Kirjoittaja Aihe: pari YouTube-videoa, Tapaaminen olohuoneessa, S  (Luettu 1510 kertaa)

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Kirjoittaja: Nelxis
Fandom: YouTube-videot
Ikäraja: S
Genre: Draama (huomour)
Hahmot/Paritukset: (Ficissä nimet suomennettu) OMG cat, Dramatic lemur/Dramatic chipmunk, Darthmatic chipmunk
Vastuuvapautus: En omista YouTubea saati sitten kyseisiä videoita.
Summary: ”Olen kaivannut sinua”, se sanoi ja kiipesi ruukkukasviin makin seuraksi.
A/N: Eli omistettu kaikille tämän päivän aamumaratoonareille. Kannattaa katsoa nämä videot vasta lukemisen jälkeen, niin ei pilaa yllätystä.
OMG cat meets the Dramatic Lemur
Dramatic Chipmunk
Darthmatic Chipmunk

Tapaaminen olohuoneessa


Tassut osuivat lattiaan lähes äänettä. Olohuoneessa oli vielä aivan pimeää. OMG tunsi jonkin läsnäolon, mutta vaikka se olikin kissa, se ei erottanut minkäänlaista liikettä huoneessa. Äkkiä valot syttyivät. OMGn silmät tottuivat valoon nopeasti, ja se kääntyi katsomaan valokatkaisijan vieressä olevaan ruukkukasviin.

   Kaksikko tuijotti toisiaan. Äkkiä kummastakin tuntui, kuin dramaattinen musiikki olisi käynnistynyt. OMGn suu alkoi avautua järkytyksestä. Mitä ihmettä tuo maki teki hänen kotonaan? OMG ei kuitenkaan ollut ainoa, joka oli yllättynyt. Dramaattinen maki tuijotti tätä suurilla silmillään, jotka avautuivat hämmästyksestä. Lopulta molemmat jäivät tuijottamaan toisiaan. He olivat aivan hiljaa, sillä äkkiä sohvan vierestä kuului kummallista ääntä.

   Sekä Dramaattinen maki, että OMG kissa käänsivät edelleen kummastuneet katseensa äänen suuntaan. Aluksi he näkivät vain vanhan kasettisoittimen, kunnes he huomasivat pienen karvapallon sen vieressä. Karvapallo painoi nappia, ja soittimesta kuului todella dramaattista musiikkia. Noin musiikin puolivälissä, eli kahden sekunnin jälkeen, karvapallo kääntyi. Sekä Dramaattinen maki, että OMG kissa tunsivat tämän karvaisen otuksen. Se oli Dramaattinen pikkuorava.

   Kolmikko tuijotti toisiaan liikahtamatta. Tunnelma oli kuin suoraan jostakin lännenfilmistä. Yksikin liikahdus voisi olla kuolemaksi. Kolmikko oli entinen hyvinkin tiivis ystäväjoukko, joka oli kuitenkin kaatunut OMG kissan liian vähäiseen dramaattisuuteen. Nykyään he olivat toistensa pahimmat viholliset. Äkkiä OMG kissa pinkaisi juoksuun, ja katosi keittiöön. Dramaattinen maki ja Dramaattinen pikkuorava eivät kuitenkaan välittäneet tämän pelkuruudesta. Dramaattinen pikkuorava astui aivan Dramaattisen makin eteen.

”Olen kaivannut sinua”, se sanoi ja kiipesi ruukkukasviin makin seuraksi.
”Minäkin olen ajatellut sinua”, maki sanoi katsoen Dramaattista pikkuoravaa haikeasti.
”Ah, tätä tuskaa! Miten voimmekaan elää tässä valheen verkostossa? Tule, oi rakkaani, karataan naimisiin! Olemme olleet erossa aivan liian kauan!” Dramaattinen pikkuorava voihkaisi dramaattisimmalla äänellään. Dramaattinen maki katsoi kuitenkin rakastettuaan haikeasti.
”Olen pahoillani, mutta en voi. Sinä olet kuukauden myöhässä. Minä lupauduin jo toiselle. Mutta älä huoli, rakas pikkuorava, en ikinä tule unohtamaan sinua!” Dramaattinen maki sanoi, ja käänsi katseensa seinää päin.
”Ei! En voi uskoa tätä! Kuka onkaan se roisto, joka on vienyt sinut pois luotani? En voi elää ilman sinua! Voi tätä tuskaa!” Dramaattinen pikkuorava sanoi, ja vuodatti muutaman kyyneleen.
”Olen pahoillani, että joudun kertomaan tämän. Hän pakottaa minut naimisiin, sillä hän pitää siskoani vankina. Voi, en kestä tätä enää!” Dramaattinen maki sanoi, ja alkoi hänkin kyynelehtiä.
”Kerro, kuka on tämä hirviö? Pelastan sisaresi, ja me voimme viimeinkin elää onnellisina yhdessä!” Dramaattinen pikkuorava huudahti, ja löi nyrkillä seinään.
”Voi, tätä on niin vaikea kertoa. Sieppaaja on Darthmaattinen pikkuorava. Sinun veljesi”, Dramaattinen maki sanoi ja huokaisi syvään. Dramaattinen pikkuorava katsoi Dramaattista makia järkyttyneenä.
”En voi uskoa tätä! Oma veljeni! Miten kamalaa tämä onkaan! Lähden siis pelastamaan sisartasi! Hyvästi, rakkaani, mikäli en enää palaa!” Dramaattinen pikkuorava sanoi, ja katosi sohvan taakse.

   Herään säpsähtäen. Nyt loppui kyllä YouTubessa käyminen.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 22:25:35 kirjoittanut Vlad »