Kirjoittaja Aihe: Barbie, Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, S  (Luettu 2740 kertaa)

Spud

  • Vieras
Title: Totuus julki
Author: Lynch
Rating: S
Pairing: Barbie/Ken, Ken/Action Man jne.
Genre: Draama tittidididii
Disclaimer: Minä en tiedä mitään enkä omista mitään.
Summary: Barbie painoi kädet kasvoilleen ja katkerat nyyhkytykset täyttivät vaaleanpunaisen huoneen.

A/N: Oolalaa, tässäkään ei ollut mitään järkeä. Mutta oli ehkä parasta kirjoittaa ! Voisin lisääkin hmm..
Niiin, ja Blainehan on tämä surffipoika, joka tuli Kenin ja Barbien väliin, kunnes selvisi, että hän ja Barbie ovatkin vain ystäviä. Mutta entäs Ken ja Blaine hmmmm ?

-


”Ken!”

Naisen järkyttynyt kirkaisu erotti Kenin toisesta miehestä välittömästi. Hän yritti siistiä sekaisia hiuksiaan, napittaa paitansa nappeja, ”Barbie, voin selittää!”

Puna koristeli Barbien poskipäitä, kiukku tuikki sinisissä silmissä. Hänen takanaan seisova Teresa haukkoi järkyttyneenä henkeään.

”Minä tiesin, että petät minua!” Barbie kimitti, ”Mutta että Action Man? Minä olin varma, että se on Teresa!”

”Hei!” Brunette kivahti hänen takanaan loukkaantuneena.
”Älä viitsi, kaikki tietävät minkälainen lutka sinä olet”, Barbie tokaisi ärtyneenä.

”Ehkä olet oikeassa”, Teresa myönsi ja kohautti harteitaan. ”Sitä paitsi arvasin Kenin olevan homo.”

”Mitä?” Kysymys tuli Barbien, Kenin sekä puolialastoman Action Manin huulilta.

”Kun Ken ei lämmennyt minulle, minä vain arvasin sen”, Teresa ilmoitti ja heilautti ruskeita hiuksiaan. ”Tosin olin varma että Max Steel on hänen poikaystävänsä.”

”Teresa!” Barbie huudahti, ”saat unohtaa sen Chanelin puvun minkä lupasin! Ja Ken...”

”Niin armaani?” Ken kysyi arasti painaen päänsä.

”Armaani!?” Barbie kirkaisi ja osoitti seiniä pälyilevää Action Mania, ”Hän se tässä taitaa olla armaasi!”

”Kultaseni, olet järkyttynyt”, Ken sanoi, ”antaisit minun selittää!”

”Totta kai minä olen järkyttynyt”, Barbie sanoi ja nyyhkäisi dramaattisesti. ”Luulin, että me olemme luotuja toisillemme.”

Hän painoi kädet kasvoilleen ja katkerat nyyhkytykset täyttivät vaaleanpunaisen huoneen. Teresa puraisi huultaan ja piirteli kengänkärjellään kuvioita maahan. Ken raaputti hämillään niskaansa ja Action Man painoi kädet korvilleen pyöräyttäen silmiään, ”Naiset..”

”Niin minäkin luulin, pupuseni”, Ken sanoi, ”mutta muistatko kun Blaine tuli kuvioihin, en saattanut enää teeskennellä. Tai saatoin sinulle, mutta itselleni en...”

”Sinä ja Blaine!? Ne teidän yhteiset surffausretkenne”, Barbie henkäisi, ”en voi uskoa!”

”Luulin sen olevan vain pelkkä nuoruuden hairahdus, mutta Action Man näytti minulle mitä aito rakkaus on”, Ken sanoi ja tarttui Barbien käsiin. ”En voi enää valehdella sinulle ruusunnuppuni! Minä ja Action Man, me rakastamme toisiamme!”

”Heeeeetkinen!” Action Man havahtui viimeinkin ja kiskaisi kädet korviltaan. Teresan silmät kiinnittyivät miehen treenattuun vartaloon, Ken valmistautui kuuntelemaan tämän karheaa aussiaksenttia.

