Kirjoittaja Aihe: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)  (Luettu 2081 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« : 15.10.2011 19:04:06 »
Title: 3x “Voi hemmetti!”
Author: yuuri
Raiting: S
Pairing: Seamus/Kalkaros (jollakin tasolla, mutta lievänä)

A/N: Osallistuu kolme kertaa kun II…-haasteeseen sekä FF100-050. Noidankattila


***

Liemien luokka oli tunkkainen ja kostea. Ilma oli kuin sademetsässä, koska tulilla kuumenemassa olevat noidankattilat antoivat kosteudelle imelän hajun ja kattiloiden alla palava tuli lämmitti ilmaa.
Seamus pyyhkäisi hikistä otsaansa ja huokaisi.
“Keskity tekemisiisi, Finnigan”, Blaise Zabini murahti liemiparilleen. Seamus mulkaisi tummaa poikaa.
“Tällä hetkellä minun ei tarvitse muuta tehdä kuin näyttää hyvältä”, Seamus tokaisi leveästi virnistäen. Blaise naurahti.
“Usko kuule unelmiisi. Herra täydellinen voisi auttaa minua ja jatkaa sekoittamista sillä välin kun minä teen tiivistelmän“, Blaise nälväisi. Seamus tuhahti, mutta veti taikasauvansa hihastaan ja alkoi sekoittamaan tumman violettia lientä.
“Vastapäivään”, Blaise muistutti. Seamus vilkaisi sauvakätensä liikettä ja sulki silmänsä.
“Voi hemmetti!”

***

“Olet sitten saanut suurimmat mömmöt itsestäsi”, ivallinen ääni kajahti tyhjässä luokkahuoneessa.
“Turpa kiinni, Malfoy”, Seamus tiuskaisi ja istuutui paikalleen.
“Älä nyt leikistä suutu.”
“Malfoy.”
“Kaunis nimeni.”
“Turpa umpeen ja tee jotain muuta kuin ärsytä minua”, Seamus sanoi matalasti ja kastoi samalla sulkakynänsä musteeseen, jotka molemmat olivat olleet pulpetilla valmiina.
“Uhkailetko minua?” Draco kysyi ja asteli lähemmäs rohkelikkoa. Seamus ei tätä huomannut kirjoittaessaan Kalkaroksen ohjeita taululta pergamenttiin. Vasta Dracon laskettua kätensä pergamentille, märän musteen päälle, Seamus nosti katseensa ärtyneenä vaaleaan luihuiseen.
“Malfoy.”
“Fin-”, Draco ei ehtinyt sanomaan sanottavaansa loppuun asti kun professori Severus Kalakaros asteli yksityishuoneestaan luokkaan.
“Draco, voit mennä”, Kalkaros sanoi viileästi. Blondi nyökkäsi ja vilkaisi vielä kerran rohkelikkoa. Seamus puristi kätensä nyrkkiin. Jo pelkästään luihuispojan kasvojen näkeminen sai Seamuksen sapen kiehumaan ja poika oli jo ehtinyt toivoa, että olisi saanut täryttää Malfoyn penikkaa kasvoihin. Kalkaros ryösti senkin tilaisuuden.
“Voi hemmetti”, Seamus mutisi masentuneena. Vielä jonakin päivänä.

***


“Finnigan.”
“Professori”, Seamus  vastasi sarkastisesti.
“Alat olemaan turhan hyvä liemissä”, Kalkaros mutisi ja tuijotti poikaa suoraan silmiin.
“Mielestäni se on hyvä juttu”, Seamus tokaisi ja virnisti.
“Tavallaan, mutta yhteinen aikamme alkaa käymään vähiin. Tarkoitan, me tuskin näemme enää toisiamme”, Vanhempi sanoi ja asteli lähemmäs nuorempaa poikaa. Seamus hymähti.
“Sinun mielipiteesi. Sinun kuvitelmasi. Minä tässä olen uhri ja mielelläni olisin paras liemissä”, poika sanoi ja astahti kauemmas professoristaan. Kalkaros naurahti.
“Löytäisin vain uuden leikkikalun, mutta harmikseni olen huomannut mieltyneeni juuri sinuun”, Kalkaros sanoi ja kuroi välimatkan umpeen. Seamus yritti paeta, mutta opettajan pöytä oli tien tukkeena. Seamus ähkäisi ja nosti katseensa  mieheen.
“Mitä aiot tehdä?”
Kalkaros nosti toisen kätensä Seamuksen kapeille kasvoille ja kosketti pojan ihoa kevyesti. Seamus värähti, mutta ei kääntänyt katsettaan vanhemmasta. Kalkaros hymyili.
“Minä tulen samaan sinut - tavalla tai toisella”, professori kuiskasi hiljaa ja Kurtia pojan ylle. Seamus yritti väistää, mutta tunsi pian miehen huulet omillaan.

