Kirjoittaja Aihe: CSI Miami: Fanaatikko, K-11 (Tim/Wally)  (Luettu 1336 kertaa)

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
CSI Miami: Fanaatikko, K-11 (Tim/Wally)
« : 02.01.2012 22:15:25 »
Nimi: Fanaatikko
Kirjoittaja: Chyilly
Fandom: CSI Miami
Tyylilaji: angst, death fic (slash)
Ikäraja: K-11
Paritus: lievä Tim Speedle/Wally Shmagin

A/N: Joo, 2. tuotantokauden 18. jakso ("Wannabe") virallisena innoittajana. Puolitoistaraapale siis kyseessä.



En voinut uskoa, että hän oli kuollut. Katselin hänen ruumistaan hiljaa, kamera tärisi käsissäni. En ollut tuntenut tuota vaaleaverikköä kovin pitkään, mutta minulla ja hänellä oli ollut heti yhteys. Tai, oikeastaan, ei ihan heti, mutta melkein. Hän oli se, joka kävi sotkemassa minun rikospaikkani ottamalla yhden todisteen. Yhden hyvin tärkeän todisteen.

Hänen piti tulla todistamaan oikeuteen todisteen kelpoisuudesta, koska epäillyn lakimies oli vaatinut todisteen käyttökelvottomaksi. Minä tiesin, kaikki tiesivät, ettei hän ollut tarkoittanut mitään pahaa.

Hän tuli luokseni yöllä, vaikka hänen olisi täytynyt tulla vasta aamulla. En ollut koko päivänä ymmärtää, miten joku pystyisi olemaan rikospaikkatutkintafanaatikko. Minulle rikospaikkatutkinta oli vain työtä, jolla pystyin elättämään itseni. En ikinä ollut haaveillut siitä ammatista.

Sinä yönä hän auttoi minua työssäni. Hän ei tehnyt mitään upeaa eikä kovinkaan tärkeätä, mutta se, miten hän sen teki, niin antaumuksella, teki minuun vaikutuksen. Olisin halunnut tutustua häneen paremmin.

He sanoivat, että se oli itsemurha. En uskonut heitä.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 08:52:57 kirjoittanut plööt »