Barbie risti kätensä rinnalleen ja mutristi lapsekkaasti alahuultaan.

”Ei tässä mistään satukirjarakkaudesta ole kyse!” Hän ärähti ja vilkaisi inhoavasti Kenin hömppää ilmettä. ”Luulin, että pidämme vain hauskaa. Ei tätä ole tarkoitettu kestämään puppelipoika.”

”Action Man!” Ken parahti katkerasti. Barbie naurahti tyytyväisenä ja Teresa kuunteli korvat höröllä varastoidakseen kuumimmat juorut talteen.

”Tottahan sinä tiesit, että seikkailut ovat minulle rakkainta maailmassa”, Action Man totesi röyhistäen rintaansa. ”Sekä oma kultainen Max Steel.”

”Minä tiesin, että Max Steel on homo!” Teresa kiljahti voitonriemuisena.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 21:35:25 kirjoittanut Beyond »

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 485
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #1 : 22.10.2011 23:48:12 »
Möyh, kerran jo kirjoitin kommenttia, mutta sitten painoin jostain ja se katosi >8( Noh, väsään sitten uuden, koska enhän mä voi tätä kommentoimattakaan jättää!

Mutta siis, tämä oli todella hupaisa :DD naureskelin oikeastaan melkein koko ajan. Parit pilkut olisin ehkä laittanut parin että-sanan ja epäsuoran kysymyslauseen eteen, mutta ehtiihän sitä vielä. (tai sitten mä oon liian pilkkufriikki). Tässä oli tosi hyvät vuorosanat, ne jotenkin sopi kaikkien suuhun. Ja jotenkin en epäile yhtään sitä, että Ken olisikin homo :D

Action Man on paras! :DD Ahhaha, voi ihme. Toinen vannoo jo melkein ikusta rakkauttaan, mutta onneksi Action Man osaa laittaa asiat oikeaan ruotuun. Ja voi sitä repeämisen määrää (mistä näitä sanavalintoja oikein tupsahtelee... :0) tuohon loppuun. Naseva loppu, voiko muuta sanoakaan. Plus kaikki nauruhymiöt ja hekotukset, mutta ymmärtänet varmaan ilman kilometrihymiöitäkin :D ( <--plus näitä kymmenen)

Tattis tästä elämän pitkittämisestä, koska nauruhan pidentää elinikää.
Hyppää lehtikasaan!

Spud

  • Vieras
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #2 : 24.10.2011 20:08:58 »
Grenade: Heeei kiitos kommentista ! Tätä oli ainakin tosi hauska kirjoittaa jos ei muuta. Tykkäsin aina pienempänä vuokramökillä leikkiä veljeni Action Maneilla, Max Steeleillä ja omilla Barbeillani. Tosin pariskunnat olivat niin että Teresa (Teresa ballerina oli lempibarbini kaikista, kovis seikkailija tyttö jonka sisko oli typerä prinsessa blondi Barbie ballerina) vaihteli yhden Max Steelin ja Action Manin välillä. Action Man nro. 1 oli tosirakkaus. Action Man nro. 2 ja Max Steel nro. 2 olivat pariskunta. Kenillä en leikkinyt koska sen hiukset oli rumasti töyhtöllä >: (
Aihe siis on ainakin erittäin lähellä sydäntä : )

Pitänee vielä tarkistaa, jos niissä kerta jotain häikkää huomasit. Ja kyllä: olen itsekin sitä mieltä, että Action Man on paras : D

Aladdin Sane

  • [ə læd ɪnˈseɪn]
  • ***
  • Viestejä: 738
  • just a lad :-)
    • tumblr
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #3 : 24.10.2011 21:02:27 »
Voi kyllä :'D minäkin tunnustan hekotelleeni koko tarinan läpi, koska (nyt en kyllä tiedä kannattaisiko tätä oikeasti paljastaa, mutta) nyt iski aivan älytön déjà vu -tunne! Mitä ihmettä, minulla oli ihan oikeasti melkein tuollaisia barbileikkejä joskus... useita vuosia sitten... apua. :'---------D

