Kirjoittaja Aihe: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.  (Luettu 3084 kertaa)

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
"Minä en halua herätä yksin, Sirius."

kirjoittaja: annicamaria
ikäraja: S
paritus: Sirius/Remus
genre: fluffysöpöilyä ja tajunnanvirtaa
summary: Sirius naurahti jälleen.
”Sinä mietit asioita ihan liikaa, Kuutamo. Ja sitä paitsi, onko sillä väliä? Minulle pääasia on, että sinä olet nyt siinä.”


En omista J.K. Rowlingin hahmoja, tai paikkoja, enkä saa sen puoleen hopesirppejä, kuin kultakaljuunoitakaan kirjoituksistani. Elkää lähettäkö räyhääjiä.

A/N: Osallistuu Kerää kaikki hahmot- haasteeseen hahmolla Sirius Musta ja Tunne10-haasteeseen tunteella onni/onnellisuus
Tämä fic oli minulle erittäin vaikea kirjoittaa, enkä oikein vieläkään ole täysin tyytyväinen lopputulokseen. Kuitenkin kovan ponnistuksen takana tämä oli. Inspiraationi sain siitä kun pohdein muutaman ystäväni kanssa rakkauden ja elämän merkitystä. Elän kommenteilla.




USKO, TOIVO, RAKKAUS

Remus Lupin istui punaisella kangassohvalla ja katseli ulos hirsimökin huuruisesta ikkunasta. Hän pyöritteli toisessa kädessään puolityhjää, höyryävää kahvikuppia, toisella kädellään hän siveli hajamielisesti edessään istuvan Siriuksen mustia hiuksia.

”Kuutamo.”
”Mmh?”

Sirius kääntyi kasvot kohti toista miestä ja veti jalkansa ristiin hänen syliinsä.

”Sinä et keskity”, hän sanoi ja katsoi Remusta hieman syyttävästi tummien kulmiensa alta.
”Anteeksi Sirius, minä vain olin ajatuksissani”, Remus vastasi huokaisten.
”Mitä sinä mietit? Onko kaikki hyvin?” Sirius sanoi huolestuneena ja kaappasi Remuksen käden omaansa. Hitaasti hän alkoi silittää Remuksen kämmenselkää peukalollaan, kuin huomaamattaan.

”Äh, en mitään. Unohda se.”
”Remus Lupin, sinua painaa jokin, minä näen sen sinusta.”
”Ei minua mikään paina!” Remus loi katseensa lattiaan.
”No jotain mielessäsi pyörii kuitenkin”, Sirius otti Remuksen kasvot käsiinsä ja käänsi miehen katseen omiin ruskehtaviin silmiinsä.

”Sitä vain että... Onko tämä kaikki todellista?” Remus huokaisi uudelleen. Sirius irrotti otteensa hänen kasvoistaan ja laski kätensä omaan syliinsä kulmiaan rypistäen, pohtien.

”Mitä sinä tarkoitat, Kuutamo?”
”Sitä vain, että mitä jos joku aamu heräänkin ja tämä kaikki on vain ollut unta? Jos sinä oletkin vain harhakuva. Asia, jonka minä vain haluaisin tapahtuvan. Minä en halua herätä yksin, Sirius”, Remuksen ääni murtui viimeisen sanan kohdalla.

Sirius naurahti hieman ja painoi otsansa vasten Remuksen otsaa. Hän kietoi kätensä toisen miehen kaulan ympäri ja veti lähemmäs, kunnes heidän huulensa koskettivat toisiaan hellästi kerran, toisen kerran. Kolmesti.

”Eikö tämä ole sinusta todellista?” Sirius kuiskasi huuliensa raosta ja painautui uuteen hellävaraiseen suudelmaan. Remuksen kädet vaelsivat Siriuksen selällä ja lukittautuivat sitten paikalleen puristaen lujaa, kuin hän ei enää ikinä haluaisi päästää irti. Sirius maistoi yllättäen suolaiset kyyneleet Remuksen huulilta. Varovaisesti hän irrottautui suudelmasta ja tarkasteli huolestuneena toisen kasvoja.

”Kuutamo, miksi itket?”
”Mitä rakkaus on, Sirius?”

Sirius yllättyi kysymyksestä ja Remuksen yhtäkkisestä tunteenpurkauksesta.
”Rakkaus on suuria asioita, avoimia tunteita ja ilotulituksia. Se on tuoreen omenapiirakan tuoksu, ensilumi ja aamukasteinen nurmikko. Se on ja se ei ole.”
”Uskotko sinä sitten siihen... Rakkauteen?”

Sirius suoristi selkänsä ja veti Remuksen syliinsä. Hän suukotti ruskeahiuksisen päälakea ja vastasi:
”Uskon, entä sinä?”
”Mutta sinä sanoit, että rakkaus on ja ei ole. Miten voit uskoa johonkin, mitä ei ole?”