Suudelma viivytteli ja Seamus tunsi kuinka Kalkaros värähti. Poika virnisti ja puraisi professoriaan huuleen.
“Finnigan!”
“Nimeni”
“Äh, miten vain. Voit mennä - toistaiseksi.”
“Toivottavasti uusintaa ei tule.”
“Sinä vielä tulet luokseni.”
“Tuskin.”
“Sinuna en sanoisi noin”, Kalkaros sanoi ja virnisti. Seamus kohotti toista kulmaansa. Kalkaros vilkaisi alaspäin ja Seamus seurasi miehen katsetta.
Seamus tajusi vihjeen nähdessään housujensa etumuksen.

“Voi hemmetti!”

***
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #1 : 17.10.2011 11:45:03 »
Oi, luulen, että oot ainoa ihminen maailmassa, joka vois parittaa Seamusia ja Kalkarosta ;D
Mahtavaa, itseaiassa tää saattaa jopa toimia :D

Tässä se kyllä toimi, pitemmästä ficistä en tiedä...Viittiskö joskus kokeilla?
Pidin ficin nimestä ja siitä, että jokainen osio loppui Seamusin "voi hemmettiin" ;D

Se vaan oli hyvä.
Älä ikinä luovu tuosta poitsusta, ethän? ;)
Kuvailu oli hyvää, oikeastaan koko ficissä ei ollut mitään, mikä olisi häirännyt mua.
Eli mahtavaa, todella mahtavaa :D

Kalkaros ryösti senkin tilaisuuden.
“Voi hemmetti”, Seamus mutisi masentuneena. Vielä jonakin päivänä.

Haha, tää oli niin paras ;D
Lempikohtani ehdottomasti.

Kalkaros nyt vaan on epäreilu (rohkelikoille) :P

Jo joo, viimeisestä pätkästä sekä Kalkaros että Seamus olivat hyvin IC.
Seam, on melko muokattava hahmo, koska on sivuhahmo mutta eipä hän ollut ollenkaan huono tässä.
Kalkaros oli julmasti IC ;D

Voisin kuvitella hänet vaanimassa viattomia poikia....
Ja muutenkin kaikki olivat IC, ja pidin ficin tunnelmasta.

Kiitos :-*
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #2 : 17.10.2011 11:52:50 »
Resonanssi: Kiitos kommastasi :) No mä tyksin Seamuksesta ihan hirvittävästi ja Theodore Nottin lisäks se on mun rakkaus<3 Zabinia unohtamatta xD

Ja mä rakastan kirjottaa rarea, koska canonit ja noi perus fandomit (esim H/D) alkaa tursuu jo korvitsa ulos :'D Ja Seamus todellakin on muokattava hahmo ja Sewwie on vaan niin GRAU xD
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #3 : 17.10.2011 11:56:01 »
Lainaus
“Sinuna en sanoisi noin”, Kalkaros sanoi ja virnisti. Seamus kohotti toista kulmaansa. Kalkaros vilkaisi alaspäin ja Seamus seurasi miehen katsetta.
Seamus tajusi vihjeen nähdessään housujensa etumuksen.

“Voi hemmetti!”
EI voi olla totta! ;D aivan mahtavaa!

kiitos ja naurava kumarrus

J

PS. onnistunu paritus
Demons and Angels

ava by Swizzy

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #4 : 17.10.2011 14:13:43 »
Jahma:Kiitos kommentistasi ^^ Ja mukavaa, jos olin onnistunut parituksessa..Harvemmin Sewwietä näkee muiden kuin harryn,lilyn tai hermionen ...lähinnä hermionen kanssa :D
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #5 : 18.10.2011 15:34:08 »
Aivan mahtava ficci ;D
En olekaan usein törmännyt tälläiseen ficciin jossa paritus olisi Severus ja Seamus.
Täytyy myöntää että aluksi olin hieman epäilevä mutta nyt perun kaikki epäilyni aivan fantastinen ficci!Se joka minua tätä ficciä houkutti lukemaan oli otsikko joka sopi tähän todella hyvin!

Kuolotar kiittää!
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: 3x "Voi hemmetti!", S (Seamus/Kalkaros)
« Vastaus #6 : 18.10.2011 15:40:46 »
Kuolotar: kiitos kommentistasi :) Ja mukavaa, että alku epäluuloisuuksista huolimatta luit ja jopa pidit :):)
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku