aino (yks tuttu) ja rneizzel.



3.luku: Liemen vaikutus ja sivuvaikutus...


Sen päivän tuntien jälkeen Ceres ja hänen ystävänsä kävelivät kohti suurta salia. Oli iltapalan aika, joten nyt jos koskaan täytyisi yrittää liemen juottamista Malfoylle.
"Aiotteko todella juottaa tuon Malfoylle?" Harry kysyi tytöiltä kun oli itse saapunut lähelle suurta salia. "Jaahas, vai on Potter salakuunnellut minua ja Charlottaa. No, ei se mitään, ja juu. MINÄ juotan sen liemen Malfoylle, seuraa vaan näytöstä!" Ceres sanoi ja iski silmää. Sitten Ceres muutti muotoaan ja hetkessä hän oli aivan Pansy Parkinsonin näköinen, tai omasta mielestään ainakin yhtä ruma. "Teilatkaa Pansy kun se tulee", Ceres sanoi ja lähti kohti Luihuisen pöytää.
"Onko hän metamorfomaagi? Vai mitä ne muodon muuttajat olivatkaan?" Harry ihmetteli. "Kyllä, ja mikä parasta, hän on sen lisäksi animaagi", Adhara sanoi ja virnisti. "Johan on monipuolista porukkaa", Harry totesi.

Ceres istui Dracon viereen suuressa salissa. "Johan oli aikakin, Parkinson. Mikä ihme sinulla kesti?" Draco kysyi. " Ai, odotit minua?" Ceres ihmetteli. "No hemmetti, sinähän sanoit, että sinulla olisi jotain asiaa, vai onko sinulta muisti mennyt?" Draco tiukkasi. "Ai niin! Tuota… ei mitään, huomasin vain, että sinulla on kauniit silmät", Ceres sanoi ohimennen ja samalla vaivihkaa kaatoi liemen Dracon lasiin. "Oliko tuo se mitä sinun piti kertoa? Just”, Draco kummasteli ja hörppäsi lasistaan.
Kun Draco oli juonut koko lasillisen, hän alkoi köhimään. Pian lopputulos selvisi ja sekös sai Harryn, Adharan, Hermionen, Ronin, Charlotan ja Mariennen nauramaan. Malfoy muuttui liemen vaikutuksesta Hilleriksi... Taas! Suurin osa salista nauroi ja pian Ceres Pansyn hahmossa pomppasi penkiltä ilmaan. "JES!" Ceres huusi ja laskeutui omassa vaaleassa hahmossaan pöydälle. Hän napsautti sormiaan ja pergamenttikäärö ilmestyi hänen käteensä.
"Arvon Professori Kalkaros! Olisin valmis palauttamaan sen esseen jo nyt, ja minun ongelmani ei muuten ole se miten Herra Malfoy saadaan takaisin hänen omaksi, komeaksi itsekseen!" Ceres sanoi ja loikki pöydän poikki Kalkaroksen luo, jossa hän ojensi esseensä opettajalle. "No… Kiitos neiti Musta", Kalkaros mutisi. Ceres jatkoi loikkimistaan Rohkelikko päytään.

Viikko kului ja Ceres sai huomata että liemellä oli eräs yllättävä sivuvaikutus. Aivan kuin liemi olisi tehnyt Dracosta kiltin pojan. Poika oli ollut hillerinä kolme tuntia, kunnes Dumbledore oli saanut tämän takaisin ihmismäisempään muotoonsa. Kaikki kummeksuivat "uutta" Dracoa, joka oli niin kiltti ja mukava kuin olla ja voi. Mutta Ceres oli huomannut, että poika oli hirmu yksinäinen, sillä kaikki hänen niin sanotut ystävänsä olivat hyljänneet hänet hänen luonteen muutoksensa takia.
Ceres sääli tuota poikaa, joka istui aivan yksin eräällä kivellä koulun pihassa.
Cereksen oli tehtävä asialle jotain, ja hän sai idean ryhtyä Dracon kaveriksi. Ei, pikemminkin Ystäväksi.
Ehkäpä olenkin hieman... outo... mutta ei se mitään, en ole ainut... -.-

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.
« Vastaus #5 : 16.12.2007 19:06:22 »
Hehhe taas Ceres on mennyt tekee jotain pahaa!
*hymyilee*
Voin nyt sanoo et mun äikkä ei oo paras!


Draco kiltti poika :D
Love potion ...

Aiki

  • ***
  • Viestejä: 12
    • http://sofiasaana.proboards51.com/
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.
« Vastaus #6 : 21.12.2007 13:42:28 »
4. luku  Paljastusten aika

A/N: Sisältää Slashiä (mainittuna ohimennen, ja siis aika huomaa mattomasti...) ((Pairing: Remus/Sirius))
Tämän on betannut taas rneizzel.

