Kirjoittaja Aihe: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten || S, oneshot, drama  (Luettu 5934 kertaa)

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Nimi: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten
Kirjoittaja: Enkeliprinsessa
Genre: oneshot, drama
Ikäraja: S
Vastuuvapautus: En omista Harry Pottereista tuttuja hahmoja ja paikkoja tai muuta minkä tunnistat. Kaikki mitä et tunnista, kuuluu minulle.
Muuta: kirjoitettu Dracon näkökulmasta. Sijoittuu jonnekin kuudennelle vuodelle.

Yhteenveto: Draco miettii, keitä kolmea vihaa eniten koko maailmassa, koska Pansy Parkinson sitä häneltä kysyy. Lopulta Draco päätyy eräänlaisiin johtopäätöksiin, muttei kaikkea kuitenkaan kerro Pansylle.

A/N: Osallistun muuten tällä ficillä ”3 kertaa kun…” -haasteeseen.



3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten

“Draco, oletko koskaan miettinyt, että keitä kolmea ihmistä vihaat tässä maailmassa eniten?”, Pansy kysyi eräänä synkkänä iltana minulta, kun istuin Luihuisen oleskeluhuoneessa sohvalla, Pansyn pää sylissäni (tyttö makasi kyljellään). Laskin katseeni häneen ja saman aikaisesti hän kääntyi selälleen makoilemaan. “Minä itse vihaan eniten Potteria, se on niin ällöttävä kaikkine sankaritekoineen, että oikeasti oksettaa. Eikä hän edes oikeasti ole mikään sankari. Ja ne hänen kaverinsa, kuraveri Granger ja verenpetturi Weasley, ne tulevat heti Potterin perässä, juurikin siinä järjestyksessä. Neiti kaikkitietävä nirppanokka ja punapäinen köyhä nössö, joka on suurin pelkuri maailmassa. Tottakai se vanha höppänä, Dumbledore on aivan kolmikon hännillä roikkumassa inhokki listallani.”
Virnistin Pansylle, joka odotti vastaustani, mutten saanut sanottua vielä mitään.

Aloin tosissani miettimään, keitä oikeasti vihasin eniten koko maailmassa. Silittelin samalla Pansyn hiuksia, enkä huomannut hänen ilmettään, joka hämmästeli, miksi minulla kesti vastata niin kauan.
Oikeasti, kyllä minä sen huomasin, mutten välittänyt siitä. Niin, mutta keitä vihasin eniten?

Kolmanneksi eniten vihaan tietenkin kuraveristä Grangeria. Todellakin neiti kaikkitietävä, joka ei edes aina tiedä kaikkea, sen minä tiedän. Ja todella nirppanokkainen. En ymmärrä miten Potter voi olla sellaisen ystävä.  Siis kuka sellaista kestää katsella joka päivä, melkein joka ikinen tunti. Minulla sekoaa pää jo ensimmäisten minuuttien aikana, kun joutuu olemaan sen kuraverisen seurassa. Niin ja siitä päästään todellakin siihen, että kaiken muun vielä kestäisi, mutta sekin vielä, että hän on kuraverinen, saastainen kuraverinen… Voiko enää muuta syytä hakea siihen, miksi vihaan Grangeria niin paljon?

Toiseksi eniten taas vihaan sitä toista Potterin ystävää, Weasleyä. Saastainen verenpetturi, ja kaiken lisäksi, lainatakseni Pansyä, köyhä pelkuri. Pelkää jopa hämähäkkejä, voiko lapsellisempaa pelkoa ollakaan? Ja ne punaiset hiukset, hyi, yäk, oksettavaa, varsinkin Weasleyen ulkonäköä katsoessa. Tosin, en minä häntä tai ketään heistä katsele. Ja se nuhjuinen ja köyhän näköinen ulkonäkökin. Kuka kehtaa kulkea jonkun toisen vanhoissa vaatteissa ja kaavuissa? Käyttää jotain jonka joku toinen on aiemmin omistanut? Pyh, on paljon arvokkaamman ja hienomman, sekä tietenkin seksikkäämmän näköistä, kun kaikki on uutta, kiiltävää, hohtavaa ja koskematonta! Sitä paitsi, Weasley on niin omahyväinen, vaikka onkin pelkuri. Sellainen, joka kuvittelee itsestään vähän liikoja. Ja kaikkihan sen näkee, että verenpetturi on rakastunut aiemmin mainitsemaani kuraveriseen. Se on niin päivänselvää, ja silti nuo kaksi idioottia eivät kumpikaan ilmaise itseään mitenkään toiselle, siis tunteitaan. Yäk, inhottaa kuitenkin ajatella heitä yhdessä.

