Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson: Olihan meillä aikaa, Percy/Luke, Sallittu  (Luettu 1795 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Olihan meillä aikaa
Ikäraja: Sallittuhan tämä
Summary: Percy palaa Puoliveristen leirille kasvaneena ja ruskettuneena nuorena  poikana...
Paritus: Percy/Luke
Fandom: Percy Jackson
Oma sana: Hyvää aikaista ystävänpäivää Criss! Toivottavasti pidät tästä, siskoseni  :-*

 Olihan meillä aikaa

 Percy PoV

 Istuin hiekkarannalla, kun Luke löysi minut. Hän hiipi hiljaa taakseni ja laski kätensä olalleni. Niin hiljaa ja nopeasti, että säpsähdin ja käännyin salamana katsomaan taakseni valmiina ottamaan miekan, joka lojui vieressäni. Poseidonin poikana minun täytyi olla jatkuvasti varuillani uusien hyökkääjien takia. Vaikka olinkin Puoliveristen leirillä. Oli sinne ennekin hyökännyt ties minkälaisia otuksia.

 Luke kuitenkin naurahti huomatessaan säikähtävän ilmeeni.

”Pelkäätkö sinä minua?” hän kysyi kierrellessään arvioivasti ympärilläni.

 Pudistin päätäni.

”En sinua. Säikähdin vain tuloasi”, tunnustin ja nousin samalla ylös. Luke jatkoi ympärilläni kiertelemistä. Aivan kuin olisin joku museoesine, jota hän ihaili.

”No? Mitä pidät näkemästäsi?” kysyin virnistäen. Olin treenannut vuoden aikana paljon, minut löysi melkein aina kuntosalilta tai uimahallilta. Olin myös matkustanut äidin kanssa ulkomaille, käyttäen laivaa tietysti. Isä ja setäni Zeus olivat taas suuttuneet toisilleen ja sen takia minä varoin tarkasti lentämistä. Johan kahden veljen välinen ystävyys pari viikkoa kerkesi kestääkin.

”Olet muuttunut. Kasvanut. Et ole enää se sama pieni poika, johon ihastuin viime vuonna”, Luke totesi hiljaa. Nyt hän oli jo pysähtynyt ja kosketti mustien hiusteni harmaata raitaa.

”Onko se paha asia?” kysyin sydän pomppaillen.

”Ei. Se on hyvä asia. Jokainen muuttuu joskus”, Luke sanoi hymyillen ja kietoi toisen kätensä vyötärölleni. Hän veti minut itseään vasten ja sydämeni pomppaili ja leijui taivaassa. Siltä minusta ainakin tuntui.

”Sinäkin olet muuttunut”, sain sanottua. Luken vaaleat hiukset olivat ruskeammat. Hänellä oli suuremmat vatsalihakset, sen huomasi heti, sillä hänellä oli paljas rinta.

”En edes kysy onko se huono asia”, Luke kuului sanovan vielä.

 Luken sanojen jälkeen huulemme kohtasivat toisensa ja ennen kuin suljin silmäni mietin, mitä sanoisin isälle tästä.

 Ehkä oli vain parempi pysyä hiljaa hetken aikaa. Olihan meillä aikaa kertoa.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:19:59 kirjoittanut Kupla »

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Olihan meillä aikaa, Percy Jackson, Percy/Luke, Sallittu
« Vastaus #1 : 11.02.2012 23:24:19 »
Yleensä en suostu lukemaan mitään Percy Jacksonia jossa Percy on paritettu miespuoliselle henkilölle - Percy on liian kiltti semmoiseen touhuun ja oikeastaan Percy ei hahmona sovi kenellekään muulle kuin Annabethille. Ignooraan aina Percy/Luke tai vastaavat ficit. Onneksi en ignooraanut tätä, sillä oikeastaan mä tykkäsin tästä!

Luke on tässä ihanan suloinen, olen tottunut kirjojen pohjalta pahis Lukeen jolla on loppujen lopuksi hyvä sydän, mutta siis tykkään tästä Lukesta minkä sait kirjoitettua tähän ficciin.

Ja Percy... Kirjojen pohjalta mulle on jäänyt Percystä mieleen sellainen pieni hontelo poika ja tässä Percy on ruskettunut ja saanut lihakset. Mielikuva :D

Lainaus
Hänellä oli suuremmat vatsalihakset, sen huomasi heti, sillä hänellä oli paljas rinta.
Oi, haluaisin nähdä Luken rintalihakset. ;)

Kiitos tästä! ^^

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Olihan meillä aikaa, Percy Jackson, Percy/Luke, Sallittu
« Vastaus #2 : 11.02.2012 23:29:22 »
Iik joku kiilaa :o

Oi! :o ihana :-*
Ihan erilainen Percy/Luke mitä olen tottunut lukemaan, mutta fantastinen :-*
*köh* ikärajakin oli vähän sallitumpi *köh*

Ja juu, musta oli myös kiva, että Luke oli vähän kiltimpi tässä :) se sopi kivasti tuohon Percyn hömppäämiseen :P :D

mut aaww, aivan upea :-* kiitos kiitos kiitos höpsö tästä, ja hyvää ystävänpäivä sullekin :3

~ Criss ~

Miusamo

  • Vieras
Vs: Olihan meillä aikaa, Percy Jackson, Percy/Luke, Sallittu
« Vastaus #3 : 12.02.2012 12:02:26 »
Aaaww! Tehä ootte nopeita! <3

Yukimura, Munkin mielestä Percy sopii hahmona parhaiten Annabethille, mutta tuo yks halus lukee Percy/Lukee... :D Oli pakko laittaa Percylle lihakset, muahha, en voinu vastustaa kiusausta :D Tosiaan, mielikuva XD. Olepa hyvä ja kiitos kommentistasi!  :-*
Criss Angel, *pyörittelee silmiään* mä en välttämättä halua ees tietää minkälaisia Percy/Lukeja sä oot lukenu... :D Kiitos mussu kommentistasi!  :-* :-*

 Hyvää ystävänpäivää muuten kaikille!  :-* (vaikka se vasta ylihuomenna onkin...)