Sirius naurahti jälleen.
”Sinä mietit asioita ihan liikaa, Kuutamo. Ja sitä paitsi, onko sillä väliä? Minulle pääasia on, että sinä olet nyt siinä.”

Kumpikaan ei puhunut. Hiljaisuuden rikkoi vain takkatulen rätinä, sateen rummutus ikkunalasia vasten ja viisarin hento tikitys sen madellessa eteenpäin sekunti sekunnilta.

”Kohta on joulu”, Remus sanoi lopulta.
”Mmhm...”

Jälleen hiljaisuus.

”Minä rakastan sinua, Anturajalka.”
”Niin minäkin sinua, Kuutamo.”
« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 15:29:06 kirjoittanut annicamaria »
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.
« Vastaus #1 : 10.11.2011 09:36:22 »
Ihanan söpö :D Tosi kiva ja tunteellinen ja kuitenkin ihanan fluffinen. Ja rakentava varmaan lähti kouluun ennen minua, että valitettavasti en nyt itsestäni mitään järkevämpää saa irti.
Virheitä en löytänyt, eikä minulla mitään negatiivista sanottavaa tästä nyt ole. Ihana, söötti ja yksi lempiparituksistani. Ja nyt täytyy kyllä minunkin lähteä kouluun ja hakea sieltä se rakentava takaisin. (eihän sinne mitään muuta syytä ole mennä, ei :D)

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.
« Vastaus #2 : 11.11.2011 18:22:45 »
Kiitos Swizzy:) kiva jos oli mielestäsi söpö ja fluffyinen, se tämän tarkoitus vähän olikin. Painin kauan tämän kanssa, että kehtaanko pistää tänne, mutta mukavaa jos mielytti (: Ja sirius/remus on myös yksi omista suosikeistani ♥
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

stardust

  • Slytherin's Pride
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Stay strong, David.
Vs: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.
« Vastaus #3 : 12.11.2011 13:52:25 »
Yay, olin ovela ja kommasinkin tätä aiemmin! Sneaky Slytherin, like I am. Mutta sitten itse asiaan.

Sirius/Remus! ♥ Pure love. Pidän parituksesta todella paljon, kuten olen hehkuttanutkin, eikä tämä sinun ihastuttava tekstisi muuttanut käsitystä, pikemminkin vahvisti sitä.
Oli hassua, että juuri tätä lukiessani tuossa vieressä rätisee uuni ja jalassani on villasukat ja kädessä kuppi teetä. Tekstin tunnelma siis todellakin välittyi minulle enemmän kuin hyvin. Se oli ihanan lämmin ja kepeä, kaikesta Remuksen epävarmuuksista ja kyyneleistäkin huolimatta.

Toisaalta, ehkä juuri tuo ympäristön ja Siriuksen luoma lämpö, (jonka kuvaileminen oli todella suloista) sai ne pienet surulliset hetketkin tuntumaan voitettavilta. Ja kuten lopussa kävikin, Remus lakkasi olemasta ääliö ja uskoi Siriuksen sanoja. Tuo veikeä rakkauden kuvailu oli ehkä tämän tarinan lempikohtiani. Niin hauskoja sanoja, mutta myös niin osuvia.

Sinulla on taito kirjoittaa, sillä vaikka tämä oli lyhyt, ei se millään tapaa häirinnyt lukemistani tai luonut tunnetta, että jotakin jäi puuttumaan. Ehkä tarvitsinkin tälläistä, pientä lämpöistä tekstiä, joka sai minut piristymään kummasti.
Harmi vain että minulla ei ole täällä omaa Siriusta, Remusta tai... Dracoa, paikalla minua lämmittämässä. Mutta ehkä nämä suloiset mielikuvat korvaavat senkin.

Kiitos tästä haaremisisko.

♥: stardust
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 13:55:47 kirjoittanut stardust »
avatar & banneri by raitakarkki
He ran into my knife - He ran into my knife ten times.

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.
« Vastaus #4 : 14.11.2011 18:03:11 »
Oih kiitos stardust, kultaseni ♥

minulla mitään taitoa kirjottaa ole :c mutta kiitoskiitoskiitos miljoonasti en kestä noita kehuja. Omaa Dracoa kaivataan täälläkin :d niin, kiitos haaremisiskoni ♥

enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Usko, Toivo, Rakkaus // Sirius/Remus S ficlet.
« Vastaus #5 : 27.11.2019 12:38:34 »
Nämä kaksi jossain hirsimökissä söpöilemässä kaksistaan on mukavaa luettavaa. Onneksi Remuksella on kerrankin asiat hyvin eikä hän murehdi, vaikka nytkin hänellä on mielenpäällä suuria kysymyksiä. Sade ulkona ja lämmin takkatuli sisällä ja Remuksella on Sirius. Eipä siihen muuta tarvita. Ja fikissäkin on kohta joulu, joten tulinpa napanneeksi sopivaa luettavaa.