Ensimmäiselle sijalle vihamiesteni listalle tulee tietenkin Potter. Tottakai vihaan Harry… siis Potteria. Hän on niin varma itsestään, ja on olevinaan niin maailman pelastajaa ja rohkeaa sankaria, mutta on oikeasti pelkuri, aivan kuten paras ystävänsä verenpetturi Weasley. Siis en voi käsittää, mitä sen pojan päässä liikkuu. Jos hän vain olisi suostunut ystäväkseni ensimmäisen vuoden alussa, ties minkälaisia ystäviä jo olisimme… Sitä paitsi, en voi kieltää, etteikö Har- Potterista olisi muotoutunut erittäin vetävän ja seksikkään näköinen, vaikka sellainen hirveä lihaksiton ruipelo onkin. Toisin kuin minä, tietenkin! Mutta niinhän sitä sanotaan, vastakohdat viehättää. Siis mitä… Sekoan ihan ajatuksissani. Potter voisi olla oma pieni orjani, jo tähän mennessä, onhan siitä yli viisi vuotta, kun näin hänet ensi kerran. Ja okei, tunnustetaan, rakastuin häneen ensi silmäyksellä, siksi olisin halunnut hänet ystäväkseni, en minkään muun takia. Hän oli niin uskomattoman söpö, niiden lasiensa kanssa.
Mutta nyt… Nyt Harry on niin seksikäs, etten meinaa housuissani pysyä.
Ja sen takia, todellakin sen takia, minä vihaan Harry Potteria eniten! Hän sai minut, Draco Malfoyn, joka rakastan vain itseäni ja kuulun siihen ainoaan oikeaan tupaan, Luihuiseen, rakastumaan Harry Potteriin, joka on maailmanpelastaja ja Rohkelikko.

“Pansy, kyselet aivan liian typeriä, tottakai vihaan eniten Potteria, Weasleyä ja Grangeria. Siitä ei ole epäilystäkään. Potter on itsekeskeinen ja olevinaan maailmanpelastaja, Weasley köyhä nössö verenpetturi ja Granger kaikkitietävä nirppanokkainen kuraverinen.”
Pansy kikatti ja vilkaisin häntä julmasti virnistäen, jolloin hänen kikattamisensa vain yltyi. Naiset..
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:42:01 kirjoittanut Pops »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #1 : 27.10.2007 11:54:21 »
Tämä oli oikein mielenkiintoinen.
Tykkäsin siitä, mitä rataa Dracon ajatukset menivät [size=50](vannoutunut H/D-fani kun olen)[/size].
Mutta hienosti minun mielestäni kerroit koko jutun ja minusta oli hauska tutustua Dracon ajatuksiin syvemminkin.
Kyllä mäkin oisin vähän Pansyna miettinyt, mikä Dracolla oikein kesti vastatessa...  :)
Mutta siis, tykkäsin ja taidan katsoa muitakin tarinoitasi!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #2 : 27.10.2007 12:18:10 »
Winga, ensimmäinen kommentoija, ja tätäkin kommentoimassa (tosin taisit ensin kommentoida tätä ficciä...) ^_^
Kiitos kommentistasi, sitä odottelinkin, ja tämä oli muuten ihan ensimmäinen ficci, joka edes pienesti hipuaa slashia ja H/D:ta.
Mutta oikein mukava, että jaksoit lukea, ja kommentoitkin vielä. Niin ja pidit.
Toivottavasti Draco edes pienesti kuulostaa siltä, kuin millainen hän on ^_^

Taustatietona haluan kertoa, että kun selailin "3 kertaa kun..." -haastetopicia, silmiini osui tuo lause/nimi, ja heti idea syntyi, että tietenkin ihuna Dracomme vihaa Harrya kaikista eniten, koska rakastaa tätä xD   Ja tietenkin piti tämä kirjoittaa ja osallistua samalla haasteeseen.
Minä ja kiero sekä hieman villi ajatuksenkulkuni...

