Kirjoittaja Aihe: Antitaidegalleria by Varjuskahh  (Luettu 6811 kertaa)

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Antitaidegalleria by Varjuskahh
« : 31.12.2011 09:30:17 »
Huomenta.
Ja tervetuloa tuijottelemaan tökeröäkin tökerömpää, köh, paremman sanan puutteessa "taidetta" tähän pieneen ateljeeseen, jota johdan Minä.
Sananvapauden (mutta kuitenkin edelleen hyvän maun ja etiketin) puitteissa kaikenlainen kommentointi on sallittua. Sallittua ja toivottua. Pakolliseksi en voi sitä valitettavasti julistaa, niin että tyydyn kerjäämään polvillani. Murr.
Galleria tulee luultavasti täyttymään pääasiassa suttuisista lyijykynällä hutaistuista mustavalkotöistä, koska minulla ei tyypillisesti ole juurikaan kärsivällisyyttä tehdä mitään siistimpää tai uskallusta kokeilla mitään mielikuvituksellisempaa. Mennään siis näillä.


HP-taide
8.1.12
Luonnoksia S
Keskeneräisiä luonnoksia, joiden joukossa Remus (lapsi), Remus (aikuinen), Lily sekä James. Tunnistakaapa.

31.12.11
Tonks S
Oon aina kuvitellut Tonksin vähän poikamaiseksi. Sheena is a punk rocker ja silleen. Kiva hahmo piirtää, mutta käsien takia melkein tapoin itseni. Ja paperin. Eikä skanneri edes peittänyt rumia jälkiä...
Remus S
Johtuen varmaankin Remus-ficistäni olen viime aikoina suosinut melko lailla ko. hahmoa... Nyt teki mieli piirtää herra. Nyt ärsyttää, kun tajusin vasta skannauksen jälkeen, että unohdin lisätä kasvoihin arpia. oh well.
Remus (nuorempi) S
Remuksella laajentuneet pupillit, näyttää joltain narkkarilta >:0

Muu fandom
uusi"Niilin noita" S
Siitä on sata vuotta, kun luin Wilbur Smithin Niilin noidan. Tämä kuva on kenties hiukan villiintynyt (suunnittelu kuitenkin oli hauskaa : D) näkemys kirjan päähenkilöstä Taitasta. (8.1.12)
Tintti ja hirviö S
Iski ihan hirveät nostalgiat kun kävin sen leffan katsomassa, sen kunniaksi siis tämä nopea luonnos. ahhh kuolen häpeästä tuon Miloun takia, kyllä mä nyt oikeasti osaan piirtää paremmin koiraeläimiä D--:< (31.12.11)

Originaalit
uusi 02 S
Toinen hahmo-/pukusuunnitelma liittyen the Projektiin. Molemmat hahmot siis yksi ja sama henkilö, ikäeroa noin 5-6 vuotta. Hahmolla ei vieläkään ole oikeaa nimeä, vaikka se on ollut olemassa jo kauan. Työnimenä käytän "Punapäätä", sillä hällä on kuparinpunainen tukka : ) (8.1.12)
31.12.11
01  S
Hahmosuunnittelua erästä kirjoitusprojektiani varten.
Kukkanen S
Hyyyvin vanha. Mutta jostain syystä pidän tästä edelleen. Tässä on jotain jännää. Tehty SumoPaint-ohjelmalla.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 22:28:24 kirjoittanut Varjuska »

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Antitaidegalleria by Varjuskahh
« Vastaus #1 : 03.01.2012 13:06:52 »
Ensinnäki sä voisit hiukan ylpeempi olla nuista sun piirustustaidoista. Kuulostaa melko tyhmältä etsiä virheitä jokaisesta kuvasta. Totta kai sitä itsekritiikkiä saa olla mutta... Niin:)

Tykkään tuosta sun vanhemmasta Remuksesta toosi paljon:D Mä en oikeen osaa mitää rakentavaa kritiikkiä antaa kun olen kaikkea muuta kun taiteellinen persoona:o
Mutta tosi ihania nää kaikki:3
ava by puolipro

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Vs: Antitaidegalleria by Varjuskahh
« Vastaus #2 : 03.01.2012 13:33:47 »
Ei tämä ole yhtään tökeröä! Itse en osaa piirtää juuri ollenkaan, joten tuollaiset kuvat ovat minulle jotain ihmeellistä. Tuo Tonks vastaa varsinkin kasvoiltaan täysin mielikuvaani hänestä (muuten ensimmäinen kerta, kun löydän sellaisen kuvan ;D). Ja molemmat kuvat Remuksesta ovat todella ihania. Nuoremman Remuksen isot pupillit eivät haittaa ainakaan minua yhtään, koska ne jotenkin sopivat sen ihanaan ilmeeseen. :D Tuo hahmosuunnitelma on mielestäni todella hieno. Lempparikuvani näistä kaikista. Hiukset, pää, vaatteet ja muutenkin koko olemus on todella onnistunut. Minä en viitsi kiinnittää huomiota mihinkään pikkuvirheisiin, joita löytää aivan kaikkialta, mikäli vain alkaa etsiä. Ja mitään suurempia virheitä en näissä kyllä nähnyt. Ja kyllä tätä voi ihan taiteeksi kutsua ilman että tarvitaan mitään turhia lainausmerkkejä tai anti-etuliitettä. ;)

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Vs: Antitaidegalleria by Varjuskahh
« Vastaus #3 : 03.01.2012 21:24:31 »
Iso kiitos kommenteistanne! :)

No totta, eihän sitä pitäisi aina tuijotella omia töitään suurennuslasin kanssa ja etsimällä etsiä jokaista mahdollista pikku virhettä. Mulle vain on aika syvään pinttynyt tuo tapa, niin että noista omista kuvakommenteistakin tulee näin jälkeenpäin ajateltuna aika hömelöitä. (Myönnän, on tapana laittaa sellaista itseironian ja nöyristelyn makua noihin kommentteihin... : D) Mutta mukavaa, että piditte näkemästänne! Ja Yökulkija, hauska kuulla, että minun tulkintani Tonksista on osunut noin lähelle omaa mielikuvaasi.

- V.

// 08.03.2012 - Joukon jatkoksi ilmaantui kolme uutta kuvaa.
Kommentit oikein toivottuja : )

V.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:59:09 kirjoittanut Illusia »

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.