Kirjoittaja Aihe: Twilight: Let her go, S  (Luettu 1422 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Twilight: Let her go, S
« : 23.06.2011 21:45:10 »
                                       Let her go

Author: Liinalotta
Fandom: Twilight.. Ennen Houkutusta.
Pairing: Viittaus Victoria/Heidiin.
Rating: Ei mene ylemmäksi kuin S.
Disclaimer: Stephenie Meyer omistaa kaikki hahmot. Niin kuin aina. Juoni on vain omaa kyhäelmääni, enkä saa siitä mitään korvausta. :--D
Genre: Hiukka femmeä, fluffy. Ehkä vähän angstia. Triplaraapale, joskin saattaa olla sanan tai parin heitto. Death, ei tarkasti kuvattuna. ;s
Warnings: Se hitunen femmeä, ja sitten Houkutus – kuvitettu opas vampyyrisaagan tietoa hieman muutettuna. Ja pari kuolemaa..

Summary: ” Heidi, ei- ”, sanoin, mutta Heidin ote irtosi kädestäni. Heidi katsoi minua, ja antoi suukon huulilleni.
” Minä rakastan sinua, Victoria. Hyvästi. ”


A/N: Toinen femmeni. Ensimmäinen femmeficcini olikin se toinen (vai oliko se eka? en muista..) ficcini (The moon, joka on muuten järkyttävä). Niin, onkos muuten kukaan lukenut kirjaa Houkutus – kuvitettu opas vampyyrisaagaan..? Eikö? No, sitten selitän tämän. Liittyy meinaan niin paljon tuossa kirjassa selitettyyn asiaan. ;--)

Victorian sisar, Anne muuttui vampyyriksi (mutta siitä V ei tiennyt), jättäen Victorian yksin. Anne katosi vuodeksi, mutta palasi etsimään sisartaan vampyyriksi muuttuneena. V totta kai lähti sisarensa matkaan, ja Anne muutti hänetkin vampyyriksi, ennen kuin he palasivat Annen laumaan. Annen luoja oli Hilda, jonka laumassa Anne oli. Hilda oli luonut kaksi muuta vampyyriä, Heidin ja Maryn. Neitokaiset elivät siis onnellista elämää kahden vuoden ajan V:n muuttumisesta, kunnes Hilda pelasti vielä yhden naisen, Noelan. Kun Noela oli vielä vastasyntynyt, Volturit tulivat vierailulle, itse Aro mukanaan. Laumaa syytettiin siitä, että he herättivät huomiota kurittomilla vastasyntyneillään. Hilda, lauman johtaja, puolusti laumaansa sanomalla, että heillä oli aina vain yksi vastasyntynyt kerrallaan. Aro pyysi todisteita, Hilda antoi kätensä Arolle, joka luki Hildan ajatukset aina siihen päivään asti. Aro tuli siihen lopputulokseen, että lauma oli syyllinen, ja teurasti Hildan. Tästä eteenpäin alkaa oma juonenmuutokseni.

VPOV


Hilda oli poissa. Poissa. Voltureitten kaarti katsoi meitä julmina, valmiina poistamaan meidätkin maasta. Muut laumastamme katsoivat heitä, mutta minä sain ääneni kuuluville.
” JUOSKAA! JUOSKAA! ” Kiljaisin nopeasti, ja Anne, minä ja Heidi saimme juostua karkuun. Mary ja Noela jäivät heti jälkeemme, ja heidät tuhottiin. Anne alkoi myös jäädä jälkeen, mutta käski meidän juosta karkuun ja nopeasti. Minä pysähdyin, ja huomasin, kuinka Anne jäi tahallaan heidän satimeensa.

” Vic! ” Heidi sanoi hellästi, ja nappasi minua kädestä, vetäen minut pakoon. Minä en voinut tuntea muuta kuin surua sisareni puolesta. Anne oli syyni muuttua vampyyriksi. Nyt minulla oli vain Heidi. Heidi, jonka kanssa olin useasti kinastellut leikkisästi. Heidi, jonka kanssa olimme kokeneet useita asioita.

Heidi jatkoi juoksemistaan, raahaten minua perässään väkisin. Hetken päästä jalkani alkoivat juuttua juoksemisen rytmiin, ja juoksimme yhdessä karkuun kaikkea.
” Heidi, emme me selviä tästä ”, sanoin hänelle tuskaisena, ja Heidi katsoi minuun silmillään, jotka näyttivät kuin hänen silmänsä olisivat tulta.
” Kyllä me selviämme. Meidän on pakko selvitä. Me pääsemme taivaaseen tämän jälkeen. Yhdessä. Näemme Hildan, Maryn, Noelan.. Ja Annen. Usko siihen. Uskothan sinä siihen, Vic? ” Heidi kysyi minulta, ja minä nyökkäsin epävarmana. Heidin kasvoille suli hymy.
” Hyvä. Minäkin uskon siihen. ”

Vaikka kuinka juoksimme, emme saaneet heitä kimpustamme. Yritimme sinkoilla paikasta toiseen, kunnes pian kuulimme, kuinka takaa-ajajat olivat luovuttaneet. Lysähdimme molemmat maahan voipuneina. Heidi puristi kättäni.
” Sanoinhan sinulle, että selviämme! ” Hän kysyi, ja virnisti leikkisästi. Minä nauroin hieman helpottuneena, vaikka tunsin tuskaa sisareni kuolemasta.
” Niinhän sinä sanoit, Heid- ”, yritin sanoa, mutta Heidin huulet pusertuivat omiani vasten.

” Voi, kuinka sievää. Voimme päästää toisen lähtemään, jos sinä tulet mukaamme, nätti tyttö.  Meillä voisi olla sinulle käyttöä.. ” Aro sanoi, ja irrottauduimme toisistamme. Katsoimme toisiamme silmiin, ja Heidi nousi sanattomana.
” Minä tulen ”, hän sanoi katsoen Aroa.
” Heidi, ei- ”, sanoin, mutta Heidin ote irtosi kädestäni. Heidi katsoi minua, ja antoi suukon huulilleni.
” Minä rakastan sinua, Victoria. Hyvästi. ”

A/N2: Pidittekö? o__o Itse asiassa mulle on suuri helpotus, että sain tän vihdoin kirjoitettua, kun tää on piinannut ajatuksiani.. Tosissaan, jos haluatte lukea kaksi muuta ficciäni (jotka pitäisi olla miltei samaan aikaan täällä kuin tämä), niin ne ovat Hyvä poliisi, paha poliisi SEKÄ Ensimmäinen kerta. Kaikki kolme tänään julkaistua ficciäni ovat hieman erikoisilla parituksilla, mutten paljasta mitään.. Tämä oli femmeen viittaava, Hyvä poliisi- on slashiin viittaava ja Ensimmäinen kerta on ihan heteroficci. ^^ Mutta joo.. Toivoisin kommenttia+kritiikkiä. Haluaako kukaan kuulla lisää Victoria/Heidiä..? (ps. jos haluatte tietää tulevista songficeistäni, niin lukekaa Ensimmäinen kerta – ficin loppusanat. siellä olen luetellut ne kaikki. ^^ joten, sanokaa sitten siellä jos jokin kiinnostaisi erityisesti.)
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 22:01:16 kirjoittanut Beyond »
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen