Kirjoittaja Aihe: APH: Maailma on elämän kehto- rääpälesarja,Max K-11, jatkoa 21.1.-12!  (Luettu 2047 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Author: Myrsis se on tälläkin kertaa teidän harmiksenne.
Beta: Se tulee vaihtelemaan, varmaan Vyra, Vinzup tai Rei riippuen tilanteesta.
Disclaimer: En vieläkään omista näitä hahmoja, vaan HIDEGAZE-setä.
Rating: K11 //Snoop. lisäili ikärajan myös alkutietoihin.
Fandom: Axis Powers Hetalia
Genre: Tulee vaihtelemaan, mutta varmaan nämä perus angstfluffyromancehumour ymsyms.
Hahmot: Tähän mennessä molemmat Italiat, Espanja, Saksa, Norja, Suomi, Islanti, Kiina, Britannia, Venäjä, Amerikka..
A/N: Noniin, minäkin sain asiakseni aloittaa raapaleketjun, katsotaan mitä tästä tulee. Päivitystä tulee hitaasti mutta koettakaa nauttia ja saada edes vähän selvää.
Omistan ketjun ihanaiselle Vyralle, (hetalia)rääpäleiden suojelusenkelille ja sylikummille, jonka myöhästynyttä synttärilahjaa tämä yrittää esittää. Nauti sinä, erityisesti, ja hyvää syntymäpäivää palleroiseni :-*♥ Ja kommentit ovat suotavia.

1.Vanha traditio
Ikäraja:
S
Hahmot: Italiat, Espanja ja Saksa

”Senkin idiootti, MENE POIS!!” Romano huusi nurkan takana juuri ennen mässähdyksen kuulumista. Kuului epämääräistä anelua ja lisää liiskaantumisen ääniä. Italialaisen hengitys kiihtyi mesoamisessa.
Kulman takana Saksa seurasi, kuinka Veneciano mutusteli pastaa pahaa aavistamatta. Hetken kuluttua hänenkin korviinsa kiiri Romanon huudahdukset. Silmät laajeten hän jätti yllättäen pastansa ja lähti jonnekin Saksan hämmästykseksi.
”Italia, minne sinä menet?”
”En minnekään, Ve~”
Italia hymyili ja kipitti nurkan taakse. Saksa kuunteli hetken hirvittyneenä, ja litsahdukset alkoivat veljesten kiljahdusten saattelemana.
Kun Saksa lopulta syöksyi veljesten avuksi, hän näki edessään Espanjan, joka oli täysin tomaattimurskan peitossa. Tämän tiluksetkin olivat värjäytyneet punaisiksi. Molemmat nuoret miehet seisoivat Espanjan ympärillä, tomaatit käsissään vahtimassa, ettei Antonio pääsisi livahtamaan karkuun.

”Mitä ihmettä te teette?!” Saksa kysyi, miltei hätääntyneenä.
”Relajando, Ludwig, me vain pidetään vanhaa traditiota yllä!”
Espanja sai tomaatin naamalleen Romanon murahduksen seurana:
”Sinä tässä olet vanha, senkin imbesilli.”

A/N: Espanjassa järjestetään joka vuosi tomaattisota, jonka aikana kaikki paiskovat toisiaan tomaateilla. Mitäpä sitä muuten selittelemään ^^’

2. Kaikki tahtovat Islannin part 1
ikäraja: S (koska on vaara että joku traumatisoituu.)
Hahmot: Islanti, Kiina, Norja ja Suomi

”Eirikur! Eirikur, kuuntele, aru!” Kiina juoksi hengästyneenä kauhistuneen Islannin perässä. Islannin kalpeille kasvoille oli noussut vihaiset läikät ennen kuin hän kääntyi ja yritti potkaista kiinalaista, joka yritti napata hänen saappaansa nauhasta kiinni.
Norja jututti Suomea terassillaan. Kummankin edessä oli puolityhjät kahvikupit ja paperisia muffinssivuokia. Islannin kovasävyinen ääni herätti molempien mielenkiinnon.
”Hoi, bror, mikäs nyt on hätänä?” Norja huusi veljelleen, joka juoksi kauhistuneena heidän luokseen.
”Hän—hän—” Islanti tärisi järkytyksestä –”Hän yritti ostaa minu—”
”Enkä, aru, sinun kenkäsi vain!”
”Sama asia.” Kiinalainen kääntyi pois ja Norja nauroi Tinon järkytykseksi hetken huvittunutta naurua. Myös Eirikurin silmät laajenivat tämän kasvoilla.
”Niin tietysti… pidä hvyää huolta itsestäsi, bror, hän maksaa enemmän.”

