Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-11  (Luettu 8391 kertaa)

Selene

  • ***
  • Viestejä: 38
3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-11
« : 09.11.2007 01:25:51 »
Title: 3 kertaa kylmä suihku
Kirjoittaja: Selene
Genre: Slash, Fluff, väsynyt ja kuiva huumori
Paritukset: Draco/Harry
Ikäraja: K-11 //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
A/N: Nämä muiden kirjoittamat 3 kertaa kun...-fikit ovat olleet niin herkkuja, että päätin itsekin yrittää. En ole pitkään aikaan kirjoittanut fikkejä, enkä ole pitkään aikaan kirjoittanut ylipäätänsä mitään, mitä voisi väittää julkaisukelpoiseksi. Ensimmäinen H/D:ni, aikaisemmin olen kirjoittanut vain hettiä (hyvin kökköä sellaista). Kaikki kehittävä kritiikki on siis enemmän kuin tervetullutta, mutta niin on kyllä vähemmän kehittäväkin. Olen huomionkipeä ihminen, kaikki kommentit saavat minut jokatapauksessa ekstaasiin.  :D
Niin ja betaahan minulla ei sitten ole ja tämä fikki on kirjoitettu yhdellä istumalla kello kahdentoista jälkeen kouluviikolla. Kirjoitusvirheitä ja epäloogisia lauseita siis luultavasti vilisee pitkin ja poikin tekstiä, pyydän nöyrimmästi anteeksi jo etukäteen.




3 kertaa kylmä suihku

I

Kylmä viima hyväilee Dracon kasvoja kun hän lentää korkealla huispauskentän yläpuolella. Taivas on tumma, paksun pilviverhon peittämä ja rankkasade estää häntä näkemästä luudanmittaa pidemmälle. Rohkelikon lyöjiä huono näkyvyys ei tunnu haittaavan, Draco on taas joutunut sarjatulen kohteeksi ja olisi melkein helpompi väistellä sadepisaroita kuin ryhmyjä. Mutta Draco ei luovuta, hän väistelee ja harhauttaa ketterästi ja onnistuu lentämään hieman kauemmas rohkelikkojen raivoisasti heiluvista mailoista.

Draco keskittyy. Hänen silmänsä haravoivat alapuolella aukeavaa synkkää maisemaa. Kaikki on yhtä harmaata sumua, siellä täällä hän erottaa muiden pelaajien vihreitä ja punaisia hahmoja. Tilanne tuntuu ensin toivottomalta, mutta pian hän kuitenkin huomaa pienenpienen kultaisen välähdyksen vähän matkan päässä alapuolellaan. Sieppi!

Draco lähtee syöksymään kohta sieppiä, hän lähestyy kimaltavaa pistettä aina vain lujempaa ja lujempaa kun taas sieppi... Pysyy paikallaan?

Liian myöhään Draco huomaa virheensä, kultaisen siepin sijaan hän onkin syöksymässä kohti messinkisiä silmälaseja. Teipillä korjattuja sangen mauttomia silmälaseja. Silmälaseja, joiden takana säihkyvät kirkkaanvihreät, hyvin hämmentyneen oloiset silmät. Silmälaseja, jotka kuuluvat Harry Potterille ja jotka valitettavasti sijaitsevat omistajansa päässä.

Dracon peli päättyy Matami Huiskin vihellykseen ja vihaisten rohkelikkojen huutoihin. Potter kiikutetaan sairaalasiipeen toipumaan tippumisen aiheuttamista vammoista kun taas Draco passitetaan pukuhuoneeseen "muistelemaan reilun pelin sääntöjä", kuten Huiski asian ilmaisee.

Draco riisuutuu ja astuu suihkuhuoneeseen. Hän kääntää vesihanan päälle ja lämmön täysille, sateessa lentäminen on saanut hänet värisemään kylmästä. Draco antaa kuuman veden valua pitkin vartaloaan, huokaisee mielihyvästä ja sulkee silmänsä.

