Kirjoittaja Aihe: Soul Eater, Ilmeikäs aurinko || Star/Kid, K-11  (Luettu 1078 kertaa)

Furoxrea

  • Vieras
Nimi: Ilmeikäs aurinko
Kirjoittaja: Furoxrea
Fandom: Soul Eater
Paritus: Black Star/Death the Kid
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Hieman kiroilua
Yhteenveto: ”Mä todistan sulle, että sä olet roskaa arvokkaampi.”
Vastuuvapaus: En omista hahmoja, ne kuuluvat Atsushi Ohkubolle
A/N: Osallistuu Dialogihaasteeseen.
En tiedä mistä se lähti, mutta aloin ajattelemaan Soul Eaterin aurinkoa. Sitten tuli todettua, että son aika ilmeikäs… Ja seuraavaksi olinkin jo kirjoittamassa tätä. Ihan munkilla meni, mutta eipä tuo haittaa. (Jostakin syystä mitään, mitä suunnittelin tuohon haasteeseen, en sitten osannutkaan kirjoittaa… Jotenkin häiritsee, että kuitenkin joku ihan munkilla kirjoitettu sitten onnistui. Pöh. Mä en suunnittele enää mitään mun kirjoituksia ;D)


Ilmeikäs aurinko

”Hei Kid.”

”Mmm.”

”Kid!”

”Hetki vain, Black Star.”

”Ärh…”

”Kas noin. Mitä asiaa sinulla on?”

”Ehdin unohtaa sen jo, koska sä halusit mieluummin keskittyä järjestelemään sukkalaatikkoasi.”

”Se oli hirvittävän sekasorron vallassa. Asialle oli pakko tehdä jotakin. Sitä paitsi, ei ole minun vikani, että unohdat kaiken parissa sekunnissa.”

 ”Keskityit sukkiisi kaksi tuntia!”

”Sinulla oli asiaa minulle vasta äsken.”

”Niin, mutta silti!”

”Valita sille, joka on turmellut sukkieni täydellisen järjestyksen.”

”Se laatikko on sun, Kid.”

”Voi ei... Olet aivan oikeassa… Miten… Miten olen voinut sallia sen tapahtuvan..?”

”Perkule, älä taas aloita…”

”Olen hyödytön. Haluan kuolla… Typerä shinigamin kuvatus, joka ei osaa pitää minkäänlaista järjestystä yllä edes sukkalaatikossaan… Heitä minut roskaämpäriin, Black Star. Sinne minä kuulun, muiden roskien sekaan.”

”Hitto sä olet toivoton. Etkö muista, että sä kuulut paljon parempaan paikkaan, et roskikseen?”

”Häh..?”

”No suuren Black Starin vierelle, tietty!”

”Öh..?”

”Tulehan tänne. Mä todistan sulle, että sä olet roskaa arvokkaampi.”

”Minä… Öh…”

”Tule nyt vain.”

”Hyvä on…”

”Haha! Sainpas sut!”

”Tuo oli ennalta arvattavaa.”

”No niin kai, koska mä sanoin todistavani sulle, että olet arvokkaampaa kuin roska.”

”En ymmärrä, miten halaaminen siihen liittyy…”

”En mä ihan jokaista heppua halaa! Vain harvoja ja valittuja!”

”Onkohan noin?”

”Jep!”

”Hyvä on sitten…”

”Hmm? Epäiletkö sä mua? Kuulostaa vähän siltä. Sitten mun on otettava kovemmat keinot käyttöön!”

”Mitkä kovemmat… mmmh?”

”Noin. Sä olet ainoa, joka on tuon arvoinen.”

”Oletko… varma?”

”Tietysti!”

”Mmm… Kiitos, Black Star.”

”Hei jee!”

”M-mitä..? Mitä nyt..?”

”Mä muistan sen nyt taas! Sen, mitä mun piti sulle sanoa!”

”No mitä?”

”Halusin vaan kysyä, että… Miksi aurinko on paljon ilmeikkäämpi kuin kuu?”

”…Kaikkea sinäkin mietit.”
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 00:48:53 kirjoittanut Yukimura »

Sacrifice

  • Vieras
Vs: Soul Eater, Ilmeikäs aurinko || Star/Kid, K-11
« Vastaus #1 : 22.12.2012 17:20:04 »
Mitä? Ei kommentteja? :o Minun täytyy korjata se nyt! (vaikka epäilen, että tällä määrällä sanoja mielessäni siitä ei tule mitään)

Kuten aiemmassa tekstissäsi kerroin, en hirveästi perusta Starista ja Kidistä, mutta tälle(kin) tekstille SULAA. Oikeesti, niin ihana jaja molemmat olivat niin IC ja ah, Kid on ihana ♥

Lainaus
”Keskityit sukkiisi kaksi tuntia!”

”Sinulla oli asiaa minulle vasta äsken.”

”Niin, mutta silti!”

”Valita sille, joka on turmellut sukkieni täydellisen järjestyksen.”

”Se laatikko on sun, Kid.”

”Voi ei... Olet aivan oikeassa… Miten… Miten olen voinut sallia sen tapahtuvan..?”

”Perkule, älä taas aloita…”

”Olen hyödytön. Haluan kuolla… Typerä shinigamin kuvatus, joka ei osaa pitää minkäänlaista järjestystä yllä edes sukkalaatikossaan… Heitä minut roskaämpäriin, Black Star. Sinne minä kuulun, muiden roskien sekaan.”

Miksi lainasin tämän, sille ei ole syytä. Tämä kohta ansaitsee vain tulla lainatuksi. Ihanaa. Niin Kidiä. Täydellistä.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Soul Eater, Ilmeikäs aurinko || Star/Kid, K-11
« Vastaus #2 : 29.03.2015 15:21:49 »
Haha Kid niin elementissään kun sekoaa jo sukkalaatikon epäjärjestelmällisyydestä :D <3 Kiva dialogi ja sopivan pituinen. loppu oli mulle aika ufo eikun nyt hokasin :D ihanaa kun tuollasiakin asioita miettii :DDD
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti