Kirjoittaja Aihe: Rakastan sinua, Calle Caine, K-11  (Luettu 1401 kertaa)

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Rakastan sinua, Calle Caine, K-11
« : 17.07.2011 00:57:32 »
Nimi: Rakastan sinua, Calle Caine
Kirjoittaja: Chyilly
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: romantiikka, draama (slash, het)

Haasteet: Originaali10
A/N: Eräänlainen spinoff minun ja kaverini (kahdenkeskiseen) roolipeliin. Tuplaraapale. Rosena omistaa Callen.



Minä rakastan häntä todella paljon. En vain voinut saada häntä. Meitä ei ollut tarkoitettu yhteen.
Calle, tuo hurmaavan komea ja hauska poika, oli ollut unelmissani nyt kuukausia. Ensiksi ihastuin häneen vain vahingossa, kun päädyimme humalassa nuoleskelemaan klubin vessaan. Sitten sitä vain mentiin. Juttelimme aika paljon keskenämme ja välillä hengailimme vain keskenämme. Läppä lensi myös koulussa, olimmehan samalla luokalla ja istuimme vierekkäisillä pulpeteilla.

Menin kuitenkin pilaamaan kaiken, kun kerroin kaverilleni Mountahalle tunteistani Callea kohtaan. Hän lupasi, ettei kerro kenellekään, mutta eihän hän nyt pystynyt olemaan hiljaa hänen parhaalle ystävälleen, Callelle. Välimme tulehtuivat täysin, lopullisesti silloin, kun oksensin krapulassa Callen ikkunan alle.

Hain lohtua Peteristä, mutta se juttu ei vain kestänyt, koska olin päivittäin tekemisissä Callen kanssa. Erosimme Peterin kanssa kuitenkin sulassa sovussa, koska Peterkin tiesi tunteistani Callea kohtaan. Sen jälkeen olen vain tyytynyt kuuntelemaan Callen juttuja koulussa ja salaa nauranut niille. En olisi voinut nauraa ääneen, ettei Calle vain kuvittelisi jotain ja ettei hän olisi sitten vain hiljaa.

Calle sitten päätti mennä ihastumaan Candaceen ja he juttelivat ja hengailivat paljon keskenään. Minua vitutti se niin paljon, mutta yritin olla välittämättä. Minua ja Callea ei ollut luotu yhteen.

En voisi koskaan saada häntä, joten minun täytyy vain antaa muiden nauttia hänen seurastaan.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2016 10:46:21 kirjoittanut Arte »