Kirjoittaja Aihe: Mama, I'm in love with a Criminal || Ginny/Draco K-11 AU songfic  (Luettu 3636 kertaa)

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
kirjoittaja: annicamaria
ikäraja: K-11
tyylilaji: romance (myös draama ja pienoinen angst).
beta: rakas Zug ♥♥
paritus: Ginny/Draco
haasteet: Kerää kaikki hahmot (Ginny Weasley) Het10.
about AU: Voldemort siis on vielä olemassa ja Harrypieni yrittää edelleen metsästää häntä ja no niin.
summary: 20-vuotiaan Ginnyn ajatuksia.

A/N: oli muuten sitten vika kerta ikinä ku kirjotan mitään Ginnystä :D se nyt sattui vaan sopimaan tähän jotenkin. Ensin piti kirjottaa Hermione/Dracoa mutta jotenkin Gin vaan sopi tähän paremmin... No siis joo ja alkuperäinen biisi on upean Britney Spearsin Criminal

en omista hahmoja, biisiä tai paikkoja, enkä saa sen puoleen hopeasirppejä, kuin kultakaljuunoitakaan kirjoituksistani. Elkää lähettäkö räyhääjiä.




Mama I'm in love with a Criminal


He is a hustler
He's no good at all
He is a loser, he's a bum, bum, bum, bum


Jokainen halveksiva katse jäänsinisissä silmissäsi, jokainen ylimielinen askel kiiltävillä saappaillasi ja omahyväinen hymy punaisilla huulillasi. Miten jotain voi vihata ja rakastaa niin paljon samaan aikaan? Haluan repiä hymysi kauniilta kasvoiltasi, huutaa rakkauteni vasten naamaasi ja sulattaa kylmyyden pois silmistäsi.  Saat minut hermostumaan olemalla oma säälittävä itsesi. Juokset pakoon tukalia tilanteita ja piiloudut isäsi helmaan. Silti uskallat astua esiin aina uudelleen kohtaamaan tilanteet silmästä silmään, kuten arvollesi kuuluu. Älä tukahduta minua. Suutele kaulani punaiseksi, ota vartaloni omaksesi. Himoitse huuliani samalla tavalla, kuin minä himoitsen sinun. Nosta minut raavaille käsivarsillesi ja kanna tuntemattomaan. Olen omasi.

He lies, he bluffs
He's unreliable.
He is a sucker with a gun, gun, gun, gun


Öisin saat minut huutamaan nimeäsi ja raapimaan selkääsi jälkiä punaisilla kynsilläni. Älä lopeta, tee se uudelleen. Haluan tuntea alastoman vartalosi vasten omaani, huulesi kaulallani ja kätesi hiuksissani. Kuitenkin aamulla herään ja paikka vieressäni on tyhjä. Olen sinulle vain lelu, jota käytät ollessasi himon sokaisema. Jokaisella kerralla sinä lupaat palata illalla takaisin ja tyydyttää minut uudelleen. Kuitenkaan et koskaan palaa. Saan odottaa sinua viikkoja ja repiä punaisia hiuskiehkuroita päästäni raivolla. Kiroan sinut maan rakoon ja itken itseni helvettiin. Yksinäiset ja epätoivoiset yöt, valvotut sinun takiasi. Sinua odottaen. Lupaan itselleni, etten enää anna anteeksi ja etten enää ikinä päästä sinua lähelleni. Kuitenkin tulet taas viikkojen päästä ja saat minut huokailemaan mielihyvästä. Taas murran suojamuurini välistämme ja pääset lähemmäksi kuin kukaan muu.

I know you told me
I should stay away.
I know you said
He's just a dog astray.
He is a bad boy with a tainted heart
And even I know this ain't smart


Teen mitä tahansa, jotta et lähtisi pois luotani. Käytät hyväksesi rakkauttani ja saat minut tekemään asioita, joita en olisi ikinä kuvitellut tekeväni. Painat huulesi hiuksiini ja kuiskaat suloisia sanoja jokaisen kerran, kun olen tehnyt sinulle mieliksi. Olen sätkynukkesi, tanssin pillisi tahtiin. Johdatat minut kohti pimeyttä ja puhut minut ympäri tekemään rikoksia, kiduttamaan ja tappamaan. Minua pelottaa se, kuinka pitkälle olen valmis menemään sinun takiasi. Jälleen kävelen vierelläsi tummassa viitassa, kynnyksellä epäröin mutta autat minut loppuun asti. Lupaat suloisia asioita, suudelmia ja sormuksia. Joka päivä sanot, että tämä on viimeinen kerta, mutta huomenna pyydät minua mukaan uudelleen. Ja minä suostun, vaikka tiedän illalla viiltäväni itseni yksinäiseen uneen. Arvet alkavat pian kertoa koko elämäntarinaani, kietoutuen vasempaan käsivarteeni pääkallon ja käärmeen muotoon. Minusta on tullut takiasi jotain pahaa, jotain kamalaa. Olen tappaja.