A/N: En oikein osaa selitellä tätä. Luin uutisen jossa joku kiinalainen yritti ostaa 0,3(?) % Islannin pinta-alasta. Kiina on ostanut kuulemma pieniä alueita myös mm. Ranskalta. Kuten näkyy, Islanti ei oikein pitänyt ajatuksesta ^^’

3. Kaikki tahtoo Islannin part 2.
ikäraja: S (joku voi edelleen traumautua..)
hahmot: Islanti, Amerikka ja Norja

”Hey, dude, hands off of my Island!”
“Nej, jag ikke! Hän on minun lilla bror!”
“Broðir, tuo sattuu!”
”Anteeksi, bror, minä tiedän. Minä en vain tahdo päästää irti!”
”Ei, Iceland, olet tukevasti puolellani. Päästä irti, Norway, he’s mine!”
 *RIIIIIIIPS*
”Noniin, oliko ihan pakko? Revitte sitten takkini, aivan mahtavaa.”
”Mutta bror, olet kuitenkin vielä kokonainen. Yritä ajatella positiivisesti.”
”Nyt tuhositte takkini, mitä huomenna? Huoneeni, vai?” Islanti heitti takaisin ja marssi pois rikkonaisen takkinsa kanssa.
”Oh, crap, luulin että olisimme voineet yllättää hänet huomenna”, Amerikka lausahti erehdyksekseen ja sai Norjalta luunapin otsaansa.

A/N: Joskus PIIIIITKÄN!!!! ajan kuluttua Islanti jakautuu kahtia pohjois-etelä suunnassa, eli meillä on sitten Itä- ja Länsi-Islanti.

//Classick muokkais vääränlainen ikärajan (S-K-13) oikeanlaiseksi (Max K-13)
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 21:46:08 kirjoittanut Beyond »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Maailma on elämän kehto- rääpälesarja, s-k13, APH
« Vastaus #1 : 02.10.2011 11:26:55 »
Mitä mitä mitä?! Miksei tässä ole kommenttia?!

Se oli ajatukseni eilen kun tämän luin. Ja koska kukaan ei ollut tätä kommentoinut, päätin siirtyä rekisteröitymättömästä lukijasta ihan kommentoijaksi saakka. Että niin sitä pitää, sait minutkin käännytetyksi ;D

Mutta sitten ihan kommentointiin ja selvyyden vuoksi kommaan jokaisen raapaleen erikseen...

ykkönen: Eka reaktio oli vaan että "EIIIIH!" Eikä se johtunut (periaatteessa) sinusta, vaan minusta. Sillä tämä tomaattien viskely juhla oli semmoinen aihe, josta olin itse kaavaillut kirjoittavani tässä pikapuoliin D: Mutta ei voi mittään. Nopeat syövät hitaat.
Itse raapale oli siis ihan loistava, tosin itse arvasin tämän viskelyn syyn ennen aikojaan juurikin sen takia, että mulla oli oma raapale tästä tulossa. Pahus. Asiaa ei auta se, että tää raapale oli parempi kuin multa olisi koskaan tullut :'D
Loisto kamaa siis.

kaksi: Pahus! (taas) Sait mut sitten traumatisoituneeksi. Ostakoot Kiinalaiset vapaasti Ranskan vaikka kokonaan, mutta Islantia ne ei vie! Onneksi (minun)Pikku Eirikur piti puolensa<3 Näin jatkossakin!
Mutta joo, raapale oli taaskin hyvä ;)

kolme: MITÄ? Repeytyykö se oikeasti? O__o" Voi Islanti rukkaa... Ja hyvä takkikin meni piloille. Tämän raapaleen jouduin äsken lukemaan uudestaan, kun eilen en unen pöpperössä tätä tajunnut. En ole hidas, ehen. *blush*

Mutta hyviä raapaleita kaikki :) Jään innolla odottelemaan lisää~  Ja lupaan kommentoidakkin, jos vaan mun ihmeelliset ja ohi aiheen liitelevät kommentit kelpaa :P

-Smoothy

PS. paremmuus järjestys menis näin: 2, 1, 3... :3 Mutta kaikki hyviä siis!


