Kirjoittaja Aihe: American History X: Pikkuveli, K-11  (Luettu 1768 kertaa)

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
American History X: Pikkuveli, K-11
« : 01.10.2011 00:47:00 »
Nimi: Pikkuveli
Kirjoittaja: Chyilly
Fandom: American History X
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Angst, deathfic, one-shot
Varoitukset: kolme epätarkkaa murhaa, lievää rasismia.

A/N: Tulipa perjantai-illan siimeksessä katsottua American History X ja muistin tämän ficin olemassaolon. No, etin sitten tämän koneen uumenista, luin ja päätin julkaista täällä Finissäkin. Pakko kyllä sanoa, että tämä lukeutuu yksiin parhaimpiin ficceihin, joita olen koskaan kirjoittanut...



”Asia on nyt niin, että tästä lähtien olen historianopettajasi. Käsittelemme nykyajan tapahtumia. Kurssin nimi on... Amerikan Historia X.”

”Ensimmäinen tehtävä on uusi kirjoitelma huomiseksi.”
”Kesti viikon lukea Mein Kampf! Ei ole reilua!”

”No mistä kirjoitan?”
”Veljestäsi.”


Tuntui siltä kuin siitä olisi kulunut vasta päivä. Tai viikko. Todellisuudessa Dannyn kuolemasta oli jo monta vuotta. Itse asiassa kolme vuotta, ja mä vieläkin odotin, että veljeni hyppäisi nurkan takaa täysin elävänä. Se oli turhaa.
Istuin huoneessani ja muistelin sitä kaikkea. Sitä päivää. Huone oli hämyinen ja jostain kaukaa tämän halvan talon uumenista kuului äidin yskintää. Se paheni päivä päivältä ja vuosi vuodelta yhä enemmän.
Muistin sen päivän. Muistin rynnänneeni pikkuveljeni luo. Danny makasi koulun poikien vessan lattialla. Joka puolella oli verta. Dannyn verta. Muistin kuinka painoin Dannyn kuolleen ruumiin itseäni vasten ja itkin. Itkin siinä niin pitkään kuin vain pystyin, kunnes poliisit raahasivat mut pois. Myöhemmin sain itselleni Dannyn kirjoitelman musta. Se oli koskettava.