Oli kulunut jo kuukausi siitä, kun Ceres oli päättänyt ryhtyä Dracon pikku ystäväksi.
Nyt nämä olivatkin melkein koko ajan yhdessä, ja koko ajan hirmuinen kälätys meneillään kaikenmaailman jutuista. Muut Cereksen ystävät katselivat tätä touhua hieman oudoksuen, kaikki paitsi cuutamo. Tyttö tiesi, että Cereksellä oli muutakin mielessä kuin pelkkä ystävyys Dracon kanssa.
Cuutamo oli myös huomannut sen, että Adhara oli iskenyt silmänsä toiseen Weasleyn kaksosista, ja nimenomaan Frediin. Cuutamo ei itse ollut ainakaan sillä hetkellä kiinnostunut kenestäkään. Tyttö lähinnä oli vapaa ajallaan keskittynyt etsimään tietoja isästään, joka oli kadonnut kuin pieru saharaan, vaikka tämä olikin lähempänä tytärtään kuin tämä osasi kuvitellakaan.
Pian koitti se järkytyksen aamu ja päivä jona cuutamo, Täysikuu (Ceres siis) ja Kalmankäsi (Adhara) saisivat tietää hieman heidän vanhemmistaan.
Heti aamupalan jälkeen rehtori Dumbledore pyysi kyseistä kolmikkoa seuraamaan häntä rehtorin työhuoneeseen. Työhuoneessa ilmapiiri oli hämmentynyt, sillä paikalla oli myös eräs vankikarkuri, joka oli karannut Azkabanista kaksi vuotta takaperin ja kummallinen paikattuihin vaatteisiin pukeutunut, arpi kasvoinen, hassusti virnuileva setä.
"Kuulkaas tytöt, teille on varmaan jäänyt hieman epäselväksi se, että ketkä ovat teidän vanhempianne. Tehän olette kaikki sukulaistenne kasvattamia. Adhara ja Ceres, teidän isänne on Sirius Musta ja äitinne... noh mitenpä hullulta tämä nyt kuulostaakin, hän on Remus Lupin..." Rehtori sanoi saaden kaksoset ulvomaan naurusta. "Voi pyhä jysäys sentään, ja minä kun luulin että meillä olisi ollut aivan normaalit vanhemmat..." Ceres totesi. "Charlotta, sinulla on samat vanhemmat kuin Mustan kaksosilla, paitsi, että.. Remus on isäsi ja Sirius äitisi.... Nämä kaksi toopea nimittäin onnistuivat vahingossa tekemään jonkin näköisen liemen jonka aiheutuksesta kummatkin muuttuivat yhdeksäksi kuukaudeksi naisiksi ja molemmat tulivat raskaaksi.
Ja se, miksi toinen on teidän isänne johtuu siitä, että Remus joi Siriuksen tekemän liemen, ja Sirius Remuksen tekemän... oi voi, toivottavasti tajusitte edes jotain." Rehtori totesi huokaisten.
Tytöt katsoivat toisiinsa virnuillen.
Loppu päivä menikin siihen kun Sirius ja Remus kertoivat kouluvuosistaan, siinä ohessa paljastaen Kelmien Kartan olemassa olon, heidän Kelmi nimet ynnä muuta.
"Hahah, kappas, ei omena kauas puusta putoa... Charlotta on nimittäin Pikku cuutamo... kirjoitettuna pienellä seellä." Cers möläytti. "Mitä, onko teilläkin jonkun näköinen "kelmi”-ryhmä?" Remus ihmetteli. "Jep. Char on Pikku cuutamo, minä olen Täysikuu, Adhara on Kalmankäsi ja Marienne on Raatelu kynsi. Nimet tulevat tällä kaavalla, elikkä Charilla se on selvästi perintöä isukilta, miulla se johtuu no… täydestä kuusta ja puolittaisesta Albino Vampyyrin puremasta... Adharalla se johtuu sen toisesta kädestä jossa on kunnon pigmentti häikkä, ja Mariennella siitä että hän on animaagi hahmossaan tiikeri..." Ceres selitti ja viuhtoi käsillään.
Remus nauroi hiljaa tytön innostuneelle selitykselle... Ehkä tästä viisikosta tulisi vihdoinkin perhe...
Vai pitäisikö tätä perhettä nimittää pian kuusikoksi...??

A/N2: Odottakaa vaan vitos lukua... jännitystä ees hieman ilmassa ja sitä tulee tulevissa luvuissa vielä lisää....
Ehkäpä olenkin hieman... outo... mutta ei se mitään, en ole ainut... -.-

LeidiMarmelaadi

  • ***
  • Viestejä: 72
  • Where are you..
Re: Les Yeux - Silmät, het, S 3. luku tullut 11.12.
« Vastaus #7 : 22.12.2007 17:48:22 »
Lainaus
Adharalla se johtuu sen toisesta kädestä jossa on kunnon pigmentti häikkä
Nyt sekin selvis !!
Kuolemankäsi <3hehhe
Ihanaa et jatkoo tuli!!
kuusikko?? :D
Love potion ...