Vyra

  • Vieras
Vs: Maailma on elämän kehto- rääpälesarja, s-k13, APH
« Vastaus #2 : 02.10.2011 14:23:56 »
Kiitos rakas <3 Viimeinkin aloitit nämä :'D

Miten ihmeessä sä onnistuit heti ekaksi ottamaan ne aiheet, joista mä oon aikonut tehä raapaleita, mut en vaan oo keksinyt hyvää ideaa? Mut sä sit teit sen :'D Pitäiskö meidä nyt alkaa vaihtaa ideoita, että ku mulla on joku joka ei natsaa hyvin omaan päähän, niin mä annan sen sitten sulle ja toisinpäin...?

Eli todella hienoja. Islantia kävi nyt kyllä hiukan sääliksi.... pitää aloittaa sen "pelastetaan Alankomaat" kampanjan ohella joku "pelastetaan Islanti" juttu kans ^^'

Jos jotain rakentavaa pitäis nyt tähän sanoa niin jos oikein muistan norjaa: nej = nei, lilla = lille, jag = jeg. Muutenkin kannattaa todella harkita, missä kohti vaihtaa kieltä, sillä kaikki eivät välttämättä ymmärrä ja toisinaan se saa ajatukset sekaisin kun kieli vaihtuu koko ajan.

Mut sähän jatkat raapaleitä, eiks juu? En taho olla ainoa hetalia raapalisti näillä kulmilla ;'D

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Maailma on elämän kehto- rääpälesarja,Max K-13, APH
« Vastaus #3 : 21.10.2011 20:17:46 »
Heipä hei kaikki :D Se on taas Myrsis kulmilla. Oi, oi, kommentteja ^-^ Pidän niistä ja pidän siitä että tästä pidetään. Mahtavaa että kelpaa.
Lady Smoothie, tiedätkös, kun luin kommenttisi ekaa kertaa olin ihan monttu auki, minun rääpäleillänikö? Sinut kommentoimaan ja rekisteröitymään?! Mahtavaa, onnistuin sentään:3 Ja vielä ihanampaa on että tykkäsit ja kommentoit, olet ihana. Aijjoo ja tervetuloa:D
Vyra, tuo kuulostaa mahtavalta ajatukselta, aletaan vain jalostaa yhdessä niitä;D Maailma vapisee edessämme. Aijjoo ja sun lahjas jatkuu, niinko nyt, että ei pelkoa, ei ei. Ja se mun norja on vähän ruosteessa.. Norge ei oikein tyksi^^'

4. Kolme pientä myöhästyjää.
ikäraja:
S
hahmot: Amerikka, Suomi, Englanti ja Ranska.
”So, I’ll—” Amerikka oli juuri aloittamassa johtamaansa maailmankokousta, kun oveen koputettiin. Suomi avasi oven hieman vaivaantuneena ja hipsutteli hiljaa paikalleen pohjoismaiden joukkoon. ”Anteeksi, olen myöhässä. Eksyin huoneen nopean vaihdon takia.”

Amerikka nyökkäsi ja katsahti jälleen osallistujalistaan. Vielä puuttuivat hänen veljensä ja Ranska.
Kokous alkoi rullata kohtalaisen mukavasti, mutta oveen koputettiin uudestaan. Englanti asteli sisälle ilme kertoen enemmän kuin laki salli virnistäen epäbrittimäisesti ja yritti ryhdistäytyä. ”I’m really sorry, I’m late. Jäin ikään kuin—” hän empi nähdessään suomalaisen räkättävän äänettömästi, ”—suustani kiinni.”

Kukaan ei noteerannut miehen solmiota, joka oli tavallisuudesta järisyttävästi poiketen rypyssä. Ennen kuin mies ehti kunnolla istahtaakaan, Ranska pyyhälsi sisään. Hänen ilmeensä tulvi jonkinlaista voitonriemua eivätkä hänen hiuksensa olleet yhtä siististi kuin tavallisesti. Françis hengitti ulos ja Arthurin oli aivan pakko katsoa muualle muiden huomaamatta. ”Je suis désolé. Oui, pardon. Je suis en retard”, hän lausui tuijottaen silmänurkastaan Englantia. Kaikkien järkytykseksi hänkin naurahti. ” Yea, I really think we can start now, isn’t so, dear brother?”

A/N: I'm sorry, I'm late= Olen pahoillani, olen myöhässä/Nimeni on Late.
Je suis désolé. Oui, pardon. Je suis en retard. = Olen pahoillani. Kyllä, anteeksi. Olen myöhässä/olen retardi. Kyllä, sanastoleikkimistä, anteeksi^^' Minä vasta harjoittelen näitä!

5. On rankkaa olla Hollanti.

ikäraja: k-11
Disclaimer: Mä en sit omista ketään noista ja vyra omistaa itsensä^^’
hahmot: Hollanti, Belgia ja Vyra

Hollanti nukkui hiljaa riippumatossaan. Oli kaunis päivä eikä miestä vaivannut mikään. Hän näki unia, mutta niiden sävy muuttui hiljalleen uhkaavaksi. Hän heräsi juuri ennen kuin tipahti matoltaan ja marssi sisälle. Hän otti kännykkänsä ja yritti soittaa siskolleen, joka ei vastannut.

Puolta tuntia myöhemmin Belgian oveen koputettiin. Nainen avasi oven närkästyneenä veljelleen. ”Nej, non, ei se ole hänen vikansa tällä kertaa.”
”Varmasti on, ihan varmasti~” Hollanti mutisi ja työnsi siskonsa sivuun.

Toisen rakennuksen puolella Vyra nauraa kihersi tietokoneensa äärellä. Hän säpsähti, kun puukenkä kalahti pöydälle hänen viereensä.
”Vyra, ei taas.. Me ei voida jatkaa tätä näin. Sano vain, jos sinä haluat jotakin minusta, mutta älä tee sitä näin”, hän mutisi tytön toisella puolella saaden toisen huomion täysin itselleen.
”Ne, se en ole minä tällä kertaa, vaan se toinen.”
”Kuka?” Hollanti kysyi, mutta tajusikin tietävänsä vastauksen jo itse. ”Siis taasko.. Eikö se ikinä lopeta?”
”Ei vielä, ja sitä paitsi sitä on kiva lukea..” Hollanti tarttui raivoisasti puhelimeensa ja naputteli numerosarjan.
”Hoi, Finn, pidä parempaa huolta kansalaisistasi. Se ”Myrsis” on kuin riivattu palkkamurhaaja, meinaa joko tappaa, tai sitten laittaa tekemään --” hollantilainen nielaisi,”—töitä.”

A/N:Tuli tässä joku aika mieleen, että hahmot saattavat olla aika kettuuntuneita minusta kun olen inhottava ja kirjoitan niistä. Ne joko tekee jotakin niistä tosi inhottavaa tai kuolee.. Ja no, Vyra pyysi Vyra/Hollantia, Vyra saa Vyra/Hollantia. Var så god ja olen pahoillani typoista. Kommentit ovat yhä ihania♥

<3:llä
~Myrsis~
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 21:45:27 kirjoittanut Beyond »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Lainaus
Toisen rakennuksen puolella Vyra nauraa kihersi tietokoneensa äärellä. Hän säpsähti, kun puukenkä kalahti pöydälle hänen viereensä.
Kappas, minun normipäivä xD ja pahus vie, omistan itseni! wuhuuu~!

Kyllä, repesin aika pahasti jo pelkästä otsikosta ja sitten luin pidemmälle... sä teit sen! Ihanaa, süper, flinkke girl!!! Ja rakastuin jokaiseen Hollannin puheenvuoroon (ihan lähes pelottavan paljon...um...) Ainoa huono puoli oli, että tämä oli liian lyhyt... Mut tämä kommenttikin on nyt kyl nopeaa tekoa, sillä tahdon nukkumaan ja silleen.

Ja pidin tuosta ekastakin raapaleesta (vaikka jotenkin aloin epäillä Tinon syitä olla "myöhässä"... olen liian väsynyt, sori^^'') Mut tämä toka veti koko potin tällä kertaa. Dank u wel, ik hou van jou~

Lady Smoothie

  • Vieras
ihihii~

*Hyvin epäasiallista fanityttö-ihkutusta*

Ei kun... *ryhdistäytyy* ...tulin taas kommentoimaan.

