Kirjoittaja Aihe: 3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria  (Luettu 10873 kertaa)

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #20 : 24.11.2011 20:49:13 »
Kiitos Anturajalka93. Joku huomauttikin aikaisemmin tuosta Bartyn puuttumisesta, ja on kyllä pakko tunnustaa, että unohdin koko onnettoman otuksen tätä kirjoittaessani. Eipä olisi haasteen ylläpitäjäkään tainnut hyväksyä "4 tapaa karata Azkabanista" -otsikkoa  ;D
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #21 : 26.11.2011 15:27:46 »
Hmm... no joo, ei kuulostaisi hyvältä, mutta 3 +1 ei ehkä niin?? no joo, ehkä annan asian olla... ei oo mun fikki kumminkaan... ;)
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #22 : 07.07.2013 18:41:46 »
Hahaha xD Mustahuumori, paras huumori!

Tosiaan, ei luoja tämä oli hyvä :D ! Tykkäsin paljon tästä, tämän haasteen kautta saa mahtavia ficcejä aikaan!
Teksti oli hyvää, sujuvaa ja luontevaa, mitään virheitä en lukiessani huomannut. (:

Anteeksi ei-niin-rakentavasta kommentista, puhelimella kun olen.

© Raitakarkki

Gwenhwyfar

  • cinderella
  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #23 : 07.07.2013 19:11:23 »
Voi hyvä musta huumori, mitä mä just luin! :D

Tää oli ihan mahtava, enkä pysty sanomaan, mikä noista keinoista oli paras, KOSKA KAIKKI OLIVAT! Jee!
Typoja ei tarttunut silmään, eikä muutenkaan niitä virheitä löytänyt. Ja vaikka siellä olisi ollutkin, niin en olisi varmaan nauramiseltani niitä nähnyt. Tämäkin taas todella rakentava kommentti, kiitos kuitenkin tästä lukukokemuksesta,

Gwen

Brangwen

  • ***
  • Viestejä: 473
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #24 : 07.07.2013 21:39:30 »
Ales ja Gwenhwyfar

On aina ihana yllätys, kun joku kaivaa esiin jonkun vanhan tekstin! Kiitos teille. Hienoa kuulla, että tämä muinoin räpelletty tekstiyritelmä täyttää edelleen tarkoituksensa (saa ihmiset nauramaan).

-B
There’s a thin semantic line between weird and beautiful. And that line is covered in jellyfish.
-Cecil Baldwin

Emmatrix

  • Vieras
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #25 : 08.07.2013 00:17:24 »
Voihan Merlinin pöksyt!

*hymyilee todella typerästi, eikä jaksa kirjottaa mitäön järkevää, koska rakentavalla on revolveri*

Emmatrix

  • Vieras
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #26 : 28.07.2013 20:23:14 »
Ääh, miks kaikki hauskimmat tekstit löytyy nimenomaan kaikkiaalta muualta kuin huumoriosastoilta??

Ekana mulla kävi mielessä, että Bellatrix voisi tarjota itseään "sillä tavalla" ankeuttajille (mikä idea *vink vink*)
Jumala mä repeilin tolle tekstille, etenkin toi vika....

Kiittäen ja pahoitellen lyhyestä kommentista joka ei sisältänyt mitään järkevää

-Emmatrix-

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #27 : 13.01.2016 17:03:26 »
Mikä ficci! Tykkäsin ihan hirmuisesti. Sai hymyilemään ja repeilemään aika pahasti! En tajua miten voi olla mahdollista kun aihe on aika synkkä - kuka siis oikeasti haluaisi joutua Azkabaniin tai edes miettiä sitä mahdollisuutta.
-Fírinne kiittää
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Pheebs

  • Kohtalon oma
  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #28 : 20.01.2016 11:55:57 »
Vitsi että rakastan tätä mustaa huumoria ♥
Joku tuossa ylempänä mainitsikin että miten nämä hauskimmat ficit löytyvät muualta kuin huumoriosastolta, ja voin täysin yhtyä tähän. Parasta viihdettä vähään aikaan.

Lainaus
Kuten olette kenties jo havainneet, rakkaat vanginvartijamme ovat hiukan näkörajoitteisia
Voi jösses kun meinasi kahvit lentää pitkin pöytiä.

Tuo loppu oli ihan mahtava "pakoon päässyt: Moni. Kuten jo sanoin, parasta viihdettä. Kiitos ja kumarrus  ;)
新しい道を探せ、他人の地図を広げるな!

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 970
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #29 : 20.01.2016 22:14:51 »
Ai jestas sentään. Mä harvoin eksyn tänne Iskunkiertokujalle lukemaan ficcejä, mutta nyt kyllä kannatti. Aivan mahtava ficci!! :'D Repesin totaalisesti viimesen keinon kohdalla.  ;D Mut joo tällästä voisin lukee uudemmankin kerran, vink vink :'D

Kiitoksia paljon ♥

Pipe kiittää ja kuittaa ja häipyy takaisin tutun (slash)siirappifluffyn maailmaan ;D
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Quibbler

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 168
  • Potterhead? Always.
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #30 : 01.02.2016 12:20:36 »
Tämä oli hauska  ;D Olisipa ollut vielä monta tapaa enemmän karata Azkabanista! Ois ollut hauska lukea näitä.

repa

  • ***
  • Viestejä: 551
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, k15, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #31 : 09.03.2016 23:25:19 »
Arvostan ronskia ja kaunistelematonta huumoria, joten taa oli kylla ihana loyto!! Ihanan korutonta tekstia, ei yliampuvaa, muttei vaisuakaan. Aivan mahtava helmi ficcien kirjavassa joukossa. Lisaa tallaista, kiitos!!

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #32 : 11.11.2019 01:14:30 »
Alecto ja tatuoinnit sai mut repeämään joten tän jälkeen saan taatusti keräillä palaseni jostain syvältä veden pohjasta. Kiitos, tää oli hauska, tykkäsin vaikka en sais, mut tykkään silti.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: 3 tapaa karata Azkabanista, S, (huonoa) mustaa huumoria
« Vastaus #33 : 05.11.2020 15:34:29 »
Musta huumori on just parasta, ja toimii tässäkin. Erityisesti pidin tämän puhuttelumuotoisuudesta, näin niin mielessäni jonkun Azkabaniin päätyneen lukevan tätä jonkinmoisena esitteenä ;D Ja tietty luin tuolta alusta lurjuksen Larjuksena ja olin ihan et ooh, muahan puhutellaan ihan suoraan :__DD Vaikka ehkä ihan hyvä, ettei sit kuitenkaan, en halua kenenkään edes olettavan, että mulla olis Azkabaniin asiaa...

Tapa kolme on selvästi tehokkain, eikä ole ihmekään, että sitä on niin moni yrittänyt (ja onnistunutkin). Kivan kevyesti siihen tunnutaan tässä muutenkin suhtautuvan, mutta se on mun mielestä tässä ficissä juuri tarpeenkin :D Tällainen ihmeen kepeä ja huoleton tunnelma lisää tarinan huumoriarvoa.

Lainaus
Kuten olette kenties jo havainneet, rakkaat vanginvartijamme ovat hiukan näkörajoitteisia,
Tää oli ehkä mun lempikohta, tällainen kuvaus ankeuttajista tuntuu niin älyttömältä ja siten huvittavalta, kun muistaa, millaisia ne oikeasti ovatkaan...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中