Kirjoittaja Aihe: Äitienpäivä, S, angst  (Luettu 1457 kertaa)

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Äitienpäivä, S, angst
« : 11.02.2012 13:56:48 »
Ficin nimi: Äitienpäivä
Kirjoittaja: Death Eater
Tyylilaji: Angst
Ikäraja: S
Yhteenveto: Minä vihaan äitienpäivää, koska se vain muistuttaa minua siitä, että joskus minäkin olin äiti. Joskus, kun kaikki oli hyvin.
Sanamäärä: 200

A/N: Luovuus loppui heti sitten, kun piti keksiä ficille nimi... No mutta joo, kirjoitin tämän yhtäkkisessä angstinkirjoittamispuuskassa, vaikka ei tämäkään nyt sitten niin angstinen ole mitä aluksi ajattelin tehdä... Ja joo, tuplaraapale siis, tasan 200 sanaa tässä ficissä.

Äitienpäivä

Minä vihaan tätä päivää yli kaiken.

Kun olin lapsi, minä rakastin sitä. Minusta oli mukavaa herätä aikaisin aamulla ja mennä laittamaan kahvi kiehumaan, pyytää äitiä pysymään sängyssä. Sitten oli kiva kiikuttaa hänelle aamiainen vuoteeseen, antaa ehkä joku kortti ja halata häntä tiukasti. Minusta oli ihanaa ilahduttaa äitiä, minä olen aina rakastanut tehdä muita iloiseksi.

Ja kun minä kasvoin ja tulin aikuiseksi, tämä päivä muuttui erilaiseksi. Enää minä en keittänyt kahvia aamuvarhain, enää minä en vienyt kenellekään aamiaista vuoteeseen. Nyt minä sain nukkua pitkään ja odottaa, että lapsi tulee herättämään minut kahvintuoksuisella halauksella.

Minä vihaan äitienpäivää, koska enää minua ei tulla herättämään aamuisin. Enää kukaan ei tule ja ojenna minulle itse tehtyä äitienpäiväkorttia.

Vaikka tietysti tämä on pientä siihen verrattuna, että minulta riistettiin pois kaikki. Minun lapseni, mieheni. Koko oma onnellinen elämäni loppui liian nopeasti sinä yhtenä päivänä. Enää kukaan ei herätä minua aamulla, oli mikä päivä tahansa. Kukaan ei paina huuliaan niskaani ja kuiskaa rakastavansa minua, kukaan muu ei sen jälkeen tule ovelle ja sano haluavansa aamupalaa.

Minulla ei ole enää mitään syytä olla iloinen, mutta onko minulla mitään syytä elää?

Minä vihaan äitienpäivää, koska se vain muistuttaa minua siitä, että joskus minäkin olin äiti. Joskus, kun kaikki oli hyvin.

Vloom

  • Vieras
Vs: Äitienpäivä, S, angst
« Vastaus #1 : 11.02.2012 14:04:07 »
Merlin's beard! Miten en oo huomannu tätä? Tää oli kauheen surulline ja se saa mun sympatiat kuka on oikeesti kokenu ton kaiken...
Ihana fic kuitenkin oli, vaikka saikin minut melkein kyynelehtimään.
Kiitos tästä!

Vloom

// Oho, se olikin tänään julkaistu. o__O Vähä mä oon höhlä. ^^
« Viimeksi muokattu: 11.02.2012 14:26:16 kirjoittanut Vloom »

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Äitienpäivä, S, angst
« Vastaus #2 : 11.02.2012 14:23:04 »
Vau, tänne on jopa uskallettu tulla kommentoimaan :D Vloom, kiitos tosi paljon kivasta kommentista, hyvä että pidit vaikka surullista tekstiähän tuo tietysti oli. Ja tänäänhän tänne tän vasta pistin, ettei mikään ihme jos et ole vielä tätä ennen tajunnut tulla lukemaan  ;)