Kirjoittaja Aihe: Mustesydän, Kun molemmilla on ikävä, Tomusormi/Farid, S, raapale  (Luettu 3264 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Kirjoittaja:Carrot
Ikäraja: S
Fandom:Mustesydän
Genre:Angst, romance
Pairing:Tomusormi/Farid
Disclaimer:En omista mustemaailmaa, enkä sen hahmoja, en saa tästä mitään rahallista hyötyä.
Haasteet:Perspektiiviä parittamiseen kohtaan angst
A/N:Kun aloitin tämän kirjoittamisen inhosin paritusta... Nyt tykkään siitä tosi paljon...:DD

Kun molemmilla on ikävä

Tuli hiipuu hiillokseksi, kumpikaan ei jaksa puhaltaa siihen eloa. Yö sulkee kulkijat lohduttavaan pimeyteensä, pakottaa luottamaan kuuloonsa, näön ollessa hyödytön. Kummatkin tuijottavat pimeyteen, selät vastakkain, vartioiden. Tumman nuorukaisen värähtäesssä oksien rapinalle toinen käntyy naurahtaen, haamuja ei ole. Poika painautuu toista vasten kuten aina ennenkin, leikittelee oksanpätkillä sylinsä vieressä. Tomusormi nousee ylös, jättää pojan hetkeksi pimeään, heittää muutaman kipinän, istuu pojan eteen. Hiljaa kuiskaukset muuttuvat nopeiksi suudelmiksi, joista ei enää puhuta, esitetään unohdusta, vaikka molemmat tietävät muistavansa loppuun saakka. Ja vaikka molemmilla on kotona joku joka odottaa, on puolikas sydämestä aina tulessa. Muistuttamassa toisesta. Kummallakin on ikävä.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 20:05:48 kirjoittanut Vlad »

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
K-kampanjasta hyvää vuorokaudenaikaa. :}

On ihanaa lukea ficcejä uusista, entuudestaan tuntemattomista fandomeista. Tämä kuuluu minulle juurikin siihen sarjaan. Silti koin ymmärtäväni tekstin ihan hyvin, vaikkeivat tietystikään mahdollinen alkuasetelma, hahmojen todelliset suhteet tai joku fandomsalaisuus minulle paljastuneetkaan. (:

Teksti oli nättiä ja sopivasti kuvailevaa. Tämä oli juuri sopivan pieni yöpala teksti, ehjä ja näpäkkä paketti. Varsinkin muutamasta lauseesta/kuvailusta tykkäsin oikein kovasti, niitä voisin vaikka vähän lainaillakin.

Lainaus
Yö sulkee kulkijat lohduttavaan pimeyteensä
Kaunis kielikuva.

Lainaus
Hiljaa kuiskaukset muuttuvat nopeiksi suudelmiksi, joista ei enää puhuta, esitetään unohdusta, vaikka molemmat tietävät muistavansa loppuun saakka.

Tämä oli ehkä kaikkein ihanin lause. Jotenkin niin totuudenmukainen ja viaton ja ähh. Sulin. ♥

Lainaus
Kummallakin on ikävä.
Loppulause niputti tekstin nätisti yhteen. Ja siitä päästäänkin toimivaan otsikkoon.

Pahoittelen kommentin tasoa, tähän aikaan yöstä menee sanat normaaliakin enemmän solmuun. Mun tekee vaan mieli hehkuttaa tätä, trallalaa. Kiitokset.

~Vanamo
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vanamo, kiitos ihanan piristävästä kommentista :DD

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
mustesydän on ♥.

en tiiä, musta farid ja tomusormi on aina ollu niin pariskunta, tai siis tietty että tomusormi rakastaa roxanea mutta... silti! oivoi, tää oli aivan ihana lukea, tykkäsin hurjana, muww. anteeksi, mun aivot lagaa, voisin kokeilla joskus ehkä myöhemmin kommentoida paremmin, mutta tää oli aivan ihana. sellainen suloinen, tiedätkö? muw, kiitos tästä. ♥
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
maisamiisa, iso kitios kommentista, piristi kummasti :D

