Kirjoittaja Aihe: Pullapoika ja sen pulla K-11 (Ron/Seamus)  (Luettu 1770 kertaa)

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 777
  • Angustiina
Pullapoika ja sen pulla K-11 (Ron/Seamus)
« : 14.08.2011 10:20:40 »
Title: Pullapoika ja sen pulla
Author: Tinppa
Genre: Fluff, slash
Pairing: Ron/Seamus
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Warnings: Vihjailua petipuuhiin.
Summary: "Kohta saadaan pullaa."
A/N: Kirjoitettu Fanfiction vol. III -haasteeseen parituksella Ron Weasley/Seamus Finnigan sanalle 09. Numero sekä One True Something 20 -haasteeseen parituksella Ron Weasley/Seamus Finnigan. Idean annosta tahdon kiittää Beelsebuttia. <3



Pullapoika ja sen pulla


Ron makasi kyljellään sängyllä. Seamus löhösi rennosti Ronin vierellä ja siveli tämän hiuksia. Seamuksen äiti leipoi keittiössä, ja raollaan olevasta ovesta kantautui huoneeseen herkullinen tuoksu.
-Kohta saadaan pullaa, Seamus tokaisi ja veti itsensä täyteen pullan tuoksua. Ron kääntyi selälleen ja katsoi Seamusta.
-Milloin on "kohta"? Ron kysyi. -Minulla alkaa olla nälkä.
-Sinulla on aina nälkä, Seamus hymyili ja hipaisi Ronin nenää omallaan. Ronin suupielet kohosivat leveään hymyyn.
-Rakastan pullia, Ron sanoi. -Voisin syödä niitä ainakin kymmenen kerralla.
Seamus kurtisti kulmiaan ja väänsi kasvonsa mutrulle.
-Rakastat siis pullia, etkä minua? Seamus tokaisi esittäen nyreää. -Senkin pullapoika.
-Niin, olen pullapoika, joka rakastaa pullia, kuten sinua, Ron ilmoitti. -Ja sinä olet pullista kaikkein paras.
Seamus vaihtoi happamuutensa hymyyn.
-Nyt kuulostaa hyvältä, hän sanoi ja painoi Ronin huulille suudelman. Ron kiepautti Seamuksen alleen ja näykkäisi hellästi toisen korvalehteä. Seamuksen huulilta karkasi huokaus.
-Olet syötävän suloinen, Ron kuiskasi Seamuksen korvaan. Seamus naurahti hiljaa.
-Tiedän sen, pullapoika, hän vastasi. -Olenhan pullasi.

Seamus veti Ronin vielä lähemmäs itseään ja suuteli toista uudelleen. Hän kutitteli kielellään Ronin huulia saaden pian kielensä seikkailemaan pitkin toisen poskien sisäpintaa. Ronin käsi pujahti Seamuksen paidan alle hivelemään kylkeä, vatsaa ja rintakehää.

Kop kop!

Ovelta kuulunut koputus sai pojat irtautumaan nopeasti toisistaan. Kumpikin ponnahti sängyn laidalle istumaan.
-Pojat, keittiössä olisi pullaa, kuului Seamuksen äidin ääni oven takaa. -Tulkaa syömään.
-Joo, kohta, Seamus vastasi ja kuunteli Ronin kanssa, miten hänen äitinsä askeleet kaikkosivat huoneen ovelta kohti keittiötä. He vilkaisivat toisiaan.
-Miten on? Seamus kysyi pian. -Haluatko jatkaa minun maisteluani vai koemaistaa äitini leipomat herkkupullat?
Ron siirtyi lähemmäs Seamusta ja murahti tämän korvaan:
-Voisin koemaistaa ensin äitisi tekeleet ja ottaa sinut jälkiruuaksi.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 00:56:43 kirjoittanut Unohtumaton »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Marlena

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Pullapoika ja sen pulla K-13 (Ron/Seamus)
« Vastaus #1 : 14.08.2011 11:11:57 »
Aijaijai tää oli ihana ♥ Olisin voinut lukea pidempäänkin, mutta teit tästä niin lyhkäsen  >:( Rakastan tota paritusta, se oli jotenki ihana. Sun kirjotustyyli on nättiä enkä muutenkaan repinyt sieltä kirjoitusvirheitä tai muitakaan oikeinkirjoitusvirheitä. Idea oli hauska ja tykkään siitä miten sä osaat kuvailla. Hymy lehahti munkin huulille kun luin tätä  :D

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Pullapoika ja sen pulla K-13 (Ron/Seamus)
« Vastaus #2 : 14.08.2011 12:27:23 »
Siinä on vierekkäin kaksi pullapoikaa, voi awws <3 Mun ei ehkä pitäis kertoa tätä, mutta mulla on (yllättäen) yks keskeneräinen rarry joka alkaa Harry/Seamuksella, mut Seamus ei oo siinä kauheen kiltti :E ...tuli vaan mieleen : D

Mutta joo! Ihana! Tuo Seamusin syyy-yyyvä hengenveto ja muutenkin. Voi awww, mikä tunnelma <3 Tiäkkö tässä eli mukana <3 Melkein pullantuoksu leijaili minunkin sieraimiin ja toisaalta, lähestulkoon säpsähdin tuossa Kop kop! kohdassa, lol ;D

Mut sitten tämä:

Lainaus
Seamus vaihtoi happamuutensa hymyyn.
Hmm *makustelee* mä en oo varma tykkäänkö tästä. Joko mä tykkään siitä tosi paljon tai sitten en tykkää ollenkaan, mut just tällä hetkellä oon päättämättömyyden tilassa. Ideasta tykkään, sanoista tykkään, mutta se on ehkä toi verbi joka alkoi tökkiä mua. Ei sillä että tökkimisessä olisi mitään pahaa, muttaaaah.... 8]

Mutta siis, hahmot kohdallaan, tunnelma kohdallaan, pullantuoksu kohdallaan ja cockblokkaus kohdallaan, hehee, eipä siitä ficletti enää parane! Kiitos tästä, erinomaisesti toteutettu idea <3


:-*
—Bbuttis
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 610
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pullapoika ja sen pulla K-11 (Ron/Seamus)
« Vastaus #3 : 15.01.2021 18:48:00 »
Pulla veti mut puoleensa. Ja siis jo toi summary, en kestä, oon ihan myyty :D Ei hitto miten nyt tekeekään mieli pullaa... Mulla kyl taitaa olla vähän äidin leipomia pakkasessa 🤔

Ihana söpö ja hyväntuulinen fici tämä. Semmosta höpöä söpöä, jota on kiva lueskella siinä samalla naureskellen. Kyllähän se toisen kutsuminen pullaksi ja pullapojaksi on aikas lutusta... Tässä myös näkee ihanasti, miten hahmot itsekin ovat kepeissä tunnelmissa! Mielenkiintoinen parituskin, enpä ole muistaakseni ennen lukenut, mutta ei lainkaan pöllömmältä kuulosta/vaikuta. Somalta vain, ainakin tämän perusteella.

Ronille on kyllä aikamoiset herkkuhetket luvassa, kun ensin saa uunituoretta pullaa ja sen jälkeen vähän jotain muutakin... Onnekas pullapoika ;D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中