Mulle Nälkäpeli on täysin vieras fandom, ja tämä onkin kommentticoctail-haasteeseen tuntematon fandomä-kohtaan. Yritän kommentoida parhaani mukaan, mutta jätän hahmojen IC:yden ym. arvostelematta kun en niistä mitään tiedä.
Koko ficin aikana tunnelma on jotenkin suloinen, romanttinen ja hauras mutta samalla myös surullinen Tykkäsin tunnelmasta ihan valtavasti. Koko fic oli todella kaunis ja koskettava, hellä. Olit kuvaillut tämän ihan järjettömän suloisesti, vuorosanat olivat nättejä ja kun kuvittelen tilanteen mielikuvana päässäni, se on älyttömän kaunis ja ruusunpunainen ynnä muuta kaikkea mahdollista.
Pari kirjoitusvirhettä löytyi, voisin ne nyt korjata. En varmaankaan kaikkia(siis ei niitä mitenkään hurjasti ollut, muutama) enää uudelleen löytänyt, mutta jotain ainakin. Pahoittelut jos korjaukset tuntuvat pilkunviilaukselta, mutta mua henkilökohtaisesti itseäni ärsyttäisi, jos joku huomauttaisi kirjoitusvirheistä mutta ei kerro missä niitä on. Itse kun on sokea virheilleen. :/
Eli:
Katnissa -> eikös se ole Katniss? Tai sitten hänellä on lempinimi mitä mä en tiedä kun en fandomia tunne
silittelemeen -> silittelemään
Koko ficci oli tooodella suloinen(se on tainnut jo pariin kertaan käydä kommentistani selväksi
) ja herkkä, ja jos mun pitäisi lainata kaikki hyvät/suloiset kohdat, joutuisin lainaamaan koko ficin!
Kuunvalo valaisi hänen kauniit kasvonsa ja hän näytti jopa kauniimmalta kuin yleensä. En voinut vastustaa kiusausta koskettaa sormillani hänen kasvojaan.
Aah! :--D
Ai niin, onko Peeta/Katniss canonia? Joo, mä en tiedä Nälkäpelistä yhtään mitään, siksi tämä onkin tuntematon
// fan4ever: aa