Kirjoittaja Aihe: Love me now, love me always [S] [Luna/Draco]  (Luettu 2133 kertaa)

♥DracoMalfoy♥

  • Vieras
Love me now, love me always [S] [Luna/Draco]
« : 13.10.2011 21:39:07 »
Nimi: Love me now, love me always
Kirjoittaja: ♥   DracoMalfoy♥
Beta: Ei ole...
Ikäraja: S
Paritus: Luna/Draco
Yhteenveto: AARGH, lue itse ;D

Love me now, love me always

Luna käveli pitkin linnan kivistä käytävää. Ajatukset pyörivät hänen päässään. Eihän se voinut olla totta, ei mitenkään. Hän taisi vain kuvitella. Mutta siltikään se lämmin, kihelmöivä tunne rinnassa ei ollut kuvittelua. Ja se tunne oli syntynyt kun hän näki Draco Malfoyn. Luna ravisteli päätään. Hän kaipasi nyt lepoa. Ei hän mitenkään, ei mitenkään voinut olla ihastunut – ei, se ei ollut ihastusta – rakastanut Draco Malfoyyn. Poika oli aina ollut ilkeä hänelle, kiusannut häntä erilaisuudesta. Luna käveli sisään Korpinkynnen oleskeluhuoneeseen ja ohitti virnuilevat kasvot mitään sanomatta niinkuin aina. Hän meni makuusaliinsa ja asettui sängylleen varovaisesti, kuin olisi voinut rikkoa itsensä juuri sillä hetkellä. Lunan tuijottaessa kivistä kattoa rinnassa kupliva tunne ei hellittänyt. Nyt hän todellakin kaipasi mietintätaukoa. Tuo tunne oli syntynyt, kun Draco Malfoy oli kävellyt hänen ohitseen pihamaalla. Hän ei näyttänyt eikä tuntunut samalta kuin ennen. Draco oli yksin, hänen vaatteensa olivat hieman likaiset eikä hän tapansa mukaan pysähtynyt ilkkumaan Lunaa. Mutta eihän siinä ollut minkäänlaista syytä rakastua? Luna ei ollut koskaan ennen rakastunut. Hän oli joskus ihastunut Harryyn, mutta kun huomasi sen olevan vastakaiutonta niin unohti hänet nopeasti. Luna hipelöi retiisikorvakoruja korvissaaan ja huokaisi syvään. Eihän sängyssä makaaminen auttaisi mitään. Mutta mitä muuta? Menisikö hän puhumaan Dracolle? Ei, ensimmäinen vaihtoehto eli sängyssä makaaminen ja miettiminen oli sata kertaa parempi, joten Luna otti mukavamman asennon ja sulki silmänsä. Oli pakko kestää, pakko kärsiä. Hän sulki silmänsä ja huomaamattaan nukahti. Kun hän vihdoin yöllä heräsi koulupuku päällä, kalpeat, harmaasilmäiset kasvot katselivat häntä hyvin lähietäisyydeltä. Luna säikähti ja hänen sydämensä pamppaili tuhatta ja sataa. Voi luoja, Draco Malfoy.
”Mitä hemmettiä sinä teet täällä?” Luna päästi ruman sanan aivan vahingossa.
”Haloo. Olen Luihuinen. Tiedämme kaikki pahat keinot”, Draco naurahti rennosti. Voiluoja. Minä kutsuin häntä mielessäni Dracoksi, Luna säikähti.
”En kysynyt sitä. Kysyin miksi olet täällä.”
”Olen täällä sinun takiasi.”
”Minkä ihmeen takia?” Luna tunsi poskiensa punehtuvan. Tässä oli varmasti joku juju, eikä hän menisi halpaan.
”Minä tykkään sinusta. Ihan oikeasti.” Draco näytti aivan vakavalta. Luna punastui rajusti ja suuntasi päänsä alas. Draco kapusi hänen vierelleen sänkyyn ja suuteli tyttöä hellästi. Luna painoi päänsä Draco olkapäälle ja nukahti siihen, elämänsä parhaimpaan paikkaan. Aamulla hänen herätessään Draco kuiskasi:
"Haluatko tätä ihan varmasti? Jos rakastat minua nyt, rakastat minua aina."
"Ihan varmasti," Luna kuiskasi ja vaipui uneen uudestaan.

Tuli vähän pullamössöä, tiedän D: Koettakaas silti kestää! Ja päätin tehdä nyt tällaisen lyhyen vaihteeksi.


