O-M-G, oon niin hidas vastaamaan kommentteihin, mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni! Ja wää, täällä olikin näin monta, ihanaa ^^
EpikFeil; Sinälläänhän se vähän onkin ja ehkä siksi se niin kiehtookin. Ja Kurtin katseet tosiaan, yhäh ;< Ja niin totta, olis ihana saada niiden kahden löytävän onni, mutta miksi sen pitääkin olla niin vaikeaa tällä parituksella? Ja angstihan on rakkaus! Jau, tosiaan otan tuon päinvastoin, koska ihanaa, jos sai tunteita aikaan!<3'
Oo, ei ollut OoC? Jee, mahtavaa kuulla! Itsekin ehkä tulkitsen Kurtia jotenkin noin, joten ei ole vain siun näkemys ^^ Ja ihanaa, et tää oli ihana, haha
Ja et ylitulkitse <; Ja mahtavaa, että tästä välittyi tunteet, hiih. Kauheeta kierin kohta itsetyytyväisyydessä tän sun kommenttis jälkeen..
Ihanaa, että tykkäsit ja ehkä joskus lisää, jee
Kiitos sinulle kommentistasi, muru nr. 2 ! <3'
Solembum; Hih, komppailen siis sinuakin tässä paritushommassa ^^ Ja Finn on joskus vähän... En sano mitään. Haha, hyvin sanottu btw tuo K/F-juttu
Koska tosiaan, Kurt on niin aww ja näin.
Möh, tynkäkommentit on jees
Ihanaa, että kuitenkin kommentoit, se on pääasia ^^ Oo, hyvä että tykkäsit! Mutta joo, joskus heittäydyn hiukan runosieluiseksi, joten...
Ja ei ole näin runollista yleensä, mutta tätä kirjoittaessa tuli jotenkin semmoi fiilis tavallistakin enemmän
Joten sitten tuli vähän tommoi..
Haha, mutta hyvä, että sanoit mielipiteesi! ^^
Ja hyvä, että pidit ja mahtavaa, että oli ihana! Ja kiitokset paljon kommentistasi! <3'
Zacharias; Oi, ihanaa, että olit innoissasi! Yay! ^^ Ja wääw, kiitos! Ihanaa kuulla tuo! ^^ Haha, ehkäpä siun ei tosiaan tarvitse
Oo, ja tosiaan kasi jakso on kyllä niin aww!
Furtjee<3' Ja haha, en tiedä, jotenkin vain tuntui, että se meni sille puolelle. Mutta hyvä, että se tosiaan pysyi IC'nä! Ja Kurt on miunkin mielestä vaativa hahmo kirjoittaa, joten wiuh
Ja jeij, tykkäsit otsikostakin! Ja totta tuo mitä, sanot, koska no... niin.
Tuopa juuri se on, mikä tekee siitä sen. (Mä vastaan tosi mahtavasti näihin kommentteihin, joo. Varmaan kukaan tajuaa mihin vastan millonki
) Ja mun päässä on jotenkin ollut se ajatus, että hän öisin tosiaan tekisi näin. Ja joo! Minua ehkä vähän häiritsi se kuittaus, koska se meni jotenkin hiukan nopeasti, mutta noh... Ja haha, ehkä hän tekikin niin:D
Voi, ihanaa, että pidit lopetuksesta! Ja wäw, nyt kun sanoit, niin tuli vähän olo, et aw Kurt anna hali :'> Waa, ihanaa kuulla, että sopivat tuohon ja ää. Kierin tässä hymyssä ^^ Kiitos ihanastaihanasta kommentistasi ja merkkaa todella, että pidit tästä, koska siullehan tää on ^^ <3'
Natural; Jau! Mahtavaa, että aukaisitkin!
Ja ihanaa kuulla, että oli kaunista. Ja itsensä toistaminen tuon asian suhteen on sallittua, haha
Kiitos tuosta jälleen kerran siulle! ^^ Ja hyvä, että Kurtin tunteet tuli sun mielestä esille
Ja Kurt on! <;
Haha, vaikkei ole niin paljoa sanottavaa, niin ihanaa, että kommentoit! Jeij ^^ Kiitän suuresti kommentistasi jälleen!
Ja kiitos! Minäkin rakastan avaani, hihii, koska Ezio <3'
xo, ins