Kirkkaanvihreät messinkiympyröiden kehystämät silmät. Ja leveät, lihaksikkaat hartiat. Vahvat reidet, jotka puristavat luudanvartta, olisinpa minä tuo luudanvarsi... Jänteikkäät kädet, jotka hyväilevät luutaa, liikkuvat edestakaisin ja...

Draco avaa silmänsä ja vääntää vesihanan jääkylmälle.


II

"Kuraverinen!"

Mustatukkainen poika kääntää päänsä salamannopeasti ja silmälasien linssistä heijastuva auringonsäde saa Dracon hetkeksi näkemään häiritseviä punaisia ja vihreitä pisteitä. Pojan kirkkaanvihreät silmät säkenöivät kiihkoa, jonka Draco niin mielellään niissä näkee. Tosin Draco toivoo, että hänellä olisi muita keinoja saada nuo silmät hehkumaan intohimosta.

"Katso kenen ystäviä nimittelet, hilleri!"

Niinhän minä teenkin, typerys. Katselen sinua ihan liikaa, ihan liian usein. Etkö muka ole huomannut?

Potter vetää sauvansa esiin ja ottaa kolme, pitkää askelta rikkomatta katsekontaktia. Nyt hän on aivan Dracon edessä, niin lähellä, että heidän nenänpäänsä melkein koskettavat.

Luulenpa, että olet huomannut, et vain uskalla myöntää sitä. Et varsinkaan itsellesi, koska sitten sinun olisi tunnustettava, että en ole ainoa joka katselee tunneilla väärään suuntaan...

"Jos kuulen tuon sanan vielä kerrankin sinun suustasi, Malfoy, en vastaa seurauksista." Potterin ääni on hallittu, mutta vain niukasti. Lauseen toinen puolisko tulee ulos väristen, ikään kuin hänen äänensä olisi sortumaisillaan. Pojan ääni on karhea ja matala ja Draco tuntee sen värisevän vatsanpohjassaan, josta se alkaa hiljalleen hiipiä alemmas ja alemmas...

Voi helvetti, ei tässä!

"Rauhoittukaapas, pojat!" Jossain Dracon näkökentän laitamilla välähtää turkoosi valo ja yhtäkkiä kummatkin pojat ovat litimärkinä jäisestä, hyytävän kylmästä vedestä. "Viisi pistettä pois rohkelikolta ja luihuiselta tappelemisesta. Toivottavasti tuo viilensi tunteitanne", kuuluu professori Lipetitin ääni. Kummatkin pojat ovat niin yllättyneitä, että he unohtavat protestoida ja selittää, etteivät he olleet koskeneetkaan toisiinsa.

Vielä.

Draco on toisaalta pettynyt keskeytyksestä, mutta toisaalta hän myöntää kylmän veden tulleen tarpeeseen. Hän päättää tehdä kylmistä suihkuista säännöllisen tapahtuman. Hän alkaa myös harkita jästivaatteiden käyttämistä koulukaapujen alla, loppujen lopuksi kaavun etumus poimuttuu helposti paljastamaan yhtä sun toista ja viime aikoita hän on joutunut hieman turhan usein kävelemään ulos rohkelikkojen ja luihuisten yhteisiltä tunneilta kirjat puristettuna lantiotaan vasten. Pieni määrä jäykkää puuvilladenimiä voisi tehokkaasti estää kiusallista teltta-efektiä.



III


Draco on alkanut vihata kylmää vettä. Lukemattomien kylmien suihkujen ja matami Prilli mustassa nahkahameessa -mielikuvaharjoitusten jälkeen hän ei vieläkään saa Potteria pois mielestään. Siltikin hän suihkuun astuessaan vääntää veden kylmälle ja päättää olla kiihottumatta. On hänellä kuitenkin sen verran itsekunnioitusta, ettei hän aio runkata ajatellen Potteria.

Veden kohinan lävitse hän kuulee saranoiden narahduksen. Draco raottaa suihkukoppinsa ovea nähdäkseen tulijan eikä ole uskoa silmiään.

"Potter! Mitä helvettiä sinä täällä teet, tämä on valvojaoppilaiden kylpyhuone!"