But mama im in love with a criminal
And this type of love
Isn't rational, it's physical


Kietoudun lihaksikkaaseen vartaloosi ja antaudun vietäväksesi. Olen kanssasi niin onnellinen, että se lähes itkettää. Pyyhit kyyneleet poskiltani ja muistutat, etteivät oikeat kuolonsyöjät itke, itkeminen on heikkoutta. Lupaan olla itkemättä ja sitten saatat minut jälleen paratiisiin. Opetat minut haluamaan valtaa ja kunnioittamaan sitä. Kerrot minulle rakastavasi minua, mutta tiedät että pelkään menettää sinut. Tiedät, että voit käskeä minun tehdä mitä vaan ja minä teen sen. Epäröimättä. Kuoreni muotoutuu käsittelyssäsi kovaksi eikä tunteet enää loista naamallani. Onnellisuus ja suru ovat heikkoutta, tunteminen on heikkoutta. Ainoa inhimillinen asia, joka enää elää syövereissäni on rakkaus ja intohimo sinua kohtaan, paha poikani.

Mama please don't cry
I will be alright
All reasons inside
I just can't deny
Love the guy


”Mitä hän on sinulle tehnyt?”

Kasvot menneisyydestäni, salamanmuotoinen arpi otsassa, häpeäpilkku tunteideni pyörremyrskyssä. Hauras mies, joka on yrittänyt turhaan voittaa suurempaansa kaikki nämä vuodet. Ymmärrän sen nyt: Voittajan puolella on parempi. Otan kiinni kädestäsi ja poraan palavan katseeni läpi vihreistä silmistä. Minua ei pelota osoittaa velhomaailman sankaria taikasauvallani, kun seisot vieressäni rohkaisevia sanoja kuiskaillen. Turvalliset kasvonpiirteesi ja takkuiset vaaleat hiuksesi, niihin olen tottunut ja niitä aion vastaisuudessakin varjella.

”Ginny, se et ole sinä. Hän käyttää sinua vain hyväkseen, hän ei rakasta sinua!”

Huuliltani karkaa kiivas nauru. Mitä hän muka tietää? Sinä rakastat minua koko sydämestäsi, olet sanonut sen. Luvannut sen. Sormus sormessani kertoo pettämättömästä luottamuksestani sinuun. Ennen en kenties saanut tarpeeksi. Kerrot minulle usein siitä, miten Harry oli minulle liian vähän ja vain paras on minulle kyllin hyvää. Tiedän sen, arvolleni sopi vain voitto ja valta.

He is a villain of the devil's law
He is a killer just for fun, fun, fun, fun
That man's a snitch and unpredictable,
He's got no conscious
He got none, none, none, none


Ja tunnen itseni kuolemattomaksi.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 05:47:53 kirjoittanut Kaapo »
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Tämä oli hyytävän kaunis. Tunnelma oli juuri oikeanlainen tekstiin ja kappale sopi siihen myös hyvin. Ida oli myöskin hieno ja erilainen, toteutuskin onnistui hyvin.

Osasit kirjoittaa todella hyvin Ginnyn vähitellen muuttuvasta persoonallisuudesta ja syvenevästä rakkaudesta Dracoa kohtaan. Se, että hänestä tuli lopulta kuolonsyöjä ei jotenkin yllättänyt yhtään, koska sitä kohti tähdättiin alusta asti (ja tämä oli siis hyvä asia).
Lainaus
Minua pelottaa se, kuinka pitkälle olen valmis menemään sinun takiasi. Jälleen kävelen vierelläsi tummassa viitassa, kynnyksellä epäröin mutta autat minut loppuun asti.
Kaunis kohta, joka tavallaan tiivisti koko ficin.

