Kirjoittaja Aihe: Ryppyjä lakanoissa, K11, Tonks/Remus, fluff  (Luettu 1290 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Ryppyjä lakanoissa, K11, Tonks/Remus, fluff
« : 10.03.2012 20:38:28 »
Title: Ryppyjä lakanoissa
Rating: K11
Pairings: Tonks/Remus
Genre: fluffy, romance
Disclaimer: Hahmot omistaa JKR, minä olen vain päättänyt, että he ovat vielä elossa.

A/N: ♥ Hyvää 52-vuotis syntymäpäivää Remus Lupin ♥  Mukana FF50 haasteessa sanalla 015. Rakastavaiset



Ryppyjä lakanoissa

»Hyvää syntymäpäivää Remus», Tonks sanoi raukealla äänellä ja venytteli vuoteella.
»Huomenta ja kiitos», Remus hymähti ja petasi omaa puoliskoaan vuoteesta.
»Älä turhaan petaa, se menee ryttyyn kuitenkin», Tonks nousi polvilleen vuoteella. Hänellä oli yllään vaaleankeltainen yöpaita ja kiharat olivat pitkästä aikaa merenvihreät.
»Ei mene, jos et riehu sen päällä», Remus sanoi rauhallisesti, hän näki Tonksin myhäilevän ja salaavan jotakin.
»Mmm… jos rypistetään se yhdessä? » Tonks iski silmää ja keskeytti miehensä tekemiset suutelemalla tätä huulille. Nainen veti Remuksen vuoteelle istumaan. Siniset lakanat olivat jälleen rytyssä.
»Myöhästyt töistä kohta», Remus sanoi yrittäen vastustella kun Tonks yritti vetää hänet makuulle.
»Tänään on vapaata», Tonks kuiskasi ja suuteli miehen kaulaa. Nainen availi Remuksen punaisen yöpaidan nappeja. Paita lensi pian lattialle.
»Olet varsinainen kettu», Remus hymähti ja kaatoi Tonksin alleen. Tonks alkoi kiemurrella miehen alla, yrittäen saada yöpaitansa pois päältään.
»Täytyy olla, jotta tuollaisen vanhan suden saa kuriin», Tonks huokaisi toisen suudellessa hänen olkapäitään.

 ***

»Minä rakastan sinua», Remus sanoi hiljaa, Tonksin nojatessa hänen rintakehäänsä.
»Minäkin rakastan sinua. Komistut vain vuosivuodelta», Tonks sanoi katsellen Remuksen jo lähes kokonaan harmaita hiuksia ja tämän uurteita meripihkan väristen silmien ympärillä.

»Sinulla on outo maku», Remus hymähti, silitteli naisen merenvihreitä kiharoita ja suuteli tämän otsaa.
»Ei, minulla on täydellinen maku, pidän tuollaisista charmanteista herrasmiehistä», Tonks hymähti.
»Hyvää syntymäpäivää», Tonks kuiskasi vielä, ennen kuin kohottautui suutelemaan Remusta lempeästi.



A/N2: Vielä kerran, hauskaa Remuksen syntymäpäivää! 
« Viimeksi muokattu: 21.02.2015 00:41:07 kirjoittanut Unohtumaton »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.