"Minä.. tuota.." Potter on selvästi hämillään, hän seisoo ilman paitaa, tukka seikaisena, silmät suurina ja suu amollaan (Pehmeä, kostea, vaaleanpunainen suu...) keskellä kylpyhyuonetta ja tuijottaa Dracoa.

"Weasleyko kertoi sinulle salasanan?"

Potter ei vieläkään osoita merkkejä minkäänlaisesta ajatustoiminnasta, hän nyökkää hajamielisesti ja jatkaa riisuuntumistaan. Draco yrittää ensin sanoa jotain, mutta luovuttaa huomattuaan menettäneensä puhekykynsä. Hän panee merkille, kuinka hämmästyttävä vaikutus paljaalla iholla voikaan olla murrosikäiseen poikaan. Draco vetää syvään henkeä, sulkee suihkukoppinsa oven, kietoo pyyhkeen vyötärölleen ja terästäytyy tekemään tähänastisen elämänsä vaikeimman asian.

Draco onnistuu kuin onnistuukin olemaan katsomatta Potteria kävellessään oman vaatepinonsa luo. Hän kumartuu nostamaan tuolilta paitaansa ja suoristautuessaan hän hämmästyy tuntiessaan toisen ruuminlämmön vain muutaman sentin päässä omasta ihostaan. Draco kääntyy hitaasti ympäri kohtaamaan vihreät silmät, silmät jotka tulevat koko ajan lähemmäksi ja lähemmäksi...

Hämmästyttävää, miten suurelta välimatkalta muutama sentti voi tuntua.

Viimein poikien huulet kohtaavat, iho painautuu ihoa vasten ja kylmät suihkut vaihtuvat kuumaan kylpyyn. Draco toteaa hiljaa mielessään voivansa luopua kylmistä suihkuista lopullisesti.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2015 18:03:58 kirjoittanut Sansku »
Writer's block ei ole olotila, se on elämäntapa


2nd robber to the right of Christ
Cut in half - infanticide
The world will rejoice today
As the crows feast on the rotting poet

Nightwish - The Poet And The Pendulum

dracotin

  • ***
  • Viestejä: 50
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #1 : 09.11.2007 12:54:07 »
Oi, tämä oli tosi kiva! Teksti oli sujuvaa ja ymmärrettävää, kirjoitusvirheisiinkään en törmännyt. Kuvailua olisi voinut olla hiukan lisää, mutta muuta en jäänyt kaipaamaan. Kiitän. *eka, eka, eka*

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #2 : 09.11.2007 15:16:15 »
Oi, tämä oli todella ihana. Draco kylmien suihkujen tarpeessa, riemukas ajatus, ja varsinkin Harryn takia. Loppu oli ihanaa fluffia, njam.

Lainaus
matami Prilli mustassa nahkahameessa -mielikuvaharjoitusten

*totalreps*

Ihana jatkumo tapahtumia. Yksinkertaisesti kiitoksia tästä.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Invisiblegirl

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Forever yours
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #3 : 09.11.2007 16:17:43 »
Oijoi, miten minäkin mahdoin eksyä tänne. Enhän minä edes pidä slashista, varsinkaan D/H:sta. Kumma juttu.

Otsikko kiinnitti huomioni. Aivan ihana :D

Tarina oli ihana. Olisin pitänyt ehkä enemmän hettinä, mutta silti :D Ei se slash niin häirinnyt. :D Kuvailu oli hyvää ja kirjoitat muutenkin hyvällä tyylillä, sellaisella rennolla ja hauskalla. Huumorintajua ainakin löytyy, Matami Prilli-kuvaus oli mahtava! Oli ihan pakko virnistellä koko ficin loppu :D

