Kirjoittaja Aihe: Tämä hetki [Sev/Cissy, fluff, romance, S]  (Luettu 1235 kertaa)

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Tämä hetki [Sev/Cissy, fluff, romance, S]
« : 09.09.2011 14:41:37 »
Title: Tämä hetki
Author: Aurinkotyttö, eli minä
Beta: Minua saatte syyttää virheistä
Pairing: Severus/ Narcissa
Rating: sallittu
Genre: fluff, romance, pikku pikku angst
Disclaimer: Kaikki minkä tunnistat täti Rown omaisuudeksi on hänen:)


A/N:Joo. Eka julkasemani ficci, hahmot on todellakin ihan OoC mmh mutta Potteria tämän nyt tarkotus olis olla. Ja tooodella lyhytkin tämä on, ja kliseitä löytyy. Ja jos nyt oon tän ikärajanki kanssa ihan hakoteillä niin ilmottakaahan jookos :)

Tämä hetki

Lettipäinen pieni vaalea tyttö keltaisessa kukkamekossa istuu sammaleen peittämällä kivellä ja solmii seppelettä sinisistä ja vaaleanpunaisista kukkasista. Tyttö nostaa seppeleen vasten auringonvaloa, siristää silmiään, hymyilee tyytyväisesti. Lapsekkaan pulleat kädet asettelevat kranssin sysimustille pojan hiuksille. Poika istuu kirja kädessään kiveen nojaten. Hän nostaa katseensa kirjasta ylös tyttöön, seppele valahtaa vinoon. Kalpeille tummien hiusten kehystämille kasvoille nousee hymy. Pojan käsi punoutuu yhteen tytön käden kanssa, hetki ei saa särkyä, ei saa särkyä. Poika nousee seisomaan - hänellä on yllään ruskea villainen siisti liivi, puvun housut, mutta liivin alla suttuinen ja ryppyinen musta kauluspaita, kaulalla huolettomasti silkkisolmio. He pitävät yhä toisiaan kädestä. Tyttö hypähtää sirosti maahan kiveltä. Pikku tyttö nousee varpailleen, suikkaa nopean suukon pojan nenänpäähän. He hymyilevät, tyttö lähtee juoksemaan kohti metsää kadoten lopulta näkyvistä. Hymy katoaa pojan kasvoilta, käsi nousee tavoittelemaan vinossa olevaa seppeltä päänsä päältä, käsi valahtaa alas, seppele putoaa. Hetki on särkynyt.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2011 14:48:40 kirjoittanut Aurinkotyttö »
ava by puolipro

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Tämä hetki [Sev/Cissy, fluff, romance, S]
« Vastaus #1 : 12.09.2011 21:03:06 »
Tosi söpö pikku raapale (:

Tosin kappalejako olisi voinut olla, vähän välejä, ettei kaikki olisi kirjoitettu yhteen pötköön, toki tapansa kullakin, mutta itse miellän mukavammaksi lukea, jos tarina (vaikka pienikin sellainen) on jaoteltu selvästi (:

enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Tämä hetki [Sev/Cissy, fluff, romance, S]
« Vastaus #2 : 15.09.2011 17:21:37 »
Kiitos annicamaria:) Tosiaan, oon huono kappalejaoissa ::)
Olis kiva saada lisää kommaa (rakentava ois mukavaa)
ava by puolipro