Paris

  • ***
  • Viestejä: 40
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #3 : 27.10.2007 13:01:05 »
Tykkäsin tästä. (= Kivasti kirjoitettu, oli hauska lukea Dracon ajatuksia. Minä en ainakaan mitään suurempia virheitä bongaillut, tosin minulta menee aina jotain pilkkuvirheitä ohi silmieni. (; Sujuva ja mukava oneshotti piristämään alkavaa päivääni.
Lainaus
Toivottavasti Draco edes pienesti kuulostaa siltä, kuin millainen hän on ^_^
Minusta ainakin kuulosti.
I walk along these no name streets
And wave goodbye to all

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #4 : 29.10.2007 06:07:53 »
Kiitos, Paris, myös sinulle kommentistasi ^_^
Mä oon niin tarkka, että virheitä ei usein kovinkaan paljoa tule...
Tosi ihanaa, että jaksoit lukea ja kommentoida, kommenttisi lämmitti mieltä mukavasti.
Ja todella hyvä, jos Draco kuulosti itseltään ^_^
Kiitos vielä kerran.

Btw, avasi on aivan mahtava!
« Viimeksi muokattu: 10.03.2008 01:34:39 kirjoittanut Enkeliprinsessa »

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #5 : 30.10.2007 19:54:27 »
Huh, hyvin kirjoitit. Pelkäsin että tämä olisi liian -samaa vanhaa rataa- menevä :>. Mukavampi välillä lukea jotain realistista.. Taino miten kukin ajattelee tuleeko kahdeksaskirja jossa on slashia H/D parituksella :D
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #6 : 07.11.2007 00:16:35 »
Leya, kiitos kommentistasi ^_^
Lämmitti mieltäni, ja kiva että pidit.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #7 : 19.11.2007 17:28:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Enkeliprinsessa"
“Pansy, kyselet aivan liian typeriä, tottakai vihaan eniten Potteria, Weasleyä ja Hermionea.

...tuossa häiritsi tuo Weasleyä, pitäisikö sen olla Weasleytä? Ja miksi Draco sanoo Hermionea Hermioneksi eikä Grangeriksi?

Tykkäsin tästä, ui että, H/D on parasta maailmassa, joten teini aww tuli välittömästi.

Kiittooos.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Re: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #8 : 19.11.2007 18:24:22 »
Kiitos kaunis kommentistasi, Sierra.
Minun mielestäni tuossa tapauksessa sekä Weasleyä että Weasleytä molemmat on oikeita tapoja kirjoittaa se. Ja minun tapani on Weasleyä, joka näyttää ja kuulostaa paremmalta.
Ja tosiaan, epähuomiossa tullut tuo virhe, olet aivan oikeassa, tottakai sen pitäisi olla Granger eikä Hermione -muodossa.
Kiitos huomautuksesta, korjaan sen heti.

Kahvilarotta

  • ***
  • Viestejä: 132
    • CotU - improsarjakuva
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #9 : 05.04.2008 16:32:24 »
Tosin, en minä häntä tai ketään heistä katsele.

Ehottomasti mun lempikohta tässä. Haha.
Noh, joo, kyllähän tämän loppuun asti luin, vaikka en kestä H/D:tä piiruakaan. En nyt kuitenkaan ollut niin jäärä ja jättänyt hyvää ficciä kesken.
Pansy oli kyllä lopussa aivan ihana. Rupes jotenki muakii naurattaa ko se vaan kikattelee. :'D En tajuu.
Dracon mieli tosissaan on välistä vähän mielenkiintoinen. Enemmän nenännyrpistely fiilistä ja nuorta uhmaa olisin ehkä kaivannut mukaan. :]
Kiitosta kuitenkin tästä. Tum.
Kahvin kofeiinittomat ficulat
Kahvin sarjisblogi

HOBITTIJAHTI!

1/100 ready!
Haasta minut kirjoittamaan Bartemius ''Barty'' Kyyry juniorista

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #10 : 06.04.2008 22:45:47 »
hahaha, ihana toi loppu ku dracon mielikuvitus alko laukata.
että mä inhoon pansya.
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #11 : 07.04.2008 00:43:26 »
Enkä minä edes ole kiinnostunut H/D:stä sen suuremmin, kuitenkin tuollainen ajatuksen harhailu on niin huippua. Millään ei saa ihmisiä uskottavasti huomaamaan toisessa hyviä puolia kuin vain antamalla ajatuksen harhaila... ja lopputulos sattaa olla hauska. Minusta on ainakinhienoa pujahtaa Dracon ajatuksiin, jotkja olivat onnistuneesti dracomaisia. kyllä se minäkin katselisin vihamiestäöni jos siitä on tullut hyvännäköinen ;D

Ja minä tykkään Pansystä, se on jotekin niin hölmö ja ilkeä luihuinen että ei mitään rajaa. Viihdyttävä oli kirjoituksesi, tyksin, ei mennyt missään vaiheessa yli.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #12 : 07.04.2008 07:47:47 »
Kylläpäs ihmiset nyt eksyy lukemaan tätä ^_^
Oli pakko lukaista tämä itsekin lävitse, voi että rakastan tätä, enkä voi uskoa, että olen joskus saanut aikaan jotain noin... Dracomaista.