No niin, onnistuit siis. Sait minut pitämään edes yhdestä D/H-ficistä! :D

-Invisiblegirl

Paris

  • ***
  • Viestejä: 40
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #4 : 09.11.2007 16:57:46 »
Tykkäsin tästä. Todella hyvin kirjoitettu, ja varsinkin siihen nähden jos olit tämän joskus yöllä kertaheitolla kirjoittanut. Hauska ja söpö. Minua ainakin vähän aluksi häiritsi tuo preesensissä kirjoittaminen kun olen tottunut lukemaan imperfektissä kirjoitettuja, ja muutenkin ajattelin koko ajan sen vaihtuvan pian imperfektiin kuten aikaisemminkin monissa, joissa on alettu kirjoittamaan preesensissä. Eli hyvin olit muistanut pitää saman aikamuodon yllä. Tykkään muuten näistä 3x-haasteista. Tällaisia lyhyitä kivoja, ei nyt mitään elämää mullistavia mutta hyviä mielialan kohentajia. : D
I walk along these no name streets
And wave goodbye to all

Selene

  • ***
  • Viestejä: 38
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #5 : 09.11.2007 18:17:50 »
Oi, kiitos kommenteista!   :D

dracotin, yleensä ongelmanani kirjoittajana on se, että kuvailen ihan liikaa eikä hullukaan jaksa lukea sitä soopaa mitä syntyy kun oikein innostun kuvailemaan jokaikistä pientäkin yksityiskohtaa tarinassa. Sellainen tuppaa ärsyttämään minua, koska se tukahduttaa lukijan mahdollisuuden käyttää mielikuvitustaan. Kokeilin siis tässä fikissä minimoida kaiken turhan hörheltämisen ja kokeilla vähän rennompaa otetta, mutta yritän vielä löytää sitä kultaista keskitietä kuvailun suhteen.

Picca, kiva että tykkäsit! Mietin vähän tuota matami Prilli-juttua, se tuntui ensin vähän typerältä mutta hyvä että se nauratti muitakin kuin minua.

Invisiblegirl, ihanaa että tykkäsit D/H:sta huolimatta! Slash on vähän niin kuin homejuusto. Jotkut rakastaa, toiset inhoaa ja siitä voi myös opetella pitämään.  ;)

Paris, jep, minäkin tykkään näistä 3 kertaa-fikeistä, yhtään huonoa en ole vielä lukenut. Varmaan johtuu juuri siitä, että näistä on helpompi kirjoittaa vähän rennommin ilman suurempia paineita.
Hassua muuten tuo, että minuakin usein häiritsee preesensissä kirjoitetut tarinat, mutta siltikin usein itse kirjoitan preesensissä.
Writer's block ei ole olotila, se on elämäntapa


2nd robber to the right of Christ
Cut in half - infanticide
The world will rejoice today
As the crows feast on the rotting poet

Nightwish - The Poet And The Pendulum

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #6 : 09.11.2007 21:03:35 »
Awwawwaww... ^_^
Rakastuin totaalisesti.
 
Lainaus
Silmälaseja, jotka kuuluvat Harry Potterille ja jotka valitettavasti sijaitsevat omistajansa päässä.
Tämä kohta pisti hekottamaan, ei hajuakaan miksi, jotenkin vain niin loistava oivallus ;D

Kaikki "osat" olivat ihania, enkä millään osaa nimetä mikä olisi ollut paras, oli kiva, että kaikki liittyivät jotenkin yhteen. Ensimmäisessä oli jotain todella namia, toinen täydensi kokonaiskuvaa ja kolmas loistokkaaksi lopuksi.
Tämä oli myös siinä mielessä loistava, että harva ficci saa minut jännittämään loppuratkaisua niin kovasti, että kelaan ylöspäin kun pelkään kurkkivani :D
Kiitokset tästä, loistava illan kevennys ja H/D jaksaa viehättää vuodesta toiseen, kun juuri tällaisiin kevyisiin helmiin törmää riittävän usein.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

H.P Luvcraft

  • ***
  • Viestejä: 99
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #7 : 09.11.2007 23:57:47 »
Meinaisin nielaista suklaakonvehtini kerralla kun pääsin loppuhuipennukseen. Ihanaa fluffia jota etsin aina kun saan jotain hyvää syötävää, teetä ja hiljaisen hetken kiireisen kouluviikon päätteeksi. Tämä asetti pienen vaaleanpunaisilla helmillä koristetun tiaran rentoutumishetkeni päälle. Tavallisia ja tuttuja, mutta ah niin vetoavia elementtejä täynnä oleva teksti. Ei tälläistä voi lukea kriittisesti, suo anteeksi :o
Vain fluff/romance voi voittaa pahuuden mahdin!
Lomalla ylioppilaskirjoitusten ajan!