4. Aww! En osaa sanoa muuta. Oon täällä sellasessa pikkusessa sykkyrässä ja hymyilen itsekseni. Tuli toosi lämmin olo. Niin, ja lievitystä pahanlaastuiseen FrUK-puutteeseen (josta saan muuten kiittää Vyraa >D)
Mutta siis oikeasti<3 Mulla ei vaan riitä sanat kuvailemaan tän rääpäle-raapaleen ihanuutta! Oli vaan tosi sulosta lukea toi.
 
Lainaus
”I’m really sorry, I’m late. Jäin ikään kuin—” hän empi nähdessään suomalaisen räkättävän äänettömästi, ”—suustani kiinni.”
Ihihii~~! Suustansa kiinni<3 Niin mihinköhän? :'D

Lainaus
Hänen ilmeensä tulvi jonkinlaista voitonriemua eivätkä hänen hiuksensa olleet yhtä siististi kuin tavallisesti. Françis hengitti ulos ja Arthurin oli aivan pakko katsoa muualle muiden huomaamatta.
Ihihii~~! Ranska<33

Kiitos, päiväni piristyi kummasti ;3

5. Tämäkin pisti hymyilemään :) Olen aina tykännyt juuri tän tyylisistä ficeistä, joissa hahmot valittaa kirjoittajilleen tekstien sisällöistä. Suloista. Ja Hollanti<3

Hollanti<3 (Anteeksi, oli pakko toistaa. Hollanti nyt vaan sattuu olemaan ihan älyttömän komea ja ja ja- Niin, älyttömän komea ja uskomattoman ihana. Siitä ei KOSKAAN ole liikaa tekstejä! :D)

Kiitos taas!  :-*

-Smoothy

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Heipähei tyypit! Myrsis on tullut taas uusine rääpäleineen tänne riehumaan! ^^
Vyra: no tottakai sinä omistat itsesi! En ole (vielä) ostanut sinua papereilla joten niin. Aijjoo ja kyl mä nää sun normipäivät tiedät :D Ole hyvä♥
Lady Smoothie: Aww mikä kommentti, tulinpa hyvälle tuulelle taas vaihteeksi :D Äläkä huoli, kaikki on joskus vähän hitaita ja niinpois päin. Ja saaks kutsuu sua Lady Smooksi tai ihan vain Smooksi? Vai smuu? sori, taipumus keksiä lempinimiä on kummallinen mutta nojaa.. ehkä se käy sulle:D
Mutta niitä rääpäleitä. Sori, ne on kummallisia nyt, anteeksi!D::

6. Hamburgers cause pain.

Hahmot:
Englanti, Amerikka

Ikäraja: k-11 taustojen takia?

”Well well, brother, haven’t I ever told you any truth of life?” Englanti kysyi hiljaiselta veljeltään. Hän näki Alfredin silmistä, että toista inhotti todella paljon. ”Niin kuin on tapana sanoa, ota silmä käteen. Tai oikeastaan, jos sinä avaisitkin ne kunnolla.. Tai vaihtaisit silmälasit.” Arthur seuraili tikkilankaa leikkaillessaan syrjäsilmällä toisen ilmeenvaihteluja sarkastisella mielenkiinnolla. Hän puuhaili vielä hetken veljensä ympärillä, ojensi lopulta silmälasit takaisin ja sanoi vahvalla äänellä:

”Joko sinä nyt ymmärrät katsoa mitä roskaa syöt?” Alfred istui masentuneena tuolilla ja näytti yhä kipeää kieltään, johon oli juuri ommeltu tikki. Haastava pilke nousi kuitenkin silmäkulmaan.

”Ei the thilti ole rothkaa, plo. ”

A/N: Ja tämä aiheutti lievän.. Inspiraation tapaisen. Sori, tässä ei ole mitään järkeä pahemmin mutta kun ei voinut mitään.. Älkää loukkaanuko, en millään pahalla tätä kirjoittanut.

7.  Oliivisäilykkeet ovat mahtavia

Hahmot:
Italiat ja Suomi

Ikäraja: S?

”Tyhmä, tyhmä fratello!” Veneciano itki Romanon huutaessa hänelle. ”Miten ihmeessä sinä kuvittelit että me saisimme tämän anteeksi? Tämä on niin väärin ja sinun jäljiltäsi. Oli kerrankin SINUN vuorosi pakata niitä ja sitten juuri tämä erä menee juuri hänelle. Oletko ihan kahjo?”