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
oioioioioi, hiemanko kaunis :o
mä sanon jo nyt, etten tii yhtään mitään tästä fandomista, parituksesta tai hahmoista, mutta lets try to comment : D

Suomeksi sanottuna oot todella hyvä kirjottaan, tykkään sun tavasta kirjottaa, se on tollanen kaunis ja nätti. Lyhythän tää on, mut ei se mitään, enpä ois tätä lähteny venyttelemään yhtään enempää. Rakastan noita sun kielikuvia, ja tää on melko kuolettavan hieno:
Lainaus
Hiljaa kuiskaukset muuttuvat nopeiksi suudelmiksi, joista ei enää puhuta, esitetään unohdusta, vaikka molemmat tietävät muistavansa loppuun saakka.
tykkäsin tästä kauheesti, kiitoksia tästä ♥

ps haluut varmaa lukee mun uuden ficin, eikö CC;
pps muute hajosin tolle :o-hymiölle. se näytti sädehoitoa saaneelta ketulta. mut siitä sit lukemaan hihi se ei ollu mainostusta se oli hyvin ovelaa piilomainontaa !! CCCCCC;
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 00:01:41 kirjoittanut Contessa »

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Contessa, kiiiiitos tosi pajon ihanasta kommentista, ja luonnollisesti haluan lukee sulta uutta hny, ainahan mä <3 love ya
-Carrotti

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 973
Ääääääää!!!
Lainaus
Ja vaikka molemmilla on kotona joku joka odottaa, on puolikas sydämestä aina tulessa.
Tämä kohta, aivan ihana<3
Kuvailee mielestäni loistavasti sitä, että jollain tavalla molempien sydän kuuluu aina toiselle (tässä tapauksessa se toinen rinnastetaan tuleen)<3
Tämä herätti halun lukea nuo alkupään kirjat uudestaan, sytytti sellaisen kipinän, että itsekin tekee mieli kirjoittaa parituksella.

~Violet kiittää kauniista pikku makupalasta

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Violet, anteeksi julma nickin lyhennys, muttakun kiire :D Mutta kiitos kommentista, ja todellakin kannattaa lukee uudelleen, itekki luin tätä kirjottaessa :D  Ja jos kirjotat, ni täällä ainakin yks lukija, ihastunut paritukseen... Ja mä vannoin etten ikinä tuu tykkään tästä parituksesta, hupsis
-Carrrotti

Antelope

  • Vieras
Oooow, eksyinkin nyt tänne toiseen ulottuvuuteen. Yleensä hengailen tuolla HPfandomin puolella metsästäen S/R:ää, mutta tänä yönä päätin sitten tulla tänne vähän "katselemaan ympärilleni".

Tykkäsin tästä. En ole lukenut Tomusormi/Farid paritusta, itseasiassa en mitään paritusta, joka liittyy edes etäisesti Mustemaailmaan.

Lainaus
Ja vaikka molemmilla on kotona joku joka odottaa, on puolikas sydämestä aina tulessa.

Mustesydämessähän näiden kahden suhde ei ole niin läheinen kuin Musteloitsussa. Farid on muistaakseni Tomusormen mielestä rasittava jne. Mutta kun Musteloitsua lukee, suhde voisi olla täysin mahdollinen, kun ajattelee miten ikävä Tomusormella on Faridia Mustemaailmassa.

Kiitän,


Antelope :-*

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Antelope, itseasiassa mulle tuli ekat mielikuvat tästä parituksesta jo melkein niitten ensitapaamisella, ja siitä miten nopeasti Farid tuli riippuvaiseksi Tomusormesta, mutta kyllä niitten suhde on täysin mahdollinen ;D Mutta kiitos kommentista <3

Mustalupiini, jätin tuon auki yksinkertaisesti sen takia etten keksinyt jotakin hienoa syytä, mutta niillä molemmilla oli se joku, Faridilla Meggie ja Tomusormella Roxane, mutta Canonissa on virheitä.. :DD Mutta kiitos sullekkin ihanasta kommentista :)

-Carrotti