Myös loppu oli hieno kohtaus. Kohtaaminen Harryn kanssa todisti, ettei vanhaa Ginnyä enää ollut.
Lainaus
Kerrot minulle usein siitä, miten Harry oli minulle liian vähän ja vain paras on minulle kyllin hyvää. Tiedän sen, arvolleni sopi vain voitto ja valta.
Tuossa juuri näkee, kuinka hyvin olit saanut ilmaistua Dracon manipulaation tuloksen.

Yhtään virhettä tai parannettavaa kohtaa en bongannut, mutten kyllä niihin kauheasti keskittynytkään. Pidin tästä oikein paljon. Olisi ollut mukava lukea vaikkapa vähän pidempääkin ficciä aiheesta. Kiitos paljon!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Siis aivan älyttömän taitavasti kirjoitettu! Kappale sopi hyvin ficciin ja etenkin Dracoon, joka oli juuri omanlaisensa. Olisi juuri hänelle tyypillistä käyttää tuolla tavalla Ginnyä hyväkseen ja yrittää saada hänestä kuolonsyöjä. En löytänyt yhtään virheitä ja olit kirjoittanut hyvin siitä, miten Dracon manipulaatio muutti Ginnyn luonnetta. Kiitos upeasta ficistä! (:

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

^veerä^

  • ***
  • Viestejä: 105
IHANA IHANA IHANA<33
Sä toteutit sen paremmin kuin osasin toivoakkaan :DD
Mulle tuli tosta Ginnystä vähän mieleen kakkos kirjan Ginny heikko mutta vahvempi kuin kukaan youknow?
Ihanasti kirjotettu piristit mun monta päivää ja sä sait tän tehtyy ihan sika nopeesti
Mut aivan ihana lopputulos
älä ikinä lopeta kirjottamista :)

^veerä^
Voldemort is my bitch <3333

Nedalya

  • Werewolf
  • ***
  • Viestejä: 9
Tää on ihan loistava. Oot saanut ihanasti kuvattua kaikkia tunteita Ginnyn päässä ja manipulaatiota. Biisin asian oot loistavasti saanut sisäistettyy ficciin ja otsikko on ihana, sen takia aukasinkin tän ficin luettavaksi :) Oli ihana lukea tätä tekstiä kiitos.

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Classick - Kiitos paljon kommentista : ) mukavaa jos idea oli mielenkiintoinen, sillä itse pelkäsin sen olevan vähän kaukaa haettu tai lattea (?). Ginnystä oli jännä kirjoittaa kuolarina, koska en oikeastaan juurikaan pidä kirjojen täydellisestä forever gryffindor- ginnystä. Oikeasti ihanaa jos pidit tästä ja kiitos palautteesta!

Tiara - Minäkin nään Dracossa toisenlaisen manipulointipuolen, vaikka hänet usein pelkkänä pelkurina kirjoissa kuvataankin (nyyh). Ginny on myös herkkä hahmo, jonka halusin luoda Dracon edessä helposti alistuvaksi. Kiitos kommentistasi!

^veerä^ -  Kivaa, jos osasin toteuttaa ficin toiveidesi mukaan. Vähän mua pelotti, että onko tää nyt ihan sitä mitä haet. Säkin piristit mun päivää ihanalla kommentillasi ♥ kiitos.

Nedalya - Kiitos paljon kommentista : ) (kommentit pitää mut hengissä). Usko pois, että otsikon keksiminen oli hermoja raastavaa : D
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
En pidä alkuunkaan Ginny/Dracosta, mutta tähän se sopi loistavasti ja jopa tykkäsin siitä! Selkeästi onnistunut ficci siis. :D Teksti on kauniisti kirjoitettu eikä virheitäkään näkynyt. Biisi ja ficci toimivat hyvin keskenään ja tässä on todella hyvä tunnelma.

Oli helppoa kuvitella Dracon ja Ginnyn välille tuollainen epäterve suhde, ja tykkäsin kovasti siitä, miten olet kuvannut heidät tässä. Dracoa ei esitetty täydellisenä, vaan hän pelkuri, mutta kuitenkin riittävän vahva sekoittamaan Ginnyn pään ja manipuloimaan tyttöä. Ja Ginny taas oli liian heikko vastustamaan manipulointia, mutta kuitenkin tarpeeksi vahva tekemään hirveitä asioita Voldemortin (tai Dracon) piikkiin.