”Scusa fratello scusa!! Tämä oli vahinko, en minä tarkoittanut..!” Sättivä Romano rauhoittui hetkeksi nähdessään veljensä hädän. ”Minä tiedän, mutta mitä se riittää. Luuletko sinä, että hänestä tuntuu mukavalta?” Miehen osoittama suomalainen piti hetken kättään suunsa edessä, kuin röyhtäistessä, karaisi kurkkuaan ja koetti hymyillä.

”Ei se mitään Veneciano, ihan totta. Pääasia on, ettei suurempaa vahinkoa ehtinyt tapahtua.”
”Mutta—”
”Niin niin, minä tiedän. Mutta sovitaanko että ensikerralla et sekoita poisheitettäviä uusiin?”

A/N: Joo, kaikki muistaa varmasti suomalaisen joka kuoli oliivisäilykemyrkytykseen. Anteeksi kaikki^^’

8. Radiokanavat toimivat myös itärajalla.

Hahmot:
Suomi ja Venäjä

Ikäraja: S?

”Noniin Ivan”, Suomi sanoi ja istahti terapeutinpenkilleen. Hänen vieressään sohvalla kädet ristissä rintakehän päällä maaten venäläinen hengitteli hermostuneesti. ”Miksi meidän pitää taas puhua tästä?”
”Koska minä teidän, että sinä tiedät että se ei ole totta. Toista perässäni: Se ei ole totta.”
”Mutta kun se on totta! Minä voin todistaa!” Venäjän hullunkiiluvat silmät levisivät ammolleen hänen sormeillessaan radion taajuuskaukosäädintä miltei paniikissa. ”Kyllä se kohta, kyllä se kohta, anna minä vielä hetken..” Suomi huokaisi merkitsevästi ja hieroi silmiensä sisänurkkia. He olivat jo melkein edistyneet mutta suomalaisen sisu alkoi melkein osoittaa väsymisen merkkejä. Se oli varmaan heidän viides istuntonsa eikä edistymistä ollut tullut laisinkaan.
 ”Mitä järkeä siinä edes on? Se vain piipittää joka tapauksessa eikä sitä ikinä löydä mistään, ainakaan minä!” Venäläinen nosti toisen etusormensa huulilleen ja sai kuin saikin radiosta aikaan lievää kohinaa, jonka sisältä erottui piakoin eräänlaista piippausta.
”Minä löysin sen! SE ON OLEMASSA! SIITÄS SAIT!” Mies nousi istumaan ja nauroi täysin hallitsemattomasti. ”Minä tiesin että se on olemassa, da! ”
”Mitähän silläkin edes tekee..” Suomi mutisi ja katsoi ystävänsä ylenpalttista mahdollista sekoamista silmät pyöreinä, kunnes napsautti lyijytäytekynäänsä lisää lyijyä ja syventyi taas fläppitauluunsa.
”Aloitetaan sitten alusta. Ivan, ystäväiseni, milloin huomasitkaan mielenterveytesi hajoavan turhan helposti?”

A/N: Tämä rääpäle on omistettu ihanalle Sieppelille joka ikään kuin meni ja selitti minulle tästä. Ole hyvä muru, toivottavasti pidit tästä! Niin, venäjällä on ilmeisesti radiokanava joka pelkästään piippaa, muttei luultavasti kuulu suomessa. En minä ainakaan löytänyt^^’
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 21:45:11 kirjoittanut Beyond »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Lady Smoothie

  • Vieras
Ohonhonhonhon~

Luin tän jo eilen illalla puhelimella, mutta koska sillä kirjoittaminen on niin raastavaa, niin jouduit nyt oottamaan siihen asti että pääsin läppärilleni >D

6. Ahaa! Toi linkki helpotti kummasti, puhelimen versio taasen ei sitä näyttänyt. Jotain tän tapaista kuitenkin epäilin... Mutta siis, toimiva raapale ja noin. Mitään järkevää en (vieläkään) osaa kommentoida, mutta sääliksi käy amerikkaa D:
Iggy oli ihana ivallisen sarkastinen itsensä♥

7. D8 Shoc! Venecciano parkaa, ihan oikein kyllä että Romano huutaa. Mutta siis... piristävää, että joku uskaltaa tarttua raapaleissaan tälläsiin vaiettuumpiinkin aiheisiin!

