Kirjoittaja Aihe: Houkutus: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.  (Luettu 5028 kertaa)

untuvakettu

  • Vieras
Vs: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.
« Vastaus #20 : 11.04.2012 17:34:08 »
Minäkin voisin lukijaksi ilmoittautua *nostaa kätensä ujosti pystyyn*.

Tämähän on hauskaa tekstiä. Virheitä ei osunut oikeastaan silmään ja tämä on juuri sellaista huumoria mille minä repeän. Ihmettelen, mistä olet idean keksinyt. Mä en itse ikinä tulisi mitään tämänlaista keksimään, joten saat erikoisesta ideasta suuret plussat.

Lainaus
”Edwaaaaard ”The Pölynimuri” Culleeen täällä”
Tuo on varmaan suosikkikohtani, osaan hyvin kuvitella Edwardin vastaamassa puhelimeen noin ja sitten tuo pettyykin, kun pölynimuri onkin loppunut. Lähes aikuinen mies menettää järkensä pölynimurin tähden, voi jestas. Kirjoissa tuo tuntuu olevan niin totinen ja kaipaan tällaista hieman "seonneempaa" puolta, koska kaikissa meissähän on sellainen.

Onneksi eksyin siis lukemaan ficciäsi, saan tästä loppuillaksi hyvän mielen.

Ryuzaki

  • Killjoy
  • ***
  • Viestejä: 37
  • Matkijanärhi
    • Neonvalotaivas
Vs: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.
« Vastaus #21 : 27.07.2012 18:02:02 »
Voi jestas.... X3
Tää on vaan jotain niin järkyttävän hauskaa xDD
En osaa päättää mikä kohdista on se parhain, luultavasti se.... En minä tiedä!♥
Tää on just sitä huumoria mitä rakastan.
(nim. Mulla roikkuu huoneen seinällä katonrajassa väärinpäin adam lambert -juliste, ja kaksi pientä, vanhaa kuvaa saulista. Ja kun joku kysyy miksi, vastaan että adamilla on korkean paikan kammo, ja sauli on seurana.... Älä vaan kysy X3)
Voisin liittyä tohon Edwardin imuri fani-kerhoon!♥
En varmaan ikinä pysty lukemaan twilight -kirjoja enää pokkana :Dd
Voi jestas kun mietin hetken tota lehmää, mun mieleeni tuli eräs pieni ilmalla täytettävä lehmä, mille on kaverin kanssa monesti naurettu selatessa emp -kuvastoa.....X33

-L kiittää♥-
« Viimeksi muokattu: 28.07.2012 15:12:07 kirjoittanut Ryuzaki »
It's okay not to be okay.♥
Finitauolla :'3

TrueTre

  • ***
  • Viestejä: 164
  • Puuskupuh
Vs: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.
« Vastaus #22 : 24.08.2012 09:09:05 »
Kiitos ihanat ihmiset siellä ruutujen takana!  :-* kommentit piristivät mun päivää (ja tylsää historian tuntia) ihan kunnolla. Olen pitänyt taukoa, joten aloitin uutta lukua vasta nyt. Jatkoa tulee kyllä kunhan saan seuraavan luvun valmiiksi.  ;D

-Tre
8.6.2010 <3 ~ When I come around

Mary Sun

  • Vieras
Vs: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.
« Vastaus #23 : 24.08.2012 12:48:37 »
EIKÄ! Repesin totaalisesti. Edward kaipaakin kirjoissa vähän jotain räväkkää, kun hän on aina niin vakava. Mutta kuitenkin. Koska olen kirjoitusvirhesokea, en huomannut niitä juuri lainkaan. Haluan vain sanoa; Jatka äkkiä xD
« Viimeksi muokattu: 17.09.2012 13:32:19 kirjoittanut Yukimura »

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Houkutus: Kun Edward pölynimurin sai, S, 2. LUKU 5.4.
« Vastaus #24 : 23.01.2013 14:22:24 »
Hei, en tiennytkään että sä kirjoitat Twilight-huumoria. Hyvin näyttää onnistuvan, joten täältä saat vielä yhden lukijan.

Ensimmäiseksi herää kysymys; miksi juuri pölynimuri? Miksei vaikka uuni tai roskapönttö? :'DD Anyway, tässä ficissä on hienoa ja monipuolista pölynimurihuumoria (puetaan Carlisle, ahahaha). Westy taisi jo sanoa kaiken rakentavan palautteen, joka mulla oli mielessä. Tyydyn siis vaan naureskelemaan tälle ja kuvittelemaan ilmeesi kun keksit näitä juonenkäänteitä. xD

Loppuun vielä pari ficin hauskinta kohtaa:

Lainaus
Menin mieheni luokse, mutta päätin pitää metrin turvavälin. Hän näytti.... No, siniseltä.

Lainaus
”Tässä!” hymyilin ja viskasin Edwardille vanhan, sinisen huivini.
”Voi Bella, se on... Täydellinen!” Edward sanoi silmät loistaen ja kietoi huivin kaulaansa.
Päivä oli pelastettu.
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me