Kirjoittaja Aihe: Hyytävä ilta // oneshot horror k-11  (Luettu 1166 kertaa)

Ansku

  • *
  • Viestejä: 2
Hyytävä ilta // oneshot horror k-11
« : 06.09.2011 15:24:11 »
Nimi: Hyytävä ilta
Kirjoittaja: Ansku
Ikäraja: varmuudeksi k-11
Tyylilaji: one shot horror
Yhteenveto: jännittävä ilta
Varoitukset: kuolema

A/N: ...

Kävelin nopeasti kohti kotia. Olin tulossa kaverini luota yökylästä. Oli pimeä talvi-ilta ja tähdet tuikkivat kirkkaasti puiden oksien raoista. Tie kotiin vei järven yli, kohdalta mistä kuljin ei ollut siltaa, joten joutuisin kävelemään jään poikki. Tämä järvi oli niin leveä että viisi autoa mahtuivat sivuttain parkkeeraamaan järveen. Astuin jäälle. Lumi narskahti saappaideni alla. Otin toisen askeleen ja katsoin taivaalle. Täysikuu hohti omituista loistettaan. Hanki välkehti valkoisena. Mustat puut kurottelivat järven yli. Kävelin hiljakseen eteenpäin. Minua alkoi pelottaa. Pälyilin ympärilleni huolestuneena. Kaikkialla oli hiljaista, aivan luonnottoman hiljaista. Yht´äkkiä edessäni hangelle alkoi muodostua kirjaimia yksi kerrallaan. Lopulta hangessa näkyivät sanat : Tapahtumat kulkevat lävitsesi, älä huoli, minä tulen vain ja vien sinut mukaani. Kauhu kangisti kaikki jäseneni. Kukaan ei ollut täällä, kukaan ei voinut kirjoittaa mitään, minä näin vain harhoja, ajattelin. Katsoin taivasta ja sitten hankea, näin vielä selvästi tekstin. Kuu meni pilveen, tuli aivan pimeää. huuhkaja rääkäisi järven toisella puolella. Tuuli alkoi tuiskuttaa lunta kaikkialle, se oli pahempaa kuin mikään. Kylmä tuuli luikerteli takin sisään, kylmetti korvat ja kädet, tuiskutti lunta päälleni. Kaaduin puhurin voimasta. Heti kun olin osunut maahan tuuli lakkasi. Avasin silmäni. Kaikki vihersi ympärilläni, jopa kuu. Sitten näin sen. Tummempana kuin mustin yö se hiipi luokseni, hitaasti, nautiskellen tilanteesta. Parin piinallisen sekunnin päästä se seisoi edessäni. Näin naisen, naisen jolla oli valkoisen valkoinen iho ja mustaakin mustemmat hiukset ja mekko. Valkoiset kädet kurottelivat minua. Vedin itseäni pois päin naisesta. Nainen nauroi hyytävästi, hänen naurunsa kuullosti siltä kuin joku olisi raapinut kynsillä liitutaulua. Peitin korvani käsilläni ja suljin silmäni. Hetken kuluttua avasin taas silmäni. Naisen kasvot olivat vain millien päässä omistani. Sitten nainen kiljahti riemusta ja hyppäsi kohti minua pää edellä, tunsin kuinka hän valui lävitseni. Viimeiseksi tunsin kuinka jääkylmä järvivesi syleili minua.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2014 12:04:13 kirjoittanut Pyry »