Lainaus
Kasvot menneisyydestäni, salamanmuotoinen arpi otsassa, häpeäpilkku tunteideni pyörremyrskyssä. Hauras mies, joka on yrittänyt turhaan voittaa suurempaansa kaikki nämä vuodet. Ymmärrän sen nyt: Voittajan puolella on parempi.
Yksi niistä kohdistä, mistä pidin erityisesti. :)

Nyt jos joskus satun itse kirjoittamaan jotain Ginny/Dracolla voin syyttää tätä ficciä siitä..:D
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Gelmir - en itsekään pidä Ginny/Dracosta yhtään, mutta tämän ficin idean saatuani yhdestä haasteesta mun päähän vaan loikkasi tää paritus, enkä saanut tätä samaa tarinaa taipumaan mihinkään muihin hahmoisin joten tässä se on, ensimmäinen ja viimeinen G/D ficcini ikinä! :D Kiitos kuitenkin paljon kommentistasi ♥ pus
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Hermione♥

  • Vieras
Luen tätä varmaa kymmenettä kertaa.Tässä on juuri sopivasti kuvailua.Melki itkin ekalla kerralla  :) Parhaita lukemiani ficcejä!


 Ja rakentava on taas lomalla.

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Höh. Miks sä et aio kirjoittaa enemmän G/D-ficcejä? Tää oli tosi hyvä. Alussa olin vähän aikaa sillee njääh, mutta sitten kun pääsin ficciin sisälle, rakastuin tähän oikopäätä. Kaikki oli tosi ihanaa, paritus, pituus, juoni, biisivalinta, loppu. Hahmotkin oli tosi IC, Draco oli vähän pelkuri ja Ginny tuollainen vahva mutta heikko.
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Mä avasin tän ton kappaleen takia ja mähän en mitään G/D:tä lue niin oli kuule aika saavutus saada mut vilkasemaan.
 
Tälläsiä hyväksikäyttö-ficcejä on hirveesti Finissä (ainakin mitä mä oon lukenu) ja aluks aattelin et nääh, aika samanlainen kun muut mut sitten luin sen lopun lopuks (ihanko tosi?) oli aika erilainen. Dracon vaikutus Ginnyyn oli tosi suuri, Dracolla oli erityinen taito saada niinkin päättäväinen tyttö kun Ginny sortumaan. Ja mä oikeesti vihaan Ginnyä (hyi saasta) mut Draco on tosi hieno hahmo ollu aina. Mua vaan harmittaa kun ei oo keitään kunnon ihmisiä Dracolle paritettavaks niitten sukupolvella (paitti Astoria mut ois kiva lukee muistakin kun niistä).
 
Mutta pointti oli että oli tosi kaunis, herkkä ja taitavasti kirjotettu ficci, kappale oli omiaan Dracolle ja tähän ficciin se sopi kun kärpänen kakkaan. Kiitän tästä ja pompahtelen pois ennenkun tulee huutia turhasta kommentista...
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Broomstick

  • ***
  • Viestejä: 8
  • Miul on pehmeet aivot kovassa käytössä!
Tää oli aivan uskomaton. Toi, miten Ginny menee sekaisin yhdestä miehenalusta, on uskomatonta. Miten hänestä tuleekaan haavoittuvainen hurjalla tavalla. Jää riippuvaiseksi Malfoysta. Kirjoitit todella loistavasti, enkä keksi mitään moitittavaa.

Glith

  • Loki's Army
  • ***
  • Viestejä: 23
Oo, tämä oli ihan omalla tavallaan hyvin ihana lukukokemus, todella loistavasti kirjoitettu, kappale ja teksti sopivat yhteen mainiosti. Ginny ei ole ikinä lukeutunut lempihahmoihini, eikä siis G/D parituksenakaan, mutta tähän se sopi kuin nenä päähän ja olen iloinen että aukaisin tämän, sillä oli varsin mielenkiintoista lukea kuinka paljon Draco loppujen lopuksi oikein vaikuttikaan Ginnyyn.
Kiitos tästä siis, uskomattoman hieno fic! (-:

Glith
And should the sky be filled with fire and smoke,
keep watching over Durin's son


ava & bannu © luella

Nintsu

  • ***
  • Viestejä: 9
Rakastuin! Siinä on mun kommentit kaikessa komeudessaan. Rakentevaa, eikös? :D