 Ei mutta. Erittäin mehukasta draamaa, voi khyllä, Barbie on juuri tasan sellainen kuin pitää. Ja Ken myös (se ei minun maailmassani mahdu minnekään muualle kuin vapaavalintaisen muoviukon/akan tossun/pinkin korkokengän alle). Ja vaaleanpunainen huone, Teresa, kimitys, Action Manin treenatut rintalihakset, gheehheheheh. Me gusta mucho.

Kiitos erittäin piristävästä lukukokemuksesta!
ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan
rakasta minua
minä rakastan sinua

Spud

  • Vieras
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #4 : 26.10.2011 15:02:12 »
Aladdin: Barbileikit on (mikä 'oli' ? minähän en täytä helmikuussa 20, en...) mitä parhaimpia ! Mutta ei vaan, minua oikeesti harmittaa suuresti ettei enää osaa leikkiä barbeilla, ois mukavata. On niitä silti kiva laittaa nätiksi välillä kun lapsettaa.
Mutta hei kivakiva kun pidit, kirjoittaminen kun oli erittäin viihdyttävää : D
Kiitos.

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #5 : 02.12.2011 00:09:07 »
Lainaus
Action Man näytti minulle mitä aito rakkaus on
aaw
ja
ha ha ha

Muuten kliseinen tilanne, mutta näille hahmoille asetettuna tuore ja uudenlainen ja suorastaan hupaisa. Hauska ficci!
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Totuus julki | Barbie/Ken, Ken/Action Man, K-7
« Vastaus #6 : 07.12.2011 14:08:43 »
Oijoijoi, kyllä kannatti tulla kurkkaamaan Toiseen ulottuvuuteen, sillä näin ihana ja hupaisa ficci täältä löytyi! Wow. Osaan sanoa vain, että tämän idea oli kertakaikkisen loistava, ja toteutus laittoi naurunkyyneleet silmiin. Barbie-fandomiin sijoittuva fic (vai voiko sitä edes kutsua viralliseksi fandomiksi..?) on nerokas keksintö. Jokainen varmasti tuntee hahmot, ja siksi tätä onkin helppoa lukea.

Tämä koko fic on kirjoitettu jotenkin kevyellä otteella, you know, se on rento, humoristinen ja valloittava. Tällaista lukiessa voi itsekin rentoutua ja vaan nauraa, koska tää ainakin piristi mun päivääni paljon.

Ah, voisiko tuollainen ääridraamailu istua mihinkään maailmaan paremmin kuin Barbien ja kumppaneiden? Tää vaan oli niin hyvä idea. Pidin paljon ficin huumorista ja ennen kaikkea siitä, miten teksti oli rakennettu dialogien pohjalle ja että heti alussa tuli actionia. Pääjuoni ei pyörinyt pelkästään Barbien ja Kenin onnettoman rakkaustarinan ympärillä, ja siitä plussaa. Oli jännittävää lukea eteenpäin kun koko ajan paljastui lisää osallisia ja uusia salasuhteita. Ja oh god, miksi en tullut itse koskaan ajatellut, että Ken on täydellinen homomies? Anyway, nämä paritukset tässä on mahtia. :'D

Lainaus
”Action Man!” Ken parahti katkerasti. Barbie naurahti tyytyväisenä ja Teresa kuunteli korvat höröllä varastoidakseen kuumimmat juorut talteen.
Pidän näistä kohdista, joissa kerrotaan jokaisen hahmon välitön reaktio tapahtuneeseen. Kaikki ne draaman osalliset on erilaisia ja ehkä jopa äärimmilleen vietyjä stereotypioissaan, mutta se toimii vain eduksi.

Ja tuo loppu tietysti. Repeilin itsekseni täällä lähes koko ajan. Kiitos, oli mahtava!
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me