8. Ivan, ivan ivan♥ Älä huoli, me rakastetaan sinua vaikka mielenterveys ei olisikaan ihan parhaimmillaan! *Lentosuukko kohti itää*
Ja niin siis :D Musta tälläset nippelitiedot on hauskoja ~ Aika jänniä ne Venäläiset, josa niillä on piipittävä radiokanava... Hmm, mitäköhän merkitystä sellasellakin on? :O

Ja kiitokset taas päivän (ja edellisyön) piristyksestä! En tiedä oliko sun raapaleiden vai minkä jälkimakua, mutta viime yönä unessani olin Ranskan ja Englannin kanssa juomassa teetä Hitlerin luona. Että silleen... :''D

Niin ja se lempinimi asia! :D Voit vapaasti sanoa vaikka Smooksi, se on jotenki sulonen :3 Ja varmaan helpompi muistaa/kirjottaa ku mun älypitkä nimimerkkini muuten ois >D
On vaan kivaa kun saa lempinimen, ei oo ollu ennen kunnollista♥

-Smoo

*epämääräistä hihittelyä*

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Kiitos paljon, Smoo^^ Kommenttisi oli tosi kiva♥ Ihana että jaksoit tehdä sen! Ja no, nyt minä voin ilmoittaa, että avaan tämän vuoden raapalesaldon nyt. Tässä on kaksi ja anteeksi pitkä tauko, tässä oli joulu ja vähän kaikkea muuta välissä. Mutta hei, nauttikaa! Tälläkertaa pääkameli taitaa olla Tanska.. sori vaan.

9. Denmark just doesn’t get it.

Hahmot:Tanska ja Hollanti
ikäraja: k-11

”Mathias!” huusi hollanti saaden tuopin ääressä istuvan miehen höristämään korviaan. Pienessä maistissa lilluva Tanska vilkaisi huvittuneena heittäessään vastakysymystä kiirehtivälle kaverilleen.
”Vad vill du om meg?”
”Tuota..” venytti van Holland uteliasta virkettään yrittäessään saada äänensä kuulostamaan normaalilta, ”sinähän olet hyvä legojen kanssa, eikös?”
”Miten niin hyvä”, äyskähti känninen tanskalainen, ”Olen paras! Minähän ne kehitinkin! Kuinka niin?!”
”Hollanti laittoi pöydälle eräänlaisen lehden, jota hetken tiirailun jälkeen tanskalainen tökkäsi kauemmaksi. Lehden kansi kertoi kaiken oleellisen, myös kirkkaan värinen k-18 merkintä.
Sen jälkeen pöydälle ilmestyi pieni pahvilaatikko, legosetin kuori, jonka kannessa oli selkeä merkintä 8-16-vuotiaille. Tanska tuijotti hetken yrittäen käynnistää aivonsa, turhaan.
”En ymmärrä, mitä tahdot”, Danmark sanoi ja raapi niskaansa. Hollannin silmissä paloi pettynyt tuli. ”Yhdistä päässäsi. Playboy ja legot. Sellaisen minä tahdon!” Tanskalainen mietti, joi puolikkaan tuopistaan ja mietti uudestaan. ”Sinä tahdot siis.. alastomia lego-ukkoja?”
”..En”, mumisi ällistynyt hollantilainen, ”vaikka idea onkin hyvä. Mieti uudelleen.” Alankomaalaisen ohimosuoni alkoi pullistua huolestuttaviin mittoihin.
”Entä sitten legosetti, sellainen kiva baari..?”
”NEJ! NEJ! NEJ!!!” huusi Hollanti kiukusta sinisenä. ”Tahdon legoja, joilla minäkin voin leikkiä!”
”Mitä vikaa tässä on?” hämmentynyt mies uteli toisen lähtiessä muualle raivoamaan.

A/N: Hollanti ei lapsena saanut leikkiä legoilla, koska niitä ei ollut, ja nyt hän on liian vanha. Vanhimpienkin pakkausten suositus on 8-16-vuotiaille, ja valtio on monta sataa vuotta vanha, joten …^^’ Mutta hei, se on sentään jossakin asiassa lainkuuliainen!