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #8 : 10.11.2007 12:24:45 »
Olen jo vähän tympääntynyt H/D-ficceihin koska niitä on niin helvetisti. Fini on pullollaan H/Dtä mutta tästä tykkäsin. Ficci oli hyvin kirjoitettu ja vaikka kuvailuakin oli, sitä oli vain muutamassa kohtaa ja tosi tarkasti. Olisin kaivannut sitä vähän enemmän. Draco oli tosiaan kylmien suihkujan tarpeessa. ^^
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #9 : 10.11.2007 17:56:09 »
Vihdoinkin sain itseäni niskasta kiinni ja luin tämän, enkä keksinyt jotain muuta tekemistä.
Nimittäin mä olen eilisestä asti (siitä, ko postasit tämän), ollut aikeissa lukea :o
Ja olipa hyvä, että sain luettua! Tämä oli niiin ihana!
Lempificcieni lista sen kuin kasvaa vain ^_^
Todella hyvää kerrontaa, eikä virheitäkään löytynyt. Kuvailut olivat aivan mahtavia.
Draco oli aivan älyttömän ihana... Tapahtumatkin kulkivat aivan, kuin olisi itse ollut seuraamassa.
Todella mukava ja ihana, sekä aaww -kohtauksen aiheuttava, lukuelämys, kiitos siitä!
Lisää tällaisia söpöilyjä kyllä lukee mielellään.

HannahM

  • ***
  • Viestejä: 246
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #10 : 03.12.2007 20:46:07 »
Harvinaisen sujuva ja mukava tapaus. Minua nauratti monessakin kohtaa osuvat sanavalinnat. Tykkäsin myös lopun fluffypalasesta. Ü Mielestäni kaikin puolin onnistunut teos.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #11 : 04.12.2007 21:07:13 »
Oi aww.
Sepäs oli söpis! (:
Mjina thykkäsin. Nää 3 kertaa-ficit on muutenkin ihunia.
Enpä nyt osaa sanoa mitään... Mutta tykkäsin! ♥

~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:52:55 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #12 : 06.12.2007 18:28:21 »
aaw<3 ihana. H/D on parasta!<3 kiitos tästä<3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

Yumi

  • Ankeuttaja
  • ***
  • Viestejä: 105
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #13 : 14.04.2009 01:29:40 »
Oh, ensimmäinen H/D:si, ei uskoisi. :)

Pidin ficistäsi tooodella paljon ja mielestäni sait tilaneet vaikuttamaan aidoilta, sellaisilta, että ne voisivat oikeasti tapahtua. Ficin lopetus oli erityisen suloinen,
Aawws <3 Muutenkin ihanaa söpistelyä.

Olen myös erityisesti tykästynyt näihin kolme kertaa kun-ficceihin ja ilokseni tämäkään ei tuottanut pettymystä. Mainitsit myös, että kirjoitit tämän yhdeltä istumalta, *aplods*.  Minuakin kuitenkin häiritsi aluksi tuo preesens, mutta kyllä siihen sitten  tottui.

Erityisesti pidin tästä lauseesta, se vain kiinnitti huomioni, en kyllä tiedä miksi:
Lainaus
olisi melkein helpompi väistellä sadepisaroita kuin ryhmyjä.
Tuo oli mielestäni vain jotenkin hienosti sanottu. :) Toki ficissä oli miljoonitain muitakin ihania helmiä, mutta en nyt niitä jaksa quotettaa...

Muutaman virheen bongasin:


Lainaus
Potter on selvästi hämillään, hän seisoo ilman paitaa, tukka saikaisena, silmät suurina ja suu amollaan

Lainaus
(Pehmeä, kostea, vaaleanpunainen suu...) keskellä kylpyhyonetta ja tuijottaa Dracoa.