//Codename lisäsi ikärajan otsikkoon!
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 23:49:58 kirjoittanut Unohtumaton »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Love me now, love me always [K-7] [Luna/Draco]
« Vastaus #1 : 14.11.2011 20:52:21 »
Ihana! :D Tykkäsin tästä, se oli söpö ja Draco on aina plussaa. Lunan tunteet oli kuvattu kivasti, lopussa Draco oli ehkä vähän epädracomaisen hempeä, mutta se on ihan ok (mullakin on tapana tehdä Dracosta sellainen :D) Yhden kirjoitusvirheen huomasin:
Lainaus
Ei hän mitenkään, ei mitenkään voinut olla ihastunut – ei, se ei ollut ihastusta – rakastanut Draco Malfoyyn.
rakastunut
Ja jostain syystä tämä lause tökki:
Lainaus
Hän oli joskus ihastunut Harryyn, mutta kun huomasi sen olevan vastakaiutonta niin unohti hänet nopeasti.
Ehkä tuo niin tai en minä tiedä, mutta itse olisin laittanut: Hän oli joskus ollut ihastunut Harryyn, mutta huomasi sen olevan vastakaiutonta, joten unohti tämän nopeasti. Esimerkiksi.

Kuitenkin söpö, ja tykkäsin.

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Kupla

  • Perisokea
  • ***
  • Viestejä: 916
  • So tell me, what is there to fear?
Vs: Love me now, love me always [K-7] [Luna/Draco]
« Vastaus #2 : 17.11.2011 22:12:23 »
Tämäpä oli mielenkiintoinen ja perinteikäs fluffyficci! :)

Avasin ficin uteliaisuudesta, sillä en ollut pitkään aikaan lukenut Luna/Draco-ficciä. Ficcisi oli suorastaan hampaat sulattavan sokerinen, mutta ei pahalla tavalla! Teksti olisi voinut olla myös vähän pidempi.

Alun ihastusta olisi voinut pohjustaa vähän enemmän. Lunan mietintöjä olisi ollut mielenkiintoista lukea vähän enemmän ja ehkä vähän dramaattisempinakin. Rakastuminen tuli hieman liian nopeasti esille ja Luna tuntui hyväksyvän asian yllättävän helposti. Dracolle puhuminen tuli vähän puun takaa. Eniten kuitenkin hämmensi se, miten ihmeessä Draco pääsi makuusaliin! (Vaikka onhan luihuisten pahojen poikien maine hyvä syy päästä livahtamaan tyttöjen makuusaliin keskellä yötä! ;)) Oudon uninenkin Luna tuntui olevan, kun nukahteli niin ahkeraan, heh.

Virkerakenteesi takasivat tekstiin tasaisen ja toimivan rytmin. Sinulla oli myös muutamia aivan ihania kielikuvia!

Lainaus
Hän meni makuusaliinsa ja asettui sängylleen varovaisesti, kuin olisi voinut rikkoa itsensä juuri sillä hetkellä. Lunan tuijottaessa kivistä kattoa rinnassa kupliva tunne ei hellittänyt.
Nämä ajatukset olivat todella suloisia ja hyvin toteutettuja. :) Kuvasit hyvin ihastuneen ihmisen hämmentynyttä tilaa.

Kiitos tästä somasta iltapalasta!
I think I saw you in my sleep, darling,
I think I saw you in my dreams, you were
stitching up the seams on every broken promise
that your body couldn't keep.
I think I saw you in my sleep.
La Dispute: Such Small Hands

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Love me now, love me always [K-7] [Luna/Draco]
« Vastaus #3 : 18.11.2011 12:21:51 »
Hmm, olkoonkin että ficci on pullamössöä, mutta ensiksi haluaisin antaa hieman rakentavaa sulle :)
Pidin ficin nimestä,se oli tavanomainen mutta suloinen<3 :D

Oikeastaan...en halua olla mitenkään ilkeä tai pahoittaa mieltäsi, mutta tässä oli asioita jotka tökkivät :-\

Ensiksikin ficci oli yhdessä pötkössä, se vaikeuttaa kovasti lukemista.
Jo lukemisen helpottamiseksi, voisit pätkiä tuota pötköä hiukan.

itseasissa ficci oli myöskin täynnä kileitä ja eteni aivan liian nopeasti...
Mutta pidin siitä, miten Lunan mieli oli täynnä paljon erilaisia ajatuksia ja tunteita :D

En osaa kuvitella Lunaa kiroilemassa laisinkaan, se ei vain sovi häneen :P
Draco oli aika OOC kuten Lunakin...
Ficci siis todella eteni niin nopeasti, etten pysynyt kunnolla perässää ja ja...

En valita nyt kliseistä, mutta...pullamössökin ja siirappikin toimivat jos ne kirjoittaa tietyllä tavalla.
En oikein tykännyt, anteeksi :-[
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0