Kirjoittaja Aihe: APH: Lupaus, K-11, Oneshot  (Luettu 1580 kertaa)

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
APH: Lupaus, K-11, Oneshot
« : 04.01.2012 22:39:53 »
Kirjoittaja: Taitaa olla yllätys, mutta Aoi Taki.
Ikäraja: Uskoisin, että se on se k-7 tai k-11, joten laitoin varmuudelta korkeamman.
Fandom: Axis Powers Hetalia tai pelkkä Hetalia
Varoitukset: Yksi hahmo kuolee
Paritukset/hahmot: Holy Roman Empire "HRE", Chibitalia, Italia, Saksa. HRE/Chibitalia ja Italia/Saksa (Uskoisin. Näissä niinnoin parituksissa en ole varma)
Vastuuvapaus: En omista Hetaliaa. Sen omistaa Himaraya. En saanut/saa rahaa tämän tekemisestä.

A/N: http://www.youtube.com/watch?v=JaNkQskLMDA&feature=related  Tosta saa taustamusiikkia taustalle pyörimään. : 3 HUOM!
vaihdoin kappaleen. ^^'

~Lupaus~

Makasit nurmikolla. Silmäsi olivat raollansa, mutta silti katsoit minua sinnikkäästi silmiin. Turkoosissa silmissäsi ei ollut sitä iloista pilkettä, jonka sain nähdä aina, kun olit iloinen. Silmissäsi ei ollut minkäänlaista pilkettä ja näytit jo kuolleelta. "Muista Chibitalia. Rakastan sinua aina ja ikuisesti", kuiskasit vihoviimeisillä voimillasi ja suljit silmäsi. Otteesi minun käsistä irtosi ja sydämesi löi viimeisen kerran.

Valmiiksi itkusta punaiset silmäni hukkuivat kyyneliin, joita vuodatin vuoksesi. Kaipasin sinua jo sillä hetkellä. Tiesin, että kuolisit sodassa saamiisi vaurioihin. Et koskaan kuunnellut minua, vaikka itkin lähtösi takia. Huusin moneen kertaan, ettet saisi lähteä. Huusin sen, ettet sinä loukkaantuisi. Olin huolissani sinusta. Olin sanonut samaa isoisälleni, joka silti lähti sotimaan. Hänen koko kehonsa oli naarmuilla ja ikuisilla arvilla, jotka eivät koskaan parantuneet minun hoidostani huolimatta.

Sinäkään et kuunnellut minua, mutta rakastin sinua koko sydämestäni. Lupasin itselleni, että muistan sinut aina. Tälläkin hetkellä istun kokoussalissa ja katson sinun suuttumista tappeleville valtiolle. 'Muista Chibitalia. Rakastan sinua aina ja ikuisesti', pyörii mielessäni ja joudun laskemaan katseeni sinisten housujen peittämiä jalkojani. Rakastan sinua vieläkin, mutta en ole kehdannut kertoa totuutta. Haluan vielä antaa sinulle hetken aikaa muistaa menneet. Kauniit sanasi, joidenka takia suljit silmäsi ja jätit minut yksin.

En tiedä tunnetko vielä samoin minua kohtaan, kuin silloin kauan sitten. En välitä mitä tunnet kunhan muistaisit jonain päivänä kaikki menneestä. Käskit minun muistaa, minä muistan. Voisit olla ylpeä minusta, tohelosta, jonka jätit oman tottelemattomuutesi takia yksin itkemään. Tiesin kuitenkin myös sen, ettet voisi jättää minua ikuisesti yksin.

Siinä olet. Aivan vieressäni. Käännät katseesi minuun ja kysyt tutun kysymyksen: "Onko kaikki hyvin? Et sinä ole koskaan allapäin." Nostan yllättyneen katseeni sinuun ja nyökkään hymyillen. "On vain ikävä", huokaisin ja heiluttelin jalkojani, jotka eivät yltäneet edes lattiaan asti. Olen nopea juoksemaan, josta olet aina kerta toisensa jälkeen yllättynyt. Näytät kysyvältä, mutta huokaisten käännät katseesi pois. Jatkoit kokousta normaaliin tahtiin ja annoit minun taas surra muistamattomuuttasi.

Äänesi on vakaa ja päättäväinen. Olen aina pitänyt siitä. Tahtoisin olla samanlainen, kuin sinä. Tahtoisin myös sinun muistisi palaavan. En kuitenkaan uskalla sanoa mitään asiasta. Mittaisit vain onko minulla kuumetta ja palauttaisit kotiin. Haluaisin sinun toistavan täsmälleen samat sanat. Silloin tietäisin, että olet oikeasti palannut luokseni.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:11:02 kirjoittanut Kupla »

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Lupaus, APH, K-11, Oneshot
« Vastaus #1 : 05.01.2012 00:16:53 »
Sait kivisen sydämeni vuodattamaan kyyneleitä </3 Voi luoja, näin lyhyt teksti ja silti näin ytimekäs, näin maukas, näin... Näin... Kokonaisuus! Käsittämättömän loistava!

On erittäin harvinaista, että ficin ensimmäisillä lauseilla joudun puremaan huulta etten itkisi. Mutta tämä:
Lainaus
Turkoosissa silmissäsi ei ollut sitä iloista pilkettä, jonka sain nähdä aina, kun olit iloinen. Silmissäsi ei ollut minkäänlaista pilkettä ja näytit jo kuolleelta.
Sai minut jo ulvahtamaan. Toinen lause! Tuota sanotaan taidoksi, Aoiseni, sitä sinulla on!

Mutta sitten tuli yksi "täh?"-hetki~... Vain yksi! Miksi HRE sanoo Itaa Chibitaliaksi~? Se on... Vähän hämmentävä nimitys... Pikkujuttuja! Ei takerruta siihen, jatketaan etiäppäin!

Ita-ressukan ajatukset olivat niin kauniita tässä, ja taas särjit kivisydämmiä. Ressukka on niin viaton tässä, ja Saksa taas niin kylmä eikä muista rakastavansa Italiaa aina ja ikuisesti! Miten - se - kehtaa - tehdä - tämän - Italle! Voi kunpa tämä ei olisi oneshotti vaan jatkuisi, itkuparku... Saisit luvan kirjoittaa pidemmän tästä samankaltaisesta aiheesta, saisit lisää ihmisiä itkemään, perskule!
Aijoo, mielestäni tämä on ehkä enemmän K7, koska HREhän ei periaatteessa kuollut... Miten sen sitten haluaakaan ottaa...
AIJOO! Tuo kappalevalinta, jollain tavalla olisin odottanut jotain itkuparkubiisiä, ja aluksi vähän säikähdin, että miten tämä liittyy asiaan, mutta se sopikin yllättävän hyvin!

Nyt meinaa loppua sanottava... Lainaus!
Lainaus
Mittaisit vain onko minulla kuumetta ja palauttaisit kotiin.
<- Täydellinen. Juuri noin Saksa luultavimmin tekisikin. Pääsit sisälle hänen alitajuntaankin! Minä pidän hirrrveästi tuosta lauseesta, ihana piristys Itan masentelun keskellä!
Rakastuin tähän oneshottiin ensisilmäyksellä <3 Jatka hyvää työtä (:

// Sadas viestini Finissä! Bileet~! <3
« Viimeksi muokattu: 05.01.2012 01:24:30 kirjoittanut Sieppeli »
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Lupaus, APH, K-11, Oneshot
« Vastaus #2 : 23.01.2012 21:34:16 »
Sait kivisen sydämeni vuodattamaan kyyneleitä </3 Voi luoja, näin lyhyt teksti ja silti näin ytimekäs, näin maukas, näin... Näin... Kokonaisuus! Käsittämättömän loistava!

Mutta sitten tuli yksi "täh?"-hetki~... Vain yksi! Miksi HRE sanoo Itaa Chibitaliaksi~? Se on... Vähän hämmentävä nimitys... Pikkujuttuja! Ei takerruta siihen, jatketaan etiäppäin!

Aijoo, mielestäni tämä on ehkä enemmän K7, koska HREhän ei periaatteessa kuollut... Miten sen sitten haluaakaan ottaa...

Lainaus
Mittaisit vain onko minulla kuumetta ja palauttaisit kotiin.
<- Täydellinen. Juuri noin Saksa luultavimmin tekisikin. Pääsit sisälle hänen alitajuntaankin! Minä pidän hirrrveästi tuosta lauseesta, ihana piristys Itan masentelun keskellä!

Rakastuin tähän oneshottiin ensisilmäyksellä <3 Jatka hyvää työtä (:

(Piti munkin nyt lainailla, että osaan vastata kunnolla. :D)

Anteeksi. ;A; *Ojentaa nenäliinaa, vaikka onkin vähän myöhässä*

En mä tohon kohtaan oikein erikoisempaa keksinyt. Pikku Ita olisi varmaan kuulostanut järkevämmältä, en osaa enää sanoa. ^^' Mutta ei niin pieni virhe varmaan niin kauheasti haittaa (jos pilkkuja ei lasketa)?

Parempi laittaa yläkanttiin, kuin alakanttiin. :D Mutta jos joku tahtoo vaihtaa ikärajan k-7 niin vaihtakoon. ;D

Samaa minäkin mietin. Ajatus vain putkahti päähäni ja se oli vain pakko saada kirjoittaa sinne. x3

Kiitus! *Punastelee kehuista*

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Lupaus, APH, K-11, Oneshot
« Vastaus #3 : 04.02.2012 10:19:57 »
Fikki, jossa on kuusi kappaletta. Fikki, jossa sanamäärät eivät päätä huimaa. Fikki, joka saa ihmisen miettimään ja tuntemaan jotakin. Juuri sellainen fikki tämä on, aivan loistava sellainen.  Meinasi minuakin itkettää kun luin tätä ensimmäisen kerran, u know?  :D

Sinusta on tullut aivan loistava fikkari. Kirjoitusjälkesi on jokseenkin virheetöntä ja aivan käsittämättömän mahtavaa, tulee itsellekin jo alemmuuskompleksi. Tapasi kuvata asioita on erilainen kuin muilla, tässäkin kirjoitustyylisi käy hyvin ilmi. Se on yksinkertaisesti niin hienoa että itkettää. Osaat herättää tekstilläsi tunteita niin lukijassa kuin itse tekstissä, josta tunteet välittyvät joko hyvin kauniisti tai rujosti, riippuen siitä mitä tahdot kirjoittaa.

Tykkään tästä tekstistä, koska se on vähän erilaisempi kuin muut vastaavat mitä olen lukenut. En tiedä mistä se johtuu, mutta se on positiivistä. Pidän siitä. Juuri tämä kaksikko on tähän aivan juuri oikea ja chibitalia on suloinen ja sydäntäraastava ja HRE/saksa vain on tuollainen ja ja ja ja.. Hitsit, sanat loppuvat kesken :/

No kuitenkin, pidin tästä ja tulen varmasti lukemaan tämän vielä uudelleenkin pariin kertaan, siitä ei ole epäilystäkään. Sinä olet hyvä fikkari, hatunnoston arvoinen suoritus. Katoan tästä, mutta ensin minun on pakko tehdä yksi lainaus,  joka tiivistää tämän fikin hyvin.

Haluaisin sinun toistavan täsmälleen samat sanat. Silloin tietäisin, että olet oikeasti palannut luokseni.
Mitäpä siihen lisäämään? *snif* Taivaitahipova tämä sinun fikkisi. Rakastan ^^ *snifsnif*
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Lupaus, APH, K-11, Oneshot
« Vastaus #4 : 18.02.2012 14:32:32 »
Tapasi kuvata asioita on erilainen kuin muilla, tässäkin kirjoitustyylisi käy hyvin ilmi

Tykkään tästä tekstistä, koska se on vähän erilaisempi kuin muut vastaavat mitä olen lukenut. En tiedä mistä se johtuu, mutta se on positiivistä. Pidän siitä.

Aww~ Kiitos! Samaa olen katsonut, että kirjoitan jotenkin erilailla, kuin muut. On siis huojentavaa kuulla, että tavastani pidetään. Tulee sellainen olo, että kehtaa kirjoittaa lisää ficcejä. Vielä kerran iso kiitos kommentista! :D