Lainaus
loppujen lopuksi kaavun etumus poimuttuu helposti paljastamaan yhtä sun toista ja viime aikoita hän on

Lainaus
hän hämmästyy tuntiessaan toisen ruumin lämmön vain muutaman
pitäisikö tuo nyt kirjoittaa noin, vai ruumiin lämmön tai ruumiinlämmön, vaiko ruumiin lämmön


Kiitos tästä! :D

Yumi
Every Hero Needs A Dragon. H/D

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #14 : 30.04.2010 16:17:52 »
No olipas siinä tarinaa. Ainut vaan että tuo loppu vähän töksähti mielestäni. Jotenkin olisin odottanut sitä jotain vielä.. en oikein kyllä itsekkään tiedä mitä. :-\ Mutta jokatapauksessa tykkäsin tästä. Olempas mä nyt kamalan ristiriitainen  ??? Olin yllättynyt että pojat erotti Lipetit eikä esimerkiksi Kalkaros, sillä jotenkin Severus on aina pakalla, kun pojat riitelee  ::)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

katt

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Slytherin
    • Tihutyö
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #15 : 01.05.2010 19:03:42 »
Aww, tää oli hyvä.
Tuo loppu oli kyllä niin suloinen että<3
Hih, Dracon mielikuvaharjoittelut matami Prillistä mustassa nahkahameessa 8'D

Ensimmäinen H/D:si? Wou, ei tosiaan uskoisi. Kuten Yumi tuossa jo sanoikin, sait tilanteet vaikuttamaan todellisilta, uskottavilta.

Ömmömmöö, en mä osaa sanoa yhtään mitään : D Tykkäsin kovasti
- Kata
JinxAuror154

Twitchy little ferret, aren't you?

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #16 : 06.05.2010 15:06:22 »
Suloinen ja sympaattinen! Pidin lopusta, mutta olisi ollut kiva, jos olisit vähän pitkittänyt ja tarkentanut sitä... ;)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Grppi

  • ***
  • Viestejä: 24
  • blue satin sashes
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #17 : 06.05.2010 16:22:02 »
Tämä on yksi niistä harvoista H/D-ficeista, joista olen oikeasti pitänyt. Kuvailit hienosti, melko pikkutarkasti, muttei se haitannut alkuunkaan.

Loppu oli ehkä vain turhan nopea, meni ainakin minulta ohi ennen kuin olin kerennyt tajutakaan. No, ehkäpä pitää vain lukea tarkemmin.

nakkiaivo

  • hevosenhalaaja
  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #18 : 10.05.2010 20:06:15 »
Mmmmmmmmmmmmmmmmahtava :-* Rakentavaa kritiikkiä ei ole minun suustani olemassakaan, mutta kiitos lukuelämyksestä :)
avasta kuuluu kunnia thepotterholic:ille twitterissä :----)

Sorry

  • ***
  • Viestejä: 106
  • loveable
Vs: 3 kertaa kylmä suihku, D/H, K-13
« Vastaus #19 : 12.06.2010 16:35:29 »
Haa, nams. (:::

Okei, mä rakastan H/D:tä. Ja tämä oli ihana.
   Tosi suloista, kun Draco kielsi koko ajan tunteensa Harrya kohtaan ja meni aina kylmään suihkuun. : D Ihana. (:

Mä tykkäsin näistä kaikista kolmesta kerrasta ihan tasapuolisesti, mutta tuo viimeisen loppu tuli jotenkin liian nopeasti, tai siis, ei se loppu, mutta se suudelma siinä. Kun, ei tuo luettuna tuntunut oikein luonnolliselta. Mutta siis, tämähän on vain minun mielepiteeni, joku muu voi pitää siitä ja toinen taas ei. Minä kun olen tälläinen hitaan toiminnan ihminen, haha : D

Kiitos tästä, pidin kuitenki loppujen lopuksi paljon ! (::

~S


my breath is your breath