Kahvilarotta, voisin jo melkein luetella sinut yhdeksi ystävistäni, enkä millään meinannut uskoa, että olet eksynyt lukemaan jotain, mitä minä olen väsännyt... Mutta kyllä hymyn nostatti kommenttisi huulilleni.
Tosi kiva, että oot eksynyt ja jaksanut lueskella tämän, vaikket H/D:stä niin välitäkään.
Äh, en mä tiedä osaanko ton paremmin ja enemmän kirjoittaa nenännyrpistely fiilistä ja nuorta uhmaa xD
Mutta toisaalta, miulta on tulossa oman kirjoitusfoorumin ansiosta 10 Draco-ficciä, ehkä mä niiden kautta saisin harjoiteltua sitä.. Ehkä jopa tuon niitä sit Finiinkin näytille.
Kiitos kuitenkin kommentistasi ♥

enas, kiva että tykkäsit tästä rakkaastani. Joo, mäkin inhoon Pansya...
Kiitos kommentistasi.

jossujb, siut mä kyllä jo luettelen yhdeksi ystävistäni ^_^   Enkä ollut uskoa, ko näin, että siekin olet tämän eksynyt lukemaan, herranen aika.
Kiva, että siekin eksyit lukemaan tämän, vaikket mikään H/D -fani olekaan.
Oi, mä pelkäsin kuule, ko kirjoitin tätä, että Dracosta ei tullut yhtään sen kuuloinen, kun sen pitäisi olla, eli siis että siitä ei tullut yhtään todellisen Dracomainen, mutta tosi kiva, jos oli onnistunutta siun mielestä. Pansyllä ei niin väliä ollut, ko se vaan mainittiin tässä, tai siis Draco vain mainitsi sen makoilevan pää sylissään ^_^
Juuh, kyllä miekin katselisin vihamiestäni sillä silmällä, jos siitä olis tullut todella jumalainen xD
Plääh, Pansy ei oo kiva. Se yrittää viedä miulta yhden miehistäni  ::)
Kiitos siullekin kommentistasi ♥

ibi

  • Vieras
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #13 : 14.04.2008 17:36:23 »
Yllättävää, että se juuri noita vihaa, mut Harryn kohal ihan yllätyin, ku luulin et samallail kertoisit hehe :D Mä repeilin ja oon ihan sekona. Vähän ihanaa!!<3 Jeeee;D Reps.

ibi

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten (G, oneshot/drama)
« Vastaus #14 : 05.10.2008 23:21:05 »
Kommenttia tullut tähänkin! Apua, tässähän ihan tulee hyvä mieli, kun melkein kaikkiin ficceihin tullut kommenttia <3
Kiitos ibi!
Ja joo, Draco osaa yllättää :D

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten
« Vastaus #15 : 30.05.2009 21:36:12 »
Enkös oo kommannu tähän aikasemmin? Mä kun luulin  :-\ No mut kuitenkin:
   On Dracollakin syy vihata Harrya. Rakkaus  :D Kummallinen ihminen  ;)
Mä tykkäsin tästä, tähän oli hyvin saatu hyvin (ei paljon mutta... mikä se nyt oli...?) tunteita  ;D
Hyvä sinä  :D



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Wonderlander

  • Vieras
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten
« Vastaus #16 : 16.06.2010 00:22:18 »
Tyksin tätä sun kirjoitustapaasi. (Kuten varmaan olet jo huomannut, moneskohan ficcisi tämä on johon kommentoin? :D Vai olenko lukenut kommentoimatta, hyiminua!)

Juu, ja nuo Dracon ajatukset menivät juuri niin dracomaisesti kuin tässä tilanteessa vain on mahdollista. :D Draco siis pysyi erittäin IC:nä, ja nuo selitykset olisi ihan hyvin vaikka Row kirjoittaa. :D (Kumpa olisikin...)

Mutta, kiitän suuresti ! ♥:llä Wonderlander.

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: 3 ihmistä, joita Draco vihaa eniten
« Vastaus #17 : 19.06.2010 05:43:11 »
Tykkäsin, Draco siis vihaa Harrya rakkauden tähden. Ja taisi Draco olla Pansyn kanssa kimpassa? Yäh, mikä pari. Mut, Draco aah...!  ;)

Lotazi kiittää ^^