10. Denmark knows all better!

Hahmot: Japani, Amerikka & Tanska
ikäraja: S^^

Japani ja Amerikka keskustelivat keskenään kauhuelokuvista, joita olivat nähneet viimeaikoina. He alkoivat väitellä siitä, mikä hirviö olisi yleisesti ottaen inhottavin ja vaikein paettava ja torjuttava. He olivat tulleet siihen tulokseen, että haavoittumaton ja kuolematon zombie olisi varmaan yksi haastavimmista. Tanskalainen liittyi hetken kuluttua keskusteluun.

”...and Japan, se olisi hirveää! Edes minä en ehkä pystyisi pelastautumaan, jos olisin nurkassa yksikseni sitä vastaan!”
”America-san, olet oikeassa. En usko, että taistelutaidoistanikaan olisi kuollutta vastaan juuri mitään hyötyä”, japanilainen henkäisi ja kääntyi tanskalaisen puoleen. ”Kun edes tuliaseet eivät auttaisi!”
Tanskalainen virnisti tietävästi. ”Minäpä tiedän, miten tilanteesta pääsee ohi!”
Amerikka murahti toisen väitteelle. ”Ai miten sinä siitä mitään tietäisit?!” Tanska rykäisi ja iski silmää. ”Heittäisin sen eteen tietenkin muutaman erityisen terävän Lego™:n ja juoksisin karkuun!”
Amerikkalainen katsoi ihmeissään nauravaa japanilaista ja virnuilevaa tanskalaista, koska ei tajunnut vitsiä.

A/N: Kukaan ei koskaan ja ikinä voi olla niin kovis, että voisi astua legon päälle vahingossa ilman regointia. Se sattuu niin paljon >.< Ei yksinkertaisesti kukaan :’D ja en suosittele kokeilemaan, se tekee oikeasti kipeää ^^’
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 21:44:40 kirjoittanut Beyond »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Okay, mie tahdon raapaleita, joten kommentoin~

Kuutos ja seiska raapaleista mie en oikein osaa sanoa mitään :/ Siis ne ovat hauskoja, mutta mulla tulee aina vain mieleen, että johonkuhun on oikeasti sattunut ja sitten mie en osaa nauttia raapaleista... Mutta loput olivatkin sitten manioita! Kasi raapalesta tuli mieleen oma vanha radioni, joka siis jotenkin särkyi eikä ota enää vastaan muita kuin niitä itärajan takaa tulevia signaaleja... Yritä siinä sitten saada selvää venäläisistä asiaohjelmista. Tinon viimeinen puheenvuoro oli mainio lopetus :'D

Ja kaksi uusinta.... Tuon ysin taisin jo kommata sulle Skypessä jossain välissä... Hollanti~Hollanti~Hollanti~ Mie oikeasti ehdin jo miettiä, että mitä ihmettä, kunnes tajusin lukea tarkemmin ja huomioida oikean tarkoituksen... Hollanti parka, hän ei saa leikkiä legoilla ja mie melkein lähdin hänen perään... Hetkinen, ton mukaan miekään en saisi leikkiä... neeeeeee~! ( ja ei on muuten hollanniksi nee, ei nej ^^')
Ja viimeisin~ Julma ja pelottava ase. Mie muuten jostain syystä repesin, kun olit laittanut sanan "lego" jälkeen tm-merkinnän :'D Toinen repeilyn aihe oli nuo otsikot, ensin Tanska ei tajua ja sitten hän tietääkin parhaiten. On se monimuotoinen valtio.

Tässä tämä, toivon kovasti uusia raapaleita~

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
”Hollanti laittoi pöydälle eräänlaisen lehden, jota hetken tiirailun jälkeen tanskalainen tökkäsi kauemmaksi.

(Miksienolekommentoinut?!;A;) Nyt ensimmäisenä, miksi ensimmäisenä?, nostan tuon kohdan esille. Ainut mitä olen tainnut näissä raapaleissa huomata. Ja sitten eteenpäin~ Nää sun tekstit on niin mahtavia! Hauskat on oikeasti hauskoja, ja minä en tajua yleensä mitään jostain syystä, eli olen kiitollinen sinulle, että olet piristänyt päivääni, tai iltaani, näillä sinun teksteilläsi! Nyt tuli tökköä kommenttia, anteeksi. (Aoieijättänytläksyjänsäiltaan)